И... ново 20. Тръгвам оня ден от село и... дискотека. Всети всичко дето е свързано със спирачките - ABS, ESP, BRAKE, хлъзгащата се количка. Амнайсе пъти трих грешката - след достигане на около 20км/ч пак дискотека. Иначе си се кареше и имаше спирачки.
Грешка C2200 - Anti lock brake module internal. Проверих жици - нула проблем. Всичко чисто и свети. Няма никакви други грешки. Сервизаджиите на запад сменят модул ,дето струва 700 кинта. И все да ми прикипява вече.
Днес гледам за грешки и попадам на функция в JScan ABS Module reset, и ABS module init. Ресетнах, инита се състои в каране с ниска скорост и завиване, минах процедурата и... ЧУДО! Всичко изгасна и цял ден карам без да се появи отново. Обяснение нямам. Единственото нещо, което правих, е да сменя тампоните на дифа. Не бях скъсал жици, а то и нямаше други грешки.
Единственото, дето ми идва на ум, е заради вибрациите покрай 2000 нютоновия гайковерт и доста упоритото тракане, да съм разклимбуцал я някой сензор на колелата, я някой сензор за ускорение, удар или наклон. Но факта е че след процедурата се оправи.
Та, при грешка C2200 не бързайте да сменяте модула - едно че е скъп, и второ е свързано с източване на спирачна течност и пропчие неприятни дейности, дето особено в сервиз биха оскъпили нещата още повече. Първо процедурата с JScan, и после другото.
Четеца на грешки (iCar PRO Bluetooth) и JScan-ът само от настоящата интервенция се изплатиха 4-5 пъти. А до тук са свършили хиляди други неща. Днес си настроих DRL-то например, преди няколко дни си прочетох PIN-а и вече мога да програмирам ключове/дистанционни. ДО тук е 4-цифрена спестена сума, минимум.
Грешка C2200 - Anti lock brake module internal. Проверих жици - нула проблем. Всичко чисто и свети. Няма никакви други грешки. Сервизаджиите на запад сменят модул ,дето струва 700 кинта. И все да ми прикипява вече.

Днес гледам за грешки и попадам на функция в JScan ABS Module reset, и ABS module init. Ресетнах, инита се състои в каране с ниска скорост и завиване, минах процедурата и... ЧУДО! Всичко изгасна и цял ден карам без да се появи отново. Обяснение нямам. Единственото нещо, което правих, е да сменя тампоните на дифа. Не бях скъсал жици, а то и нямаше други грешки.
Единственото, дето ми идва на ум, е заради вибрациите покрай 2000 нютоновия гайковерт и доста упоритото тракане, да съм разклимбуцал я някой сензор на колелата, я някой сензор за ускорение, удар или наклон. Но факта е че след процедурата се оправи.
Та, при грешка C2200 не бързайте да сменяте модула - едно че е скъп, и второ е свързано с източване на спирачна течност и пропчие неприятни дейности, дето особено в сервиз биха оскъпили нещата още повече. Първо процедурата с JScan, и после другото.
Четеца на грешки (iCar PRO Bluetooth) и JScan-ът само от настоящата интервенция се изплатиха 4-5 пъти. А до тук са свършили хиляди други неща. Днес си настроих DRL-то например, преди няколко дни си прочетох PIN-а и вече мога да програмирам ключове/дистанционни. ДО тук е 4-цифрена спестена сума, минимум.
Коментар