Нисанските части и без друго си ги поръчвам от майната си. А и предполагам има това-онова от Navara и Pathfinder.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Има ли такова нещо като WK1 4.7 или Hemi, след септември 2009?
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И по темата, конкретно - в Германия има WK и 4.7 и 5.7 от 2010, EURO5. Или поне така се твърди от продавачите. Малко солено излизат, обаче. 
 
 Навсякъде другаде излизат само EURO 4.
 
 ...ама тая от Германия да я купувам по снимка ми е малко чоглаво, откъм гнилочи най-вече. Иначе 4.7-цата е 303 коня варианта, тоест еквивалент на HO, доколкото разбирам. С преглед е до 2022 даже.Последно редактирано от sparkybg; 14-07-21, 14:02.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 На мен също ми е интересно, че и аз съм в сходни като Спарки размислиПървоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеАко Спарки няма против корейските, в момента има една бяла лястовица отговаряща на всичките му условия.
 
 Ако има интерес, може и да го изкоментираме, но не и тук.
 
 P.S. Не ми стана ясно какъв е бюджета. Може и на лс, ако е удобно, колега Може и на лс, ако е удобно, колега  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Спарки, гледах на няколко места и всичкото WK I е Евро 4. Чак при II вече всички са 5Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеИ по темата, конкретно - в Германия има WK и 4.7 и 5.7 от 2010, EURO5. Или поне така се твърди от продавачите. Малко солено излизат, обаче. 
 
 Навсякъде другаде излизат само EURO 4.
 
 ...ама тая от Германия да я купувам по снимка ми е малко чоглаво, откъм гнилочи най-вече. Иначе 4.7-цата е 303 коня варианта, тоест еквивалент на HO, доколкото разбирам. С преглед е до 2022 даже.Последно редактирано от zlost; 14-07-21, 19:32.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Последните WK1 има шанс да са 5, в зависимост от това по кое време са минавали тестовете. Евро 5 е в преходен период между септември 2009 и януари 2011, когато става задължителен.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар- 
	
	
	
 12500 евра... малко се триумя, да ти кажа честно. За тия пари има wk2 2013 - 2014, ako се не лъжа.
 
- 
	
	
	
 Пратих питане. ЕВРО4 e.
 
 Сега остава да реша дали да взимам евтин, с идеята да се ревизира всичко, или скъп, надявайки се всичко вазно и скъпо да му е в ред.
 
 Другия вариант е - купувам 4.7 само със задно, и после преден мост, скорости, раздатка, инсталация, компютри и квото там, от някой на части.
 
 И в трите случая предполагам ще се върже нещо като 15 бинки.
 
 Има едно в Гърция за 4000 евра, обаче с тия филми там, не знам дали изобщо може да се купи нещо от там.
 
 
- 
	
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Спарки, карал ли си изобщо такова чудо? Ако не си - покарай каквото ти падне. Като съотношение проходимост/пътно поведение е добре и това му единственото предимство. По принцип има и доста екстри, но рядко работят всички и адекватно.
 
 Лично мнение, моля феновете да не скачат.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
 Телефон - в профила!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 А! Е това е приказка, намери едно и го покарай поне ден.
 заради шантавата ни професия ресовно се налага да наемаме коли. И тук ги дават на клас кола- върви и си избери коя да е от ред В1… Ами, никога не си изборам от тая марка…
 Мощен двигател, да, все пак 300 коня са си 300 коня. Ама до там… Вземи и покарай.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Аз пак да помоля колегата Джоу да напише тук или на лс за бялата корейска лястовица, че изборът на нещо читаво се оказа доста труден. И не само за СпаркиПървоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеКато искаш нещо отвън, що не гледаш в Швейцария, хем ще има ЕВРО5, хем колите от там са много запазени отвътре, а и яко си карат бензинки.  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Няма. Има дизели, и едно SRT. Всичките на нефелни цени.Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеКато искаш нещо отвън, що не гледаш в Швейцария, хем ще има ЕВРО5, хем колите от там са много запазени отвътре, а и яко си карат бензинки.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 В крайна сметка има ли нормално безопасен начин да се внесе кола от Гърция, без дране на кожи? Става въпрос за покупка от частно лице, и колата си е все още с номера. Чета разни чудесии че за да се прехвърли в Гърция трябва адрес там, или друг начин - да се "свали" от отчетност и до 3 дни да се изнесе на собствен ход с гръцките номера.
 
 Ако има човек или фирма, занимаващи се с това, или ако някой лично се е борил с това, моля да сподели. Не ме препращайте към двете теми по въпроса - четох ги, и така и нищо сигурно не разбрах от тях, пък са и дъртички вече.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар- 
	
	
	
 Преди време и аз исках да е от Гърция , просто там намерих много запазени екземпляри .
 Но след подробен ресърч в нета се отказах , изглеждаше голям филм . Да вметна , че на практика може и да не е така , но аз лично ме отказаха писаниците по форуми и сайтове..В крайна сметка купувам кола , а не да се опитвам да ида на луната...  
 
- 
	
	
	
 Достатъчно е някой да каже дали е възможно конкретен автомобил да се провери за тежести/запори, без да се прехвърля. Поне разбрах че най-читавия начин е с договор и на ход до тук, но продавача трябва да се навие на тоя вариант, което малко трудно се случва. Иначе се плащат такси за прехвърляне там (дори да се намери човек с тамошен адрес) и нещата стават грозни и безсмислени.
 
 А има едно за 4000 евра, което изглежда доста прилично, с уговорката че съм съвсем наясно че за тия пари е възможно да е с проблеми. Но както споменавах няколко пъти в темата, не знам дали съм по-навит на нещо евтино с почти сигурни проблеми, което ще се ревизира напълно, или на нещо скъпо, надявайки се всичко скъпо да му е наред. И май при първия вариант ще съм по-спокоен за себе си като знам че всичко важно е ревизирано, пък и вече го играх това и не е толкова страшно.
 
 
- 
	
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Това ме човърка. Не е около Атина, доста по-близо е:Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнениеКарам едно возило от Гърция , ако харесаш нещо около Атина , ще те насоча към човек .
 https://www.car.gr/classifieds/cars/...grand-cherokee
 
 Може и да е автокъща, ама не мога да разбера.
 
 Другото е че не се вижда ясно дали е 4х4 или 4х2 - на първо четене на едната снимка има бутон 4WD low, поне като силует на мястото, на което трябва да е. Като не знам гръцки не мога и да звъня да си изпрося снимки, а e-mail не видях.
 
 Освен това не пише да има газова, което е добре. Но не мога да питам има ли номера/преглед/платени данъци или не, и такива разни подробности, които са съществени. На снимкита дава вид че е с номера, ама нищо повече.
 
 ПП: Иначе около Атина ей-това ми хваща окото, макар гроздето да понакиселява. Ако може да се свали на около 8, ще се замисля:
 https://www.car.gr/classifieds/cars/...grand-cherokee
 
 ППП: Това също бива - и то е около Атина:
 https://www.car.gr/14371172Последно редактирано от sparkybg; 16-07-21, 13:55.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар- 
	
	
	
 има Viber първия номер, на снимката е младеж. може да знае английски или поне google translate
 
 друго, може и да си го прочел, но да кажа от моите проучвания преди време: данъците на големите бензинови там са убийствени /освен ако не са регистрирани като земеделски/ и ако не са платени - само платформа до БГ
 
 
- 
	
	
	
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.





 
			


Коментар