Сменен и десния капак на клапаните с такъв от Dodge от 2019та година на 30000км. Сменени и уплътненията му, и вече не омаслява. Можеше и да не сменям капака - имаше малка пукнатина до ухото, от където омасляваше, но без отношение към омасляването. Болта беше хипер хлабав - някой заплес е работил по тая кола.
Всичко откъм луфтове на клапаните изглежда наред.
Кобилиците обаче нямат дистанционери, нито скоби. Ще им направя по-натам, а като ги слагам ще съм си набавил и някоя и друга резервна кобилица и резервни пръти, ако някъде установя износване.
То цъкането се чува от другата страна де. Възможно е да има износен прът/кобилица. Случва се толкова често, колкото и грижите с повдигачите, да не кажа че по скромното ми мнение от там тръгват и проблемите с повдигачите.
Ще се види тия дни ако се пооправи времето. Гараж нямам, та завися от дедо Боже.
Входящ колектор също съм предвидил да махам и да сменям уплътнения, ще видя кога. И на него преди време установих един хлабав болт с цял сантиметър.
Всичко откъм луфтове на клапаните изглежда наред.
Кобилиците обаче нямат дистанционери, нито скоби. Ще им направя по-натам, а като ги слагам ще съм си набавил и някоя и друга резервна кобилица и резервни пръти, ако някъде установя износване.
То цъкането се чува от другата страна де. Възможно е да има износен прът/кобилица. Случва се толкова често, колкото и грижите с повдигачите, да не кажа че по скромното ми мнение от там тръгват и проблемите с повдигачите.
Ще се види тия дни ако се пооправи времето. Гараж нямам, та завися от дедо Боже.
Входящ колектор също съм предвидил да махам и да сменям уплътнения, ще видя кога. И на него преди време установих един хлабав болт с цял сантиметър.
Коментар