До: чероки дизел, 1-2 практически въпроса.
	
		
			
			
				
	
повече не ходи сам да избираш! 
или поне сам само ги набелязвай , нещо като първоначален кастинг, а после в сервиз задължително...... горублянските копърки могат да ти ги наприказват какви ли не, те това правят от 15 годинки - чакат баламите
и накрая, не че те разубеждавам, ама дизелово Чероки..... още повече с VM мотора...... недей
  още повече с VM мотора...... недей
							
						
					
					Първоначално публикуван от glinski
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		или поне сам само ги набелязвай , нещо като първоначален кастинг, а после в сервиз задължително...... горублянските копърки могат да ти ги наприказват какви ли не, те това правят от 15 годинки - чакат баламите
и накрая, не че те разубеждавам, ама дизелово Чероки.....
 още повече с VM мотора...... недей
  още повече с VM мотора...... недей
							
						
 в мига в който се качих на второто чероки осъзнах че не само педала на първото бе невъзможно да се натисне нормално, но и че сервото на волана вообще не е башкало. чудя се та дали са свързани?
 в мига в който се качих на второто чероки осъзнах че не само педала на първото бе невъзможно да се натисне нормално, но и че сервото на волана вообще не е башкало. чудя се та дали са свързани?

 Има си секви екстри и хубави гумета и ще ти върши перфектна работа за там където ти трябва! Успех
 Има си секви екстри и хубави гумета и ще ти върши перфектна работа за там където ти трябва! Успех 
							
						 топ състоянието бе с поспаднали вехтички гуми. с наварявана горна панта на шофьорската врата. най странно ми бяха гумите на стъклата на багажника , дето не се отватят , които бяха замухлели в кално жълтокафяво... първата ми мисъл бе че колата е седяла във някое блато  пулна с вода и кал. не бях виждал такова нещо. като и видях и тавана че е провиснал и с балон на половината плат зарязах идеята да я карам за проба...
 топ състоянието бе с поспаднали вехтички гуми. с наварявана горна панта на шофьорската врата. най странно ми бяха гумите на стъклата на багажника , дето не се отватят , които бяха замухлели в кално жълтокафяво... първата ми мисъл бе че колата е седяла във някое блато  пулна с вода и кал. не бях виждал такова нещо. като и видях и тавана че е провиснал и с балон на половината плат зарязах идеята да я карам за проба...  
							
						



Коментар