Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WJ 2.7crd с няколко проблема

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Антифриза и жълтата течност май няма да ги броя маншона и силикона на раздатката трябва да ги оправя . Съмнява ме , че жълтото е фреон .

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Аз бих направил точно обратното, но кой как си ги разбира нещата...
      От антифриза може да се увеличи, и да те остави на пътя. А че някъде нещо сълзи от раздатката, няма такава вероятност да изтече изведнъж много повече.
      Като проблемното водно съединение е над дифа, просто вдигаш колата на крик, или подемник, мостовете увисват, и ще имаш много повече място за достъп.

  • #17
    Някой майстор във В.Търново ? Влезнах в авариен, май датчика на скоростната се ебава . Предполагам се е намокрил от антифриза .

    Коментар


    • #18
      Или поне ме насочете къде е тоя датчик да пробвам да го откача и закача .

      Коментар


      • #19
        Имам грашки p1130,p0702,p0703 .

        Коментар


        • #20
          Нищо от теча на антифриз не може да стигне нито до датчици нито до соленоиди, всичките са вътре в кутията .

          Коментар


          • #21
            Значи трябва да е тая платка в купето . Поне това гледах до сега в нета .

            Коментар


            • #22
              Ами не,не е платката. Едното е обща грешка за проблеми по ел инсталацията( най често слаб волтаж на акумулатора) ,другото е датчик на стопмашинката.

              Коментар


              • #23
                Е как си паля ако е акумулатора .

                Коментар


                • #24
                  Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
                  Е как си паля ако е акумулатора .
                  Чистосърдечно ти дадох насоки.Спирам. Успех.

                  Коментар


                  • #25
                    Утре го разглабям тоя кръпел . А тая вечер само да си ида първото нещо което ще направя е да го тествам с подаване на ток . От 8 часа съм на пътя. Минах 90км в авариен ражим на 2000 оборота и 40км/ч . Харесва ми обаче джипката и утре я почвам в гаража . Течове , масла диф/раздатка,ск.кутия,антифризи,накладки ,филтри , замерване на всяка жица дето видя , че и стрелката на темперетурата от днес откача . Бие се в крайно ляво-крайно дясно , а да видим кой е по инат Надявам се да помагате , защото я взех за хоби и не мисля да стъпва в сервиз , а и във Враца няма кой .


                    Оценявам насоките,просто ми е любопитно как ще паля ако нямам грамотен акумулатор .

                    Коментар


                    • cecoa1
                      cecoa1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Похвално желание, но си трябва и малко мислене и основни знания.
                      Стоп-машинка знаеш ли какво е?! Прост датчик на педала на спирачката, да отчита кога я натискаш. Като се прецака, отчита че спирачката е постоянно натисната, а ти му даваш газ да върви... естествено е да се ошашка и да влезе в авариен режим.
                      Другата грешка е обща, може да е останала от преди, когато акумулатора не е бил баш ОК. Освен това, и да палиш, не значи че акумулатора е съвсем наред, но и така да е, няма да влиза в авариен режим от тази грешка баш. Сменяш датчика на спирачката, триеш грешките, и би трябвало да върви.

                      ПП: Като начало си намери ръководство за ремонт, има из нета.

                  • #26
                    Първа грешка и то сериозна - не послуша човек който това му е работата.

                    Обърни внимание какво ти пише.

                    Успех
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #27
                      Слушам аз всичко

                      Коментар


                      • BENZBOSS
                        BENZBOSS коментира
                        Редактиране на коментар
                        Ми добре тогава,потърси дали кутия на Мерцедес забива в авариен при слаб акумулатор / пали на звяр,замерваш го и според теб е ок ма не според електрониката /и после порови с какво се занимава тоя който ти даде идеята за това и ще видиш,че ги поправя ,с това се занимава човека,не е като аз и ти да си гадаем пред компа.

                        Стискам ти палци,среща с токовете - среща с неизвестното

                    • #28
                      "Не става само с ядене, ..."
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #29
                        Е ще пробвам , пича дето ме взе каза , че неговата Ц класа също е влизала в авариен заради дупка в интерколера . И при мен имаше грешка за ниско налягане в рейката . Общо взето ще прегледам стоп машинката,акуто и какво се случва с тая рейка . Като цяло токовете не са и добре на тая кола . Като я изгася клапите на климатроника си цъкат яко в таблото . А и харчи много малко . Враца-София 7.3 , Враца-В.Търново днес 7.4 , навсякъде го дават поне 9 на 100

                        Коментар


                        • #30
                          не му вярвай на онзи лъжец горемоя дръгел е твърдо 9 на 100преди 2 седмици се прибрах от едно 4500 километрово пътуване и резултата е такъв,а да не ти казвам какво пишеше там горе,


                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X