Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

    Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
    Ако не ти е проблем , пиши на каква цена ще ти пристигне щангата, комплект с тампоните , до вас?
    Ако цената ме устройва - и аз поръчвам - да говориш за 2броя /ако нямаш нищо против/.
    за контакт 0894772727-Митко
    ОК

    Коментар


    • #92
      До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

      Лошото е, че няма да дойде до вас - при мен пристигна до склада на ФедЕкс, откъдето ходих да я освобождавам.

      Коментар


      • #93
        До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

        Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
        Лошото е, че няма да дойде до вас - при мен пристигна до склада на ФедЕкс, откъдето ходих да я освобождавам.
        Тоест си плащал мито или............ Аз си харесах кит за 4 инча лифт и дори мисля да си поръчам фул пакета заедно с задната реактивна щанга . Е цената не е малко ама така е по лесно Днес им писах и чакам отговор.
        Ама аз съм от Добрич , по тая логика трябва ли да идвам до София , до склада на ФедЕкс Или по скоро до най-близкия офис на ФедЕкс
        Последно редактирано от val1; 27-08-08, 02:36.

        Коментар


        • #94
          До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

          При мен експедираха с Бакс Глобал, което е от една група със Шенкер, но по някаква причина явно са ползвали ФедЕкс като подизпълнител. Би трябвало да пристигне до най-близкия митнически склад на някоя от фирмите, с които Bax работят - вероятно във Варна ще има подобен склад.

          И, да - плаща се мито и ДДС върху стоката в едно с транспортните разходи. Превозвачът ти изпраща една цесия с фактурата за стоката, когато пристигне стоката в неговия склад. С тази цесия отиваш при някой митнически агент (има ги по всички митници - или поне на по-големите) и той ти попълва митническа декларация (30лв +/- малко). С попълнената митническа декларация отиваш банковия офис към митницата и плащаш каквото там се дължи. След това с всички документи - декларация, цесия и док-ти за платени налози отиваш при митничаря - чакаш да видят парите, че са получени по тяхна сметка, после отиваш при един, който "разбира" от части и те разпитва кви са, що са и пр., чакаш още малко докато се наканят да ти свършат работа (митницата отнема около 2 - 3 часа) и си получаваш готовите митнически документи. С тях отиваш при превозвача и си получаваш пратката. Мен ето тази процедура ме отказа да поръчвам повече неща! Но горе главата и полека лека...

          Коментар


          • #95
            До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

            това ли е единственният вариант...(освен приятели които живеят някъде си )...? егати размотаването...
            а дали няма фирма в европа , която се занимава с тези окачвания и прочие...?
            понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
            ********************************
            JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
            Honda Shadow VLX 600 - 1999
            FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


            0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
            Влади

            Коментар


            • #96
              До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

              Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
              това ли е единственният вариант...(освен приятели които живеят някъде си )...? егати размотаването...
              а дали няма фирма в европа , която се занимава с тези окачвания и прочие...?
              има разбира се. TRAIL MASTER, а и не само те, имат официален представител за България...... обаждаш се, поръчваш и получаваш.

              цената е друга обаче, защо мислиш че всички (почти) поръчваме от щатите и се блъскаме по пощи и митници

              за ZJ си поръчах от тук, защото за 2" окачване разликата в цените не беше голяма, но 3,5" и нагоре за Джийп - само от САЩ
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • #97
                До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                По отношение на качеството на возене установих , че когато в джипа в багажника се постави товар около 50-60 кг близо до вратата , разположен равномерно , люлеенето напред и назад , значително намалява. Сигорно е в резултат на вече леко натиснатите задни амове.
                Ето защо , когато съм с пълен резервоар е по различно от празен .

                Коментар


                • #98
                  До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                  Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
                  ...Мен ето тази процедура ме отказа да поръчвам повече неща...
                  И аз през FEDEX, и аз се замислих за бъдещи покупки...
                  Единствена разлика - взеха ми 15лв. за подготовка на документите. Доказателство, че си ги слагат в собствен джоб...и никой не дава никакъв документ за тия пари! И те карат сам да ходиш по различни "специалисти" да си слагат подписите...и тези "специалисти" си пият кафе (през работно време ), и ги чакаш по половин час...А онзи, "високият" министър, щеше да оправя администрацията...Егати и държавата...Ама, май, ние сме си виновни...Можех да ги направя на "бъзе и коприва", ама си викам - ще ме въртят 3 дена! Сега минавам за 3 часа...Абе...май няма изход...поне още 50 години...
                  Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                  Коментар


                  • #99
                    До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                    Така и не се разбра , до къде стигнахте с решаването на проблема със страничното люлеене.

                    До тук станаха ясни три неща:
                    1.Със смяна на задната стабилизираща щанга, се решава въпроса.
                    Никой не сподели какво е пътното поведение и дали клати странично.

                    2,Със смяна на тампоните на оригиналната задна стабилиз. щанга , почти не се усеща подобрение. /подобрението е съвсем малко/

                    3.Със смяна на задни амове, стана ясно , че друса.

                    Моля споделете впечетления.
                    Предварително благодаря.
                    ________________________________________________________________________________________
                    Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                    HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                    Коментар


                    • До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                      Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                      Така и не се разбра , до къде стигнахте с решаването на проблема със страничното люлеене.

                      До тук станаха ясни три неща:
                      1.Със смяна на задната стабилизираща щанга, се решава въпроса.
                      Никой не сподели какво е пътното поведение и дали клати странично.

                      2,Със смяна на тампоните на оригиналната задна стабилиз. щанга , почти не се усеща подобрение. /подобрението е съвсем малко/

                      3.Със смяна на задни амове, стана ясно , че друса.

                      Моля споделете впечетления.
                      Предварително благодаря.
                      Мите, споделил съм го бе човек. Но да обобща моя опит по казуса: Стабилизиращата щанга има якост на усукване - точно тя е елементът, противодействащ на залюляването. Ето защо ако само смениш тампоните щангата си остава все така 'лабава и ефектът е вероятно почти нулев. Усилената щанга е в пъти по дебела/тежка/твърда, съответно ефектът против люлеенето идва от нея основно, а не от тампоните.

                      По-твърдите амове допълнително противодействат на пружините и не позволяват "подмятане", а и действат (поемат повече енергия) и когато мостът е на хоризонталата - преминаване през гърбици, тротоари и пр - когото няма "усукване" на щангата. Аз съм доволен от ефекта след смяна на щангата дори и с фабричните амове. По твърдите такива влошават возията, неибежно за нашите пътища. Не се чуди а поръчвай и сменяй. Има смисъл.

                      Коментар


                      • До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                        Не мога да поръчам тази щанга в комплект с тампони и планките. Има ли някой който да внесе по поръчка. Мисля че няма да съм единствен който да поръча. С предварително капаро , и с наценка някой търговец може и да се наеме .

                        Коментар


                        • До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                          Първоначално публикуван от val1 Преглед на мнение
                          Не мога да поръчам тази щанга в комплект с тампони и планките. Има ли някой който да внесе по поръчка. Мисля че няма да съм единствен който да поръча. С предварително капаро , и с наценка някой търговец може и да се наеме .

                          Не можеш да поръчаш изобщо или не можеш да я поръчаш с планки и тампони не разбрах, защтото тя си идва с тях!
                          Аз мога да тия я поръчам, но ще си дойде на твое име и ти ще си я оправяш по митниците . Аз вече нямам нерви за това упражнение.
                          Последно редактирано от kinex; 06-09-09, 19:14. Причина: пг

                          Коментар


                          • До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                            IRO пращат само и единствено на адреса на кредитната карта. Без изключения.

                            Коментар


                            • До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                              Ми значи...

                              Коментар


                              • До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                                За вноса - има няколко поста за контейнери от щатите.
                                Като говорих с един от хората - звучеше доста обнадеждаващо. Общо взето - за самия транспорт не се плаща кой знае какво, понеже тях ги интересува обема, а не тежеста. Също могат да ги купят на място - от което също може да се спести цена за доставка. За съжаление проблема с митниците си остава

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X