Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мерене на кардани, мощности и въртящ момент - прехвърлено от невинна тема

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мерене на кардани, мощности и въртящ момент - прехвърлено от невинна тема

    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
    С една дума ти би избрал марката двигател...
    Нееее, не бих.....си избрал дизел!
    Дизела е ....... криво разбрана цивилизация!


    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
    ...а не тридесеттина коня отгоре и 3-4 литра/100км по-нисък разход...
    ...
    Двигателя на Мерцедес в годините през които се произвежда твоя модел е 260 коня, не с тридесетина, а с четирдесетина повече, и е на кантар с "творението" от VM. Само, че е доста по "организиран", прецизен и като цяло по вървящ. И доста по икономичен. Разликите със стария OM642 са доста.
    Така, че не е коректно да се сравняват италианския мотор на Гранд Чероки с стария мотор на Мерцедес, които е 10 (десет) години по стар.

    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
    .. WK2 (и особено фейслифта заради ZF кутията) е доста по-успешен модел...
    ZF кутията безспорно е много добра - много предавки, икономия на гориво, комфортно превключване....
    Само, че сравнена с 9 степенната кутия на Мерцедес е една (няколко) крачки назад...
    Сравняваш Гранд 2014 с Мерцедес 2004г.
    Десет години разлика...

    Така, че JEEP не спечелиха абсолютно нищо от развода с Даймлер, НАЛОЖИ им се да търсят решение, и да успяха, но на определена цена, която ти като потребител няма как да разбереш. Като това го казвам с най добри намерения, аз също много харесвам WK2 - заради затворената система на окачването, добрия дизайн и интериор.



    Първоначално публикуван от edirangelov Преглед на мнение
    Е добре , тук ще се намесят , оплютите тук VM са 2,5 TD и 3,1 TD които са на по 500-700 х.км. и имат проблеми с охлаждане и глави в 90% от случаите !!!
    Оказва се че новият VM 3,0CRD е с по-добра механика от MB 642 с проблеми в колянов вал и смазване .
    Еди - те тия мотори правеха същите проблеми още като бяха гаранционни...
    Проблемите на OM642 не бяха с коляновия вал, а с първи основен. Същия този проблем беше отстранен много отдавна, още преди модернизацията на мотора.
    За проблеми със смазването - какво имаш предвид?
    Най ме е страх от хора без мечти...

  • #2
    От: WK 3.0 crdi слаби страни

    Здрасти , имам предвид че 642 доста остаряха и са лошо поддържани в Италия в следствие на което се износват маслена помпа и пак прословутия основен лагер превърта . Засичам вече два автомобила с един и същ дефект , също и проблеми с турбокомпресор всмукателни колектори вярно че тези проблеми излиза чак сега в сравнение с ML 320 и др. модели на Мерцедес .
    Еди Рангелов : 0885 088 444
    Няма незаменими има незабравими хора !!!

    Коментар


    • #3
      От: WK 3.0 crdi слаби страни

      Дааа, даааа...
      Ах Италия
      Така е, там масло не се сменя.
      Най ме е страх от хора без мечти...

      Коментар


      • #4
        От: WK 3.0 crdi слаби страни

        Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
        ZF кутията безспорно е много добра - много предавки, икономия на гориво, комфортно превключване....
        Само, че сравнена с 9 степенната кутия на Мерцедес е една (няколко) крачки назад...
        ....
        Не съм много запознат с Мерцедес, но мерцедесите от аналогичните години не бяха ли 5-скоростни, след което някъде 15г преминаха на 7-скоростни?

        Като негатив на джип - абе тежък си е - май доста по-тежък от МЛ-а
        Което променя и настройките на двигателя... Същият двигател VM май го слагаха на Мазерати, ама надут до 275к.с., докато при Джипа си е орязан на 241/250к.с. (според местните тунингисти си го вдигат безпроблемно на 302/304 - правили са такива на WK2, ама аз си го карам стоков)...
        А дали бензин или дизел - всеки си решава сам... За тежък джип според мен дизела е съвсем добро решение - голям въртящ момент в ниските, осигуряващ плавност на хода... За по-лек автомобил твърдо не бих избрал дизел...
        Дизеловият ми джип ми прави асфалтова автономност безпроблемно 1000-1200км и сигурно в резервоара има резерв още поне за 100км...
        За безинката това е непостижимо, дори и за малката... А дизелака се мери по параметри почти с 5.7..
        Така, че всеки си решава...

        A за стар автомобил бих гледал състояние, а не толкова марка/модел Въпреки, че в сферата на джиповете май се гледа кой въобще е оцелял/е в движение
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • #5
          От: WK 3.0 crdi слаби страни

          Ами всъщност 7 степенната кутия е от 2005г.
          От 2012 поетапно започва да се вгражда 9 степенната кутия.
          Най ме е страх от хора без мечти...

          Коментар


          • #6
            От: WK 3.0 crdi слаби страни

            Да, може... Джип слагат 9-степенната само на леките модели...
            OFF: Учуди ме обаче Ауди, което премина на някои от моделите си от своите 9-степенни 'троници' към 8 степенния ZF...
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #7
              От: WK 3.0 crdi слаби страни

              Съвсем не по темата, ама представяте ли си каква мъка е при тия с три степенни автоматици.

              Коментар


              • #8
                От: WK 3.0 crdi слаби страни

                То това май има толкова мощност, че не му трябва скоростна кутия
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • #9
                  От: WK 3.0 crdi слаби страни

                  Или въртящ момент
                  А каква е разликата между въртящ момент и мощност?
                  Най ме е страх от хора без мечти...

                  Коментар


                  • #10
                    От: WK 3.0 crdi слаби страни

                    въртящият момент е в пряка зависимост от мощността умножена по 9555 и обратна на оборотите.
                    JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                    Тел: +359 887 847261

                    Коментар


                    • #11
                      От: WK 3.0 crdi слаби страни

                      Онуфри се опитва да се бъзика, ама може да почне да се бъзика само след като научи каква е взаимосвързаността между въртящ момент на двигателя, мощност, обороти, трансмисия и въртящ момент на колелата
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • #12
                        От: WK 3.0 crdi слаби страни

                        Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнение
                        въртящият момент е в пряка зависимост от мощността умножена по 9555 и обратна на оборотите.
                        Хубава формула, ама защо тракторче с 45 конски сили има въртящ момент като на 300 к.с. джип?
                        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                        Коментар


                        • #13
                          От: WK 3.0 crdi слаби страни

                          И сега ще се почне като във всички форуми - кое е по важно - коньовете или нютонметрите
                          Най ме е страх от хора без мечти...

                          Коментар


                          • #14
                            От: WK 3.0 crdi слаби страни

                            Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                            И сега ще се почне като във всички форуми - кое е по важно - коньовете или нютонметрите
                            Преди да се почне, влиза SRT8 и им чупи и дисплея и панела.
                            Аз след 5 години мислене, все още нямам отговор как кола 426кс 600нм е по-бърза от кола 600кс 750нм при еднакви килограми.
                            Даже почти я разглобих на съставните и части, мама и и гайда.
                            За сега единственото обяснение, (за други оправдание) е че е проектирана от 10 кратни шампиони на Америка.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20638621_1640590902652821_3107092424466537325_n.jpg
Прегледи:2
Размер:112.2 КБ
ID:5790382
                            Последно редактирано от kinex; 06-06-18, 21:14.

                            Коментар


                            • #15
                              От: WK 3.0 crdi слаби страни

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Преди да се почне, влиза SRT8 и им чупи и дисплея и панела.
                              Аз след 5 години мислене, все още нямам отговор как кола 426кс 600нм е по-бърза от кола 600кс 750нм при еднакви килограми.
                              Даже почти я разглобих на съставните и части, мама и и гайда.
                              За сега единственото обяснение, (за други оправдание) е че е проектирана от 10 кратни шампиони на Америка.

                              [ATTACH=CONFIG]959697[/ATTACH]
                              И кои са тези два автомобила марка, модел? Нали са с относително еднакво тегло?
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X