Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Честито Спарки, много без аварийни километри!
    Така е с тая техника от отвъд океана, а и такъв ти бил късмета. Ще я постегнеш и си в играта.
    Стоян от Пловдив със сигурност ще ти е в полза и за ремонт и ако решиш сам да я правиш. Тъкмо ще те светне как става обучението на мозъка после и дали е необходима дилърска диагностика.

    Успех!

    Коментар


    • #17
      Обучението... сама се обучава. Има една кратка процедура, и после каране да изреди предавките нагоре и надолу. Продължавам да не виждам нищо страшно в тая кутия. Изясних си и какви части трябват, има ги налични и тук, уж. Ще решавам тия дни.

      Кутията ми се струва по-проста от 42RE, дето Деди прави. Има пълно описание веднъж в сервизното на джипката и втори път отделно от ATSG. И двете около 120 страници, с картинки и описано всичко стъпка по стъпка. Само с Torque converter-а се чудя какво да правя.

      Въпросния симптом, да стига до трета и да отива в LIMP е може би най-често срещаната неизправност въобще, и дисковете, отговорни за това, са най-външните (на трета ползва и OD и UD), като могат да се сменят буквално за половин час, ако иде реч за закърпване на положението. Но смятам да се провери и смени всичко, дето влиза в overhaul комплекта + малко допълнения, предвид гняста, която заварихме вътре.
      Последно редактирано от sparkybg; 27-03-22, 13:35.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От тия години тия кутии не са особен ребус, макар и с много чаркове, като се работи методично и както ти спомена пакет по-пакет (когато това е възможно) технически грамотен човек като теб с много опит и знания би се справил на ниво поне колкото средно статистически сервиз. Само чарковете да си намериш. Пълен ребилд предрасполага всички части да са нови, демек поръчваш кит, а клапанното тяло нак мислиш да го реанимираш?

        Торка е единственото което верояно би наложило специализирана намеса и то най-вече щото си имат нарочни машини за тая работа (най-вече за затварянето му - заварката). Нямам на идея каква цена е нов торк или фабричен рециклаж, но аз бих заложил на този избор и сам да си направя кутията.

        Успех!

        Коментар


        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Клапанното тяло - нова гарнитура, нови топчета, уплътнения, нова притискаща пластина и там квото влиза в кита. То с него проблем уж няма в момента. Там Деди може да каже повече. Пък и то може да се сваля и докато кутията си е на джипката, та там не е драма - може да се поръча и рециклирано ако трябва. Има не малко оферти. Но се съмнявам че ще трябва.

      • #19
        Тест на твоето може да направят в мид авто. Друг е въпросът дали ще се навият да го тестват и да ти дадат реален отговор какво му е дереджето. Безспорно, е че можеш да свалиш тялото по всяко време, но що да си го причиняваш. Тя и кутията се свали не трудно.. Идеята ми е да си ревизираш всичко, било или не за ремонт и поне тоя възел да не го мислиш следващите 200к. Поне.

        Коментар


        • #20
          E ще се ревизира де. Нали това казах.

          Свалянето на кутията е хамалигия, свалянето на клапанното тяло е като смяна на масло и филтри. Разликата е принципна.

          Сега видях че Софтелектроникс са ми на 100метра от работата. И май отзивите за тях са по-добри.

          Абе ще реша окончателно утре след като говоря със sspeed. Дори да я правим с Деди, хидротрансформатора трябва да го дам на някой да го изпрофилактира. Или да купя напраео от Rockauto рециклиран.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #21
            уфф ,и аз един път си купих джип /пикап де/ онлайн и после го платих още 50% и го продадох на 50%
            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • #22
              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение



              На английски е "hemi tick". Повдигачите с изключване (в някои режими тоя мотор си изключва половината цилиндри) се разбиват, което впоследствие води до "изкопаване" и на коляновия вал.

              .
              Изкопаването не е ли на разпеделителния вал?

              Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
              Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
              Враца

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Да, на разпределителния. Моя грешка.

            • #23
              Честито и успех с ремонта !
              Виден столичен ихтиолог

              Коментар


              • #24
                Всичко се прави. Хубава машинка ще си имаш. Със здраве да си я караш!
                Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                Коментар


                • #25
                  Абе щом се оправя с пари значи е разход, не проблем.

                  Честито!
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • trapper
                    trapper коментира
                    Редактиране на коментар
                    от страни погледнато, е така, ама ...

                • #26
                  Честито !
                  Точно ти ще я стегнеш и ще стане за пример !
                  Въпроса е защо все по трудния начин трябва да става...., ама такава ни е орисията...
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • #27
                    Не е орисията, КоПарт или продават таралясници за части или продават брак само защото върви от едното дърво до другото. Тук това беше търг за механици - нямаш работа,купуваш една суперевтино,поправяш я ако е евтин проблема и от всяка трета правиш някой лев - я комп само и трябва,я някой скъсан кабел някъде,я само кутия сменяш пък тя на моргата е 500 кинта. Тия със сериозните проблеми правят як кръгом и обратно на търга докато не им паднат цените до 3 кашона с части.

                    преди от около година - 3 вече не си заслужава,че на пазара за по 500 кинта горница се намират нормални коли като шанса да имат проблем е мнооооого по-малък,а за 500 кинта тук никой не скача на ремонт на кола.

                    Има търгове и търгове, един търг се занимава само с изети от банката коли,не я плаща собственика вече на дильра и му я мятат на търг,нищо и няма на колата. КоПарт се занимава със строшени коли,коли с проблеми, може да е дребен проблема ма може да е и това горе,в комбинация с омазани тенекии си е главоболие та дрънка,къде го чукаш и къде се пука.

                    Поне не е Тойота за ненормални пари
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • Dilyan Zagorchev
                      Dilyan Zagorchev коментира
                      Редактиране на коментар
                      Тц, не съм, но и не бързам много, щото имам борчове за оправяне. След това ще мисля, ако все още има планета тогава

                    • BENZBOSS
                      BENZBOSS коментира
                      Редактиране на коментар
                      Аз не гледам за търгове които пращат извън САЩ, аз съм тук и не ме интересува дали пращат,аз говоря за коли,не за търговия,не съм търговец

                    • Dilyan Zagorchev
                      Dilyan Zagorchev коментира
                      Редактиране на коментар
                      Абе ти ги дай, пък някой може да оправи документите и да я прати от там :wink

                  • #28
                    Решението е осъзнато. Доста по-вехти коли тук вървят на цена над тази, барабар с ремонта на скорости и ламарини. Аз няколко месеца се опитвах да намеря европейски и български.

                    Няма драми. Вероятно до края на седмицата кутията ще е ремонтирана.

                    Сега и нещо положително - днес сменихме масло и свещи, премерихме и компресия -14 бара на всички цилиндри, което си е практически максимума, особено предвид надморската височина. Старите свещи също бяха с добър вид. Тоест поне към момента двигателя изглежда добре. И това на студен двигател, не до там свеж акумулатор, и махнати само половината свещи.

                    Двоумя се да карам с 0W30 вместо 5W20. Последното е като вода, баси! Отделно дето 0W30 го има доста повече.
                    Последно редактирано от sparkybg; 28-03-22, 00:45.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • IvanIvanovi
                      IvanIvanovi коментира
                      Редактиране на коментар
                      тези в Г.Оряховица ги имат. не съм пазарувал от тях, но съм чел положителни отзиви

                      http://sklad-masla.com/motorni-avtom...viskozitet=245

                    • Dilyan Zagorchev
                      Dilyan Zagorchev коментира
                      Редактиране на коментар
                      Е още едни, у немско https://www.ato24.de/en/amsoil-signa...RoCCkAQAvD_BwE

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Аз мопарско масло си намерих вече. A и имаме съфорумник, дето продава AMSOIL, със сигурност не-менте.

                      Не казвам че не може да се намери, а само че 0W30 се намира много по-лесно даже при инцидентно посещение на някой магазин за масло.

                  • #29
                    В момента WK HEMI-тата на обява тук са няколко и варират между 19к и 21к. Има и едно за 14к, което без да съм го гледал на живо, подозирам, че биха му изскочили доста повече съпътстващи разходи след придобиването, спрямо тези, които си описал досега.

                    Според мен си поел премерен риск с тия търгове и като цяло, въпреки чакането (и превозването ), ще имаш супер 4х4 автомобил за парите и нервите, които си вложил.

                    Честито и успех с техно теста! Следя темата с интерес..

                    Коментар


                    • Mitkoztd
                      Mitkoztd коментира
                      Редактиране на коментар
                      Иии.. само да уточня, че тукашните съвсем не са фейс лифта, та твоето даже е и има-няма 3-4г по-ново

                    • s_s1
                      s_s1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...4&slink=nt7e9o

                      Те това е моето. Продава се, защото много рядко се ползва.

                    • Mitkoztd
                      Mitkoztd коментира
                      Редактиране на коментар
                      Я, твоето го бях пропуснал, супер е! Даже имаш и стикер Kinex за бонус точки!

                  • #30
                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Двоумя се да карам с 0W30 вместо 5W20. Последното е като вода, баси! Отделно дето 0W30 го има доста повече.
                    На Мондеото съм с 0W30, а на Маверика, който си е американска каляска, е 5W20. Цената на Кастрол и на двете е аналогична +/- 2-3 лв./л. 0W30 също си е вода, но вярно избора е по-голям. Аз карам със заводските предписания, нищо че Маверика е 2006 г. Бях се наточил и аз за 5W30, че цената почти наполовина, но по ВИН ми изкараха 5W20.
                    Ford Maverick II 2.3 XLT
                    Ford Mondeo MK5

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X