Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    Джими, нидьей тъй, мола та? Ората ще вземат да си помислят, че си се изпедер@стил нящу?!



    Не е на "Субару", не е на "Субару", не е на "Субару" Кажи, де?
    И не се вдъхновявай за Jeep. Имам още дълбоки сумнения за качеството. Като концепция е яко обаче.

    ... Субару е.
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
    LZ1JYM

    Коментар


    • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

      Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
      Не е така.
      С три отворени дифа, пак е фул тайм.
      При MP3023 ако разкачиш ел. куплонзите на раздатката, то тя остава с отворен диф, на бързи.
      Onufriz, тя раздатката MP3023 има ли изобщо диференциал? Трябва да остане само на задно май?
      И пак не ми стана ясно къде има електродвигател в диференциалите на WK1 (2005 - 2010) ?
      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

      Коментар


      • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
        ....
        И пак не ми стана ясно къде има електродвигател в диференциалите на WK1 (2005 - 2010) ?
        Има в средния, тоест в раздатката. В осевите няма.

        Коментар


        • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

          Значи на теория /да удебеля НА ТЕОРИЯ/ най-проходимо при равни други условия трябва да е WK с QD2.

          Като купувах първия джип WJ го закарах в дълбок сняг, покарах го докато легне по-корем, и както АСК е на позиция D на ниски обороти слезнах, обиколих джипа в дълбокия сняг, за да се убедя, че 4-те колелета се въртят. И беше така, наистина се въртяха.
          Ако ме питате как излезнах от тази ситуация: много просто, подложих под задна лява гума една гумена стелка, дадох назад и понеже предницата беше по-високо забодена в преспата, джипа без проблемно излезе от там. После след съвет и надъхване от други джипари на сбирка правих и други тестове, за да разбера, че всичко по раздатката и дифиринциалите е ОК.

          П.П. Благодаря на всички и най-вече на onufriz, че ме светнаха за разликите м/у различните системи.
          Кефя се сега в тези снегове, че джипа ми е проходим, дърпах с него затънал патрул, дърпах и кемпера си, който е 3,5 тона, по голям наклон и се справя успешно.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
            ...и както АСК е на позиция D на ниски обороти слезнах, обиколих джипа в дълбокия сняг, за да се убедя, че 4-те колелета се въртят. И беше така, наистина се въртяха.
            Мани-мани. Аз направих нещо подобно, ама със стария си "Пасатор", който не искаше да потегли - оставих на скорост (ръчна кутия, мисля, че го оставих на 2-ра) и слезнах да видя кое от предните колела буксува. Тъкмо слезнах, гадината стопи леда или си издълба до нещо по-твърдо под буксуващата гума и потегли без шофьор Добре, че се спря в една преспа, а не в някоя друга кола...
            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

            Коментар


            • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
              Мани-мани. Аз направих нещо подобно, ама със стария си "Пасатор", който не искаше да потегли - оставих на скорост (ръчна кутия, мисля, че го оставих на 2-ра) и слезнах да видя кое от предните колела буксува. Тъкмо слезнах, гадината стопи леда или си издълба до нещо по-твърдо под буксуващата гума и потегли без шофьор Добре, че се спря в една преспа, а не в някоя друга кола...
              ХИ-ХИ!!!А па аз така една Лада петица навремето направо си са спре в една кола!Ама мътни времена тогаз,а и аз юноша бледен се измъкнАх кат сопол!
              Ама да не спамим!
              Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
              0888854582
              Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
              Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

              Коментар


              • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                Не е така.
                С три отворени дифа, пак е фул тайм.
                При MP3023 ако разкачиш ел. куплонзите на раздатката, то тя остава с отворен диф, на бързи. Тогава вече нямаш, разбира се и шаблони.

                И да, въпреки, че предния диф е отворен, понеже ESP-то му помага, системата е много добра.
                При три отворени дифа разбира се, че ще си е фул-тайм...
                Но имах предвид точно МР3023, която няма диф, а фрикциони, командвани от електромоторче, и въпреки това я спрягат за фул-тайм предаване със съотношение при нормална настройка доколкото си спомням е 40/60 (в други настройки например 20/80, или 50/50)...
                Откачиш ли куплУнзите на раздатката, може да останеш и само на задно ако в момента двигателчето е 'откачило' фрикционния пакет за предния мост, или пък да е заключила предния мост (блокаж на раздатката)...
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                  Точно така.
                  Мисълта ми беше, че с изгасен мотор и изкаран ключ, моторчето не натиска пакета и той е разтоварен. Ако тогава разкачиш буксите, ще караш само на задно. "Диференциал" беше само израз, неточно използван от мен.
                  Най ме е страх от хора без мечти...

                  Коментар


                  • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                    А тази хубавата раздатка номер 2, какви режими има. Тя като онази многорежимната на дуранго ли е? Нещо като супер-селекта на митсубиши?
                    Всеки трети е шести

                    Коментар


                    • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      Onufriz, тя раздатката MP3023 има ли изобщо диференциал? Трябва да остане само на задно май?
                      И пак не ми стана ясно къде има електродвигател в диференциалите на WK1 (2005 - 2010) ?
                      Няма диференциал:
                      https://www.moparpartsgiant.com/parts-list/2013-dodge-durango/manual-transmission-transfer-case-gear-train.html
                      Точно така - на задно ще остане, по горе не съм го написал както трябва.



                      В диференциалите няма ел. мотори, има само клапани.
                      Ел мотор има в раздатката - NV245. Режимите и са ауто, неутрална и бавни с ел. копче.
                      Последно редактирано от onufriz; 19-01-17, 20:23.
                      Най ме е страх от хора без мечти...

                      Коментар


                      • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                        при нормална настройка доколкото си спомням е 40/60 (в други настройки например 20/80, или 50/50)...
                        Откачиш ли куплУнзите на раздатката, може да останеш и само на задно ако в момента двигателчето е 'откачило' фрикционния пакет за предния мост, или пък да е заключила предния мост (блокаж на раздатката)...
                        Реално тези проценти се постигат само чрез плавно, регулируемо натискане на пакета от ел. мотора. При разкачен мотор (или някаква повреда) пакета не се натиска изобщо и караш само на задно. Раздатка механично не е "натегната". Бързата и реакция се дължи на това, че сензорите са много чувствителни, и че мотора бързо регулира натиска върху пакета, а не, че има някаква механична затегнатост.

                        За да остане блокирана раздатката, трябва нещо механично да се счупи/блокира, което е малко вероятно.
                        Най ме е страх от хора без мечти...

                        Коментар


                        • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                          Реално тези проценти се постигат само чрез плавно, регулируемо натискане на пакета от ел. мотора.
                          Да, така е...

                          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                          ...При разкачен мотор (или някаква повреда) пакета не се натиска изобщо и караш само на задно. Раздатка механично не е "натегната". Бързата и реакция се дължи на това, че сензорите са много чувствителни, и че мотора бързо регулира натиска върху пакета, а не, че има някаква механична затегнатост.

                          За да остане блокирана раздатката, трябва нещо механично да се счупи/блокира, което е малко вероятно.
                          Не си прав... Забравяш, че моторчето получава команди в двете посоки (т.е. получава команди не само 'затегни', но и 'отпусни'), като освен това има спирачка, която се освобождава с електрически сигнал когато има нужда от превъртане на моторчето...
                          Т.е. разкараш ли напрежението/командите, ще си остане с последното 'затягане' на фрикционите (т.е. конкретно съотношение преден/заден мост)...

                          Раздатката 'заключва' изцяло предния към задния мост (ако това имаш предвид под 'блокиране') при два случая:
                          1. Напълно затегнати фрикциони (команда от електрониката)
                          2. Включване на понижаваща предавка (тогава предаването към предния мост се 'заключва' не през фрикционите, а със зацепване на шлици/зъби)
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                            Добре е, че си познаваш колата. Представям си такъв разговор във форум на някой премиум марка: "Вчера пред кафето докато натисках копчето на дистанционното си счупих нокътя. КАКВО да правя?"

                            Както и да е!

                            Като казвам разкачен мотор, имам предвид разкачаш мотора, даваш контакт, палиш и тръгваш.
                            Да, моторчето получава сигнал и за двете посоки, но на практика трябва съзнателно да се постараеш за да се получи, което е сравнимо с механична повреда - примерно когато си на бавни, да влезе някой винкел и да скъса кабелите. Или вътре нещо да се счупи или блокира. Трудна работа. Реално им се скапва някой сензор, при подаване на контакт компа вижда, че нещо си не е наред и оставаш на задно.
                            Най ме е страх от хора без мечти...

                            Коментар


                            • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                              Колега, разбрах какво имаш предвид...
                              Просто коментирах, че ако не лъжат в описанието, и ако 'внезапно изключиш електриката', механиката продължава да работи по последни 'запомнени' координати - така, както я е заварила аварията...
                              Ако двигателчето е натегнало фрикционите например на разпределение преден/заден мост 40/60, то приблизително такъв процент ще остане и след 'аварията', просто защото електродвигателчето ще е блокирано от спирачката (и от отпадане на командно напрежение), и съответно фрикционите ще си останат са натегнати до определеното усилие...
                              Да, това е теоретичното положение - не съм отварял такава кутия.
                              Предполагам колегите практици, отваряли такава разпределителна кутия биха могли да подскажат дали горното е факт и на практика...

                              А дали може да остане само на задно - разбира се - ако електрониката (или повреда) реши, че фрикционите трябва да останат отпуснати - остава само на задно...
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар


                              • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                И аз не вярвах щото е много рядка кола. Subaru Impreza STI
                                Ауди също.
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X