Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Днес известно количество километри градско в жегите (вероятно около 30). Май-май се държеше нормално. Може би започвам и да и свиквам. Просто включва мазно и вероятно заради това ми е неестествено все още.

    Не е текла повече, но и не е виждала зор като оня по Люлин. Утре ще я и измия и пак ще следя.

    Среден разход само градско според компира, доста голяма част от който из задръствания, включително в час пик - 20.2/100. Закара ме и ме върна от КАТ - поднових номерата.

    ...но, търси се къде е VIN-а. Моля някой ако е внасял американско WK, да каже, ако знае. На европейските (WH) е под пластмасата на прага на пътника, но при мен не е там. Не е и под предната пътническа седалка, като на новите, не е и в багажника като на старите. Има някаква надежда да е под задната седалка от дясно.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • Dilyan Zagorchev
      Dilyan Zagorchev коментира
      Редактиране на коментар
      В багажника при въртока на "лебедката" на резервната гуменка? Ако и да си писал, че няма отзад(на wj ако имаш предвид старите, отдясно на патерицата)

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Да, старите имах предвид, че е в багажника. На WK2 пак е там. Но на моето като раздигах всичко отзад не помня да съм забелязал VIN, нмо не съм и гледал твърде обстойно и внимателно - събрах една шепа центове, разни други боклуци, и гледах да изпрахосмуча по-бързо, че беше по никое време. Пак ще проверя де - то се раздига само като отвиеш 2 гайки 6мм.

      Надявах се някой с американско да ми каже на готово.
      Последно редактирано от sparkybg; 27-04-22, 21:53.

  • #92
    На моя е зад предна дясна седалка,под капакка на Акумулатора.
    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
    Враца

    Коментар


    • #93
      Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
      На моя е зад предна дясна седалка,под капакка на Акумулатора.
      Твоето е WK2. Питам за WK1.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #94
        Не съм на 100% сигурен, но май на презокеанските VIN-а е само на табелки и лепенки, а и като минавах КАТ гледаха само това на предното стъкло.

        Коментар


        • #95
          https://www.vinnumberlocation.com
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #96
            Паузата между N и D почти я отняма. Под секунда е в момента. Кажи-речи като на студено. Това на категорично загряла кутия след 50-ина километра смесено каране. В последните 5 километра установих че закъснение вече няма, а преди това си го имаше. Ако остане така няма да се сърдя хич.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Мда, адапптира си нивото, докато спре да се пени.

              Всъщност не знам какво е. Може и нещо да се е отпушило или нещо да се е наместило.

            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              Адаптацията всъшност освен към модела на поведение на водача е и предимно към вискозитета на маслото и състоянието на съединителите.

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Мисля че малко надценявате възможностите на компира. Количествата за съответните съединители се ъпдейтват постоянно, но са практически готови още след първото загряване и изреждане по няколко пъти на предавките. После мърдат само според износването.

              По документите никъде не пише че по време на адаптация може да изхвърли масло например.

              Че има дискове да сработват е ясно, че има и бутала да уплътняват - също. Може да е имало и въздух някъде, който сега да е избълбукал, или просто незичистена субстанция от авгиевите обори - не съм се сетил да ръгам с пластмасова корда из каналите на корпуса, а може би трябваше.

              Ако спре да трупа и "line pressure low" ще се убедя че се е "адаптирала".


              Това, което прави компира, е да си трупа статистика кое как е сработило и бааавничко във времето да нанася корекции. Вярно е и че се препоръчват едни 300 мили след ребилд да не се тормози и да се правят генерални изводи за състоянието.

              Вискозитет също не се гледа. Няма датчик за това. Евентуално може да има някакви профили за студено, но нищо повече. Както казах - изпълнението с тая кутия даже няма термостат на линиите за охлаждане.

              Впрочем, новите линии за охлаждане дойдоха. Да видим кога ще стигна до климатик, хидравлика и т.н.

              МНОГО наложително е да сменя и долните шарнири. Ама МНОГО. И това ще е следващото, с което ще се заема.
              Последно редактирано от sparkybg; 28-04-22, 12:57.

          • #97
            За съжаление нови грешки:

            - "Loss of hydraulic pump prime" - това става когато нагълта въздух
            - "Invalid gear ratio on 3rd" - което значи буксуване, но най-вероятно е свързано с горната + "low line pressure"

            Кутията просто е била в limp, когато се зарадвах че закъснението е намаляло. Като се случи долната грешка отива веднага в limp.

            Майка му мечка!
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              ПП: Но пък няма "low line pressure". И още тече. Ще проверя дали щеката си e нейната. Друго не ми идва на ум вече. Отново протече след магистрала Люлин и каране със 140.
              Последно редактирано от sparkybg; 28-04-22, 17:07.

            • mariiin
              mariiin коментира
              Редактиране на коментар
              Защо не пробвате да премерите нивото с щека за NAG1. В упътването, а и в интернет има графики за нивото с мм и градуси и за 545RF и за останалите американски кутии.

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Защото щеката за NAG1 е за NAG1 и нищо няма да премеря с нея на 545RFE. Отделно дето хич не съм сигурен че щеките на всички 45/545RFE на всички возила, ня които се монтират, са еднакви.

              Ще видя по VIN номера на моята. На самата щека си има номер, тъй че поне това лесно ще се установи.

              Чува се и шум на хидравлична помпа, но не знам дали е от хидравликата на волана или от помпата на скоростите. Щото ако е от помпата на скоростите, M и Д Авто просто са ми прибрали едни 325лв и са ми се изсрали на суратя. Аз затова си поръчах торк конвертора от америка - сега поне него и това, което аз ребилдвах, съм ги изключил от възможните причини. Помпата в RockAuto беше безумно скъпа. Има я и на други места по-евтино, но пък ще се мота доста или щюе платя огромен шипинг.

          • #98
            Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
            Питам за маслото,за да сравня с моето.На моя се показва на дисплея и е лесно,с ново масло Мопар 5/20 на студен мотор 4 бара,а на 90 градуса на маслото-1,8.Чудя се с 0-30 дали няма да дигне налягането на загрял мотор.
            1.6 бара е при мен, след магистрала със 140 и мопарско 5W20 на 200км. Празния ми ход е 625 оборота в минута, ако помня добре.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #99
              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

              1.6 бара е при мен, след магистрала със 140 и мопарско 5W20 на 200км. Празния ми ход е 625 оборота в минута, ако помня добре.
              Ти защо се отказа да му сипеш 0/30? Оня американец с многото клипове за Хеми,доколкото го разбрах даже препоръча по-гъсто.А иначе установих на моето скъсана шпилка на левия изходящ колектор и май това, което мислех за повдигач се чува оттам.Май заради това обаче трябва да се вади мотор.
              Последно редактирано от genadi.tsvetkov; 28-04-22, 17:15.
              Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
              Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
              Враца

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Не е ли очеизвадно че точно в момента вида на маслото в двигателя ми е най-малкоя проблем? Ново е, филтъра е сменен, налягането е в норма и толкоз.

                Имам да минавам технотест, регистрация, да монтирам 3 кашона части (включително помпа от Hellcat, която ще вдигне налягането доста) + да оправям скоростна кутия.

              • Dilyan Zagorchev
                Dilyan Zagorchev коментира
                Редактиране на коментар
                Генади, ако спира tick-a след 2-3мин е колектора, така е, иначе отиваш на повдигачи.

            • От ляво сменени всичките тампони на носача (3 броя) + шарнир. Може би днес ще успея и от другата страна. Отново като за първи път се замотах зверски. Шарнира изскочи сравнително лесно, новия се наби също лесно.

              Но, трябва ЯКА скоба за единия тампон - тръгна на 10-ина тона усилие. Вадих го с 20-тонната хидравлика. И трябваше да му клъцна перферията с флекса, за да наместя чашка там - перфиферията му е по-голяма като диаметър от тялото на носача. Фабрично нищо по тоя носач не е предвидено за смяна. То и за горния така.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                За съжаление нови грешки:

                - "Loss of hydraulic pump prime" - това става когато нагълта въздух
                - "Invalid gear ratio on 3rd" - което значи буксуване, но най-вероятно е свързано с горната + "low line pressure"

                Кутията просто е била в limp, когато се зарадвах че закъснението е намаляло. Като се случи долната грешка отива веднага в limp.

                Майка му мечка!
                Аз имам две щеки една за мерцедесовата кутия на ГЧ и една за джийпската 545 на Сахарата ми, ако искаш ще ти измеря дължини, нива и т.н.

                Бих ти свалил и всички парамтри на автоматика със "скан" програмката ама Вранглера е разглобен все още и ако дам контакт ще шурнат дизели и т.н.

                Ето едно две неща за грешката ти:

                https://mopar1973man.com/cummins/art...r-in-3rd-r273/

                https://files.jeep.org.ua/jeep/manua...manual_186.pdf
                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • Знам какво означават грешките. Същото описание го имам в сервизното ръководство за моето ГЧ, както и на още едно място. МНОГО документация прочетох за тая кутия. И поне по моята работа кусур не мога да намеря. Но помпата не я рециклирах аз, а фирма. Както казах, бих я купил и нея рециклирана от САЩ, но няма едновременно и на читава цена и с достатъчно бърз транспорт. Иначе точно в момента има оферта за рециклирана от SONAX помпа за 150 долара, при това с приложен върху нея популярен тунинг на клапаните от SONAX. Но, ще дойде след 3 седмици минимум, или ако я пуснат с куриер цената става "майка плаче, грамофон свири".

                  А дължини премери, например от връх до началото на уплътнението. Виж и и номера - трябва да го има написан на нея. Но съм почти сигурен че е различна.

                  За мерцедесовата не ме интересува. Физически няма как да са еднакви. Но погледни и и на нея номера все пак, ей-така за спорта.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Мерцедесовата кутия на загрято масло и празен ход трябва да показва ниво на маслото една цигарена кутия ширина от дъното на кутията,дреме ти колко е дълга щеката,мериш нивото само с нея,после и пляскаш една тапа и караш,сервизната щека е жило което стоеше навито около резервната гума на моите

                • Натиснете снимката за да я уголемите  Име:7EEF0903-9244-4E32-885D-2D638B43DD53.png Прегледи:0 Размер:363.9 КБ ID:6852868




                  милимунди в ляво ако не се лъжа. Загряла на работещ мотор от дъното,бъркаш с какво имаш под ръка,11 долара е вече щеката на Мерцедес,става от Фолксваген
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Сериозен ли си? 0.2% на око ли ги мериш

                  • Juiced
                    Juiced коментира
                    Редактиране на коментар
                    Няма ли вариант да си направите пробка, като веднъж вече сте свалили картера?

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Има, разбира се. Трябва да се вдигна от Костинброд до Драгичево да направя детайла и да заваря и боядисам, на средата на операцията.

                    По-лесно е да си направя съд за вакуум помпата, което и ще стане. Вече е играно с ПВЦ тръба и тапи, по друг повод. Само маслоустойчиви уплътнения трябват. Друг вариант е стара туристическа бутилка за газ.

                • Днес гледах данни... С кутията нещатра не са добре. Опитва се известно време да регулира налягане, не успява, вдига флага "Open loop line pressure", и от там нататък оптимистично симулира налягането, което и трябва, пъскайки на соленоида около 10% дюти.

                  Ще се сваля пак кутия най-вероятно. Дано не съм я опекъл пак. Маслото си е розово, та има шанс да е оцеляла.

                  Има някаква вероятност да е от соленоида за налягането или соленоидния пакет, но няма как да знам. Нашичките тук го продават с цената на теглото му в злато, а такъв на смислена цена може да дойде към 20-ти май.

                  Мамка му и прасе!
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • ...и друга форма на дива педерастия - смених копчетата за стъклата на предните врати с китайски. Тръгнаха, но реших да видя какво им е на оригиналните - работеха когато си искат, особено това на шофьорската врата, което ръководи пътническата.

                    Вътре са копчета върху платка и... са пресовани. НИКАКВИ спойки. Познайте на такова решени еколко време му трябва за да заприлича на студена спойка!

                    Педерасти, сър!
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • BENZBOSS
                      BENZBOSS коментира
                      Редактиране на коментар
                      Е гаранцията си изкарва,не е дьрт Мерцедес да му тришка машина вратите 100 000 пъти за проба

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X