Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WJ 2.7crd с няколко проблема

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    И аз на това залагам ама от зор и платка ще купя . Просто 90% съм сигурен , че ще се набутам . Проблема е , че съм във Враца и до София нямам шансове иначе отдавна да съм забравил за тия проблеми . Иначе колата я чета с Launch ама ми намира всичко освен ECU-то . Имам и китаиски Елм327 , той пък изобщо не се свързва с модулите чрез приложението WJdiag . Сега до 1 час ще ми донесат друг ЕЛМ , дано той става .

    Забравих да кажа,че вчера разглеждах дебелия сноп от Еку-то който минава покрай кардана на волана и отива кой знае къде . Та там има протрито,но кабелите изглеждат здрави . Просто няма шанс да видя къде отива тоя сноп за да го разкача и просвиря с мултицета . А кабелите от кръглата букса на кутията отиват директно в модула който е в краката на пасажера нали ?
    Последно редактирано от bmwww; 31-07-20, 12:44.

    Коментар


    • bmwww
      bmwww коментира
      Редактиране на коментар
      И втория Елм не бачка . Не намира Двигателя и Кутията . Намира другите модули , но не мога да видя грешки и т.н изписва ми да купя про версията което не е проблем , ще я купя , ама не намира двигателя и кутията , а те ми трябват . Изписва ми - no answer / error in ELM като пробвам да вляза в тези 2 модула . Вече не знам кой е "истинския" ЕЛМ . На пазара има поне 6 вида , няма логика да ги купя всичките . Кажете кой е този "истински" ЕЛМ .
      Последно редактирано от bmwww; 31-07-20, 14:19.

  • #62
    Ето това е резултата от теста на стария Елм който имам и на този от днес който купих
    https://ibb.co/ctmzVy1
    https://ibb.co/GHS5Jh8

    Може ли някои да направи тест с неговия Елм да видим при мен ли е проблема или в приложението WJdiag . При мен новият от днес всичко му е в зелено . Теста правих с приложението Elm327 identifier

    Коментар


    • #63
      Намери сайта на програмата която ползваш - там има информация кой е истински. Едни 50-60лв и нагоре струва по спомен.

      Коментар


      • #64
        Склад66 твърдят , че техния за 25лв е от истинските . Пише , че подържа нужните протоколи . Освен да ги пробвам и тях .

        Коментар


        • brum
          brum коментира
          Редактиране на коментар
          Вземи го, отвори го и снимай за да се види дали е истински.

          Моя съм го плащал 49 евро. За 25лв не мисля, че има вариант да е истински.

        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Тия са сериозни по принцип, доколкото знам. Фирмата де.

      • #65
        нека не е реклама,но тоя от склад 66 наистина работи и то много добре,другото е 40 кинта даваш на естонците и си човъркаш колкото си искаш

        Коментар


        • brum
          brum коментира
          Редактиране на коментар
          Ако работи и струва толкова пари е с подходящ емулатор на elm327. Евтините това правят - препрограмират едни atmega328 да се държи като ELM327 в част от режимите. Уви - няма софтуер който да поддържа всичките режими на elm327. Тоя ще е първият дето работи с WG-то.

          На дребно ELM327 (само чипа) струва 21 долара от производителят. От тук нататък смятай колко истински са тия дето струват по 25 лева. Но щом вършат работа е все тая .

      • #66
        ELM-a трябва да е версия 1.5. Сегашните които се предлагат са 2.0 и не стават за WJdiag.
        Провери обстойно сноповете с кабели в двете предни врати.
        Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
        SSang Yong Kyron 2.0xdi
        Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

        Коментар


        • #67
          Точно това правя в момента . Здрави са кабелите , ама разглобих модула на предна дясна врата , имаше окиси по платките . Напръсках с контактен спрей , ама грамотно пръскане , напръсках и кабелчето което излиза от модула , предполагам е антената и сега дистанционото лови от 20 метра , а преди ловеше от 20см . Продължавам с буксите и модула около волана а и таблото , трябва да има хлабава връзка 100% . Иначе защо ще ми играят стрелките . Малко по малко ще отстранявам нещата които мога , нищо чудно да го оправя без да искам . Само не знам на отворена шоф.врата и ключа на контакт трябва ли да ми работят копчетата на вратите ? Моите бачкат само ако затворя шоф.врата.

          Иначе от пловдивските съм си купувал диагностиката за VAG преди 8 години и до сега бачка безотказно .

          Коментар


          • brum
            brum коментира
            Редактиране на коментар
            И при мен ключа бачка само като съм близо до врата. Известна болежка е. Лекуват го с удължаване на антената и извеждане в горната част на вратата. Докато е цялата заградена с ламарина е екранирана един вид.

        • #68
          Значи днес ползотворен ден . Нищо чудно и да разреша проблема . Махнах таблото и 4 крушки липсват . Едната е празно гнездо , но другите 3 са за овърдрайв индикатор офф,висока темп. на трансмисията и 4wd part time . При 2.7 има ли ги стандартно тези 3 крушки ?
          https://ibb.co/8Yx4Q73

          Коментар


          • #69
            Там няма крушки при 2.7.
            Провери си отново кабелите на шофьорската врата. По точно, виж на черния кабел дебелия, има ли маса.
            Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
            SSang Yong Kyron 2.0xdi
            Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

            Коментар


            • #70
              Дебелите черен и червен си бяха скъсани още като купих колата . Запойвах ги , разкачиха се и днес финално ги превързах грамотно , сега на контакт и отворена врата си ми работят прозорците , но не работи пък отключването . Цъка ама не работи . От пасажерската си работи на отворена врата. На шофьорската нямам други скъсани кабели . Освен да са прекъснати вътре ама знам ли кой кабел е . Иначе гледам че не мога да изгася нито един от плафоните при отворена която и да е врата . И огледалата ми губят памет при всяко отключване .

              А , забравих , най накрая вчера се зачетох в книгата заради тези крушки . При 2.7 от липсващите ми 4 гнезда трябва да имам крушка само на part-time гнездото .
              Последно редактирано от bmwww; 03-08-20, 14:18.

              Коментар


              • brum
                brum коментира
                Редактиране на коментар
                Купи ли работещ ELM327 и WGDiagPro-то? Ако да - вътре в body module-а можеш да видиш кои врати си мислят, че са отворени. Това ще ти каже в коя врата да търсиш проблема с негаснещите плафони.

                Март/април месец влизам в колата и тя горката едва запали. Плафоните си бяха изключени от копчето на чистачките (последната позиция ги гаси безусловно). Та така открих в коя врата е проблема. За поправяне използвах мек меден кабел със силиконова оплетка, че да не се пречупва повече. Спойките ги направих далеч от местата на които има пречупване.

                Ако не оправиш проблема с плафоните единият компютър (body module-а) няма да заспива като заключиш колата. Консумацията ще остане около 0.5-1 ампера и акумулатора ще пада ако не я караш няколко дни. Слаб акумулатор довежда до пад на напрежението при палене, а скоростната го засича това и влиза в авариен режим. Я си зареди акумулатора и виж какво ще се случи.

              • bmwww
                bmwww коментира
                Редактиране на коментар
                Ами купих читав ЕЛМ и про версията ама не мога да влизам в другите модули освен в двигател и трансмисия . Някакви идеи ?

            • #71
              Утре ще пристигне ЕЛМ-а . Дано да е сполучлив . Иначе същия проблем го имах на предната кола . Дърпаше тока за 1 вечер докато не открих след 2 месеца мъки , че задна дясна врата си има ток постоянно . Там беше окъсила платката на модула . Като цяло обаче проблема ми е не че светят постоянно , а че светят и не мога да ги изгася докато вратите са ми отворени . Оня ден така докато си ровех на отворена врата и ми падна акумулатора . Имат някакво реле което ги гаси след 5-10 минути ама при следващото отваряне на вратата пак светват всичките (кори на вратите,5 плафона и тези крушки в краката) . Иначе това което казваш има много логика . Дано ЕЛМ-а да е читав .

              Коментар


              • #72
                На ръчката за мигачите има една врътка. Тя определя колко силно да свети интериора (таблото примерно). Ако я завъртиш в едната от крайните позиции плафоните не светят. В другата крайна позиция не гаснат.

                Коментар


                • bmwww
                  bmwww коментира
                  Редактиране на коментар
                  Знам я нея, ама я забравям . А ако си е на нормално положение примерно по средата и отворя някоя от вратите , фабрично ли не могат да си се гасят плафоните от копчетата/щракалките ? Питам за да знам кое да го търся като проблем и кое да го вчитам за нормално .

                • brum
                  brum коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ако копчето е с 2 позиции много вероятно е да е на включен и автоматичен режим. Само че не бяха ли с 3 позиции копчетата? За включен, изключен и автоматичен режим.

                • bmwww
                  bmwww коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ами моите плафони са само с кликане . Нямат позиции . Щрак щрак са .

              • #73
                Плафоните не можеш да ги изгасиш принудително, можеш да ги включиш при необходимост чрез натискане на бутона им. Управлява ги Body Control Module /BCM/, който и ги гаси след около 10 -15 мин., при забравена отворена врата или забравени включени от бутон плафони. Той е и този, който ги "светка" отново при отваряне на вратата.
                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                First impression is not always true. Get inspired.
                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                Reading is sooo boring, unlike writing!

                Коментар


                • #74
                  Дойде ЕЛМ-а най-накрая . Бачка и си влизам в двигателя и трансмисията . Тия пловдинчани ме кефят яко . Иначе в момента нямам грешки , но имам много записани . Ето ги :Иначе май и с тоя ЕЛМ нещо не е както трябва . Търси ми АБС и Боди модула (на тях пробвах набързо) по много време чак се отказах да чакам . С фрии версията съм за сега ако има значение .

                  Коментар


                  • bmwww
                    bmwww коментира
                    Редактиране на коментар
                    Намира ги , ама по-бавно . Изтрих ги днес старите грешки , но сега се показаха нови .
                    https://ibb.co/6v0mNNs
                    https://ibb.co/92pzy8v
                    Последно редактирано от bmwww; 04-08-20, 20:05.

                • #75
                  Така, като гледам, направо си си за платката под скоростния лост.
                  А Р2602 се получава и от кофти акумулатор. Стартера върти нормално, но дърпа яко тока и кутията припада. Това се лекува с нов софтуер на кутията, в който се игнорира пика с ниското напрежение като проблем.
                  Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                  SSang Yong Kyron 2.0xdi
                  Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                  Коментар


                  • brum
                    brum коментира
                    Редактиране на коментар
                    Това някой прави ли го и ако да - къде и к'ви пари?

                    Не че ще го направя, но ми е любопитно кой препрограмира тия кутии.

                  • bmwww
                    bmwww коментира
                    Редактиране на коментар
                    А защо на първата снимка пише 74000км . Питам чисто информативно .

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X