Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Американско WK 2009та - конверсия на задни мигачи??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Е, такива случки при мен не е имало. Вероятно 10ина поръчки ми се събират вече.

    Впрочем както е тръгнало, тая поръчка утре или най-късно вдругиден ще я засилят насам.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      По темата - намерих схеми на промените през годините (качени са в систематизирана информация), от които се изясни следното:

      - Задните светлини на американските са променени по някое време в 2007-ма година.
      - Промяната се състои в обща червена светлина за габарит+мигач+спирачки - преди това светлината за спирачки е била отделно.
      - Буксаата към задните светлини са различки - 2 броя, едната с 3 извода (габарит/мигач+стоп/маса), другата с 2 извода (светлина за заден ход/маса) за след промяната и 8 пинова букса, в която има една допълнителна жица, за преди промяната, както и при европейските.
      - Липсва само жицата за отделен стоп. Жиците за мигачи си стоят.

      Какво трябва да се направи:
      - Изключване от front control модъла на комбинирани задни светлини - предполагам след това сигнал за стоп ще остане само за третия стоп.
      - Прекарване на жица от горния стоп (не е на отделен мигач и няма проблем да се натовари с 2 крушки по 20 вата) до двата долни стопа - може да се вземе още отпред от front control модула, или да се вземе някъде отзад, от инсталацията на задна врата.

      Американското малоумие е тотално, обаче. За всяка година има поне 20 варианта на всяко по-голямо звено от инсталацията. И не само това, ами редица от големите букси (C105 в случая, от която тръгва цялата инсталация назад и цялата инсталация под таблото и от там напред до фаровете), нямат нищо общо като разположение на жиците - буксата е същата, жиците и цветовете им са същите, веригите от инсталацията са същите, но върху буксата са разположени по тотално различен начин.

      Много съм псувал японците за някои решения по тоците, но американците биха всички рекорди по безсмислици. Представах си 2-3-4 варианта през годините, а те за всеки пакет екстри - различен вариант.


      Въпросните схеми са качени тук:
      https://offroad-bulgaria.com/forum/%...wk1-2005-20010

      Схемите са от руски сайт, но са платени.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        Платките днес ще ми ги доставят, с DHL, директно - JLCPCB са се погрижили за митническото освобождаване. Минимум 3 дни ще чакам чаркове, обаче, щото с пилешкия си акъл бях забравил да натисна "поръчай" и се усетих чак в събота.

        Цепят мрака тия от JLCPCB. 1 седмица от пускане на файлове до доставка до врата, и то на смешна цена.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          Три дни... Нали все още чакаш да дойде джипката. Когато дойдат чарковете, тогава. Каква е тая припряност?
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
            Три дни... Нали все още чакаш да дойде джипката. Когато дойдат чарковете, тогава. Каква е тая припряност?
            Преди да дойде джипката трябва да съм приготвил всичко за да мине технотест максимално бързо.

            Не че LED крушки са най-великото електронно творение, ама поне най-накрая ще си ги направя както аз искам.

            Сърби ме... поялника напоследък. Явно трябва да подхвана някакъв проект.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • s_s1
              s_s1 коментира
              Редактиране на коментар
              Почеши го, но внимателно, че пари от единия край.

          • #36
            Нали знаеш как се насищат най-лесно платки на алуминиева основа, с не много компоненти?
            На платките се нанася паста за запояване, редят се компонентите, и след това платката на на керамичния плот. Преди това се прави тест за настройка на температурата.
            Та поялникът ти пак ще си остане непочесан...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #37
              Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
              Нали знаеш как се насищат най-лесно платки на алуминиева основа, с не много компоненти?
              На платките се нанася паста за запояване, редят се компонентите, и след това платката на на керамичния плот. Преди това се прави тест за настройка на температурата.
              Та поялникът ти пак ще си остане непочесан...
              Това ще е или само за диодите, или само за останалите части. Платката е сгъната между диодите и останалата електроника и няма как всичките да ги сложа на куп на котлона (нямам керамичен плот). Евентуално може да залепя първо електрониката, после диодите на котлона, разчитайки тинола да ги държи достатъчно на място да устискат 45 градусов наклон.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • large
                large коментира
                Редактиране на коментар
                Може да пробваш с ютия.
                Гледам хората си правят горещи плочи от ютия с термодвойка.
                Може би стандартна ютия не "вдига" толкова, колкот е нужно.. де да знам, ама като я хванеш в менгемето , може да снижиш ъгъла под 45 градуса.

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Пробвано - тинолът държи диодите прекрасно, та проблема е никакъв.

                Оказа се че жената по някое време е купила малко котлонче с терморегулатор. Пуснато докрай поддържа 250-270 градуса - идеално за запояване с паста 63/37. диодите върху чифт платки вече са запоени. Светят достатъчно, в режима, който ми трябва, работят на 33 градуса над околната температура след 15-ина минути. Това значи мигач на около 4.5 вата, или около 400 лумена, за да компенсира погълнатото от жълтото стъкло. Отпред с ват и малко и около 300 лумена ще имам прекрасни дневни, работещи на 10-15 градуса над околната температура и не харчещи нищо - на габаритите мисля че няма засичане за изгоряла крушка, та и резистори няма да има нужда да се слагат.

            • #38
              Въпреки, че по други въпроси съм на много различно мнение от твоето, шапка ти свалям за мерака и уменията.
              Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

              Коментар


              • #39
                Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                Въпреки, че по други въпроси съм на много различно мнение от твоето, шапка ти свалям за мерака и уменията.
                Че то ако всички сме на едно мнение ще е скука.

                Това (електрониката) е от малкото ми хобита, които употребявам единствено и само за кеф, без да съм изкарал и една стотинка от него. Може би затова мерака не ръждясва. Щото например с програмиране за без пари все повече не ми се занимава. Счупвам се единствено покрай някой електронен проект, но по-скоро с нежелание.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • BatGeorgeone
                  BatGeorgeone коментира
                  Редактиране на коментар
                  Добре дошъл в моя клуб

              • #40
                Имам малко страничен въпрос. Американското WK 5.7 HEMI получава ли евро категория у нас и каква?

                Коментар


                • #41
                  Първоначално публикуван от Nachev Преглед на мнение
                  Имам малко страничен въпрос. Американското WK 5.7 HEMI получава ли евро категория у нас и каква?
                  Получава Евро 4 или 5. Ако е от по-новите WK2, може и Евро 6 да получи. Минава се Технотест и за това.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #42
                    Има доста противоречиви сведения дали Технотест въобще издават документ, достатъчен да се регистрира еврокатегория в КАТ. Ще е страхотно да споделиш впечатления от първа ръка.

                    В ценовата им листа - http://technotest.bg/wp-content/uplo...072021.pdf.pdf няма такава услуга или е завоалирана сред другитете позиции.

                    Коментар


                    • #43
                      По принцип, не знам дали и при колите е така, но при товарни и автобуси, през годините има и други изисквания, освен само към екологичността на ДВГ.

                      В случая на Спарки, Евро 4 или 5, ще е от значение предимно за годишния данък. Иначе за новите еко-категории, предвидено е при липса на Евро-категория да се гледа година на първоначална регистрация.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #44
                        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                        По принцип, не знам дали и при колите е така, но при товарни и автобуси, през годините има и други изисквания, освен само към екологичността на ДВГ.

                        В случая на Спарки, Евро 4 или 5, ще е от значение предимно за годишния данък. Иначе за новите еко-категории, предвидено е при липса на Евро-категория да се гледа година на първоначална регистрация.
                        То това (данъкът) е първостепенното значение. Другото засега се отлага. Освен ако ГЕРБ не са решили да изгубят общините в големите градове (кога ще има местни избори ?)

                        Прочее, на мен ми писа участник с "Jeep" (бе, така сте ги наплашили хората, че всеки предпочита ЛС, никой не иска да си признае открито в тоз форумЪт, че има такава кола ) че ще пробва в "ТЮВ-Норд" ли как се казват, обещали му били да му издадат документ за КАТ. Помолих го да ми пише какво е станало, но още нямам вест от него.
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • #45
                          Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                          Има доста противоречиви сведения дали Технотест въобще издават документ, достатъчен да се регистрира еврокатегория в КАТ. Ще е страхотно да споделиш впечатления от първа ръка.

                          В ценовата им листа - http://technotest.bg/wp-content/uplo...072021.pdf.pdf няма такава услуга или е завоалирана сред другитете позиции.
                          3640 е в тоя списък. Подробности не знам. Знам че същото 2006-та взима евро 4. Моето е моделна година 2009, произведено 2008-ма, и като му дойде времето ще се види - гледа се конкретен VIN и с какви емисии е - няколко щата са си башка луди в изискванията, освен че има федерални изисквания. Моето возило покрива изискванията на всичките 50 щата, калифорнийските включително. Иначе е произведено за район Вашингтон, ако помня добре.

                          Не знам дали изобщо е възможно да се регистрира нововнесено ППС без евро категория поне важаща към датата на производството му (или първата регистрация, не помня как беше).
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X