На мен не ми се занимаваше със специални куплунги и ползвах клеми vago. Жицата за стоп-мигача я режеш на 10тина см.от самия мигач. Режеш и задния ход. Изхвърляш куплунга на задния ход и на негово място навираш комбинираната крушка, вързана на тия 2 жици. Закачаш доведената от третия стоп жица на отрязаната от мигача за стоп и участваш в надпреварата. Не е космическа технология. Може да се наложи да сложиш по едно съпротивление на мигачите ако колата се разписука за изгоряла крушка.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Американско WK 2009та - конверсия на задни мигачи??
Свий
X
-
Така, ако съм намерил правилната схема, трябва да е това:
Идеята ми е да използвам подобна букса/фасунга като тази от примерната снимка, като се опитам да измеря по-точно размерите на моята и да я напасна на моя стоп:
Аз също съм съгласен със Спарки, че прекалената "къстъмизация" няма да доведе до нищо положително. За това ще се опитам да го направя максимално пригодно при евентуално счупване или подмяна на стопа.
В такъв случай, ако върна сигнала на мигача и опитам да намеря подобна букса по афтърмаркет магазините, която да напасна с 2-светлинната крушка в отсека за задната светлина, би трябвало да стане. По този начин, дори и да счупя стопа, винаги мога да си купя същия американски и да го заменя.
- 1 like
Коментар
-
При теб от това което виждам на първите снимки си със задни светлини само с две крушки. Светлината за стопа ти е мигача. Front control module-а ти подава сигнал какво да свети мигач или стоп. С рязане на мигача ще прекъснеш и стоп сигнала и ще имаш постоянно светещ мигач, при натисната спирачка. Дано съм го обяснил правилно. С jscan някъде имаше конверсия към евро светлини и мисля, че FCM отделя мигача от стопа, но за мигач евентуално сигнал трябва да вземеш от предните мигачи. Назад в темата е писано от Sparky.
-
Съпротивления ще трябват поне за мигачите. За габарити не трябват, за стопове и задни не знам - със стандартните крушки съм си там. Само мигачите ми са диодни и трябваха поне 18 омови съпротивления. Сложил съм 16 ома (2 керамични 10м ватови резистора по 8.2 ома последователно).Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Схемата на Стефчо нещо не е баш. Ти имаш габарит и мигач-стоп (2 жичлета). Нямаш отделен мигач. С програмиране може да се отдели мигача. Изчезва стопа. него го сваляш от третия стоп. Мигача, най-вероятно се следи и ще трябва съпротивление. Стопа с ЛЕД крушката допълнително няма да се сърди. Задната светлина става ЛЕД и също може да се разписука. Трябва да се провери. Ако се наложи, и там съпротивление.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
Вчера вечерта го установих и аз това нещо. Препрограмирах FCM-a от US към EU и поне видимо на стопа светлината за мигача остана само на единия кръг на крушката. Поръчах лед крушки с две светлини - жълта и бяла. Търся и цокъл с BAY15D слот и към 20 мм "ушички", за да влезе на мястото на оригиналната букса от задната светлина. По този начин стопа ще остане непроменен и при евентуален проблем - около 100-тина лв. е броя американски вариант в Таруса
Сагата обаче ще продължи след около 10-15 дни, че колата влезе в тенекиджийното
Коментар
-
Не се занимавай с търсене на цокъл. После ще търсиш крушка, после... Иди на първия магазин за пернишки тунинг и си купи 2 крушки с 2 светлини бяла и оранж.с гумен конус за цокъл. Аз моите ги взех от "Руския пазар" в Пловдив по 25-30лв комплект. Взех 2 комплекта, да има за резерва. Стават прекрасно. Повече от година нямам ядове.
-
drukman - Може ли малко повече инфо ? Какъв е този гумен конус за цокъл ? Ако можеш да ми изпратиш линк към нещо примерно ?
Иначе ако Дилян пита мен - от TEMU поръчах led крушки с две светлиниИначе зора ми сега е да мина КАТ, пък после може да си го дооправям
-
Да, към теб беше въпроса. Благодаря за отговора.
-
-
Такова нещо сложих. Има ги по магазините на много подобна цена.
https://www.aliexpress.com/item/1005...Cquery_from%3AФаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
Коментар
-
Оказа се, че ще ми се забавят буксите за конверсията и реших да не чакам, че искам да регистрирам колата. Купих си същата китайска "гнус"но само за временно ползване. Не ми харесва, че 5-омовото съпротивление се упече супер много само от няколко теста. Бях решил да го залепя с двойно залепващо за стопа, но се отказах и го пуснах да виси на кабелите зад стопа, че да се охлажда. За сега само маркирам връзките, утре ще ги припоя.
Launch-a не свърши работа, тъй като само конверсия на FCM-a от USA към EU не е достатъчна. Платих си 50 лв. за VIN-a на Jscan-a и функцията се казва "Split rear signal". И о-чудо, мигача спря да свети докато натискам спирачката и остана само средния стоп. Супер!
По схемата видях, че кабела за спирачката трябва да е оранжево-бял. Днес ще го търся и ще пускам допълнително окабеляване за стоповете. Взел съм 1 мм2 многожилен кабел, гофре и положително настроение
- 1 like
Коментар
-
Гадничко е станало, ама "к'вот' тако'а"...
Да му мислят тия които ще се движат зад теб. Ясно е, че на тебе ти дреме на пуловера дали ще им вадиш очите...
Коментар
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеГадничко е станало, ама "к'вот' тако'а"...
Да му мислят тия които ще се движат зад теб. Ясно е, че на тебе ти дреме на пуловера дали ще им вадиш очите...
Но ми дреме и, че за най-малкото придвижване на автомобила сега ръся 100 лв. за репатрак. Ще се нагласят нещата, само да мине малко време
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар