До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD
След дълго умуване се отказах да слагам 2-ри тампони. И аз стигнах до заключението , че щангата е тънка и допринася за самото усукване и от там страниччото поклащане. Стана ми интересно и където и да видя такъв WJ и ако имам възможност го залюлявам на място , като го дърпам рязко от "призрамките" . Констатирах , че всички имат слабо място в задния мост и по скоро в задната реактивна щанга.
Сега смених и предните тампони . Старите имаха видимо износване сравнени с новите. В момента поведението на WJ на лош път е що годе задоволително след смяната. За да стане много добре според мен е необходимо да бъде сменена задната щанга с по дебела , като предната. И разбира се и други амове.
Има ли откъде в BG да се закупи такава или не ?
След дълго умуване се отказах да слагам 2-ри тампони. И аз стигнах до заключението , че щангата е тънка и допринася за самото усукване и от там страниччото поклащане. Стана ми интересно и където и да видя такъв WJ и ако имам възможност го залюлявам на място , като го дърпам рязко от "призрамките" . Констатирах , че всички имат слабо място в задния мост и по скоро в задната реактивна щанга.
Сега смених и предните тампони . Старите имаха видимо износване сравнени с новите. В момента поведението на WJ на лош път е що годе задоволително след смяната. За да стане много добре според мен е необходимо да бъде сменена задната щанга с по дебела , като предната. И разбира се и други амове.
Има ли откъде в BG да се закупи такава или не ?
Клати като патка и това е
Супер.Много се радвам , че си намерил решение на проблема. Как се държи с оргиналните амове при "легналите полицаи". Скача ли здраво при по бързо преминаване или е нормално. Дай линк за щангата
Коментар