Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих по джипа днес?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих по джипа днес?

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    Да си се блъскал някъде, - да му правиш реглаж. Ама ако не си, за къф му е реглаж.
    незнаех, че реглаж се прави само след блъскане... а може и да не съм се изразил правилно.
    от 30 000км не му е правен реглаж, смених някой неща по предницата, идва лято и съответно доста командировки... провекрка на преден мост струва 5лв, а ако се наложи реглаж - проверката не се плаща, а само настройката - 20лв...

    Коментар


    • От: Какво направих по джипа днес?

      Първоначално публикуван от basko Преглед на мнение
      ...За допълнение и един ксенон. Малко го покарах на тъмно и определено съм доволен...
      а тези срещу теб дали са доволни??? Сериозно те подканвам да накараш някой да кара срещу теб и да е честен! Иди и да ти настроят някъде фаровете, че ако знаеш какви мисли ми се въртят из главата вече при разминаване... приятелски съвет

      Коментар


      • От: Какво направих по джипа днес?

        Едната причина да се промени геометрията на окачването е удар, в следствие на който нещо се е изкривило.

        Другата причина заради която може да се промени геометрията, е смяна на долни носачи, напречна щанга или накрайници.

        Окачването няма нужда от корекции на геометрията, ако поне едно от двете горни не се е случило.

        Коментар


        • От: Какво направих по джипа днес?

          Маслото в хидравличната система на кормилното управление ми е на минимума. Потърсих Mopar PSF, но от Балканстар ми казаха, че използват такова за автоматична трансмисия. И че не се сменяло, а само се доливало. В техните сървиз мануали поне от 2 г. насам така пишело. А в моя пише да не се използва АТФ4+, но моя си е старичък. Какво да правя да слагам ли АТФ или да търся PSF?

          П. П. Обадиха ми се от Б стар, че имали, но не знаели какво точно е, но според компа им било за това.... и си поръчах... 30 лв. литъра.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • От: Какво направих по джипа днес?

            Чисто нов изпарител и едно ксенонче бонус :]

            Коментар


            • От: Какво направих по джипа днес?

              Лифт с подложки около 2" /48 мм/.Сменени кормилен демпфер/122лв. Вестауто/,предни амортисьори Монро/98лв/.Гумите 235/70/15 малеят,но ще го покарам 1000 км. и ще преценя дали да го свалям, или да го оставя така и да му сложа 31".
              Дизелов Jeep, не е Jeep.

              Коментар


              • От: Какво направих по джипа днес?

                .......какво направих по Джипа днес,ли....?!

                Преди 3 седмици ходих до Люксембург с колата,Джип гранд черокее,2.5 тси с куадра трак,раздатка 249 он деманд,тур из Европа/пореден/ с дължина общо около 7500 км за 15 дни.Някъде около Страсбург усетих,че задния диф,дана 35 с лсд, ми започва постепенно да вие.Инак колата не бе претоварена-2-ма души с куфарите и толкоз,без да тегля нещо/инак често ремарке,каравана/.Започнах да мисля какво ще да е и как е станало,карам и си мисля.....,докато стигнах Саарбрюкен и погледнах нивото на маслото/Равенол 75 в 140 слс,въпреки това+ добавка 118мл/ през гумената пробка,беше около 1 см под отвора на пробката.Мислих,мислих и добавих Кастрол сав гх,500 мл.маслото добавих,защото се усетих,че карайки само по магистрали,лагерите на главините остават несмазани.За всеки случай отидох до Крайслер в Саарбрюкен и се консултирах с техниците там.И какво се оказа-в упътването на колата ми е написано грешно количество масло за задния диф,което количество аз съм спазвал.Там пише 1,2 литра,а то било е 1,8 до 2,2 литра.С такова количество,1,2 литра съм го карал вече 35000 км./в последствие това се оказа само първата причина на проблема/Поръчах там и изчаках доставката на семеринги х 2 и лагери х 2 за главините(147,- Е) с идеята да ги сменя в БГ.Виенето си остана,даже започна да е на 2 гласа в голяма терца интервал.Купих добавка на Лики и Моли -мобиден дисулфат,но само като отворих тубичката от 20 грама и видях констстенцията му,се отказах да го ползвам.И добре направих,би изпилил всичко много фино и би направило много бели,макар и да би притуширал или премахнал звука от виенето.Реших да карам така,с достатъчно масло и със скорост 100 км/ч и на автопилот/постоянна/,аз и инак така карам.
                Дойдох си в Бг.,купих си Мопар 75 в 140 + добавка 120 мл. и намерих/трудно/ майстор. Раз -2 ,отворихме дифа.Свалихме лагерите на главините,но...те се оказаха добри,циментазията на полуоските-също.Сменихме ги,естествено,но забелязахме стружки метал в отичащото се масло под пиньона,което се вливаше във ваничката долу.Майсторът каза-някой пипал ли ти е пиньона,яа си спомни..?А аз(уж) познавам добре колата си...
                Тогава се сетих,че когато купих колата си от Германия 2007 година,на 129 000 км/преди 70 000 км/,ч вкарах в един сервиз в Пловдив,сменях задни амортисьори,друго и ...семеринг на задния кардан.Тогава ми казаха,че нямали оригинален ,но някакъв подобен идвал от София,та щели да го пригодят.Та после наистина не подлизваше вече.Но тогава явно са разцентровали пиньона и лагерите и втулката там.Може би е било малко,но е дало тон на процеса.Тайно и полека е падала циментазията на лагер по лагер.....
                Поръчах си лагери на пиньона, и втулка,преди седмица,но трябваше да ги поизчакам 6-7 дни,та карах/300 км/ само със сменени лагери на главините и семеринги там и ново масло,онези,дето си донесох от Германия.
                В петък дойдоха и ....
                ДНЕС-пак при майстора.Отваряме-маслото -металик.Съхраних го,прецедих го 3 пъти през хартии и плат/на 300 км е/.Разглобихме лагерите/останалите/бяха много зле,циментацията на 10-30 % я нямаше и по горните черупки и по ролките.Имаше голям луфт в пиньона.Лагерите на касетата също,особено единия, и те бяха вече зле.Тръгнах из града и за тези лагери(скф-2 х 42 лв),а и за големия на пиньона( тимкен 1 х 38 лв.),щото от БС го бяха сгрешили /но комент.../,намерих всичко,измихме,обезмаслихме,сглобихме,маслото,презеденото, наляхме 2 литра,смених и маслото в предния диф-75 ВИ 90 -1,5 литра,и сега в колата.....тишина.И се радвам много,че сагата свърши,надявам се!
                Само да кажа,че колата я карам само аз,нежно,сега е на 203700км и съм доста доволен,разхода ми е 6,7-7.4л. на 100 км/при 100 км/ч по гпс/( с добавка в горивото от Кастрол)-112 по километраж,градско 9.5 л./100 км.

                Hallo! I Must Be Going!

                Коментар


                • От: Какво направих по джипа днес?

                  Днес смених маслото в двигателя , в Балкан Стар ми казаха че оригиналното Мопар не се внася а негов аналог е Кастрол 10 w 40 ?!? По информация от форума сложих castrol magnatec 5 w 30 ( 21лв/л )
                  Grand Cherokee ZJ V8 0887493336
                  Желязото се кове докато ...се закове...

                  Коментар


                  • От: Какво направих по джипа днес?

                    Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                    Моля, споделете опит от добър/или най-добрия сервиз / за климатици с "натрупан вече" опит за Гранд ZJ. Или въобще да са наясно с моделите на Jeep.
                    Писах, че имах проблем със системата на климатика вътре в купето. В сервиза на Влади333 го отстраниха - наложи се подмяна на алуминиеви тръби и абсорбера за вода. Бяха корозирали от отворената система преди това. Сега всичко си е ок!

                    Коментар


                    • От: Какво направих по джипа днес?

                      Днес купих на Джийпа нов външен 8 пистов ремък на DAYCO,36 лева от Евро 07,макар че е 10 мм по-къс от препоръчителното/надявам се да не е проблем/,реших това да е марката,защото поразбрах някои неща за Гууд иер производството и качеството напоследък/макар и слухове,ама.../,смятаме с майстора да смениме само лагерите на ролките.А добрата лична новина ми бе това,че двигателя ми не е с ангренажна верига и пвц обтегачи и успокоители,които бях тръгнал да поръчвам,защото се подменя по на 80 000 км,а е с ангренажен трак със зъбни колела.
                      Hallo! I Must Be Going!

                      Коментар


                      • От: Какво направих по джипа днес?

                        Ново филтърче .Надявам се да пази по-добре от оригиналния .Прахоляците идващи от Сахара почти всяка седмица не са за подценяване .Чудих се дори дали да не му сложа шнорхел но майстора ме успокои ,че и това ще върши работа .Колата утихна малко и сякаш пали с една идея по-бързо .
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00205.jpg
Прегледи:1
Размер:191.4 КБ
ID:5196161
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00204.jpg
Прегледи:1
Размер:171.8 КБ
ID:5196162
                        Последно редактирано от droba; 24-07-10, 13:03.
                        О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

                        Коментар


                        • От: Какво направих по джипа днес?

                          Слагай шнорхел,че с така монтиран филтър входящия въздух ще е доста горещ.
                          Последно редактирано от Stefan Dimov; 25-07-10, 17:54.

                          Коментар


                          • От: Какво направих по джипа днес?

                            Първоначално публикуван от Stefan_yj Преглед на мнение
                            Слагай шнорхел,че с така монтиран филтър входящия въздух ще е доста горещ.
                            апропо, дайте инфо (сайт) за шнорхели и др. за Jeep. С английските сайтове за LR няма проблем, много са... А за Jeep всичко от USA ли е?

                            Коментар


                            • От: Какво направих по джипа днес?

                              Първоначално публикуван от Stefan_yj Преглед на мнение
                              Слагай шнорхел,че с така монтиран филтър входящия въздух ще е доста горещ.
                              Ще ми се да избегна шнорхела ,че колонките и без това са дебели и ми ограничават видимоста .Със шнорхела ще стане още по-зле .
                              О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

                              Коментар


                              • От: Какво направих по джипа днес?

                                Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                                апропо, дайте инфо (сайт) за шнорхели и др. за Jeep. С английските сайтове за LR няма проблем, много са... А за Jeep всичко от USA ли е?

                                http://www.quadratec.com/products/77000_802_07.htm
                                http://mdsuave13.blogspot.com/2008/0...i-snorkel.html
                                http://www.kevinsoffroad.com/zj/zj_snorkels.html
                                http://www.rocky-road.com/grandsnorkel.html

                                Тия цени ич ми неаресват
                                О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X