Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ШЕСТИЯТ JEEP И ОТНОВО КЕФ...
Свий
X
-
След много търсене и гледане на много скраб за стотици левове, най-накрая успях да си намеря задна кука за теглене в почти перфектно състояние, без точка ръжда 99%. Жалко за колегата с дизелов WK2 в перфектно състояние отвън, отвътре и отдолу - което голяма рядкост за тези машини, НО с блокирало Фиатско сърце...
Намирането на такава кука е трудно защото не всички имат, а след 2016 почти всички нямат, както и моя суммит без кука и без теглич. Предстои монтаж и поръчка на предни 2 куки, като тогава съм сигурен че ще е единствения Суммит с предни куки. 😀 😀Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
- 1 like
Коментар
-
Привет !
Да не е било едно беличко случайно
.
Поздрави и дано служи както трябва J
-
Няма части. Ерго, понякога ремонта е невъзможен, независимо от цената.
Основен ремонт на V8 мотор при нормална цена на части е 5-6 бона, което за кола от тия години си заслужава. Обаче като няма от къде да ги купиш или например няма ремонтни бутала, кофти. Пълна простотия е това, според мен. После ще се чудят защо са го закъсали. За американските V8-маци има всичко, до последното болтче. И съответно държат цена.
-
Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
- 1 like
Коментар
-
Дойде време за монтажа на Задната Кука за теглене, монтажа е plug&play всеки болт е намазан против развиване и вече мога да дърпам отзад поне...
Предстои монтаж на предни куки които са проблем при Суммит.
Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
- 1 like
Коментар
-
Следващата фаза по Джипа е в процес
! Тъй като QuadraLift-а ми идва прекалено мек и ми клати повече от това което искам, реших да направя подмяна на Задните Амортисьори, които са в перфектно състояние без течове и изглеждат като нови, НО за мен клатят и му подскача задника. След много четене реших да заложа отново на BIllstein както при стария ми WK - където разликата беше космическа с монтажа на 5100S, но този път взех серията 4600 на черен Петък от Аутодок бяха намалени на 60% и ми дойдоха по около под 150лв броя с доставката. Въпреки че не ги дават като съвместими с Въздушното окачване в Америка и другаде успешно ги монтират и има само положителни мнения относно работата им, като се освободят майсторите ми ще ги монтирам и ще видим. Хора които са ги сменили с такива твърдят че няма проблеми и въздушното окачване се използва без проблеми във всички режими на работа от най-ниско до най-високо, но ще видя дали наистина е така или ще продавам нови Амове.... Поздрави и весели празници. 
Последно редактирано от CITIZEN; 12-12-24, 12:55.Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
Коментар
-
На всичките ми джиповидни возила до сега 90% от пътното поведение е зависело от предницата. Задницата е допринасяла само с повече или по-малко подскачане при големи неравности, не и в намаляване на клатенето или наклона. Просто отпред са били по-коравите стабилизиращи щанги, и отпред е била тежестта на повечето железа. И на двете ми тераниота, ако помня добре, разпределението е било нещо като 65%/35% преден/заден мост.
Има го и момента че отзад целия мост е подресорна маса, докато при неазвисимото това го няма, та може при теб ефекта и да е друг.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Отпред нямам оплаквания в града е меко и комфортно, а извън особено като влезе в "Aero" режим стяга доста, но отзаде има едни излишни махове които и WK ги имаше макар и по-малко може би заради Дана-та 44, но и те изчезнаха след 5100-те. Като цяло за WK2 масово се оплакват от задните защото са слаби явно заводски и умират често през 2смени на маслата.... А тези пичове дето си пазарят Kyb иподобни за по 80лв. по-добре да го караш с изтървали направо....Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеНа всичките ми джиповидни возила до сега 90% от пътното поведение е зависело от предницата. Задницата е допринасяла само с повече или по-малко подскачане при големи неравности, не и в намаляване на клатенето или наклона. Просто отпред са били по-коравите стабилизиращи щанги, и отпред е била тежестта на повечето железа. И на двете ми тераниота, ако помня добре, разпределението е било нещо като 65%/35% преден/заден мост.
Има го и момента че отзад целия мост е подресорна маса, докато при неазвисимото това го няма, та може при теб ефекта и да е друг.Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
Коментар
-
KYB-а не е лошо нещо, въпроса е да сложиш правилните - за тераното ми имаха 3 серии амортисьори, от маслени мекици, до доста стегнати газови.
Имай предвуд че на Bilstein-а надценката е ЗВЕРСКА! Разбрах това случайно покрай доставка - на мен ми ги дадоха с около 30% отстъпка, при което за тях оставаха още 30% надценка, и това крайния търговец. А вносителя и той печели минимум 25-30%, дори от клиентите си с най-големи отстъпки. И накрая излиза че Bilstein-а ти струва някакви си 80-100лв, влизайки в България. А производителя и той печели, все пак.
Направо съм се втрещявал от някои неща.
С това не казвам че Bilstein-a e лош. Напротив - и аз съм с такива и съм доволен. Задницата на WK-то във вида, в който дойде, беше много зле. Предните бяха точно KYB, американска ширпотребска серия, задните не помня, ама май и те. Някои обичат возия като на лодка, и съответното пътно поведение като на лодка.
Някои дори могат да карат добре автомобил с такова окачване, съобразявайки се с недостатъците му.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Аз също обичам меката возия, но не харесвам играеща задница, което е от амортисьорите които нямат сила да върнат купето като подскочи на меката възглавница. По форумите пишат че дори са се отказали от подмяна на стаб.щанга от SRT защото Билщайна укротил положението достатъчно дали е така предстои да разберем, не очаквам чудеса но съм сигурен че Билщайна ще е много по-добър от заводския умрялото Hitachi дето е сложен там....
-
-
Малко да съживя темата - Преди новата 2025г. Тествах Хеми-то на сняг във Боровец, определено имаше адски много сняг какъвто не е падал от много години. Успях да се отделя от хотела и да покарам в прекрасни пътища около селата покрай Боровец, пътя беше изчистен но имаше мек навалял сняг и лед отдолу/доста коварно/. Останах много впечатлен от поведението на джипа на режим Snow, държеше се перфектно и ако не се стремиш да го поднесеш си върви много уверено и безпроблемно. Гумите са AllWeather нови Pirelli Scorpion - бях доста резервиран спрямо тях, НО сега мога да потвърдя че те са перфектен компромис съчетаващи в себе си задоволително поведение на всякакви повърхностти, със сигурност зимни гуми висок клас ще бъдат по-добри, но разликата според мен не си заслужава над 2к лева разлика. На една от снимките се вижда следата и ламелите на гумите.Последно редактирано от CITIZEN; 21-01-25, 09:21.Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
- 2 likes
Коментар
-
Дойде време и за Смяна на Маслото на точно 7000км.
До сега беше с 5W 20 Mopar и добавка на Бардал - Фул метал, никакви оплаквания не съм имал, нямало е горене на масло и за мен лично работеше много добре, без паразитни шумове и притраквания при първото палене.
След много четене реших да му сложа 5w 30 и добавка Бардал Sumolub като изляза от зелената сделка
. Първите ми впечатления след 300км. са че мотора работи осезаемо по-тихо и сякаш по-мазно,налягането на маслото се вдигна малко но все пак е по-високо и работата на мотора при включен MDS е доста по-мека от преди.
Като цяло определено поне на звук и усещане работо чувствително по-добре, дали това ще предпази повече вала от износване не мога да бъда сигурен, но масово тезите са в тази насока...Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
- 2 likes
Коментар
-
Чакай "Джеки Чан" (MIL) да светне. Описано е на много места. Ето тук например: https://offroad-bulgaria.com/forum/%...17#post6878865Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнениеДойде време и за Смяна на Маслото на точно 7000км.
...
След много четене реших да му сложа 5w 30 ...В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
- 1 like
Коментар
-
Спец. за теб я търсих
))
Engine Oil – 5.7L Engine We recommend you use API Certified SAE 5W-20 Engine Oil, meeting the requirements of FCA Material Standard MS-6395 such as MOPAR, Pennzoil, and Shell Helix. Refer to your engine oil filler cap for correct SAE grade.
Engine Oil – 5.7L Engine 2500/3500 trucks operating under a gross combined weight rating greater than 14,000 lbs/(6,350 kg.) We recommend you use API Certified SAE 5W-30 Engine Oil, meeting the requirements of FCA Material Standard MS-6395 such as MOPAR, Pennzoil, Shell Helix or equivalent. Refer to your engine oil filler cap for correct SAE grade.
-
При мен не светеше, само трупаше "pending, test not complete", и то предполагам заради сменената маслена помпа, а не заради маслото 0W30.. Отдавна и това не трупа - изключих го.Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
Чакай "Джеки Чан" (MIL) да светне. Описано е на много места. Ето тук например: https://offroad-bulgaria.com/forum/%...17#post6878865
Той маслена помпа не е сменял.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 1 like
Коментар
-
Имаше тема за Chrysler 300 C с "Хеми" и пулене що е светнал, какво иска, накрая участникът "Onufriz" извади линкове и някакъв Technical Service Bulletin на PDF пусна, че MDS категорично реве против 5w30, трупа грешки и накрая нещо прецаква работата на двигателя, ако не бъде предварително изключен.
-
MDS-a e особено недоволен ако засече по-ниско налягане на маслото от предвиденото. И между старите EZB (като твоя), междинките EZD (като моя) и EZH (тия една година след моя та до последните, какъвто е тоя от настоящата тема) има разлики кога точно и дали пищят. Например като налея на моя "мозък" от EZH от 2009-та много рядко, ама трупа някакви недопроверени грешки (от които лампа не светва), ако налея акъл от EZH от 2010, в ниски режими, където включва и MDS-а, направо си пищи, макар и примерно 2 пъти в седмицата, а като налея акъл от 2009 или 2010 EZD, не мрънка изобщо за нищо.
Башка дето 5W30 има хиляда вида, и съвсем отделен въпрос е състоянието на конкретния мотор и помпата му.
...и аз коментирам 0W30, с каквото лично съм карал. Какво се случва с 5W30, и то друг модел, нямам идея.
Не съм се ровил допълнително какви точно параметри се гонят. Някой де от любопитство може и да опитам да ги издиря.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар