Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Wrangler JK 2.8 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Жоре, бах маа'а му! Колко е тежък тоя джип и с 200 ли го караш, та 18-ки джанти не ти стигат да поберат достатъчно големи спирачки?

    Например, дълго терано с 31-ци е 2 тона и спира ПЕРФЕКТНО със спирачки, побиращи се в 16 цола джанти, че даже задните са барабанни. И като казвам побиращи се, същите се побират и в 15 цола, но отзад на барабана остават милимунди между тавата и джантата и всяка по-голяма песъчинка води до чегъртане, та зарова го отчитам като неприемливо.

    И според мен на фона на махнатите стаби щанги, притеснението от спирачки и фланци трябва да ти е доста по-назад в списъка, ама ти си знаеш най-добре.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Джипа е малко над 2 тона стандартно но е под 2.5т, моя точно дизел и автоматик, когато излизам извън държавата е около 3 тона, 250-300кг са само душите на пътниците

      Инструменти и флуиди за път са 150кг+

      Багажи много

      Ремарке, каравана, багажник, велосипеди и т.н. ти смятай, Спарки.

      А за щангите се не бой, не си имал ДЖИП за това се тревожиш, като го придобиеш ще разбереш защо нас джипарите не ни лови морска болест ) имам много стотици хиляди КМ без щанги, празен, умерено и мега претоварен, щом не съм ги сложил обратно значи имам сериозни основания да НЕ го правя.

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      А, за щангите изобщо не съм се разтревожил и изобщо не е до морската болест, а до това че със и без имаш драстична разлика в начина, по който се взимат завои на скорост. А на пътя не всичко зависи от теб.

  • #32
    Имам за момента още два допълнителни въпроса, които са:

    1. Вярно ли е, че и тук мога в движение да включвам от 2H на 4H и обратно? Ако да, каква е максималната скорост? Доколкото съм наясно, за 4L няма как да се случи в движение.
    2. В момента лампичката за ръчната спирачка мига. Задните накладки са сменени, предните не са, защото са над половината по спомен. Четох в интернет разни неща за разни цилиндърчета и не знам си още какво. Някой има ли представа, какъв може да е проблемът? Защото не ми се струва нормално да мига лампичката. Иначе в петък трябва да го закачат на диагностика, но не знам, дали там ще се види нещо.

    Благодаря!

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря! Значи има опция да се включва в движение, което е супер. Иначе за бавните аз предпочитам да си спирам на място и така да ги включвам.

    • Иван Жоров
      Иван Жоров коментира
      Редактиране на коментар
      Лампата най-често свети от ниско ниво на спирачната течност. Провери нивото и го следи, ако губи да го хванеш навреме, че съм оставал без спирачки заради пукната тръбичка.

    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Лампата мига още от момента, в който взех джипа. Момчетата в сервиза смениха задните накладки, а на следващото посещение и спирачната течност. Лампичката също продължава да мига. Съмнявам се да са сложили по-малко спирачна течност, която да е под минимума. В петък ще го погледнат и се надявам да видим, какво ще излезе.

  • #33
    Не може всичко да мине гладко. Трябва нещо да се обърка.

    Днес сутринта оставих джипа, за да го закачат на компютър, да видят тази лампичка за ръчната, защо така мига, както и за казанчето за чистачките. По данни на диагностиката - няма грешки или проблеми, освен една, където компютъра явно не харесва тези нови лед фарове и други подобрения по предните светлини. За казанчето казаха, че е от уплътнението. Ще пробват да потърсят оригинално, ако не намерят, нещо ще се побългарява. Плащам, дават ми ключа и тръгвам. При пълен ляв завой усетих едно леко изтракване. Доста странно ми се стори. После светофара светва зелено. Плавна газ, достига 1500 оборота, започва да трака и не може повече да се форсира. С бавна скорост се добирам до една отбивка, където спирам и им звъня на момчетата. След 5 минути идват да видят и да приберат колата. По тяхна бърза преценка е много вероятно нещо да се е прецакало по управлението на дюзите. Аз също се надявам да е нещо компютърно като проблем, а не механично, че сутринта си нямаше проблеми, а сега изведнъж - проблем.

    Очаквам вашите предположения, какъв може да бъде проблемът. Джипът остава в сервиза за момента, като, живот и здраве, в понеделник ще го гледат.

    Това е от мен за момента.

    Благодаря!

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      За dвигателя, моли се просто да са забравили да изтрият някоя грешка и за това да те вкарва в лимп моуд.

      Аз нямах този късмет => https://offroad-bulgaria.com/forum/%...62#post6791762

      Самия начин по който са ти обяснили, "нещо в управлението на дюзите" на мен ми говори като да бягаш и да не им даваш да пипат повече по двигателя. НЯМА какво спонтанно да се прецака по управлението, тоест има но ако се е прецакало няма да пали и няма да върви и до 1500оборота.

      Ако е това, което си мисля, имаш 2-3 евтини варианта и един по-скъп. Евтините позацапан сезор мап/маф/бууст и т.н. и по-скъп актуатор на турбото, залепнали лопатки на променлива геометрия на турбото и/или ЕГР затлачване.

      Аз бих отишъл при друг дизелов специалист за 2ро и дори 3то мнение, ако сам ще го бориш, ще обясняваме как се тества едно по едно всичко, но изисква двама души + читава диагностика.

    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Не мисля сам да боря проблема. Нека да проверят и да видим, какво ще излезе.

  • #34
    Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
    Не може всичко да мине гладко. Трябва нещо да се обърка.

    Днес сутринта оставих джипа, за да го закачат на компютър, да видят тази лампичка за ръчната, защо така мига, както и за казанчето за чистачките. По данни на диагностиката - няма грешки или проблеми, освен една, където компютъра явно не харесва тези нови лед фарове и други подобрения по предните светлини. За казанчето казаха, че е от уплътнението. Ще пробват да потърсят оригинално, ако не намерят, нещо ще се побългарява. Плащам, дават ми ключа и тръгвам. При пълен ляв завой усетих едно леко изтракване. Доста странно ми се стори. После светофара светва зелено. Плавна газ, достига 1500 оборота, започва да трака и не може повече да се форсира. С бавна скорост се добирам до една отбивка, където спирам и им звъня на момчетата. След 5 минути идват да видят и да приберат колата. По тяхна бърза преценка е много вероятно нещо да се е прецакало по управлението на дюзите. Аз също се надявам да е нещо компютърно като проблем, а не механично, че сутринта си нямаше проблеми, а сега изведнъж - проблем.

    Очаквам вашите предположения, какъв може да бъде проблемът. Джипът остава в сервиза за момента, като, живот и здраве, в понеделник ще го гледат.

    Това е от мен за момента.

    Благодаря!
    Най-бързия тест е да разкачиш бууст сензора(буксата) при загасен двигател, и да пробваш дали ще се форсира до 2к и над 2к оборота.

    Ако имат диагностика, виж данните на бууста, дали растат пропорционално и симетрично с оборотите.

    Трябват ти двама човека, един да форсира плавно от вътре а ти да гледаш турбо актуатора, лостчето дали като вдигне едни 8-9-1000 оброта дали рязко забива (отваря геометрията и изчезва бууста).

    Ако не се движи въобще актуатора, е ясно, залепнали лопатки на геометрията. НЕ натискай и НЕ прилагай сила, сервото ще се строши, то се командва от ЕКУ и няма шанс да го мръднеш на ръка в никаква посока. Може внимателно да махнеш зегерката и да видиш дали лопатките на геометрията се двигат лесно и в пълната си траектория.

    Това може и пред блока, да се тества бууст сензора и да се види геометрията дали работи.

    И не каза дали има CEL , явно няма, което отново е показателно за точно тия неща в които те насочвам да провериш.

    Виж моята тема има видеота и поведение на двигателя при подобни проблеми.

    Това изтракване изведнъж може и да е от маркучите на кулера късат се точно около кормилната кутия и малко преди ЕГРа от другата страна, бях те посъветвал да ги провериш заедно с двата дебели маркуча на радиатора. Има лесно доловимо съскане при форсиране и рязко пускане на газта, вдигай капака, и някой да форсира а ти да слушаш и пипаш и търсиш къде е сцепено ако съска. Ако е това, ще черпиш много, щото си се отървал без пари направо два нови силиконови маркуча и за половин час си в играта.
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Жоре, благодаря ти за информацията и насоките! За съжаление вече нямам такова голямо желание да се занимавам с проблемите, както е било преди. Предполагам си забелязал, че само към сервиза се обръщам. Да, мога да ги насоча спрямо това, което се пише във форума, но толкова. Освен, ако нещо не ме пернат съвсем лудите и реша сам да боря някой проблем, но силно се съмнявам. Отново много благодаря!

    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Разбирам, те, и аз съм на път да сложа край на всички саги, като си купя нещо чисто ново, просто все още не мога да преглътна "цената" на такова решение, но и това ще стане.

    • Dilyan Zagorchev
      Dilyan Zagorchev коментира
      Редактиране на коментар
      Да, Гладиаторите са скъпи

  • #35
    Днес през деня взех джипа от сервиза. Оказало се, че управлението на дюзите било затрито. Как се е случило това, не ми дадоха обяснение. Възстановиха управлението на дюзите и за момента си работи нормално.

    Благодаря!

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Еми, ще трябва черпане

    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Разбира се!

  • #36
    Здравейте, колеги!

    За много години, живи и здрави!

    Малко да ъпдейтна темата.

    В началото на тази седмица оставих джипа за следващото обслужване, което се състоеше от смяна на ангренажен ремък, пистов ремък, обтегач, ролки, водна помпа. Като цяло всичко, което оставаше да се обслужи на този етап.

    Момчетата в сервиза са видяли разни тръгващи елементи, които можех да сменя сега или да оставя за друг път. Предпочетох да се смени сега всичко накуп, за да не го мисля.

    Във виското също е имало някакъв проблем, та реших и него да сменя.

    Казанчето за чистачките също са го направили, но е било тип побългаряване. Ако отново протече, вероятно ще се наложи ново казанче.

    Реших обаче и аз малко да се включа в ремонтните дейности.

    На конзолата за предното стъкло от шофьорската страна имаше леко вдлъбнато. Та реших да го поправя. Наясно съм, че не се прави така, но за час-два работа съм доволен от ефекта. По-добре е, отколкото беше преди.

    Също така поръчах от интернет нови заключващи елементи за предния капак, както и друга антена, понеже тази много голяма ми се струва и реших нещо по-компактно да сложа.

    Нека и малко снимки да приложа.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:534
Размер:172.5 КБ
ID:6807829Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:515
Размер:375.3 КБ
ID:6807834Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:516
Размер:351.1 КБ
ID:6807832Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:523
Размер:261.6 КБ
ID:6807833Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:527
Размер:304.2 КБ
ID:6807830Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:518
Размер:335.5 КБ
ID:6807831Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:515
Размер:294.8 КБ
ID:6807840Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:502
Размер:281.1 КБ
ID:6807837Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:513
Размер:252.2 КБ
ID:6807836Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:515
Размер:175.0 КБ
ID:6807835Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:516
Размер:161.9 КБ
ID:6807838Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:511
Размер:306.1 КБ
ID:6807839

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря! Няколко дни търсих в интернет, в кой сервиз да обслужвам Вранглера и се спрях на конкретния. Разбира се, хора сме и грешим, което е нормално. Не очаквам всичко да е перфектно, но като цяло момчетата са кадърни и коректни. Все пак се стараят да свеждат грешките до минимум, което го оценявам.

    • noname12
      noname12 коментира
      Редактиране на коментар
      Ако имаш време и желание ще ми е интересно (предполагам и на други) какви разходи си направил по обслужване, ремотна и други разходи на автомобила!
      Също така може да споделиш и цена на закупуване?

    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Бих предпочел да не споделям информация за цени за закупуване, както и обслужване. Като цяло бих казал, че цената за закупуване е в нормалните рамки за пазара в България. Относно цената за обслужване - не съм правил сравнение, понеже предпочетох да заложа на изцяло нов и непознат за мен сервиз. Надявам се да бъда правилно разбран. Благодаря!

  • #37
    Имам въпрос за това ESP.

    Има ли смисъл, трябва ли, добре ли би било, ако го изключа изцяло?

    Чета в интернет, какви решения предлагат хората. Някои вадят букси и таблото става като коледна елха. Други ползват JScan, за да го изключат софтурено. Доколко се изключва изцяло - не знам.

    Чисто хипотетично, това ESP дали би могло да създаде проблеми и, ако да, по кой начин да го изключа и колко ефективно би било това?

    Благодаря!

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря! Отдавна не бях преглеждал темата. Сега набързо я прегледах. Имах идея и аз да слагам лебедка отзад, но като видях, колко ще стърчи назад, определено се отказах. Или поне за момента.

    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      ESP не можеш да изключиш на твоя модел, може да му намалиш малко чуствителноста.

      Помисли за "hitch receiver" и "преместваема" лебедка + полиспасти.

    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Щом не може да се изключи изцяло, вероятно няма да го закачам. Иначе за лебедката мисълта ми беше, че така и така мисля да правя задна броня, да внедря една лебедка, но като помислих малко и стигнах до извода, че първо - едва ли ще тръгна да влизам на такива места, където да ми се налага да ползвам задна лебедка и второ - теглото в задната част ще се увеличи. Благодаря!

  • #38
    Ти сериозно ли мислиш че тая антена може да замести старата, особено на мастото, на което си я сложил?
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Оригиналното радио на JK е шит където и каквато и антена да сложи, та тва да му е проблема на колегата

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Само казвам че в случая размерът има значение. Изглежда комично, за който знае за какво иде реч.

    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Пределно ми е ясно, че не може да я замести. Лично аз слушам през CD-то или от Aux-a, та радиото ми е последния източник на музика. Дори вечерта, когато пътувах от София за Варна, през цялото време слушах някакъв диск още от предния собственик от Италия и се наслушах на техните песни, но предпочетох така, отколкото постоянно да търся сигнали или да се влошава качеството.

      П.П. Реших да сменя антената от чисто визуална гледна точка. И то не толкова, заради визията, а заради това, че е изключително малка и компактна. Както казах, радио почти не слушам вече. Всеки с предпочитанията си. На мен ми харесва.

  • #39
    Без да се заяждам - джипът в момента е в подземния паркинг. На това видео съм пуснал радиото за тест. Мисля, че добре се чува. Благодаря!

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Споко Тоше, не се вързвай, ние не мънкаме нито критикуваме, а просто коментираме, важното е теб да те радва и ти да си лягаш щастлив и доволен, другото е суета и загуба на енергия

  • #40
    Имам още няколко въпроса.

    В началото на февруари месец, живот и здраве, смятам да направя една зимна разходка за няколко дни.

    Това, което съм направил до момента като подготовка за зимните условия, не е нищо особено. Намазах гумените уплътнения на вратите, за да не залепват, както и взех една течност за ключалките, понеже нямам централно и очаквам "изненади". Имам още един резервен вариант, но се надявам да не стигам до него.

    Въпросите, които ме вълнуват за момента, са следните:

    1. Има ли смисъл да слагам някаква добавка против замръзване на горивото? Ако да - каква бихте препоръчали? Свикнал съм да зареждам гориво догоре. Ако ще се слага нещо, предпочитам да е цяло шишенце, което да е предназначено за един резервоар. Като цяло там, където за момента смятам да ходя, температурите са около минус 15 градиса.

    2. Подгрева на свещите - за момента виждам, че не подгрява особено дълго. Като цяло, ако има смисъл да правя сравнение между Паджерото и Вранглера при първоначално палене, без значение, дали е на топло и студено, Вранглера определено върти една идея повече, ако мога така да се изразя. Това дали е нормално или е хубаво да прегледам конкретни агрегати? Все още не съм го оставял на минусови температури да пренощува, за да го запаля студен, защото го държа в в подземното паркомясто, а там температурата е около 8 градуса. Когато го държа в гаража, тогава температурата се качва на около 12 градуса, което не ми фактор за сравнение.

    3. От приятели, ходели наскоро в зимен курортен град, имам информацията за минусовите температури. Чисто хипотетично, жълтата Оптима дали би се справила да завърти и запали двигателя при такива температури?

    И като цяло един обобщителен въпрос - на какво друго да обърна внимание като предварителна подготовка?

    Благодаря и поздрави!

    Коментар


    • Shider
      Shider коментира
      Редактиране на коментар
      Като го изкараш да нощува на минусови температури, ще го видиш да подгрява по-дълго.
      За въртенето при палене - всички "модерни" двг са така - този трябва да направи два оборота, за да си засече положение на разпределителен вал спрямо коляновия, та да започне да отваря правилната дюза. При стария ти с роторна помпа е достатъчно да нагнети нафта за първия цилиндър, на който е ред да пали и е готово...

    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря. Аз също така предполагах, но, като гледам клипчета в интернет, не виждам особена разлика във времето на подгряване на свещите, та затова викам да попитам. А за въртенето, не се бях замислял. Има резон. Благодаря отново.

  • #41
    Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
    ...

    1. Има ли смисъл да слагам някаква добавка против замръзване на горивото? Ако да - каква бихте препоръчали? Свикнал съм да зареждам гориво догоре. Ако ще се слага нещо, предпочитам да е цяло шишенце, което да е предназначено за един резервоар. Като цяло там, където за момента смятам да ходя, температурите са около минус 15 градиса.

    ...
    Аз бих сложил. Граничната температура на филтруемост на дизела по сегашните стандарти е -15* С. Така че при темеператури около тази стойност (както се видя тези дни, в планините може и под нея да падне) работата може и да е на кантар.
    Проблемът може да дойде не в резервоара, а в горивния филтър.

    Добавки против "замръзване" на нафтата - дал Господ. Ама аз май не съм виждал такава в разфасовка за еднократна употреба.



    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Да, в тази област ми е нагласата за момента. Ако трябва да бъда искрен, до момента не съм обръщал внимание, какво е качеството на горивото. А и едва ли бих обърнал внимание, при положение, че до момента автомобилите, които съм карал, се въртят около 1993-та година на производство. За да не се получава излишна дискусия относно качество на горивото на различните бензиностанции, нека пропуснем този незададен въпрос. Иначе все пак се надявам да "попадна" на читаво гориво или поне тази добавка да предпази горивото. Отново благодаря!

    • kameno karp
      kameno karp коментира
      Редактиране на коментар
      Не те знам в коя част на Родопите ще ходиш, но първата бензиностанция на входа на Батак от към Пещера е проверявана многократно и дизела винаги е бил перфектен.

    • Juiced
      Juiced коментира
      Редактиране на коментар
      Добавките се слагат при 5 градуса над нулата иначе стават на гел и няма смесване с нафтата. Един вид, трябва да си държиш добавката в къщи а не в багажника на колата.

  • #42
    Така и така сме подхванали темата за добавки, какви други добавки ползвате? Идеята ми е за момента е, като смятам да правя повече километри за един ден, да се възползвам от това. Има ли смисъл/нужда да слагам разни други добавки от типа на това да почистват дюзи, ГНП, ДПФ и каквито други неща съществуват на пазара? Или да не издребнявам чак толкова много и да слагам само добавката против замръзване на горивото. Благодаря!

    Коментар


    • #43
      Вземи си резервен горивен филтър с тебе.Не знам при вашите двигатели как се сменя,но ако закъсаш някаде заради него и стигне работата до сервиз,няма да имат.
      Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
      ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        По спомен, горивният филтър се намира под купето, пред резервоара от вътрешната страна на рамата. Нямам представа, как се сменя, но е сменян наскоро. Надявам се да няма драми с него.

    • #44
      Първоначално публикуван от ognqn Преглед на мнение
      Вземи си резервен горивен филтър с тебе.Не знам при вашите двигатели как се сменя,но ако закъсаш някаде заради него и стигне работата до сервиз,няма да имат.
      Имаш късмет, филтрите се правят в Добрич

      Как се сменя, лесно е изискват се инструмент за филтри, гумен НЕ метален с верига, обезмаслител спрей, ключ мисля 17 или 19, 21 може и по-големи не помня, за да свалиш предпазния щит с трите болта защото инак не може да достигнеш до филтъра.

      Значи подлагаш килимчето за йога на земята, слагаш ръкавиците за ремонт, очилата защото инак ще ревеш много от пясък и мизерии в очите после трите болта на предпазния щит, после разхабваш двата по-малки болта/гайки не помня на самия филтърен елемент, пада един желязен полумесец, който фиксира филтърния елемент, леко отпускаш надолу да ти е удобно да работиш, НЕ пипаш други кабели/букси нито път пипаш маркучите/горивопроводи, в една бутилка/чашка изливаш каквото изтече през пробката на самия филтър/ внимаваш като въртиш да не скъсаш кабелчетата на датчика за вода в горивото, почистваш МЕГА добре филтърното тяло и наоколо, обезмясляваш, после с инструмента за филтри сваляш стария, почистваш внимателно пак, намазваш уплътнителя/семеринга от гума с чиста нафта или чисто масло на новия филтър, навиваш и светиш и гледаш дали е паснал добре, натягаш добре НО не прекалено и сглобяваш по обратния ред, запомни как е било всичко като позиция и гледай да НЕ се допират тръбопроводи или филтъра до купето защото ще се потрошат от вибрациите, аз преди да почна да разглобявам снимам за да знам кое как е било. След това държиш на контакт 2-3 пъти за по 10-15 секунди БЕЗ да палиш за да обезвъдуши и нагнети системата и на 4тия път палиш без грижи.

      Ей сега ще ти снимам как изглежда и номера на частта.

      Mann WK8034

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:320220127_085730.jpg Прегледи:0 Размер:325.5 КБ ID:6811840
      Последно редактирано от BatGeorgeone; 27-01-22, 12:06.
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Жоре, много ти благодаря за полезната информация. Обаче нещо не ми харесва идеята да сменям горивен филтър при минус 15 градуса. Преди няколко години, когато имах проблем с Паджерото, така на минус 7-8 градуса сменях горивен филтър, който е на доста по-достъпно място и в пъти по-лесно и бързо се сменя, та тогава ми се разказа играта. А тук направо не си го представям да го направя на такива температури.

      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Той за това има подгряване и пробка за източване, която се достига БЕЗ разглобяване, да не ти се налага да лежиш върху леда зимата

    • #45
      Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
      Така и така сме подхванали темата за добавки, какви други добавки ползвате? Идеята ми е за момента е, като смятам да правя повече километри за един ден, да се възползвам от това. Има ли смисъл/нужда да слагам разни други добавки от типа на това да почистват дюзи, ГНП, ДПФ и каквито други неща съществуват на пазара? Или да не издребнявам чак толкова много и да слагам само добавката против замръзване на горивото. Благодаря!
      Коди,

      Няколко думи как работи горивната система на Бош, тоест нашата в тия Джийпове. След като запали двигателя, отнема няколко минутки на двигателя да загрее и докато загрява двигателя се загрява и горивото в резервоара. Имаш сензор на който може да разчиташ да ти каже моментната температура на горивото.

      В този ред на мисли, нямаш никакви грижи да караш и при -50 градуса и да спреш някъде да зередиш и да си сложиш още една бутилка добавка.

      В корпуса на горивния ти филтър има нагревател на горивото, на дъното на самия филтър има и тапичка с винт от която се източва вода, ако има уловена такава във филтъра.

      На филтъра вместо тапичка оригинално има датчик за наличието на вода в горивото, ако е побългарено нещо липсва или не е монтирана, а се кара с тапичката с винт, което не е проблем.

      Аз бих слагал на дълъг път добавки на Вюрт/Лики Моли за почистване на ЕГР/Дюзи и т.н. добавки в горивото, но НЕ бих смесвал зимна нафта + добавки за замръзване с тия за почистване.

      Аз бих слагал зимата само скъпо гориво от примерно ОМВ или Лукоил, аз ползвам само тези в България и предпочитам Лукойл скъпата нафта и съм нямал ядове до момента.
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Отново благодаря за информацията. Това с нагревателя не го знаех, но и за момента не ми остава особено много свободно време, че да седна да чета в детайли. По повод за добавката взех една на Бардал, но ще пусна нов пост за намеренията ми за момента.

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X