Темата произтича от тази: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=145313 , както и отчасти от тази: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=148156 и авторитетните мнения в тях, че в Щатите се карат преди всичко японски и корейски коли, поради пълното фиаско на хамериканските производители от техническа, финансова, естетическа, и т.н. страна. 
Като основен еталон за некадърно направено хамериканско МПС системно беше сочен новият "Chevrolet Malibu" което породи у мен съчувствие към тъй хуленото автомобилче и желание да се уверя лично до къде, аджеба, би могло да стигне срамното падение на американската авто-индустрия
.
Сега, какво и къде се кара в Щатите, ще изложа своите, хм,... доста по-различни наблюдения в по-късни постове, ако оцелее темата дотогава
. За целите на хронологията, обаче, ще започна отчасти и с това:
1. Отидохме семейно на гости в Щатите. При семейство... да ги наречем... американци - мама родена хамериканка, татко роден англичанин, завъртял преди 20-на г. успешен гипсаджийски
бизнес в Мериленд, Пенсилвания и DC, където има доста стари гипсови тавани с розетки, орнаменти и прочие финтифлюшки за реставриране.
Семейството, естествено, както твърдят тук хората, които не са виждали Хамерика само на етикет от "Кока-кола", изпитва вродена неприязън към американски коли. Купува си европейски и японски такива, черната за татко, сребристата за мама, а онази под дървото - за баба
:


- първите, защото ... би трябвало да бъдат по-качествени... но
... wrong idea:
тук едни оси
са си направили гнезденце в огледалото на "Волвото", досещате се, че от дълго време същото не е в движение:
проблем - АСК, която от дилъра ремонтирали-ремонтирали-ремонтирали... хоп, докато изтекла гаранцията и после поискали 4700 $ за нова, само за кутията де, за труда - казали "ще видим"
.
А вторите (японските) - защото са
, според домакините ни, "мноУ еФтини"...
Като основен еталон за некадърно направено хамериканско МПС системно беше сочен новият "Chevrolet Malibu" което породи у мен съчувствие към тъй хуленото автомобилче и желание да се уверя лично до къде, аджеба, би могло да стигне срамното падение на американската авто-индустрия
Сега, какво и къде се кара в Щатите, ще изложа своите, хм,... доста по-различни наблюдения в по-късни постове, ако оцелее темата дотогава
1. Отидохме семейно на гости в Щатите. При семейство... да ги наречем... американци - мама родена хамериканка, татко роден англичанин, завъртял преди 20-на г. успешен гипсаджийски
бизнес в Мериленд, Пенсилвания и DC, където има доста стари гипсови тавани с розетки, орнаменти и прочие финтифлюшки за реставриране. Семейството, естествено, както твърдят тук хората, които не са виждали Хамерика само на етикет от "Кока-кола", изпитва вродена неприязън към американски коли. Купува си европейски и японски такива, черната за татко, сребристата за мама, а онази под дървото - за баба
- първите, защото ... би трябвало да бъдат по-качествени... но
А вторите (японските) - защото са
заради опцията "двама шофьори + застраховка за тях + GPS + н`ам си к`во + оставяне на колата където ти скимне", но пък
, бодро си помислих аз и с погнуса отклоних това:
, се примирих да карам това:
и някой подаде знак, че проявява интерес към темата, ще продължа с това нещо горе. Според мен относно външния вид - или е проектирано от безплатен индийски софтуер за автомобилен дизайн
Коментар