Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Спецификацията 5W20 на тоя мотор уж е именно заради въпросното изкопаване на разпределителния вал от изключващите повдигачи при MDS системата. Твърдението е че така има по-голям поток масло към вала и повдигачите. Другото твърдение е че от това страдат предимно мотори, прекарали повече време на празен ход, където потокът е най-малък. Във връзка с всичко това, покрай смяна на верига, обтегач и банан, ще се смени и маслената помпа с такава с по-голям дебит, която кротко чака в кашона с части. Но това ще е по-напред във времето.

    Иначе моторът е прост като фасул и с никакви високи технологии в него, за да иска подобно масло. На някои Dodge-ве без MDS препоръчват 5W30 например.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      А на колко хиляди препоръчат да се сменя верига?
      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
      Враца

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
        А на колко хиляди препоръчат да се сменя верига?
        Честно казано не съм гледал. Но возилото ми е на 190000км и като гледам как е поддържано, силно се съмнявам скоро някой да е сменял.

        ПП: Погледнах. Няма интервал за сменяне. Но, предвид маслото, което източихме, предпочитам да сменя тия неща. А и без друго помпа ще се сменя със сигурност.
        Последно редактирано от sparkybg; 28-03-22, 15:25.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Свещите бяха обикновени NGK, но в добро състояние, явно пресни. Сменени са с иридиеви. Въздушния филтър беше практически нов. Но маслото беше дъртичко, а когато пристигна, беше и под минимума и трябваше да долея литър и половина за да дойде до минимума. То и казанчето с антифриз беше празно. Но радиатора беше пълен.

          Изобщо нямам идея какво са правили и как са го поддържали. На 118000 мили е.

          Влизанията му в сервиза са регулярни до 75000 мили, това 2015 година. За после няма записи. През 2019-та е било на 102000 мили, през март 2020 на 109000, а аз го купих на 118000 през септември 2021. Със сигурност е поседяло и по паркингите.

          Между 2012 (когато му свършва 3 годишната гаранция) и 2015 маслото е сменяно всяка година минимум по веднъж, по-често по 2 пъти. После - не се знае.

          05/19/2009 CENTREVILLE, VA 106 Motor Vehicle Dept. TITLE(Lien Reported) REGISTRATION EVENT/RENEWAL

          08/08/2010 CENTREVILLE, VA Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

          08/17/2011 CENTREVILLE, VA 35,025 Independent Emission Source PASSED EMISSION INSPECTION

          08/18/2011 CENTREVILLE, VA Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

          08/06/2012 49,910 Dealer Record VEHICLE IN DEALER INVENTORY

          08/09/2012 CHANTILLY, VA 49,913 Independent Emission Source PASSED EMISSION INSPECTION

          08/09/2012 VA 49,913 Independent Repair Center EMISSION SYSTEM SERVICED

          09/10/2012 ARLINGTON, VA Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

          09/11/2012 ARLINGTON, VA 49,910 Motor Vehicle Dept. TITLE(Lien Reported)

          01/04/2013 52,941 Independent Repair Center MULTIPLE POINT VEHICLE INSPECTION, BRAKES SERVICEDLUBE, OIL AND/OR FILTER CHANGED

          05/31/2013 55,559 Independent Repair Center MULTIPLE POINT VEHICLE INSPECTION, BRAKES SERVICED, LUBE, OIL AND/OR FILTER CHANGED

          08/17/2013 ARLINGTON, VA Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

          01/03/2014 59,293 Independent Repair Center TRANSMISSION SERVICED, BRAKES SERVICED, LUBE, OIL AND/OR FILTER CHANGED

          05/09/2014 VA 61,482 Independent Repair Center VEHICLE SERVICED

          07/18/2014 VA 62,384 Independent Repair Center AIR FILTER CHANGED, MULTIPLE POINT VEHICLE INSPECTION

          07/26/2014 MANHATTAN, KS 64,095 Independent Repair Center TIRES OR WHEELS SERVICE PERFORMED

          07/28/2014 VA Independent Repair Center VEHICLE SERVICED

          08/15/2014 AURORA, CO 65,157 Dealer Service STEERING SYSTEM SERVICED, MULTIPLE POINT VEHICLE INSPECTION, TIRES OR WHEELS SERVICE PERFORMED .LUBE, OIL AND/OR FILTER CHANGED, VEHICLE FLUIDS SERVICED

          09/15/2014 CO Motor Vehicle Dept. PASSED EMISSION INSPECTION

          09/15/2014 CO Motor Vehicle Dept. EMISSION INSPECTION

          09/19/2014 EVERGREEN, CO Motor Vehicle Dept. TITLE(Title #:11T793204) (Lien Reported)

          03/06/2015 AURORA, CO 71,707 Dealer Service STEERING SYSTEM SERVICED, MULTIPLE POINT VEHICLE INSPECTION, ELECTRICAL SYSTEM SERVICED, TIRES OR WHEELS SERVICE PERFORMED, LUBE, OIL AND/OR FILTER CHANGED,
          VEHICLE FLUIDS SERVICED

          09/04/2015 DENVER, CO 75,088 Independent Repair Center LUBE, OIL AND/OR FILTER CHANGED

          09/18/2015 DENVER, CO 75,263 Independent Repair Center BRAKES SERVICED

          09/30/2015 EVERGREEN, CO Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

          09/16/2016 DENVER, CO Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

          09/16/2016 CO Motor Vehicle Dept. PASSED EMISSION INSPECTION

          12/04/2017 DENVER, CO Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

          03/19/2019 DENVER, CO Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

          05/24/2019 MOUNTAIN REGION 102,973 Auto Auction REPORTED AT AUTO AUCTION

          05/27/2019 MOUNTAIN REGION 102,973 Auto Auction REPORTED AT AUTO AUCTION AS DEALER VEHICLE(COLOR REPORTED AS BLACK)

          06/18/2019 DENVER, CO 102,973 Dealer Record VEHICLE IN DEALER INVENTORY

          08/09/2019 DENVER, CO Motor Vehicle Dept. TITLE(Title #:002027355) (Lien Reported)

          08/16/2019 DUNLAP, IL Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

          09/17/2019 DUNLAP, IL Motor Vehicle Dept. TITLE(Title #:192607002430), EXCLUDED/EXEMPT

          03/25/2020 DENVER, CO 109,691 Damage Report ACCIDENT OR COLLISION REPORTED, MINOR DAMAGE REPORTED, BODY REPAIR PERFORMED

          05/23/2020 DUNLAP, IL Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

          11/15/2021 HOUSTON, TX Independent Source VEHICLE EXPORTED TO NETHERLANDS

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Толко’

          4-5 олиото,2-3 филтъра на на всеки 2 смени на масло въртят гуми,аз въртя на всяка смяна. Много точкова инспекция по нашенски е дали имаш вода в казанчето на чистачките,дали малко ти хваща ръчната,стопове,фарове, мигачи,сменят масло и бягай. Плащаш си за да ти важи гаранцията.


          Идеална е ма толкова е издържала кутията.

          Дано я оправиш и да си я караш с кеф

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Няма "дано" тука. Има "Ще".

      • #34
        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        Не е орисията, КоПарт или продават таралясници за части или продават брак само защото върви от едното дърво до другото. Тук това беше търг за механици - нямаш работа,купуваш една суперевтино,поправяш я ако е евтин проблема и от всяка трета правиш някой лев - я комп само и трябва,я някой скъсан кабел някъде,я само кутия сменяш пък тя на моргата е 500 кинта. Тия със сериозните проблеми правят як кръгом и обратно на търга докато не им паднат цените до 3 кашона с части.

        преди от около година - 3 вече не си заслужава,че на пазара за по 500 кинта горница се намират нормални коли като шанса да имат проблем е мнооооого по-малък,а за 500 кинта тук никой не скача на ремонт на кола.

        Има търгове и търгове, един търг се занимава само с изети от банката коли,не я плаща собственика вече на дильра и му я мятат на търг,нищо и няма на колата. КоПарт се занимава със строшени коли,коли с проблеми, може да е дребен проблема ма може да е и това горе,в комбинация с омазани тенекии си е главоболие та дрънка,къде го чукаш и къде се пука.

        ...
        И аз се присъдинявам към питането на колегата: ма дайте да ги видим тия търгове.

        (Извинявам се на Спарки за отклоняването от темата)

        Коментар


        • #35
          Малко развитие - нямах ръчна, днес сколасах да я направя.

          1. Някой беше махнал планката, дето от жилото от ръчката прави 2 жила към гумите. Намерих от морга и го монтирах. Но продължих да нямам ръчна, или по-точно хващаше колкот да не е без хич.
          2. Днес свалих гумите, спирачните апарети и дисковете. Отдолу заварих накладки без никакво износване (тя ръчната на тия кои толкова се и ползва, принцино), лъскави нови пружинки, лъскави нови планки за реглаж, които.... никой не е регулиран. Бяха оставени дивашки хлабави. Ама МНОГО хлабави. Само ги изрегулирах и вече имам перфектна ръчна.
          3. Деди каза че и задния кардан си е с етикетите, тоест е възможно и той да е сменан.
          4. ВСИЧКИ дискове нямат НИКАКВО ръбче, явно скоро са сменяни.
          5. Няма износени накладки и спирачките работят перфектно

          Последните 2 години колата е била дилърска. Според Деди някой е тръгнал да я прави, и после се е отказал по някакви причини - вероятно след като е изпушила скоростната кутия. И явно има нещо такова.

          Както и да е де - поне спирачки засега няма да правя, а и оправянето на ръчната се състоя само в слагането на въпросната планчица и регулирането на хлабината им, с нула разходи. Дано да има повече такива лесни и безразходни ремонти. Макар че и накладки и жила и ремонтни комплекти имах закупени вече. Ще стоят в дълбок резерв засега.

          Хидротрансформатор пътува от Rockauto насам и в понеделник ще е тук. Американско гърне AP пътува от Германия. Още се чудя дали да поръчвам и тръбата от гърнето назад, ама май ще я поръчам, че сега огледах и ми се стори малко сложна. Иначе имах мераци да ми я направят неръждаема, но май-май няма да се случи.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • Dilyan Zagorchev
            Dilyan Zagorchev коментира
            Редактиране на коментар
            Какви са тия АР? Гласовити ли са по-скоро? Трябваше някои Flowmaster.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Просто читава марка, доколкото намерих ингормация. Европейско няма нищо. Само тия ги намерих през Германия.

            Не искам гласовитост. Искам тъкмо обратното - тишина. Оригиналните кюнци в това отношение са ОК. Ако се държи като тях ще съм доволен.

            Тук трябваше да правят нещо с универсални гърнета или да преработват. Сметнах че това АР има шанс да е по-добър вариант. Ще видим.

            Свалянето на кутията е доста времеемко като за пръв път. Загубихме доста време именно с кюнците. 2 болта се заинатиха доста и превъртяха. Единия в крайна сметка го скъсах, но другия трябваше да се реже с парче ножовка и дремел.

        • #36
          Като се оглеждах за този модел съм останал с впечатление, че за вериги е време на 250-300 000 мили. Това е по бледи спомени. Но обикновено леглата на клапаните свършвали преди това, или заедно с веригата и в следствие на ремонта сменяли и верига, както и много други консумативи. За това и не съм го мислил.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #37
            Това е до 2008ма. След 2008ма нямат проблем с леглата вече. Но имат по-често проблем с повдигачите и разпределителния вал.

            Аз искам да сменя маслена помпа с по-голям дебит, както и водна помпа, ремък, всички ролки. Да се смени и верига покрай това е едно голямо нищо - то така или иначе всичко до нея е свалено.

            Но това по-нататък. Има време. До тогава трябва освен скорости, да е нагласено и окачване, кюнци и други такива. Да е минала технотест и регистрация.

            Общи взето скоростите са най-голяма хамалогия. Другото може и полека и на части.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • s_s1
              s_s1 коментира
              Редактиране на коментар
              Да, моят джип е 2005 г.

          • #38
            С толкова неща за ремонт ще успееш ли да удвоиш покупната цена?
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #39
              Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
              С толкова неща за ремонт ще успееш ли да удвоиш покупната цена?
              Мноооого далече съм от това. Покупната цена е грубо 12000, а до тук за части съм дал около 3000, като в тях влизат и частите за кутията (1000лв пълен ребилд комплект + 700лв хидротрансформатор.)

              Както казах ремонта на кутията беше нещо предварително предвидено, макар и незадължително.

              Смятам че ще се вместя под 20, барабар с технотеста и регистрацията. Говоря за сменени включително всички чорби и пълна техническа изправност.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #40
                Малко развитие - кОтията (щото тотално окотена), вчера е сглобена, след тотален ребилд. Сменени всички дискове (метални и "феродови"), бутала, всички уплътнения. Правихме го с Деди. Хидротрансфорамтор докаран ребилднат от Rockauto, маслената помпа рециклидана тук. Беше страшна смрад - Деди чегърта утайки със шпакла. Промих и охладителя с 500-600 милилитра обезмаслител. Още пуска малко черно, може утре да му прекарам още 500 милилитра, ама става голямо мазало, та не знам. Малко е тегаво да се смени, иначе са заедно с кондензатора на климатика и струват 150-200 кинта, та почти се бях навил за смяна.

                Стискайте палци утре всичко да тръгне.

                Интересното беше че въпреки Авгиевите обори, в самата кутия не намиерих никъде нищо износено. И лагери, и редуктори и изобщо всичко, даже и старите бутала, бяха във видимо идеално състояние. Рециклиралите помпата казаха че била зле, та взеха едни пари отгоре, но въпреки това няма как значима част от гнуста да е била от помпата. Остава хидротрансформатора да е бил мега зле - някой хубав ден може и да разглобя стария за идеята, хем да вида какво има вътре. Феродовите дискове бяха МЕГА зле. Практически само един пакет беше добре, още един беше в прилично състояние, останалите бяха тоталки.

                По клапанното тяло също нямаше странности, освен че имаше нужда от МНОГО чистене. То на тая кутия е хипер просто, така или иначе. Самия блок със соленоидите също искаше чистене, но нищо повече. То не ми е и давало грешки, свързани с него.

                Загубих 5 пъти повече време в чистене, отколкото в разглобяване и сглобяване.

                Въпросната кутия ми се видя драстично по-проста от средностатистическа ръчна такава, поне механично. И при наличие на сервизно ръководство изобщо не е велика драма, стига да се чете ВНИМАТЕЛНО. Аз подминах един изобор на аксиално лагерче - 80% от лагерчетата са еднакви, 95% са с еднаква височина (0.150 инча), и само едно е по-дебело (0.2 инча), и то само когато едно зъбно колелце е по-ниско. Та разглобявахме наново и сглобявахме наново. А това си го пишеше в ръководството, но съм го подминал.

                Вече мога да кажа че 45RFE, 545RFE, 65RFE (трите са практически еднакви), 66RFE и 68RFE кутиите не са никаква драма за правене, поне откъм силовата механична част. Но ремонта струва колкото струва - в моя случая 2 бона са само частите + хиидротрансформатора + ребилд на маслена помпа. От друга страна, ако всичко е наред, имам практически нова скоростна кутия.

                Вчера и ребандажирах инсталацията покрай скоростите. Не съм виждал толкова калпави гофрета - някои се разпадаха, други бяха протрити. Сега е най-отвътре рехаво с изолирбанд, после спирала, после гофре и после пак рехаво изолирбанд. Смятам че в следавшите 30 години няма да се протърка пак. За щастие нямаше пострадали жици чак, но е факт че инсталацията поне откъм гофрета е категорично по-некачествена от всичко, което съм виждал до сега. Отпред по двигателя жиците към дюзите и бобините са практически голи - гофрето се разпада зверски. Става на прах. И с тях ще се занимая, но по-нататък. Там не е критично положението откъм протъркване.
                Последно редактирано от sparkybg; 09-04-22, 20:34.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • s_s1
                  s_s1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Стискам палци всичко да е ОК!

                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не знам защо се чудиш откъде е мърсотията, след като феродовите дискове са били много зле.

                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Беше МНОГО. И магнита в картера беше станал троен на диаметър и 5-орен на височина от метални частички. А металните дискове не бяха драстично износени. То вярно че частичките като обем метал надали са нещо значимо, но все пак нормално е човек да очаква при такова количество да се вижда ясен източник, а такъв не се виждаше.

              • #41
                Тези дни пак ще ви нагледам
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Утре съм там цял ден. За след това не знам кога, но няма да е много напред във времето - трябва да наглася мигачите и да минавам Технотест вече.

              • #42
                Малко непредъци и малко назадъци...

                Напредъци:

                - Върви на собствен ход с до 140, реди си всички скорости. Доста е тиха.

                - Сменихме задно каре на преден кардан - стандартната болежка. Беше поръчано предварително, сменя се лесно.

                - Вече си има европейски светлини - жълти задни мигачи, бели предни габарити, които се гасят автоматично когато се даде мигач.


                Назадъци:

                - Трупа line pressure low, след като загрее. Включва със секунда-две закъснение от N на D. Всичко това само като загрее маслото на скоростите. Може би е от евтиното масло (Febi), но ще видим. Никакви други грешки няма. Ще и видя обемите на съединителите дали са в норма. Задна включва абсолютно веднага например, но за нея няма акумулаторно бутало и пружина и няма регулация на налягането. А може и още да не се е адаптирала докрай - определено още не смея да я натискам и определено още си мени поведението в някои режими. Вероятно има нещо като 50 километра минати само, и то предимно в ниски режими. Първо съм дизелджия, и второ никога не съм карал автоматик, еле пък американски, че да имам някакво виждане по въпроса.

                - Оная вечер по никое време сменях гума - вентилите на датчиците корозирали, явно вече предостатъчно за да решат че не им е там мястото. Иначе самите датчици работят. Предупреди си ме съвсем навреме и в реално време разбрах кога съм съвсем по капла, за да спра (на 200 м преди една бензиностанция, но това е положението). Посред нощ търсих гумаджия, на другия край на София (Студентски град), нои пък за щастие имаха нужните накрайници и сега са сменени на всичките гуми.

                - Вчера тръгнах мъм село, реших да зареждам на Лукоил-а след Княжвео. Спирам, гася, и отпред се разнася бял пушек. Горното водно съединение с цепка 10 сантиметра, точно преди термостата. Иронията е че в началото на седмицата пъсках поръчка в RockAuto и дори си бях сложил водните съединения в кошницата, но в последния момент реших да ги извадя и да поръчам само останалото (шарнири и прочие неща по окачването). Сега ще трябва пак да чакам, а можеше утре да ги имам.

                - Радиото умря. Черен екран. На тъмно си личи че от време на време пуска подсветката. Няма и образ от задната камера. Не реагира на копчета. Или се случи при поредното махане на акумулатора, или при правенето на жиците - ня бях махнал акумулатор, а махнах усилвателя, че точно покрай него минава инсталацията, от която взимах ток за стоповете.

                - компресора на климатика е олят със зелено масло - видяхме го с Деди докато човъркахме отдолу. Не знам дали е избил аварийния клапан или нещо друго. Налягане има, но така и не остана време да пробвамн климатика. Налягане в системата има. От америка пътуват нов филтър-дехидратор и разширителен клапан. Ако е запушен кондензатора, има го наличен за 150 кинта. Не ми се ще само да се занимавам с клапан или изпарител - както несъмнено се досещате, завряни са на майната си. Ще се тества като стъкмя водните съединения. Надявам се да няма други поразии покрай това. Но не беше прегрял като го направи, та не вярвам. А и си пали и работи нормално, поне в моментите, в които го палих да го натоварим, разтоварим и вкарам в двора.

                Толкоз. Имах намерение днес да му сменя гърнето и кюнеца до отзад, но времето беше прекалено днусно даже и за моя ентусиазъм. Утре ще мисля дали ще мога да стъкмя временно съединение от силиконови кривки, та поне да му продължа временните номера докато го очовеча, а и да отида на климатикаджия да видим какво се случва. Водните съединения изобщо ги няма в Европа, компресор за климатика и изпарител също. Дано не се наложи да правя още една поръчка заради климатика.
                Последно редактирано от sparkybg; 18-04-22, 00:30.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Поръчах вече, точно от там. Излиза соленичко, но....

                  - 1бр. 45 градуса преходна 44-38мм.
                  - 1бр. 180 градуса 38мм.
                  - 50см права тръба 38мм.
                  - 1бр. 90 градуса 38мм.
                  - 3бр. снадки 38мм.
                  - 8бр. скоби 30-50мм.

                  Почти 170лв.

                  Водно съединение Continental в RockAuto е 20 долара, но най-вероятно ще дойде чак в понеделник. Ако бяхме нормална държава щеше да е тук в сряда, и най-късно е четвъртък при мен, но родните митници ни "пазят". Физически пратки по DHL, FEDEX, UPS стигат до тук най-често за 2 или 3 дни - САЩ-Германия и почти веднага Германия-България. Но после тук освобождаването е минимум 2 дни.

                  Ще видим де. Пратих им документите още снощи, пратката и тя е пратена още вчера.

                  ПП: Силикона с толкова снадки трябва по някаква причина да ми хареса изключително много за да го оставя. В САЩ има силиконови комплекти специално за тоя джип, но не можах да намеря търговец, при който да са налични и да могат да дойдат до тук за вменяемо време и цена.

                • Juiced
                  Juiced коментира
                  Редактиране на коментар
                  Сега да гледам ли там, защото в сайта няма всичко каквото в магазина? Оставям с впечатление ,че си си поръчал каквото ти трябва вече. Бтв силикона е за предпочитане, защото не старее от жегата и не го морят масла като каучука.
                  ПП Ако си с правилните скоби и добре направени снадки с бертове, няма никаква причина за безпокойство. Драма има при системи с високо налягане а тук при теб я стигне 1,2 бара я не.
                  Последно редактирано от Juiced; 18-04-22, 12:37.

                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не гледай. Поръчал съм вече. Утре ще е тук.

                  Това с многото снадки - дефинитивно не ми харесва. А аз съм си такъв чишит - 8 скоби върху един маркуч ми е малко в повече, даже да са най-лъскавите скоби на света (а те ще са).

                  Пък и водните съединения от RockAuto така или иначе пътуват.
                  Последно редактирано от sparkybg; 18-04-22, 12:57.

              • #43
                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                ...Вече си има европейски светлини - жълти задни мигачи, бели предни габарити, които се гасят автоматично когато се даде мигач...
                Инсталацията за задните светлини пасна ли според първоначалните очаквания - ръг и тръг?
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #44
                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  Инсталацията за задните светлини пасна ли според първоначалните очаквания - ръг и тръг?
                  Няма вариант на ръг и тръг, струващ вменяеми пари. Трябва да се сменя и окабеляването при двигателя, а то е яка цифра.

                  Присадих му европейските букси и дръпнах жица от инсталацията за трети стоп, коята минава на 2 педи от левия стоп, покрай въпросния усилвател, който махах. Това за задните.

                  Предните - пипах само локалните парчета инсталация от фасунгите до първата букса. Оригинално при американско изпълнение страничния мигач е вързан с едната жица към предния мигач, с другата към габарита. Сега е вързан успоредно с предния. Сложения са резистори (оказа се че 30 ома са на ръба да залъгват системата, аз сложих 20 ома), сложени са и бяло-жълтите диодни крушки, като бялото им гасне автоматично когато са пуснати мигачи и се пуска секунда след като спрат

                  Отзад резисторите са на инсталацията на самите светлини. Тоест истински европейски се слагат само със смяна на светлините, без никакви други промени.
                  Последно редактирано от sparkybg; 18-04-22, 09:19.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #45
                    Относно радиото има някакъв сервизен бюлетин, че моделите RBZ/RHB имат навика да горят при откачане и закачане на акумулатора. Трябвало да им се изваждат предпазителите преди закачане на акумулатора.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X