Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Американско WK 2009та - конверсия на задни мигачи??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Еми с жълти мигачи ще съм отзад. Кеф им с жълта диодна крушка под черверно стъкло, кеф им с жълта крушка в габарита и отделни светлини за задна. Или директно ще взема едни стопове под наем.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #62
      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      "Крушка" за конверсия на предни мигачи...
      Това с огънатата платка хич не ми харесва. Сигурен ли си, че така не компрометираш изолационния слой между медта и алуминиевата подложка?
      Според мен ще е по-технологично и надеждно ако на мястото на огъване има канал на който да се направи сгъвката, а медта ще я запоиш с малко жица - както си запоил в момента задната платка.
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #63
        Няма проблем с огъването. Окотих няколко платки от деструктивни тестове. Огъвам ги с достатъчно голям радиус за да не прексъва медното фолио, а изолацията надолу няма никакъв шанс дфа даде на късо към основата, даже когато прекаля.

        Леко се напуква боята, ама няма пълно щастие. Естествено, може и по твоя начин - на сгъвката тогава изобщо не трябва да има мед. Но пък се и прекъсва термомоста, който медта прави, а той не е като да е без значение.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #64
          Платките чайниците ли ги насищаха?
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #65
            Не, аз си ги насищам в момента. Чайниците нямаха нито индукторите, нито драйверите, нито диодите. А и нямаше да мога да ги огъвам.

            Почесах си и поялника, поне малко, макар че на 90% е печене. На турски котлон с термореле. Държи таман 260 градуса - жената все едно за това го е купувала.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #66
              Отново съм покъртен. Явно опознаването с американската "школа" ще трае дълго.

              Играйкам си тук с аналогични парчета от инсталция (underobdy wiring), за 2008-ма и 2006-та година (педерсатията с комбинираните стопове се случва по средата на 2007-ма) където минава въпросната жица за стоповете.

              Гледам конектора, от който тръгва (C105) - на инсталация от преди 2007-ма от правилното място си тръгва жица с правилната разцветка и стига до конекторите отзад за отделните стоповече.

              Гледам същия конектор за след 2007-на, всички останали жици съвпадат (една я няма, ама тя е за сензора за вакуумни течове от резервоара, кото от 3-жичен става 2-жичен), ама от същото място тръгва чисто черна жица . Меря всички конектори, до които идва черна жица - няма връзка. Меря към маса - няма връзка. Меря между тая жица и всяко друго перо на конектора -няма връзка . Започвам да размотавам гофрите по веригата - въпросната черна жица се губи по трасето. Започвам да си мисля че някъде по трасето си променя цвета и започвам да проследявам, продължавайки да размотавам...

              Въпросната жица просто приключва в нищото със заводски изолиран край под първото по трасето увито с топлоизолация място!

              Тия американци още от завода засрамиха и най-виртуозните тукашни алармаджии, баси!!! Да сложиш на въпросното място жица с различен цвят, тоя цвят да не е какъв да е, а черен (което по най-обща дефиниция е маса), и най-накрая да го резнеш, изолираш и заровиш под възможно най-шибаното място (въпросната топлоизолация НЕ ТРЯБВА да се реже, слава богу че се нагъва и опъва лесно) - това не бих могъл да го съчиня даже и в най-перверзното си агрегатно състояние, баси!

              Ето ви снимка, да не мислите че се бъзикам. Инсталациите, дето сравнявам, са чисто нови:

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:JEEPWKFUCKINGWIRING.jpg Прегледи:0 Размер:191.9 КБ ID:6798151

              Отивам да си сипя едно 15 годишно, че съм покъртен.

              Дано и от другата страна на тоя конектор не са свършили същото с тая жица, че там инсталацията е ня перверзна цена (едната от тия двете я взех на символична цена, другата на 50 долара), и ще трябва да размотавам и мотая здраво.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Имам го. 7200 страници.

                Логика в управлейнието може да има всякаква, ама жиците са еднакви. То освен TPMS-а другото са или аналогови сензори, или крушки. Във варианта без TMPS вариантите са 10+.

                Това е сайта: https://portal-diagnostov.com/en/

                Както казах, всичко е платено, обаче.

                Схемите предполагам са взети от някакво интерактивно ръководство, защото са и цветни.

              • BatGeorgeone
                BatGeorgeone коментира
                Редактиране на коментар
                Мерси за линка, там са предимно ел схеми за моя джип, не успявам да намеря инструкции за диагностика на двигателя (дизел), отделен документ.

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Схеми са само, да.

                За европейските изпълнения и дизелите има малко или изобщо нищо. За WK има в ръководството за дизел, но за нито един от двигателите няма специален раздел, а всичко е разхвърляно из цялото ръководство. Пак драстичен контраст спрямо Nissan-ските например. Там цялото ръководство "Engine Mechanical" и "Engine control" са разделени на 3, за всеки двигател. То и ръководството не е като Jeep-овите от 7000 страници, ами си е разделено на отделни части.

                Аз обмислям да хвана да разделя и това на Jeep, защото разделено е МНОГО по-удобно, както за сваляне, така и за намиране на нещо.

                Сега по картинки разбрах че и 2009-та има драстичен ъпдейт на инсталацията - сменили са една абсурдно изглеждаща букса с 50-60 извода, на която половината изводи винаги са празни (точно въпросната C105, за която съм писал по-горе) и са я разделили на 2, почти без липсващи изводи. От картинка толкова.

            • #67
              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              ...Да сложиш на въпросното място жица с различен цвят, тоя цвят да не е какъв да е, а черен (което по най-обща дефиниция е маса)...
              Амииии, зависи. В Япония май беше маса, Но например в Германия не е маса.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #68
                В инсталацията на конкретното возило черното е маса, което е същественото.

                А то има возила, дето всичките им жици са с еднакъв цвят.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #69
                  T10 (W5W) собствено производство. Платаката е 4-слойна за повече топлоотвеждане. Тая с 3-те CREE диода държи по-насочена светлина и ще е за предните странични мигачи (1.8 вата, 320-350 лумена). Другата за задния номер (0,65 вата, около 120 лумена). И двете държат +25 - +30 градуса над околната (като отчетем че тази за мигач работи на около 40% средна мощност заради мигането).

                  Номинално W5W е 5W, 50 лумена и излъчва във всички посоки. От опит знам че когато се търси насоченост и се ползва LED, и 20 лумена са достатъчни за да заместят оригинала, просто защото много по-малко светлина се губи в неправилни посоки, та може да се наложи да им намалявам интензитета, но това след пробите, които зависят от това кога нидерландските митничари ще се накумят да свършат работа.

                  Варианта с 2835 диодите ги и в тристранен вариант, при който се монтират само тия, дето ми трябват. Тоя формат на платката удържа безгрижно 1 вата мощност, което с правилните диоди е около 200 лумена. И това пак в достатъчно щадящ режим за да изкарат форевър, а не издути колкото може.

                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211217_011538.jpg Прегледи:0 Размер:267.7 КБ ID:6800267

                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211217_011554.jpg Прегледи:0 Размер:250.7 КБ ID:6800268

                  Чакам от Китай и евтини драйверни чипове, че тия, които ги има налични, заради дефицита в момента са по 6 кинта бройката, което си е перверзия.

                  Имам заготовки и за W16W с челно светене и комбинация между обикновена и алуминиева платка и "сулфидките" отпред над огледалото, те изцяло върху алуминиеви платки.

                  За интериорните ще ползвам диоди 3000К с CRI 95+, жертвайки малко от добива. От тия на снимката едната е 3000К с CRI 70, другата 4000К с CRI 80.

                  Отдавна си мечтая да мога сам да си избирам диодите и температурата им, защото масово синеещите 6000+К поголовно с мижаво CRI, водещо в комбинация със студения цвят всичко да изглежда като в морга, никога не са ми харесвали.

                  За фарове също, когато търкалях ксенони си бях взел 3500К. Тук засега с фарове няма да се разправям, освен да монтирам по една LED крушка в "халогенките", но пак със сменени диоди 4000К, ако намеря подходяща с диоди, подлежащи на подмяна.
                  Последно редактирано от sparkybg; 17-12-21, 00:39.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #70
                    Падовете между контактите на цокъла са за евентуална залъгалка на релето за мигачи за да не мига по-бързо?
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #71
                      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                      Падовете между контактите на цокъла са за евентуална залъгалка на релето за мигачи за да не мига по-бързо?
                      За мигачите си трябва як резистор 6-8 ома, та това няма да свърши работа. Това са дребни крушки по интериора, осветлението на задния номер, и страничните мигачи, а там проверка няма. Но често има "блуждаещи" токове по някой и друг милиампер, в резултат на което крушката или съвсем леко свети, или по-често премигва през някакъв интервал. Резисторите елиминират това. И между крачетата 0805 се побират идеално, без да заемат място по-нагоре. Редовен номер и на дръпнатите. Допълнителен бонус е че са далече от останалото, и между крачетата и евентуалното топлоотдаване е добро.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #72
                        За европейските коли съм сигурен че има проверка на крушките на номера.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • BatGeorgeone
                          BatGeorgeone коментира
                          Редактиране на коментар
                          Ако визираш проверка по време на ГТП, потвърждавам, два пъти ме късаха заради едната от двете лампички на номера.

                        • turtey
                          turtey коментира
                          Редактиране на коментар
                          Имам предвид че сигнализира за изгоряла крушка.

                        • BatGeorgeone
                          BatGeorgeone коментира
                          Редактиране на коментар
                          Не е задължително, на някой модели и години ДЖИЙПове сигнализира на други въпреки, че минава през КАН модул пак не сигнализира и не прави шаш и паника в компютрите.

                      • #73
                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        За европейските коли съм сигурен че има проверка на крушките на номера.
                        Вързани са към левия габарит, вътрешното осветление на бутони/клометраж също са към габарити, светлините на евентуалното ремарке - пак така. Физически са една верига.

                        В сервизното не намирам нищо нито за американско, нито за европейско возило по въпроса. За мигачи и фарове има, за светлини за заден ход, габарити и спирачки няма. Ще видим. Ако стане нужда ще му закача по един резистор.

                        Въпросните резистори върху самите "крушки" по интериорното осветление (това при отворена врата или нарочно пуснато), включително на багажника, не са за това, обаче. То там и повече от четвърт ват не може да се сложи.
                        Последно редактирано от sparkybg; 19-12-21, 11:14.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #74
                          Спарки, свалям ти шапка че полагаш толкова старание и труд за всеки проект с който си се захващал и съм чел за това, особено за Тераното ти , ама това с тези американски светлини, толкова ли няма готов кит тип Plug & Play, само свързваш и готово, разбирам да е някакъв супер рядък модел мпс, чак главата ме заболя като ти чета с какви схеми си се захванал за едни стопове баси...

                          Иначе евала за мерака ти
                          Последно редактирано от Еделвайс; 19-12-21, 15:21.

                          Коментар


                          • #75
                            Има разбира се - европейска инсталация, европейски фарове, стопове, всичкото това за 2009 или след. За има-няма 5 бона и готово. Без да споменавам тоталното изтърбушване.

                            На пазара в Европа няма нито едно 5.7 2009-та за части. Дизели и по-ранни години има колкото искаш.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • Еделвайс
                              Еделвайс коментира
                              Редактиране на коментар
                              Имах предвид нещо готово и по-евтин вариант от Алито например, но предполагам че си разучил вече и няма такъв вариант, щом си се захванал лично да го правиш, сигурен съм че ще се справиш, но наистина не всеки би се справил и направил като теб

                            • sparkybg
                              sparkybg коментира
                              Редактиране на коментар
                              Еми, например почти никой не продава LED крушки в топло бяло. Много често продават такива, дето са поиздути повече отколкото трябва и сдават, и т.н. За крушки с CRI 90 изобщо не отварям дума - такива практически няма.

                              ...и понеже се оказа че има къде да поръчвам метални платки на народни цени, за което отдавна си мислех, просто се забавлявам. Със сигурност ще загубя много повече време и пари от това просто да броя едни няколко стотин лева на някой да свърши каквото трябва и да ми докара колата регистрирана, но пък да направя нещо както го искам, без да се съобразявам с никой, за мен си е добре прекарано време.

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X