Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли такова нещо като WK1 4.7 или Hemi, след септември 2009?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Има ли такова нещо като WK1 4.7 или Hemi, след септември 2009?

    Въпроса е в заглавието. Покрай тършуването за приятелче взе и на мен да ми бръмчи муха.

    Дизел повече не ща, заради все по-голямото разпространение на екопередастията, бензин без бавни не ща (тоест 3.7 отпада, доколкото разбирам), SRT8 нито ми трябва, нито ми е по джоба. Тоест остават 4.7 и HEMI.

    WK2 доклкото разбрах вече си е SUV като всички по-нови метросексуалности, затова и заглеждам WK1.

    @Деди - ще дойда днес по някое време така или иначе.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

  • #2
    не си го причинявай, освен ако не искаш да ходиш често, често при деди

    иначе, модела се произвежда до 2010 включително
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Знам че е до 2010, ама незнам с кои мотори е до края. То мен и 3.7 ме устройва, ама без бавни и "блокажи" със спирачките не ща. Минават ми и разни перверзни мисли за само със задно, и после прехвърляне на останалото от някой commander на части.

  • #3
    Мисля, че гледаш в правилна посока, а и май вече има повечко предлагане.

    Относно трошенето, щом е техника се чупи, но при положение, че се взима работеща, преглежда се по-обстойно, обслужва се, и газ ! ... дори в буквалният смисъл.

    Не знам кое е по-добре, дали 5.7, 4.7НО или 4.7, но с независимото отпред е перфектен унисекс - кеф ти магистрала, кеф ти лек кър, а с изключването на половината цилиндри на градско при 5.7 също става поносимо, което мисля може да се направи и на другите осмаци поне на газ.

    P.S. Последната петилетка пробегът ми е относително малък и почти само градско-горски, та и голяма печка ме устройва, но ако беше поне 50/50 - R/L6 или V8.
    Редовите шестаци са или дърти, или за отличници, че отскоро пак ги почнаха, та поносими остават V8.

    P.P.S. ... разбира се, ако човек е с ниско кръвно, не бърза за никъде и не се притеснява като го изпреварват ТИРовете, може и 1.6 атмосферка на газ.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #4
      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      ....

      Дизел повече не ща, заради все по-голямото разпространение на екопередастията, бензин без бавни не ща ......
      WK2 доклкото разбрах вече си е SUV като всички по-нови метросексуалности,.....
      Има отогвор на въпроса, но е извън този под-раздел на форума... И без условието да струва по-малкo от SRT 8... Но пък ти може и да го оцениш. Жокер?

      Technical Rescue Direct - life lies in courage
      http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

      Коментар


      • icerunner
        icerunner коментира
        Редактиране на коментар
        Е значи аз съм се объркал. Може да ми игнорнеш предложението.

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Предложението си е ОК, просто не ми е по силите.

      • sonda
        sonda коментира
        Редактиране на коментар
        Спарки...95 ца с в6 3.4 ще ти лепне таман ! В гръцко се срещат все още на цени за пре-пре хубава около 9 евро. Сравнение с гр-чер не може да има, особено в дългосрочен план, а и във всякакъв! Гоблина беше попаднал на екземпляр / в Ранър с този мотор/ на 450 к.км. със заводския ангренаж. в състояние абсолютна безпроблемност. Успех !

    • #5
      Спарки, САаа.. съжалявам, че ще го кажа, много биха ме наухлили, но като бивш собственик на едно ръбато чероки XJ, верно дизелово и един WJ 4,7 (за около 3 месеца) и настоящ на един 4рънър и едно терано мога да кажа САМО - НЕДЕЙ!!!
      Мъката е пълна, филма многосериен без ясен край. Тия коли са правени за там си, където има изобилие от части, достъпни като цени и наличности! Правени са за техните стандарти и най-вече повечето от тях изкрават г/д гаранцията си безпроблемно. Не случайно повечето хАмериканци им текат лигите по японските пикапи. Има защо. Не, че там няма недомислици, но поне частите са достъпни и има всякакви и колиците си струват. Както вече те е насочил sonda - огледай се ако искаш за рънър или 95-ца. Единственото за което бих се замислил там са изпадащите долни шарнири. Което според мен с нови оригинални шарнири, които се гресират на всеки 6 месеца и се прави една рутинна проверка, просто се елиминира като проблем. Другия проблем на американците са крайно недоклатените елктроинсталации .

      Всеки си има виждане и разбирания, но просто казвам своя опит. За мен лично Тойота е фирмата. Това е единствената кола която имам и съм имал, на която цената в момента е двойна и отгоре спрямо покупната. А парите и частите които ми е потърсила за ремонт са нищожни за почти 4-те години при които е при мен.

      Дерзай и да споделиш дали мухите са излетели от бръмбарника или те мъчат по нощите

      Коментар


      • #6
        Много съм мислил през годините за 95-ца, но така и не се стигна до него. Вече са дъртички - последните са 2001-ва. Търся нещо, което с хоризонт от 5-6-7-8 години няма да го хванат еко простотиите, 4 врато, и с достатъчно магарета под капака.

        Предвид че в момента карам нещо 2005-та, дизел, с около 170-180 коня и над 400Nm момент, тежащо 1800 кила с мен вътре и пълен резервоар (разбирай - до към 130 върви УЖАСНО, и си държи 140 независимо от терена):

        - Pajero 4 дълга база е 5 метров рейс (и като тегло) с немощен мотор, което освен че е с 80 сантиметра по-дълго от тераното, ще е драстично по-мудно. И ръждясват като за свертовно.
        - 95-цата е дърта, за шарнирите вече казаха. Знам че с оригинални ще забравя, но все пак са фактор.
        - 120-ката е непоравдано скъпа (според мен), освен че ненамираема - дебнах над половин година преди време да намеря нещо читаво не-дизелово. Освен драстично надценени ръждилници друго нямаше (то и при дизелите така).
        - Дълго терано, освен че не ми харесва, с бензиновия мотор е малолитражка.

        Търся кола след 2007-ма, дето да не е гнила, да е бензинова (газ няма да слагам - отказах цигарите и с удоволствие ще наливам тия кинти в резервоара ), да е 4 врата, и да има достатъчно магарета под предния капак за да си мъкне задника с прилична пъргавина. Толкоз. Отдавна не съм на 20-30 и е твърде вероятно да е последното возило, което ще купувам с цел и удоволствие.

        Тераното, след последната техническа профилактика, придружена със смяна на една дюза (която още фабрично явно си е била с отклонения), работи както никога не е работило и върви на ужастЪ. Нещото, което ще взема, трябва да върви сравнимо, иначе няма да ме кефи.

        Отделно, за мотори и скорости си имам майстор - Деди, а за тоци съм си аз. Отделно дето ако взема WK, така или иначе всичко ще стане на кванти преди да го подкарам сериозно.

        И не на последно място - темата е информативна. Още дори не съм влизал в WK, камо ли да покарам за проба. Може да се окаже че изобщо не е моето возило. Просто ми харесва като външен вид и параметри. Кажи-речи нищо друго на тая фирма не ми харесва.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #7
          Спарки, 400НМ от турбиниран и засилен дизел, ще трябва да ги сравняваш с атмосферен американец 300коня + че да има смисъл изобщо да се качваш в него.
          За евро нормите - добре си се ориентирал. Не знам колко цигари си пушил, но за 5.7 ще да е към стек на ден, че да му насмогнеш на бензин градско.

          Аз също много се колебах при покупката на семейно комби миналата година и все пак взех дизел, макар и петак с турбина и 250к.с. на 4-те колела бензин да ме блазни все още много, то разход от 25-30 градско просто ме рестартира обратно на земята. За сметка на това дизеловия петак при 200коня на предно гори 9 в града .
          А аз лично газ ползвам само на котлоните - и си работи много добре

          Хайде да видим кой какво ще поспами в темата по-нататъка

          Коментар


          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Ми, среден разход на сегашното е 10 - 10.5. Аз изобщо не въртя твърде много градско - вероятно нещо като 150-ина километра месечно, от които 100 са ми до работата и обратно. Общия ми пробег месечно е нещо като 700-800 километра. По груби сметки 200-те цигарени кинта месечно ще покрият поне половината разлика в харча. Купувам го повече за кеф. Разход ще гледам като се пенсионирам.


            Впрочем точно за американците части не съм забелязал да няма. За Nissan-а започва да няма оригинални генерално - например водни съединение и тампони за двигателя оригинални няма никъде в световен мащаб. Не знам как е при 95-цата, но честно казано не вярвам да е твърде по-различно.

            Да, американските може да не са на склад тук, обаче от RockAuto до вратата ми стигат за седмица например. Поръчвал съм. То и с нисанските нещата не са твърде различни - пак са с поръчка и пак от майната си. Това за всичко освен базовите консумативи.
            Последно редактирано от sparkybg; 12-07-21, 10:47.

        • #8
          Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
          Спарки, 400НМ от турбиниран и засилен дизел, ще трябва да ги сравняваш с атмосферен американец 300коня + че да има смисъл изобщо да се качваш в него.
          За евро нормите - добре си се ориентирал. Не знам колко цигари си пушил, но за 5.7 ще да е към стек на ден, че да му насмогнеш на бензин градско.

          Аз също много се колебах при покупката на семейно комби миналата година и все пак взех дизел, макар и петак с турбина и 250к.с. на 4-те колела бензин да ме блазни все още много, то разход от 25-30 градско просто ме рестартира обратно на земята. За сметка на това дизеловия петак при 200коня на предно гори 9 в града .
          А аз лично газ ползвам само на котлоните - и си работи много добре

          Хайде да видим кой какво ще поспами в темата по-нататъка
          За мойта дърта тойота има абсолютно всичко, къде на доставка от Япония, къде от европейски склад, друг е въпроса с цените, на някой неща като калници и прочее, но за сметка на това го има. Аз от рокауто съм поръчвал също и не е баш седмица до вратата ти, особено когато се омотае ситуацията на БГ митници, щот, някоА лУелИчка е станалА с дупИто нагоре....

          За американците тривиални неща като копчета, щипки, гарнитурки, 0-пръстени по стотинки, че дори понякога и лАмби е все на поръчка, било то от родината, било то от някъде си и все се чака... А понякога и надписите Hecho en México, не са просто надписи, а смислово необособени действия изср@ни в твоя автомобил

          Коментар


          • #9
            Disco 4 бензин?
            Defender 110
            Wrangler YJ на трупчета

            Коментар


            • #10
              Първоначално публикуван от diduan Преглед на мнение
              Disco 4 бензин?
              2600 кила, почти 5 метра, двойно независимо. Не е мойто, а и като дизайн почти нищо английско не ме грабва. То и с американците така, ама WJ и WK/WH са някакво изключение. Едното е и с 800 кила по-леко, другото с 500.

              Впрочем точно габаритите и теглото са от нещата, заради които WK ми попадна в полезрението (същите са нещото, което най-много ме отказа от Pajero 4, освен теглото и немощния за него мотор, според скромното ми мнение, макар 4-ка икога да не съм карал).
              Последно редактирано от sparkybg; 12-07-21, 12:43.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • didooo
                didooo коментира
                Редактиране на коментар
                Карам Пахеро 4 бензинка с 250 коня заводски . Никога не ми стигат , ама чак пък немощни ... Звънни ми , да покараш ,ако те влече . Разхода му е бая-под 15 бензин ще е трудно . Което ще ти се види много , при положение , че Тераното ти е на 8-9/100
                Могат ли запознатите да споменат тия Американци в заглавието , колко абят ?

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Това с 250-те коня накак съм го пропуснал. Въртяха ми се някакви 200 (може би за друг мотор), и под 300 нютона, които спрямо теглото не са връхта на сладоледа. Пак - казвам това без да съм карал бензинова 4-ка. Някога много отдавна съм карал бензинова 3-ка.

                15 среден разход ще преглътна. На американците градския е повечеко, извънградския и той толкова уж. Тераното както споменах е 10.5 среден. Трябва да съм карал повечко извънградско с 90-100 та да отиде на 8-9. Магистрално със 140 е 11.5. Нормално годишно навъртам 12-15000км, та не е чак драма с горивото.

                Ще имам предвид, благодаря за предложението. То и да не си взема паджеро, поне ще знам реално какво може.
                Последно редактирано от sparkybg; 12-07-21, 15:22.

              • s_s1
                s_s1 коментира
                Редактиране на коментар
                WJ 4.7 1999 г на газ 17-20/100 извън града със 90-110 км ч. спокойно каране.
                WK 5,7 HEMI 17-20/100 извън града със 90-110 км ч. спокойно каране и доста км с платформа с мотоциклети.
                Със всяка машина сме заедно повече от 5 години.

            • #11
              Лексус GX470 от Канада?
              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
              Ford Fiesta 1.4 Tdci

              Коментар


              • #12
                Ако държиш на американец, по-добре се насочи към DODGE
                ________________________________________________
                Subaru OUTBACK 2,5
                Hyundai TUCSON 2.0

                Коментар


                • s_s1
                  s_s1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Кой модел?

              • #13
                Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
                Лексус GX470 от Канада?
                Е вариант. Ще се оглеждам и за това.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #14
                  Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                  Ако държиш на американец, по-добре се насочи към DODGE
                  Кой по-точно (предварително да кажа че Durango ми е твърде дълго (+50см спрямо WK) и грозно - знам че минава за пичеловка, ама малко ми е минало времето. ) ?
                  Последно редактирано от sparkybg; 12-07-21, 14:26.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • IvanIvanovi
                    IvanIvanovi коментира
                    Редактиране на коментар
                    само казвам, че от това което съм чел, Додж са най - качествените американски тръкове, а кой красив и кой грозен, вече е друга бира.

                • #15
                  Чел съм мнения на Спарки, в които изказва афинитета си към бензинови 120ки, но спуканите табла го отказвали.
                  Знам че е въпрос на късмет, но в Гърция доста са им вдигнали данъците и гледат да се отървават от тях.
                  Ако се прескочи посредника, може да се попадне на добра сделка.
                  Чел съм доста теми за вкарване на кола от Гърция и филма е голям, особено ако не е с платени данъци или в движение, но това са си допълнителни основания за сваляне на цената и склоняване от страна на продавача.

                  Относно динамиката на 1GR-FE, нямам никаква база за сравнение със аналогична машина, но къса шортите на двулитровия ми ЕА Галант (4G63), който може да е със 100кс по-слаб, но е и 700кг по-лек (по каталожни данни).
                  Вярно че усещанията са силно субективни, но автоматика определено усеща кога да свали 1-2 предавки, като го настъпиш.
                  Аз лично трябваше да свиквам да карам (при това автоматик) градско със съвсем леко натискане на педала, колкото да отвори дросела, иначе в багажника ставаше тертис- всичко неокрепено си намираше дупката.
                  На някой с повече опит, може да му се струва смешно, но за мен, при моя начин на експлоатация (в законовите ограничения за скорост), бензиновата 120ка има доста динамика. Отделно, аз я и карам на газ.
                  Последно редактирано от large; 12-07-21, 15:43. Причина: Изобретил съм нов тойотски двигател...

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X