Първоначално публикуван от sparkybg
Преглед на мнение
Това бялото в средата е част от оста на клапата. В тази си част, която е извън кутията на парното в средата е кухо. Ако, намериш и другото парче,( а то е там със сигурност, само раздигни малко мокета), може да направиш много интересна хватка, която ще ти спести сваляне на таблото и разглобяване кутията на парното. Оста, която е останала в таблото, може да разпробиеш с подходящо тънко свредло в средата. В отвора нарежи резба, в която ще навиеш винт по късно. Вземи двете парченца от оста, който се зацепват в муфата на мотора, ако си намерил и другото де. Залепи ги едно към друго и към оста с пробития предварително отвор,и докато не е стегнало лепилото навий винтчето което предварително трябва да съобразиш с дължината и диаметъра. Така става една монолитна част от пластмаса, лепилото и винта. При мене, вече втора година си работи без проблем. Малко сложно го обясних, ама съм сигурен, че ще ме разбереш.
Това за рециркулацията, също го правих и подсилих, като запълних всички кухини под зъбния гребен с двукомпонентно лепило. По късно започнаха да го предлагат и в България: https://kukaltd.com/index.php?route=...facturer_id=30 (в края на четвъртия ред на страницата) , ама аз вече си бях направил моето.
Коментар