Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Wrangler JK 2.8 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Това със стъклото е кофти.

    Преди година ми оправиха люспа като на третата снимка. За 15 мин. и 15 лв остана съвсем малка точка, която само аз си я знам


    Момчето първо поиска да види щетата, явно не всичко могат да оправят. Вкара ме в един сервиз - хале за два буса. Вътре оборудването беше - празен стелаж (дето ги продават в метро), малък куфар за инструменти и UV лампа.


    Да знаех, че си в Пловдив, щях да те заведа.

    Според мен пробвай с ремонтиране на щетите. Най-добре е ново стъкло, но ако ще го сменяш всяка година - ще ти втръсне.

    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря. Да, мисля да пробвам с ремонти. Намерил съм координати на сервиз във Варна, само трябва да им звънна и да отида.

  • #77
    Относно въпросните вериги - това са текстилни вериги, които вършат не малка работа. 2 години съм ползвал такива на мини ван и съм изваждал няколко "джипа" от преспи. Монтират и демонтират се елементарно, сами се центрират.

    За шуплите по предното стъкло явно не си знаел, но след като се спука стъклото трябва възможно най-бързо да се запечата с тиксо и по възможност да не се мокри. Така се гарантира максимално добър ефект при възстановяването. Все пак това може да го направиш и сега. Целта е да не прониква мърсотия в пукнатината. Информацията ми е от човек, който възстановява стъкла, дори на визитката му има прозрачна лепенка.

    При цялата ти подготовка и събиране на информация да тръгнеш на това пътуване без въже за теглени и кабели за подаване на ток...
    Последно редактирано от murfito; 13-02-22, 11:31.
    Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
    Око за око, паста за зъби!
    Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Не може всичко да се подготви на 100%. Да, кабелите и въжето са важни, но при "предпочивното" натоварване съм пропуснал. Иначе снощи разбрах, че пукнатините трябва да се затворят възможно най-скоро. Свършило вече. Колкото добре се получи ремонтът - толкова. Чак като ново не очаквам да стане.

      Да, благодаря, ще го имам предвид да не го мокря.

    • bullet_pk
      bullet_pk коментира
      Редактиране на коментар
      Аз взех колата с тази люспа и я оправих след 2-3 години. Всъщност въобще не мислех да я правя, но един колега щото си оправи неговото стъкло, та и аз ... Според мен проблем е, ако има наченка на пукнатина, то тя може да тръгне да расте всеки момент и да стане непоправима.

    • murfito
      murfito коментира
      Редактиране на коментар
      Когато има пукнатина, тя се стопира като се пробива отвор в края й, а всичко се залива с прозрачен фотополимер осветява се с UV лампа и се полира. Разширяват и разни други неща си правят, с които не съм на ясно и не ме интересува. По този начин пукнатината не може да продължи.
      Последно редактирано от murfito; 13-02-22, 22:56.

  • #78
    Аз да питам, що ускорявате на темпомат? Освен повишен разход на гориво друго не се сещам. Или от мързел
    "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
    Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      От моя опит, темпомата е удобство и предимство, ние с тия трансформатори на четири колела, разхода не ни е нито болка нито приоритет.

      Когато си ходя до България за 11-12 000КМ средно ми дава около 11-12 литра, в Европа съм стигал до 8,5-9 на дълъг път натоварен но с тировете 80-85км/ч в Англия, няколко години карах 2-3 пъти седмично по 300+км и тогава карах с тировете обаче те карат по-бавно на острова и под 9л/100км ми беше нормално.

    • murfito
      murfito коментира
      Редактиране на коментар
      Преди и след Нова Година засичах моя KJ на извънградски разход. Скорост до 100-110км/ч ( на около 95 ми превключва 5-та и 2000об.), 2-ма възрастни, 2 деца и малко багаж 8.5л/100. Същата скорост и багаж + караваната (6.5м, 1700+кг) 13-13.5л/100. Планувам да му направя ремап, До сега на всичките ми коли с ремап, разхода ми е падал, макар и малко, динамиката съответно се подобрява.

  • #79
    Отказах се за момента да правя поръчки от САЩ. По друг път реших да тръгна.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:636
Размер:160.3 КБ
ID:6820278

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:620
Размер:166.8 КБ
ID:6820279

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Застрахователната компания, ако поиска, може и за най-малкото да се хване и нещата да станат много сериозни. Тези теми са разисквани много пъти в този форум, а и не само. Да, всяко изменение в конструкцията на автомобила, което не е сертифицирано, е абсолютно незаконно и аз съм наясно с това. Нито имам желание да гледам в паниците на другите като казвам, че в тази държава всеки си прави, каквoто и както си поиска, но за съжаление е така. Сигурен съм, че конкретно в този форум хората, които са си променили конструкцията на автомобила и след това са направили нужните нормативни действия, за да бъдат изрядни пред закона, са изключително малко. Вероятно процентът на тези хора ще бъде едноцифрено число. За да не продължаваме тази тема да я обсъждаме тук, смятам да спрем да я коментираме. Ако някой има желание да я разнищим надълго и нашироко, ще го помоля да пусне отделна тема в съответния раздел и да сподели линк към нея, за да се прехвърлим там. Благодаря!
      Последно редактирано от c0dy^; 23-02-22, 14:05.

    • bokomo
      bokomo коментира
      Редактиране на коментар
      Щом си наясно - всичко е точно. "всеки сам си преценя" както всеки момент ще бъде изписано на Народното събрание. Моята бележка беше само в случай, че не си наясно.

    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Да, благодаря ти за съдействието.

  • #80
    При положение че има буквално безброй фабрични "болт он" аксесоари за Вранглера не знам дали си струва някакво проектиране и изработка като усилие...
    Аз започнах с предна броня Смитибилт и монтажа беше песен....

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Ще се радвам, ако пуснеш някоя снимка на бронята, а може и на джипа с бронята, ако си я монтирал вече.

      Иначе да, доста болт он части има, но специално за броните, лично аз имам специфични виждания, които искам да постигна. В случая не говоря само за визия, а и за функционалност.

  • #81
    Камъчета в предното стъкло са постоянно бедствие при тази аеродинамика. Всички руснаци и украинци слагат "дефлектори" на предния капак. Твърди се, че помагали - променяли въздушния поток и камъчетата хвърчали над предното стъкло. Също така пази и самия капак от хвърчащи камъчета или песъчинки. Понеже не съм слагал, на "Либъртито" ми предният капак вече е за боядисване...
    Отделно и KJ като си го купих и WH имаха по една пукнатина като горе на снимките. Първата ми работа беше да отида да ги излекуват. То беше времето, когато застрахователите още маркираха стъклата против кражба и май си беше тяхно изискване - твърдяха, че при маркирането можело да се спука повече стъклото, ако пукнатината не е залепена.
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Не помагат тия дефлекторри, пълен таш*к са.

      Предния капак категорично НЕ страда но стъклото си е магнит за камъчета, аз имам поне половин дузина счупвания от години, не пречат, не се увеличават като размери, само като бройка с напредване на километрите

      Плат/кожа на капака е супер грозно, тва да не е каравана да и пазиш предницата, мое лично мнение.

    • Чавдар (V93)
      Чавдар (V93) коментира
      Редактиране на коментар
      Тия дефлектори не задържат ли влага под тях?

    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Не, Чавдаре, това не е проблем, проблем е, че са големи, и грозни и пазят от камъчета точно толкова колкото мартеницата носи здраве.

  • #82
    c0dy^
    #66.1
    c0dy^ коментира
    Вчера, 22:19
    ... Също така съм виждал и "защити" на предния капак от плат, които се закачат на куката на предния капак, която държи предното стъкло в свалено положение.
    Това е друго. "Сутиен" (car bra / bonnet bra) пази предницата на колата от песъчинки, докато жулиш със 120 mph по шосето през някоя пустиня с Корвета / Мустанга / Камарото. Слага се предимно на "бегачки". В Европа няма нужда, щото нито такива мръсни пътища има, нито пустини, през които да минават скоростни шосета.
    Виж, в КМБ, може и да трябват, щото всичкия пясък от зимното опесъчаване си остава целогодишно по шосетата.
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Да, преди малко се разтърсих и видях, че го наричат "Сутиен". Даже и клип с монтажа им гледах, че ми стана интересно. Разни кукички под капака се закачат за фабричните отвори, тази над капака се опъва и газ в пустинята, хаха.

  • #83
    Някой ползвал ли е Beadlock джанти? Ако да - какви? Със заключване от едната или от двете страни? Впечатления? Наясно съм с тяхното предназначението, плюсове и минуси.

    Просто бих искал да получа реален отзив от колега от форума като поведение на пътя и извън него, какво е минималното налягане в двата случая, както и какви са възможните начини за балансиране.

    Благодаря!

    Коментар


    • #84
      c0dy^
      Тоше, ето малко снимки на двора. Бронята е страхотна (принципно и калниците трябва да се сменят но ще е по нататък като ги счупя тези ).
      Има само един недостатък че е по-тежичка, иначе лебедката е доста ниско, има захвати за Хайджек , точки за шегели, и място за още светлини и др... което мен интерисуваше.
      Боята и изработката също са супер.....и разбира се е незаконна като почти всички афтермаркет части по ъпгрейдите.....




      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Супер изглежда, поздравления! И лебедката със синтетично въже много добре пасва. А другото, което е, че в случая халогените са между двете греди на рамата. Такова нещо ще целя и аз, когато проектирам предната броня.

        Единственото нещо, което може би ще гледам, как да го помисля, е да има колкото се може по-малко неща пред радиаторите, за да не намалявам въздушния поток за охлаждането.

        С тази броня ще ѝ подхождат и едни прибрани калници, но и така си е много добре. Иначе съм гледал и по-големи брони, които стигат до края на самите калници. Но там и теглото ще е друго.

    • #85
      Здравейте, колеги!

      Отдавна не съм писал по темата, та затова реших днес да се включа.

      Като цяло нямах особено голямо желание през последните няколко месеца. Може би, заради случващото се на север от нас, но да не навлизаме в тази тема.

      Та днес реших малко да събера снимки от последните няколко месеца, даже да не кажа от края на миналата година.

      За целта, обаче, този път няма да е първо текст, а после снимки, а вероятно ще е съчетание между снимки и текст.

      Вероятно началото няма да има кой знае какво общо със самата тема, но на мен си ми остава като спомен, когато си я чета отвреме навреме.

      Нека да започнем от октомври месец миналата година, когато реших, че ще продавам Джипа и Опела.

      Това е тяхна снимка в гаража.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:551
Размер:308.4 КБ
ID:6861350

      Това е тяхна снимка, когато ги изкарах от гаража, за да ги снимам да се продават.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:542
Размер:297.1 КБ
ID:6861354

      На тази снимка вече бях продал Джипа и Опела. Наложи ми се да ходя в Турция, та реших да прибера Вранглера в гаража. Това му беше първото прибиране вътре.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:538
Размер:278.8 КБ
ID:6861355

      Тук и една снимка с колелото.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:536
Размер:308.0 КБ
ID:6861351

      В някой следващ ден реших да пробвам да махна Freedom панела над шофьора. Доста лесно се маха.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:532
Размер:241.3 КБ
ID:6861353

      Реших да махна и вратата, за да видя, как ще стои на стойките за джантите.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:553
Размер:205.9 КБ
ID:6861349

      И една снимка от друг ъгъл.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:538
Размер:301.1 КБ
ID:6861352

      Бях си поръчал от Алито още една стойка за пожарогасител, та реших да я монтирам и да сложа и другия пожарогасител.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:543
Размер:429.5 КБ
ID:6861356

      Тъй като на разходката до Пампорово спряха да работят дневните светлини на единия мигач, реших да разкача и другия. Реално погледнато още в Пампоров поръчах още един комплект, но ми се струва, че и тяхната съдба ще е същата, та все още не съм ги монтирал.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:532
Размер:249.7 КБ
ID:6861357

      На тази снимка мисля, че го бях прибрал, след като продадох джантите на Паджерото. Тук може би го оставих 2-3 месеца в гаража.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:533
Размер:277.7 КБ
ID:6861360

      И една снимка от друг ъгъл.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:542
Размер:290.0 КБ
ID:6861359

      Бях си поръчал A-Pillar Switch, та реших да му прекарам кабели.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:541
Размер:283.5 КБ
ID:6861361

      А ето го и вече монтиран. На снимката не се вижда много добре, но не ляга, както оригиналния елемент. Вероятно ще се изработи нов.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:527
Размер:452.7 КБ
ID:6861358

      OBD буксата.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:529
Размер:641.3 КБ
ID:6861363

      Вече и с капаче.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:536
Размер:535.1 КБ
ID:6861366

      Тук реших да сваля единия панел, за да взема размери и да изработя "чанти", за да мога да ги слагам в тях и да ги окача на стойките за джантите. Реално нямам снимка, как стоят закачени, защото все още не съм ги свалял.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:538
Размер:241.5 КБ
ID:6861362

      Намерих в интернет комплект стелки за модела, та реших да ги взема.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:529
Размер:411.3 КБ
ID:6861364

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:535
Размер:342.1 КБ
ID:6861365

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:541
Размер:461.6 КБ
ID:6861367

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20.jpg
Прегледи:543
Размер:309.1 КБ
ID:6861368

      Разрових се в интернет за огледала, та намерих тези. Важни ми бяха да са удобни и подвижни. Ще се слагат, когато се свалят вратите.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21.jpg
Прегледи:521
Размер:255.5 КБ
ID:6861369

      Реших, че след 2-3 месеца, е време да го изкарам малко на разходка. Този калъф на резервната гума не ми харесваше особено, та реших да го махна.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22.jpg
Прегледи:525
Размер:262.6 КБ
ID:6861373

      Викам - защо ли да не махна и джантата? И какво да видя - тя пластмасовата част от стойката е счупена. Отдолу има метална част, която си е здрава.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23.jpg
Прегледи:522
Размер:259.2 КБ
ID:6861370

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24.jpg
Прегледи:526
Размер:231.7 КБ
ID:6861371

      Няма какво да го мисля - махам стойката. Не намерих начин, по който да откача кабела за третия стоп с букса, та по бързата процедура го клъцнах. Отново от Алито му бях поръчал тапички, когато се махнат тези, които подпират гумата към вратата. А също така изолирах и прибрах кабела на третия стоп във вратата.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25.jpg
Прегледи:526
Размер:235.9 КБ
ID:6861372

      Тази снимка е от преди два дни. Започнахме лека полека да изграждаме някои неща, които ни се видяха лесни, без да се налага да демонтираме нещо. Започнахме с капака на задната врата. Това е просто макет от картон.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26.jpg
Прегледи:538
Размер:532.3 КБ
ID:6861374

      Трудно ще се забележи, ако не обърна внимание, но на тази снимка съм махнал огледалото и съм сложил планката за допълнителното огледало.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27.jpg
Прегледи:531
Размер:869.6 КБ
ID:6861377

      На тази снимка, отново от картон, е изработена стойката за лед бара. Предвижда се и стойка за спот в долния край.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:28.jpg
Прегледи:535
Размер:750.9 КБ
ID:6861375

      В края на деня реших да се разходя и да се видя с приятели.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:29.jpg
Прегледи:540
Размер:805.9 КБ
ID:6861378

      Бяхме се уговорили с майстора, че на следващия ден, т.е. вчера, отново ще се видим в цеха и ще продължим. Целта беше да махна само калниците, за да вземе размери, след което да ги върна отново. Като реших да махам преден десен калник и като видях, как са го слагали, защото явно е бил махан преди това, реших, че изобщо няма да ги слагам. За протокола - дупчили са калника на 2-3 места и са го прихващали със свински опашки. Реших, че ще махам само калниците и подкалниците от дясната страна. Да де, но, както можете да се досетите, нещата не винаги стават така, както ги планираме. Реших след това да махна калниците и подкалниците от лявата страна. Да де, обаче нещо ме човърка. Искам да махна и задната броня. То хубаво, но още ме човърка. Ще махна и предната броня. Та така за един ден планирахме едно, а направихме друго. Следващите няколко снимки са на джипа без калници, подкалници и брони. Предния номер реших да го сложа на стъклото. Задния номер нямаше как, освен набързо да направим една бърза стойка и да го захванем. Мисля, че доста готино се получи за нещо бързо и непредвидено.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:30.jpg
Прегледи:533
Размер:483.0 КБ
ID:6861376

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:31.jpg
Прегледи:528
Размер:652.7 КБ
ID:6861379

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:32.jpg
Прегледи:528
Размер:681.5 КБ
ID:6861380

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:33.jpg
Прегледи:538
Размер:643.1 КБ
ID:6861381

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:34.jpg
Прегледи:518
Размер:702.0 КБ
ID:6861386

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:35.jpg
Прегледи:526
Размер:499.0 КБ
ID:6861384

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:36.jpg
Прегледи:526
Размер:364.3 КБ
ID:6861382

      Тук сме вече пред нас. Майстора с буса ми помогна да пренесем броните, като той караше пред мен, а аз след него.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:37.jpg
Прегледи:524
Размер:457.1 КБ
ID:6861383

      Тук го вкарвам в платформата. Като ги няма броните и гледам само гумите, сякаш една идея повече се вижда.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:38.jpg
Прегледи:525
Размер:339.8 КБ
ID:6861385

      Тук е отново паркиран в гаража.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:39.jpg
Прегледи:530
Размер:340.5 КБ
ID:6861387

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:40.jpg
Прегледи:529
Размер:349.2 КБ
ID:6861388

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41.jpg
Прегледи:526
Размер:253.7 КБ
ID:6861389

      Та това е за момента от мен.

      Няма особено много свободно време, в което да се работи по джипа, но гледам, когато имам време, както и майстора, да ги действаме нещата.

      Благодаря и поздрави!

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря! Пу, пу, да не им е уроки.

      • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
        ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
        Редактиране на коментар
        То повече прилича на "шоурум"

      • didooo
        didooo коментира
        Редактиране на коментар
        Чуек , тоя гараж е силно комплексиращ ,депресиращ...не е хуманно да постваш такива снимки !
        Моля , модераторите да се намесят

    • #86
      Чакаме развитието...
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Разбира се, само да има напредък.

    • #87
      Браво Тоше, само така!

      Всеки път като сваляш нещо после преди да го сложиш е много добра идея да го омажеш с мазня, аз имам селекция от силиконови греси, медни, графитни, високотемпературни, спрейове с тефлон и т.н.

      Идеята, че всичко омазано после НЕ корозира и се сваля за секунди и всички последващи ремонти не крият изненади защото всичко ще се развие лесно и няма да се строши, сещаш се от къде ги знам тия неща

      Вече е топло и имаш и възможност да напръскаш обилно с вакси базирани на масла... джипката ще ти е благодарна на зима
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря, Жоре!

        Да, това е много добра идея. Трябва и нея да я добавя в списъка.

    • #88
      Днес продължихме с работата по джипа.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:423
Размер:712.9 КБ
ID:6862810

      Успяхме да довършим калниците, като корекциите ще бъдат отразени в програмата.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:424
Размер:657.7 КБ
ID:6862809

      Набързо измислихме и начертахме временните брони, с които да мога да се движа. След което бяха изрязани и огънати.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:414
Размер:580.1 КБ
ID:6862812

      Бърз тест на предната броня.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:424
Размер:764.8 КБ
ID:6862814

      Тук са вече боядисани и двете брони. Предната съм пропуснал да я снимам. Докато се усетя, вече момчетата я монтираха.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:425
Размер:536.2 КБ
ID:6862811

      А ето ги вече монтирани предната и задната броня.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:410
Размер:599.6 КБ
ID:6862813

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:422
Размер:736.2 КБ
ID:6862815

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:420
Размер:650.4 КБ
ID:6862816

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:421
Размер:722.7 КБ
ID:6862817

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:430
Размер:668.0 КБ
ID:6862819

      После да хапнем, след което бърза разходка из града.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:427
Размер:684.4 КБ
ID:6862820

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:429
Размер:603.8 КБ
ID:6862818

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:424
Размер:406.7 КБ
ID:6862821

      Време е да се прибираме вече.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:424
Размер:346.0 КБ
ID:6862822

      Това е за момента.

      Благодаря!

      Коментар


      • #89
        Здравейте, колеги!

        За момента напредваме с нещата, но ще изчакам малко по-нататък, за да разкажа, когато има по-ясни резултати.

        Сега имам една питанка.

        Навремето, когато слагах лебедка на Паджерото, майсторът я купи и монтира, затова нямам преки наблюдения.

        Лебедката е същата марка и модел, но този път е със синтетично въже.

        Има теч на масло от страната на електромотора. В момента съм забърсал всичко и отново съм я прибрал в кутията. Тези дни ще видя, дали има отново теч на масло.

        Според вас от какво може да е? Има ли смисъл да я сменям или е нещо нормално, макар и да не ми се вярва?

        Прилагам снимки.

        Благодаря!

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:333
Размер:409.3 КБ
ID:6874429

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:336
Размер:201.3 КБ
ID:6874428

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:341
Размер:100.7 КБ
ID:6874427

        Коментар


        • #90
          Ти нали си във Варна . Що не скокнеш до Таргата да я види ...
          На нас клиренс ни трябва , не скорост

          Коментар


          • c0dy^
            c0dy^ коментира
            Редактиране на коментар
            Таргата е зает. Все още не съм му дал нещата от село. Иначе лебедката е чисто нова. Това ми беше питанката със замяната.

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X