Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Внимателно му изтръгваме душичката
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07172.JPG
Прегледи:1058
Размер:75.0 КБ
ID:6849154




    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07174.JPG
Прегледи:1031
Размер:95.8 КБ
ID:6849155
    и с тази страна пред кафенето
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #62
      Кога па ме снима бе, гад!
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • дядо владо
        дядо владо коментира
        Редактиране на коментар
        Аааа, дедо е стар интригант 🤣 😂🤣

    • #63
      От Гранда ли побеле толкова бре?
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        От ЕГНто. Ген от майка ми, а и съм с доста по-дълга коса от обикновено та и си личи повече.

    • #64
      Кво стана с щетите от транспорта,оправи ли ги?

      Коментар


      • bokomo
        bokomo коментира
        Редактиране на коментар
        И не съвсем маловажното: кой плати оправянето...

    • #65
      Оправени са ламарините. За моя сметка. Няма да коментирам въпроса повече.

      И по последния казус, сменен е радиатора и водните съединения и всичко изглежда наред. Не тече, загря нормално, след кръгче до близката бензиностанция беше избълбукало въздуха и си беше дръпнало лъм литър от казанчето, което също е добър признак. Няма и мисфайъри и прочие полюции.

      ...но...

      За да се смени водния радиатор трябва да се свали климатичния, той и за охлаждане на скоростите, а за да се свали той, трябва да се свали и охладителя на хидравликата, а за да се свали той, трябва да се опразни казанчето му. Поне имам вакуум помпа, та нямаше мазало, а климатика априори беше празен заради друга моя простотия.

      Течността на хидравликата беше леко мътна, та вместо да я налея обратно долях нова. Не знам какво има в нея за цена 56лв квартата, ама цената и е такава.

      Ще сменя и климатичния радиатор. И тръбичките от него до скоростите - загнили са около една щипка. Може би и тръбите на хидравликата или ще възстановя, или също ще сменя.

      ...ноо, това след технотеста, вероятно и след регистрацията.

      И те-така. Много псуване падна. А долното водно съединение вътре е с пружина.

      Стария радиатор категорично е бил на под напрежение някога, вероятно покрай инцидента с ламарините. Хоризонталите му бяха леко дъговидни. Разбрах и защо горното водно съединение е такова - потока е хоризонтален, казанчетата странични.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #66
        Човече,тая кола на колко ще ти стъпи?
        Поне ще стане слънце.

        Коментар


        • #67
          Пак - тия работи ги правя на всяка кола, дето не е от магазина. Водна помпа и термостат например са тук от 4 месеца, заедно с ролки, ламбда сонди, ремък, обтегач, банан, верига, маслена помпа и прочие нещица.

          Климатичния радиатор е 140 кинта. Водния също не е скъп.

          Сега мога да ги сменя и двата за 2 часа, че и по-малко. На тераното климатичния се сменя по-трудно, но водния значително по-лесно, без да се маха нищо друго.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #68
            Остави несгодите. Минало и заминало...
            Кажи ще слагаш ли чипове, тунинг диференциали, лифт и прочие джипарски угодии?
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • Dilyan Zagorchev
              Dilyan Zagorchev коментира
              Редактиране на коментар
              😎 Разпределителен вал от 6,4 +30кс

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              ...и после усилени мотовилки, ковани бутала, 500 коня.... Ама нЕкой друг, не аз.

            • Dilyan Zagorchev
              Dilyan Zagorchev коментира
              Редактиране на коментар
              Ааа, нема таквизи рабУти 😄

          • #69
            С три блокажа е, и с най-големите гуми, които се побират без "съветване" с чука или флекса.. Категорично е и по-щръкнало от заводско. Засега не замислям нещо повече, поне докато не го докарам до купуване на нови гуми.

            Коланите са вдървени. Всичките ли са така, или трябва да им бая?
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Към всички е. Силиконовият е добра идея, стига да е от "сухия".

            • Dilyan Zagorchev
              Dilyan Zagorchev коментира
              Редактиране на коментар
              Вчера специално гледах за такъв проблем с коланите и масово пръскат с такива "сухи", както казваш, силиконови спрейове.В един клип беше опънат колана навън и закачен назад някъде към дръжката на задната врата или джантата с ластик и миеха с водоструйка. Ама сега май е студено в БГ.

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Огледах ги по-обстойно и на първо четене ще се перат. Може би и с омекотител. Видимо имат нужда, а и частта, която си стои практически постоянно в колонката или навита, си е нормално мека. Може и да купя пистолет за сухо пране. Праха ми седалките с такова и ефекта ми хареса, а и маистина после нямаше мокреене.

          • #70
            Чета, четааа ...

            Гагич никога повече не трябва да мрънка !

            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Ако моите човекочасове ги сметна по часовата ставка на Гагич, ще стане страшно.

          • #71
            На моето също бяха като колосани,на друга кола не съм виждал да са така твърди.

            Коментар


            • #72
              Интересно ми беше. Не, че някога ще си купя такъв джип /то и няма за кога/ но Спарки е много увлекателен. Пожелавам му всичко да се нареди.
              сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
              dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

              Коментар


              • #73
                Нещо интересно впрочем - въпреки че единия тампон (горния естествено, за да ми е гадно) на предния диф е умрял, няма никакви вибрации и звуци, поне до към 130-140км/ч.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #74
                  Спарки,

                  Браво, евала за старанията и за детайлния подход, и аз като теб мисля, че това е начина да се постъпва с возило в което си возиш семейството и ползваш за основна кола.

                  Пожелавам ти скорошно приключване и после само бензин и каране
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • #75
                    Вибрации все пак има при 140+. Круиз контролът работи. Доста зор и дадох по "Голф-стрийм"-ът (за който не знае - другото име на магистрала Люлин) - няма прегряване, няма течове на антифриз. Нормално като загрее малко вдига нивото в казанчето и толкоз. Вече е обезвъздушена.

                    ...но се сдобих с теч на ATF. Според мен разпенва и хвърля през отдушника, но друг път ще гледам по-обстойно.Трупа си дежурната "low line pressure" грешка, само на загряло. Това и след смяната на датчика. Измерих температурата веднага след връщане - 89 градуса, та кутията не е и прегрявала. Няма и натрупана грешка по въпроса.

                    От N на D също се мота само на загряло. На студено си включва веднага.

                    Гагич нещо се затри. Наложително е да направя кръгче с неговото и да сравня поведението.

                    При въпросните издевателства по магистралата, компютърът реши че средния разход е 17. Навъртях около 50 километра.

                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • Dilyan Zagorchev
                      Dilyan Zagorchev коментира
                      Редактиране на коментар
                      Тва "low line pressure" на кутията ли?
                      Поправям се, кутията е, кой да чете наред. Р0868 ли ти дава? Един от симптомите на ниско налягане било препълването. Докарай нивото в норма и виж пак дали излиза грешка
                      Последно редактирано от Dilyan Zagorchev; 25-04-22, 19:02.

                  Активност за темата

                  Свий

                  Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X