Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
    Не съм запознат с това окачване, но щом се говори толкова за люлеене си мисля за нещо около нея
    Съвсем логично е. Само че в случая бедата изобщо не идва от нея защото там не се появяват кой-знае колко големи луфтове. Гумените тампони на щангата към купето, на 100-150 000 имат към милиметър луфт. Не е много, дори няма чукане или тропане. На същите километри се появява луфт в долните тампони на биалетите, щото фтулката е пласмасова и лагерува в болта, това вече тропа. Горните тампони на биалетите не се разбиват изобщо. Така че по цялата линия на щангата износването не е фатално.
    Друг е въпроса че щангата е супер тънка и мека, ама то е за да може да си вдига гумата на 54см а другите три да са на земята.
    Усилената щанга подобрява стабилността доста. Само че в комбинация с газови под високо налягане като Билщейн Бе-6 Спорт каквито са на Майк става като Порше.
    Ако не бях карал едно 3.1тд на 60 000км сигурно щях да реша че всички клатят, щото и моето на 100 000км клатеше.
    С Кони Хеви Трак с ребаунт на четвърта степен не клати дори с тънката стабилизираща щанга. Абе каша.
    Паджерото като му каталясат тампоните и амортисьорите не клати така само задницата. Клати по диагонал. Ама и то се лекува. Даже по-лесно от Гранда.

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

      Аз до тук съм сменил 4-амортисьора нови оргиални и биалетки задни - нови оргинални .
      При биалетките наистина долните пласмасови втулки бяха с голям люфт , а горните метални втулки почти не бяха мръднали.
      И така , след обобщение на вашите мнения( по скоро на KINEX , за което много благодаря) стигам до следните 2 заключеня.

      Метод 1. Подменям още някои неврологични оргинални части на окачването ( прожини, тампони и други). Струвами се , че това ще е по лесния и по ефтин метод.

      Метод 2. Правя 2" лифт . Това е по трудния и по скъп метод . И като се има впредвид как трудно ще намеря всичко неоходими части - напрово не ми се мисли.
      А вие кой метод бихте препоръчали.
      Малко се опасявам , че ако избера метод 1 може да не се стигне до пъния ефект.

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

        Здрасти ! Аз също го имах този проблем . Беше вътре като в лодка. Но всичко се оправи след като разкарах старите му гуми и му сложих 31" "малатеста кобра"
        Сега пак клати...ама ако маршрутът за оффроуда е клатещ иначе на асфалт...поведението му е различно от това което описвате.
        понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
        ********************************
        JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
        Honda Shadow VLX 600 - 1999
        FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


        0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
        Влади

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

          Един съвет към всички, които ще слагат уретанови тампони: погрижете се да ги гресират яко когато ги слагат, щото ще ви скъсат нервите от скърцане. На снимка ясно се вижда гресьорка, която е почти задължителна и то не само заради скърцането, а и за продължаване живота на тампона.

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

            Първоначално публикуван от val1 Преглед на мнение
            Аз до тук съм сменил 4-амортисьора нови оргиални и биалетки задни - нови оргинални .
            При биалетките наистина долните пласмасови втулки бяха с голям люфт , а горните метални втулки почти не бяха мръднали.
            И така , след обобщение на вашите мнения( по скоро на KINEX , за което много благодаря) стигам до следните 2 заключеня.

            Метод 1. Подменям още някои неврологични оргинални части на окачването ( прожини, тампони и други). Струвами се , че това ще е по лесния и по ефтин метод.

            Метод 2. Правя 2" лифт . Това е по трудния и по скъп метод . И като се има впредвид как трудно ще намеря всичко неоходими части - напрово не ми се мисли.
            А вие кой метод бихте препоръчали.
            Малко се опасявам , че ако избера метод 1 може да не се стигне до пъния ефект.
            Пружините пък защо. Скъпи са. Не вярвам да са омекнали. За дизеловите няма данни но на бензиновите разстоянието между центъра на джантата и калника трябва да е 18". Отзад с няколко милиметра повече.
            Аз за това питах за серийните номера на пружините и амортисьорите щото иначе само можем да гадаем за какво става въпрос. Освен че на мен все още не ми е ясно, джипа люлее ли се или задния мост се премества в страни.
            2" лифт за асфалт се прави с подложки и изобщо не е скъпо. Така няма да блъска по дупките. А и ще можеш да сложиш по големи гуми 265/70/16. Така ще харчи по-малко. Само първите десетина метра ще тръгва по-трудно.
            3см фланци подобряват стабилността много. При по-големи гуми са задължителни.
            Ако след това все още не си доволен от окачването последната надежда е в усилена задна стабилизираща щанга Адко.

            Има и още един вариант с пружини и амортисьори от окачване Up Country, което е проектирано за по-тежки терени и е с половин инч по-високо. Монтира се стандартно на моделите Overland. Обаче цените са няколко пъти по-скъпи от стандартното и според мен изобщо не си заслужава, още повече че вече си купил нови амортисьори. А само пружини от Overland не става, защото пружините са меки и работят правилно само с неговите си амортисьори.

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

              Значи клантенето се изразява по следния начин-напред и назад , наляво и надясно. По този път карам от много години , минавал съм с най-различни автомобили. Не е нормално поведение . Като карам WJ и например предна лява гума пропадне в по-голяма неравност, а-ла се накланя на ляво и след това минава и задна лява гума и пак се накланя преди да се е възтановил от първото заклащане. Тоест WJ има 4 движения - надолу,нагоре, надолу нагоре.
              Ако мина през същото място с друг а-л , ще има само две движения надолу и нагоре. Тоест предния аморисьор няма да позволи рязко отваряне нагоре след излизане от неравноста и следоватено и задния ще има същото поведение на бавно отваряне на възтановяване в нормално положение.
              Стигам до следното заключение: ако нормален ам-р и нормална пружина работят нормално те извършват следните движения-при неравност в дупка - пружината рязко и много бързо дърпа надолу долната част на ам-ра след това отново много бързо прожината се сгъва заедно с ам-ра при излизане от дупката и следва бавно възтановяване в нормално положение. Ето така купето има малко помръдване. Когато карам лек ав-л по-бързо, постоянно се чува тупане на гумите по асвалта , когато има неравсти, но купето почти не помръдва с леки и бавни поклащания.
              При моя WJ имам лениви амортисьори или лениви прожини а може и двете. Ако пружината е мека-няма да дръпне бързо ам-ра и след това при пълно свиване всичко се обърква защото действията се забавят , да ама ако и ам-ра е бавен - голяма каша .. Обаче по тази логика след като WJ преминава по изпъкнала неравност , не би трябвало да си мята предницата на горе след срещата с препятствието а моя скача
              Да KINEX ти си много прав - пружини и амортисори трябва да вървят заедно. Ще опитам с 3см фланци . Моите гуми са 235/65/17 бяха записани с този размер в немския бриф. А сер. номера на амортисьорите старите са p52088950ak 2a19432a , утре ще погледна на прожините и на новите ам-ри.
              KINEX , благодаря за съветите

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                Не забравяйте, че Грандът е един от последните автомобили с два твърди моста и когато дясното колело на предния мост влезе в неравност това дава отражение на целия мост и окачването отпред. (по същия начин и отзад). Това в комбинация с меките тампони на предната стабилизираща щанга и слабата задна такава води до това заклащане, което не мисля, че ще се промени много и след смяна на пружините.

                В кой град се намирате - да направим едно сравнение.

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                  Първоначално публикуван от val1 Преглед на мнение
                  Аз до тук съм сменил 4-амортисьора нови оргиални и биалетки задни - нови оргинални .
                  При биалетките наистина долните пласмасови втулки бяха с голям люфт , а горните метални втулки почти не бяха мръднали.
                  И така , след обобщение на вашите мнения( по скоро на KINEX , за което много благодаря) стигам до следните 2 заключеня.

                  Метод 1. Подменям още някои неврологични оргинални части на окачването ( прожини, тампони и други). Струвами се , че това ще е по лесния и по ефтин метод.

                  Метод 2. Правя 2" лифт . Това е по трудния и по скъп метод . И като се има впредвид как трудно ще намеря всичко неоходими части - напрово не ми се мисли.
                  А вие кой метод бихте препоръчали.
                  Малко се опасявам , че ако избера метод 1 може да не се стигне до пъния ефект.
                  Това с повдигането го забави като идея докато не си решиш проблема със залюляването (ако само повдигнеш джипа при равни други условия залюляванео ще е още по-осезаемо, защото центърът на тежеста отива още по-нависоко) или пък не му свикнеш .

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                    Разбрах. Ставаме двама, които са вечно недоволни от окачването.
                    Всяко окачване е проектирано да създава добро пътно поведение, на конкретен терен с конкретна скорост. Като добавим и товара, става още по-сложно.
                    Съмнявам се че съвършенството може да бъде постигнато със заводските амортисьори.

                    Фланците ще подобрят стабилността като цяло, и това няма да е за сметка на комфорта.

                    С усилен заден стабилизатор, задницата ще се накланя по-малко в завоите, обаче тя създава и едни други усилия, и има голяма вероятност заводските задните амортисьори да не се справят с тях. Започва да се усеща едно пропадане и повдигане на цялата задница. Освен това при преминаване на едната задна гума през неравност, с малка скорост, се получава един страничен къмшичен удар като в Поршетата, дето може да ти чупи вратът.

                    Най-лесния и евтин начин да направиш окачването да работи, според конкретни изисквания е с амортисьори с корекции. Ранчо каталясват бързо, с Кони имам същия злополучен опит. За 6 месеца умряха.
                    Остават Pro Comp MX6.
                    предни - МХ6028 369/546мм
                    задни - МХ6071 383/572мм

                    Ако по тия дупки дето обясняваш блъска на тампони, ще трябва и малък лифт. Един инч ще го оправи. По-голям лифт започва да влошава стабилноста. Другия вариант е с по твърди амове ама така е за сметка на комфорта.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      ...Остават Pro Comp MX6.
                      предни - МХ6028 369/546мм
                      задни - МХ6071 383/572мм

                      Ако по тия дупки дето обясняваш блъска на тампони, ще трябва и малък лифт. Един инч ще го оправи. По-голям лифт започва да влошава стабилноста. Другия вариант е с по твърди амове ама така е за сметка на комфорта.
                      Като заговорихме за МХ6 - оферираха ми 2800 долара транспорт до България - нещо се пообъркаха май!
                      Последно редактирано от Сашо Пунчев; 11-08-08, 11:27.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                        Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
                        Като заговорихме за МХ6 - оферираха ми 2800 долара транспорт до България
                        Кой.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                          Първоначално публикуван от Stuntman_Mike
                          Kevin
                          Лошо. Трябваше да поръчвам едни тежки железа а само той ги има.
                          Ще трябва пак да съм много настоятелен.
                          Сигурно е сметнал бизнес поща на DHL с един ден доставка.

                          Пробвай от Англия

                          http://www.explorerprocomp.co.uk/aca...ers_Other.html

                          Няма мито, и доставката е по-евтина от колкото от Щатите.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            Лошо. Трябваше да поръчвам едни тежки железа а само той ги има.
                            Ще трябва пак да съм много настоятелен.
                            Сигурно е сметнал бизнес поща на DHL с един ден доставка.

                            Пробвай от Англия

                            http://www.explorerprocomp.co.uk/aca...ers_Other.html

                            Няма мито, и доставката е по-евтина от колкото от Щатите.

                            Според мен са се объркали, защото във фактурата е сметнал траспорт със ФедЕкс, Бакс Глобал и DHL (и трите заедно) - нещо не се връзва, но не ми връща отговор откакто попитах за разяснение

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                              Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
                              Според мен са се объркали, защото във фактурата е сметнал траспорт със ФедЕкс, Бакс Глобал и DHL (и трите заедно) - нещо не се връзва, но не ми връща отговор откакто попитах за разяснение
                              Напиши му с едни големи букви USPS

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проблем с возията на WJ 2.7 CRD

                                Има ли някой схеми как да си направя подложки за 2" . Гледах в руски сайт , ама сега не мога да намеря. Смятам само подложки да сложа без нищо друго.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X