Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
Свий
X
-
До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
Тоест си плащал мито или............ Аз си харесах кит за 4 инча лифт и дори мисля да си поръчам фул пакета заедно с задната реактивна щанга . Е цената не е малко ама така е по лесноПървоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнениеЛошото е, че няма да дойде до вас - при мен пристигна до склада на ФедЕкс, откъдето ходих да я освобождавам.
Днес им писах и чакам отговор.
Ама аз съм от Добрич , по тая логика трябва ли да идвам до София , до склада на ФедЕкс
Или по скоро до най-близкия офис на ФедЕкс
Последно редактирано от val1; 27-08-08, 02:36.
Коментар
-
До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
При мен експедираха с Бакс Глобал, което е от една група със Шенкер, но по някаква причина явно са ползвали ФедЕкс като подизпълнител. Би трябвало да пристигне до най-близкия митнически склад на някоя от фирмите, с които Bax работят - вероятно във Варна ще има подобен склад.
И, да - плаща се мито и ДДС върху стоката в едно с транспортните разходи. Превозвачът ти изпраща една цесия с фактурата за стоката, когато пристигне стоката в неговия склад. С тази цесия отиваш при някой митнически агент (има ги по всички митници - или поне на по-големите) и той ти попълва митническа декларация (30лв +/- малко). С попълнената митническа декларация отиваш банковия офис към митницата и плащаш каквото там се дължи. След това с всички документи - декларация, цесия и док-ти за платени налози отиваш при митничаря - чакаш да видят парите, че са получени по тяхна сметка, после отиваш при един, който "разбира" от части и те разпитва кви са, що са и пр., чакаш още малко докато се наканят да ти свършат работа (митницата отнема около 2 - 3 часа) и си получаваш готовите митнически документи. С тях отиваш при превозвача и си получаваш пратката. Мен ето тази процедура ме отказа да поръчвам повече неща! Но горе главата и полека лека...
Коментар
-
До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
това ли е единственният вариант...(освен приятели които живеят някъде си )...? егати размотаването...
а дали няма фирма в европа , която се занимава с тези окачвания и прочие...?понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
********************************
JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
Honda Shadow VLX 600 - 1999
FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
Влади
Коментар
-
До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
има разбира се. TRAIL MASTER, а и не само те, имат официален представител за България...... обаждаш се, поръчваш и получаваш.Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнениетова ли е единственният вариант...(освен приятели които живеят някъде си )...? егати размотаването...
а дали няма фирма в европа , която се занимава с тези окачвания и прочие...?
цената е друга обаче, защо мислиш че всички (почти) поръчваме от щатите и се блъскаме по пощи и митници

за ZJ си поръчах от тук, защото за 2" окачване разликата в цените не беше голяма, но 3,5" и нагоре за Джийп - само от САЩ________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
-
До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
По отношение на качеството на возене установих , че когато в джипа в багажника се постави товар около 50-60 кг близо до вратата , разположен равномерно , люлеенето напред и назад , значително намалява. Сигорно е в резултат на вече леко натиснатите задни амове.
Ето защо , когато съм с пълен резервоар е по различно от празен .
Коментар
-
До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
И аз през FEDEX, и аз се замислих за бъдещи покупки...Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение...Мен ето тази процедура ме отказа да поръчвам повече неща...
Единствена разлика - взеха ми 15лв. за подготовка на документите. Доказателство, че си ги слагат в собствен джоб...и никой не дава никакъв документ за тия пари! И те карат сам да ходиш по различни "специалисти" да си слагат подписите...и тези "специалисти" си пият кафе (през работно време
), и ги чакаш по половин час...А онзи, "високият" министър, щеше да оправя администрацията...Егати и държавата...Ама, май, ние сме си виновни...Можех да ги направя на "бъзе и коприва", ама си викам - ще ме въртят 3 дена! Сега минавам за 3 часа...Абе...май няма изход...поне още 50 години...
Lancia Delta HF Integrale Evolucione
Коментар
-
До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
Така и не се разбра , до къде стигнахте с решаването на проблема със страничното люлеене.
До тук станаха ясни три неща:
1.Със смяна на задната стабилизираща щанга, се решава въпроса.
Никой не сподели какво е пътното поведение и дали клати странично.
2,Със смяна на тампоните на оригиналната задна стабилиз. щанга , почти не се усеща подобрение. /подобрението е съвсем малко/
3.Със смяна на задни амове, стана ясно , че друса.
Моля споделете впечетления.
Предварително благодаря.________________________________________________________________________________________
Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006
Коментар
-
До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
Мите, споделил съм го бе човек. Но да обобща моя опит по казуса: Стабилизиращата щанга има якост на усукване - точно тя е елементът, противодействащ на залюляването. Ето защо ако само смениш тампоните щангата си остава все така 'лабава и ефектът е вероятно почти нулев. Усилената щанга е в пъти по дебела/тежка/твърда, съответно ефектът против люлеенето идва от нея основно, а не от тампоните.Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнениеТака и не се разбра , до къде стигнахте с решаването на проблема със страничното люлеене.
До тук станаха ясни три неща:
1.Със смяна на задната стабилизираща щанга, се решава въпроса.
Никой не сподели какво е пътното поведение и дали клати странично.
2,Със смяна на тампоните на оригиналната задна стабилиз. щанга , почти не се усеща подобрение. /подобрението е съвсем малко/
3.Със смяна на задни амове, стана ясно , че друса.
Моля споделете впечетления.
Предварително благодаря.
По-твърдите амове допълнително противодействат на пружините и не позволяват "подмятане", а и действат (поемат повече енергия) и когато мостът е на хоризонталата - преминаване през гърбици, тротоари и пр - когото няма "усукване" на щангата. Аз съм доволен от ефекта след смяна на щангата дори и с фабричните амове. По твърдите такива влошават возията, неибежно за нашите пътища. Не се чуди а поръчвай и сменяй. Има смисъл.
Коментар
-
До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
Не мога да поръчам тази щанга в комплект с тампони и планките. Има ли някой който да внесе по поръчка. Мисля че няма да съм единствен който да поръча. С предварително капаро , и с наценка някой търговец може и да се наеме .
Коментар
-
До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
Първоначално публикуван от val1 Преглед на мнениеНе мога да поръчам тази щанга в комплект с тампони и планките. Има ли някой който да внесе по поръчка. Мисля че няма да съм единствен който да поръча. С предварително капаро , и с наценка някой търговец може и да се наеме .
Не можеш да поръчаш изобщо или не можеш да я поръчаш с планки и тампони не разбрах, защтото тя си идва с тях!
Аз мога да тия я поръчам, но ще си дойде на твое име и ти ще си я оправяш по митниците
. Аз вече нямам нерви за това упражнение.
Коментар
-
До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
За вноса - има няколко поста за контейнери от щатите.
Като говорих с един от хората - звучеше доста обнадеждаващо. Общо взето - за самия транспорт не се плаща кой знае какво, понеже тях ги интересува обема, а не тежеста. Също могат да ги купят на място - от което също може да се спести цена за доставка. За съжаление проблема с митниците си остава
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар