Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли такова нещо като WK1 4.7 или Hemi, след септември 2009?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Спуканото табло на една къса дизелова ме отказа. Същата нямаше точица ръжда. Другото, заради което все не можех да се счупя за дизелова е потенциалните 6-8 бона за дюзи, евентуално повече за допълнителни ремонти по горивна система.

    Бензин търся заради избуялата екопедерастия. С 4/5 врати, защото синковеца е колкото мен вече и на размери и килограми, а е 8-и клас. Той си се катери и си сяда отзад, ама някак започва да ми е чоглаво.

    Хич не ми се разделя с тераното - то ми дава всичко което искам - не ме изморява, върви достатъчно, има климатик, вече му имам и доверие че ще ме закара навсякъде и ще ме върне, знам му всяко болтче и пружинка. Ако можех да му пробия 2 врати и да му сложа един бензин от Murano (проучил съм, май няма да е чак велико приключение), бих си го ползвал до полуразпад. Ама няма как. А то, гадината, баш сега върви и работи така че ме размазва.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • MoridinBG
      MoridinBG коментира
      Редактиране на коментар
      По люцкански цени е ~800лв/дюза, някой беше намерил от къде и за 650 - нови, оригинални. Но си е тъпа работа, да.

  • #17
    Т'ва с дюзите и ПДФите е причината и аз да приключа със съвременните дизели . Обаче се наиграх и с бензинките с директно впръскване . И виждам облаци на хоризонта .
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • #18
      2021 150-ка с новия мотор 2.8 Д4Д / ЕВРО6Д / 204 коня е 500 нютончета и наказва Гоуфовете по сфетофарите

      Всичкото за около 44к Евро с ДДС доста под цената на 70-ките
      Land Rover Discovery II, V8 4.0
      VW Golf VI variant
      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

      Коментар


      • #19
        Sparkybg, само за протокола, и аз съм на мнението на колегата “американец НЕДЕЙ, взимай Тойота”. Предложениеъо за Лексус 470 съвпада на 100% с моето. Или общо взето какво да е Тойотесто с 6-8 цилиндъра и достатъчно място.
        Щях да викна гръмко за една Секвоя, ама не можеш да се завреш из половин София с нея. И е 30/100 /ако жена ми в кара, ако я карам аз, е доста повечко/.
        Ако ти дойде идея да купуваш от УСА, няма по запазени коли от тия в Калифорния. Ако решил да идваш, от мене имаш спане /тясно е ама ще се съберем/, кола да караш докато си търсиш возилото.
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Ако не при мен през 3 преки има малко място

      • #20
        ТОЙОТА или брат му Лексуса

        4 Рънър или пикапче Такома с шестачето
        Запазена 470,тенекията по избор - кеф ти Лексуса GX или LX,кеф ти 100ца

        Бягаш от Канадки,Чикаго,гнилочи от студени щати, целиш Калифорния,Невада,Аризона,Тексас. Мойта не е кукла,не я пазя и не е била мама Мобил,на около 180 000 мили е вече,казваш и залягам да ти снимам мммммм каквото кажеш,ръжда няма.

        Не че нещо ма имам приятели тук който караха и Додж Черок и Кадилаци и Баварци и каквото се сетиш,сега сме на Тойоти,има тьпотии и по тях ма се ядва като за 21 век.

        Дизели няма,има ги в Панама,Мексико и Долна Америка,Хай Ликс с дизелче
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #21
          4 Рънър или пикапче Такома с шестачето
          Пикапче в американски размер е абсолютен нонсенс за тукашно градско ползване. Иначе до сега да съм се сдобил с Titan, примерно, още повече че е отработено.

          Общо езето нещо като 4-врата 120ка е максимумът като габарити,който от моя гледна точка е практичен и в града. Пък и реално по-голямо не ми трябва - тя и късата база сега ни стига да се поберем барабар с багажа и котарака, но за 3-ма пълноразмерни (вчерашния "малък" се очертава да става най-пълноразмерен от тримата ), става неудобна.

          ...или казано накратко, дължина 4.90 или по-малко. Въпросния WK е 4.74m, дълга 120-ka 4.81, дълго паджеро e 4.90, защото му стърчи резервната гума. В момента карам возило, дълго 4.30.

          Tacomа-та e дълга 5.60. Hilux двойна кабина, даже европейския, е дълъг 5.30m. Отделно дето според скромното ми мнение да търкаляш пикап, ако не му ползваш пикапските екстри в поне 50% от времето, е безсмислица - най-малкото ненатоварен като пътно поведение и комфорт. А аз в 70% от времето се возя сам в абсолютно празна кола и за тия 13-14 години, откак карам Терано, пикап ми е трябвал сигурно 4-5 пъти.

          Toyota/Lexus, както казах е вариант, ако намеря такъв в задоволително състояние и цена. Само дето от началото на пандемията до сега когато и да съм гледал или бензинки не е имало изобщо, или са на цени, които не са ми по джоба, не защото ще фалирам, а заради никаквата сигурност че въпреки високата начална цена ще купя нещо читаво. Нещо на 15 или по-малко години се търси, тоест 2007+.

          Темата, както писах, е за да се ориентирам. Пак да напомня че мен електронни/електрически простотии не ме плашат, ако това му е проблема на WK-то.

          И пак - в такова съм се качвал за 5 минути, в това на Droba, на място, та темата може и да приключи скоропостижно, след като намеря начин да покарам, ако не ми пасне.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #22
            Pathfinder 4.0 V6 - трета генерация до 2012 г. се произвежда.
            Отговаря на критериите ти на хартия и няма спецификите при ценообразуването на употребяваните тойоти. И има прилична визия - нещо като естествено развитие на тераното На практика нищо не знам за колата за да давам мнение.
            Technical Rescue Direct - life lies in courage
            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

            Коментар


            • #23
              Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
              Pathfinder 4.0 V6 - трета генерация до 2012 г. се произвежда.
              Отговаря на критериите ти на хартия и няма спецификите при ценообразуването на употребяваните тойоти. И има прилична визия - нещо като естествено развитие на тераното На практика нищо не знам за колата за да давам мнение.
              Вариант е, обаче бензинов не се е появявал от година и половина насам минимум. Това в България де. Бензинови в момента има само 4-та генерация, което вече е лайноягодка.

              ПП: Има 3 в Гърция, 2 от които на нефелни цени за годините си, третия дърт.
              Последно редактирано от sparkybg; 13-07-21, 13:15.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • icerunner
                icerunner коментира
                Редактиране на коментар
                Четвъртата само като я видя на снимка предпочитам лайноягодки... А третата и с 5.6 V8 я има на снимки... ама не съм виждал такова на живо.

            • #24
              А FJ-Cruiser?
              Че приятел сега търси такова (не е лесно хич), ама май се вписва в заданието...

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Винаги съм мислил че това ми е МНОГО далече от бюджета, не знам поради какви причини. А то не било. Поне ще разгледам някое, от чисто любопитство.

                Шаси на КЪСА 120-ка, с 4 врати. Някак изглежда по-голямо отколкото е, явно.

              • Shider
                Shider коментира
                Редактиране на коментар
                Да, различен е и е сравнително компактен.
                Моя човек си търси точно такова именно защото е класическо бензиново, не е голямо, различно е и си има възможностите...
                Идеята му е да замени току-що продадената ТЛК150 на година и половина (нафтова естествено - тойота не продава бензинови такива вече у нас и в ЕУ).

                П.п. И аз наскоро се оказах собственик на Jeep - без да съм го търсил, без да имам някакви грижи с него и си го карам ежедневно с кеф - но сякаш вече не бих се оборудвал с такова целенасочено, като знам какво е да имам и поддържам японски...
                Последно редактирано от Shider; 13-07-21, 15:41.

              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                FJ не е ли двувратка или броите онова тенекенце зад вратите?Аз съм 180 нашенски сантиметра и леко сгънат стоя на задната седалка,като наказан

            • #25
              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

              Кой по-точно (предварително да кажа че Durango ми е твърде дълго (+50см спрямо WK) и грозно - знам че минава за пичеловка, ама малко ми е минало времето. ) ?
              Dodge Nitro ..?

              Правят ги до 2011, В Европа са предимно 2.8 CRDI, но иначе има 3.7 V6 210 к.с. и 4.0 V6 към 260 коня. Дължина 4558 мм, маса под 1900 кг
              Nissan Terrano 2,7 TDI

              Коментар


              • дядо владо
                дядо владо коментира
                Редактиране на коментар
                Хич не съм фен на"Нитрото" ама хич......и не разбирам "Тойота" та "Тойота" била тя и "Лексус" пък в републиканските оффроуд серии все повече недолюбвани "грандове" 4.7виждам🙄 ми е интересно що ли 😉
                П.П. Насъскал съм друже Боголюб да даде кръгче на Спарки с "хемито" пък после ще му мислим☕

              • MoridinBG
                MoridinBG коментира
                Редактиране на коментар
                Гранд 4.7 струва колкото половин и по-малко тойота, нормално да ги има много по състезанията...

              • дядо владо
                дядо владо коментира
                Редактиране на коментар
                .....може би върви повече, а се чупи по-малко🙄

            • #26
              Не се качвай на Хемито,че върви и ще ти хареса.

              Лексусчето е Рьньр с други тенекии,тук много ги търсят защото обикновенно са карани нормално,запазени са и са на цената на Рънъра пък като му плеснеш едни Добинсон и става потентно комби,много запазено от последните години беше 15 бона преди 3 лета,сега не съм гледал колко са им се вдигнали цените.
              FJя е двувратка за мен,багажник няма и е грозно като децко Лего,цепи тенекиите около пантите на предните врати,иначе ставало,гледах го за градска таратайка и аз ма то горкото е като картинг вътре,за по-малко пари сядаш в Лексуса и за 4-5 бона в подобрения го оставям само да си говори и по магистрала и извън пътя,кеф ти комби,кеф ти скакалец,кеф ти комфорт някакъв.

              За пикапчето си прав,трябва да имаш идея за какво ти е та за това пляснах в 2 изречения и осмукан пикап и луксозно Лексусче.Всичко това гние,внимавай да не е някоя замазана Канадка,че в момента съм в Колорадо и гледам на половината легени са им изгнили броните чак.Плъзнали са на ваканция явно,толкова подготвеняци на куп не бях виждал,взема да по снимам малко та да наклоня везните към Тойота.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • s_s1
                s_s1 коментира
                Редактиране на коментар
                Хемито върви доволно добре и поддръжката не е без пари, но е поносима. В стоков вид е много проходимо, и на българския магистрален път се държи като Волво ХЦ 90 /имам тази база за сравнение/ Макс. скорост поне на моето е ограничена на 120 мили.

            • #27
              Компромисът между японка и американка е корейка.
              И аз заглеждам коли със сходни изисквания, но по-паркетни. Стигнах до извода, че ако ще се дават над 13-15К лв. най-добрия вариант е внос от САЩ на японка или корейка. Тук, а и в цяла Европа по-голям бензин е рядкост и трудно се намира и повечето които харесвам се оказват внос от САЩ или Канада.

              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
              Телефон - в профила!

              Коментар


              • s_s1
                s_s1 коментира
                Редактиране на коментар
                А знаете ли колко струва контейнер, мита и такси?

            • #28
              Ако Спарки няма против корейските, в момента има една бяла лястовица отговаряща на всичките му условия.

              Ако има интерес, може и да го изкоментираме, но не и тук.

              P.S. Не ми стана ясно какъв е бюджета.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • Джоу (x3mrjoe)
                Джоу (x3mrjoe) коментира
                Редактиране на коментар
                Тук няма да разказвам поради няколко причини, но покрива условията и е под 10г.
                Звънни като намериш пет минути. Напоследък съм буден от 5÷6, но след 10 ще е по-добре.

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Е звънни ма нямам ти телефона. Мъцни поне марката и модела, може и на ЛС.

              • Джоу (x3mrjoe)
                Джоу (x3mrjoe) коментира
                Редактиране на коментар
                Те ти го 0898 82 ОI 82, че май не съм записал твоя.

            • #29
              Корейки, отговарящи на условието да има нещо джиповидно в тях и да са бензинови и след 2007-ма съвсем няма. А че трябва да е за неевропейски пазар си е ясно априори. За Европа не-дизели след тия години изобщо не са произвеждани. Едва напоследък има джиповидни комбита с миксер в истерия под капака.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • Juiced
                Juiced коментира
                Редактиране на коментар
                Аз се сещам само за соренто с 3.3 бензиновият. Окачването е като на тлк 120 , мотора е добър и не е директно впръскване. Автомата е добър- 5 степенен с типтроник.

            • #30
              Xterra май отговаря на всичките ти критерии. Лошото е, че по нашите ширини е екзотика и с частите ще е тегаво.
              Аз гледам паркетници след 2009г. за наследник на Х-Трейла и там е малко по-добре - открил съм няколко модела които са масови тук, но в САЩ са с по-големи бензинови двигатели. За сега само хвърлям по едно око на Нисан Rogue(Кашкай с 2,5 като на моя Х-Трейл) и Кия Спортидж 2,4.
              Последно редактирано от Иван Жоров; 13-07-21, 21:24.
              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
              Телефон - в профила!

              Коментар


              • s_s1
                s_s1 коментира
                Редактиране на коментар
                Бях пуснал тема с въпроси за Хтера, но отговорите по спомен бяха, че е кекав паркетник с изключително скъпа поддръжка.
                Бях намерил преди години като търсих автомобил за сина ми 2-3 такива бензинки, но колегите ме разубедиха.

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Паркетник с цял заден мост и на ресори някак не ми се връзва. Дали има проблеми не знам. Двигателя мисля не е проблемен, предницата е
                подобна на тукашния Pathfinder/Navara. Остава да има нещо по скорости или другаде.

                Най-гадно е ако например трябва да търсиш броня или друга едрогабаритна част. Не намирам на части изобщо. Вероятно не е случайно де. Но от друга страна е произвеждан доволно дълго време, което трудно ми е трудно съвместимо с кекавост.

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X