Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

    Мнда, една ел помпа преди парното решава много пролеми
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #92
      От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

      Куадра драйв 1:
      Гранд Чероки 1999 - 2004г.
      Изцяло механична система, няма ESP, има само ABS.
      Раздатка NV247, без диференциал, on-demand, при пробуксуване пакет съединители, чрез маслена помпа прогресивно се зацепват до 100%.
      Има бавни при които въртящия момент се предава 50% на 50%.
      Специфично масло, трудно търпи друго.
      Задния и предния мост са цели, отзад е на лястовица, отпред на панхард.
      Блокажа е същия тип като в раздатката - до 100%.


      Куадра драйв 2 :
      Гранд Чероки 2005 - 2010г.
      Електронно регулируема система, с отделен електронен блок, ABS, ESP, TC, бля, бля, бля...
      Раздатка NV245, с диференциал, full-time, при пробуксуване пакет съединители, чрез ел. мотор прогресивно се зацепват до 100%.
      Има бавни при които въртящия момент се предава 50% на 50% и се изключва ESP-то.
      Същото масло.
      Задния мост е цял, на панхард, предния на два триъгълни носача.
      Блокажа е същия като на "1" с важната разлика, че има разтоварващ ел. клапан, чрез които се управлява дифа.
      Клапана е постоянно отворен с цел при повреда дифа да остане отворен.
      При задействане на клапана от ел. блока чрез напрежение PWM маслото вече не се вентилира в картера, натиска пакета съединители и дифа блокира плавно до 100%.



      Куадра драйв 2,5:
      Гранд Чероки 2011 -
      Електронно регулируема система, с отделен електронен блок, ABS, ESP, TC, бля, бля, бля...
      Раздатка MP3023, без диференциал, on-demand, при пробуксуване ел. блок, чрез ел. мотор натиска пакета съединителя до 100%.
      Има всякакви шаблони - сняг, камъни, ауто...
      Маслото е ATF.
      Вече и двата моста не са цели.
      Блокажа на задния мост е с ел мотор.
      Предния диф е отворен.
      Най ме е страх от хора без мечти...

      Коментар


      • #93
        От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

        Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
        Куадра драйв 1:
        ...

        Куадра драйв 2 :
        ...

        Куадра драйв 2,5:
        ...
        Най-накрая!

        Само тука съзирам някакво противоречие:
        Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
        Куадра драйв 1:
        ... при пробуксуване пакет съединители, чрез маслена помпа прогресивно се зацепват до 100%.


        Куадра драйв 2 :
        Гранд Чероки 2005 - 2010г.
        ...
        Раздатка NV245, с диференциал, full-time, при пробуксуване пакет съединители, чрез ел. мотор прогресивно се зацепват до 100%.
        ...
        Блокажа е същия като на "1" с важната разлика, че има разтоварващ ел. клапан, чрез които се управлява дифа.
        Клапана е постоянно отворен с цел при повреда дифа да остане отворен.
        При задействане на клапана от ел. блока чрез напрежение PWM маслото вече не се вентилира в картера, натиска пакета съединители и дифа блокира плавно до 100%.


        Куадра драйв 2,5:
        ...
        Какъв е този ел. мотор на QD II ? Не е ли "Г-роторна" маслена помпа?
        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

        Коментар


        • #94
          От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

          Aми не е г-роторна маслена помпа.
          Ел. мотора върши цялата работа.

          http://googglet.com/imgs/showimg?v=N...ep%20commander

          http://jeep.avtograd.ru/xfer/encyclo...v245/nv245.jpg

          http://raffi.pl/598/REDUKTOR.htm

          http://www.jeep-stock.com/transmissi...8256976aa.html

          То помпа има, но тя е само за мазане.
          Хубавото е, че всичко се предлага отделно, включително фрикционните дискове.
          Най ме е страх от хора без мечти...

          Коментар


          • #95
            От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

            Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
            Куадра драйв 2,5:
            Гранд Чероки 2011 -.....
            Раздатка MP3023, без диференциал, on-demand, при пробуксуване ел. блок, чрез ел. мотор натиска пакета съединителя до 100%.
            За другото съм съгласен, но не и за това...
            Раздатката се държи заключена до някакъв процент, и затова се води фул-тайм 4х4... И въобще не чака пробоксуване - тя си е полу-заключена дори преди да тръгне...
            Шаблоните също променят този процент на заключване...

            P.S. адвоката май пак не е прочел горното ми мнение относно ел-двигателчето
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #96
              Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

              А ако процента е 90/10 пак ли е фул-тайм?

              Както и да се върти, очевидно 1 е он-деманд, а 2 е фул-тайм, 2.5 он-деманд. Много полезна тема.
              Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
              Drag Grand Canyon Daily
              Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
              LZ1JYM

              Коментар


              • #97
                От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                P.S. адвоката май пак не е прочел горното ми мнение относно ел-двигателчето
                #Кой тоЙ адвокатА ?
                Значи лицето ninja_1 от самото начало е плещило глупости, а аз съм бил уцелил верния отговор?
                България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                Коментар


                • #98
                  От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                  Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                  А ако процента е 90/10 пак ли е фул-тайм?

                  Както и да се върти, очевидно 1 е он-деманд, а 2 е фул-тайм, 2.5 он-деманд. Много полезна тема.
                  Всеки он-деманд е фул-тайм, но не всеки фул-тайм е он-деманд.
                  В сравнение с 2 и 2.5, първото куадра драйв, най-общо казано е пълен ташак. 100% може да блокира само на теория. На практика по-добро съотношение от 10 оборота на единия вал и 8 на другия не може да постигне. Причината изобщо не е в износените пакети щото такива и нови съм карал. Просто в момента в който се изравнят оборотите на двата вала, помпата спира да натиска и блокажа отпуска. Губим сцепление --- нещо се случва --- връщаме си сцеплението --- и пак го губим. Загуба на сцепление до 101 и обратно.
                  http://www.wjjeeps.com/tcases.htm

                  Третото поколение Куадра Драйв(2.5) пак е он-деманд, но благодарение на електрониката е в пъти по-адекватно. И пак има загуба на сцепление, само че е по-малко. Първите SRT8 от 2006 са с такова 4х4.
                  http://www.wk2jeeps.com/wk2_tcases.htm

                  Второто поколение на Куадра Драйв е феноменално 4х4. Няма аналог в автомобилостроенето. Това нещо си върти колелетата, точно толкова, колкото път минава под тях.
                  http://wkjeeps.com/wk_4x4.htm

                  Коментар


                  • #99
                    Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                    Тоя пост спокойно заслужава да се копира в темата DOT vs Fulltime. Вече знам кое Чероки да търся.

                    И между другото има аналог на средния диф QD2 , даже и по-рано се появява, но ще ме биете ако кажа марката. Но като обща комплектация на 3те самоблокиращи дифа наистина е уникално.
                    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                    Drag Grand Canyon Daily
                    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                    LZ1JYM

                    Коментар


                    • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                      Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                      Вече знам кое Чероки да търся.
                      Джими, нидьей тъй, мола та? Ората ще вземат да си помислят, че си се изпедер@стил нящу?!

                      Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                      И между другото има аналог на средния диф QD2 , даже и по-рано се появява, но ще ме биете ако кажа марката. Но като обща комплектация на 3те самоблокиращи дифа наистина е уникално.
                      Не е на "Субару", не е на "Субару", не е на "Субару" Кажи, де?
                      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                      Коментар


                      • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                        E не е Субару. Субару имат Торсен. Че даже и по три слагат.
                        Първото ELSD след Jeep го сложиха BMW в раздатката на Х5.

                        Коментар


                        • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                          За другото съм съгласен, но не и за това...
                          Раздатката се държи заключена до някакъв процент, и затова се води фул-тайм 4х4... И въобще не чака пробоксуване - тя си е полу-заключена дори преди да тръгне...
                          Шаблоните също променят този процент на заключване...

                          P.S. адвоката май пак не е прочел горното ми мнение относно ел-двигателчето
                          Не е така.
                          С три отворени дифа, пак е фул тайм.
                          При MP3023 ако разкачиш ел. куплонзите на раздатката, то тя остава с отворен диф, на бързи. Тогава вече нямаш, разбира се и шаблони.

                          И да, въпреки, че предния диф е отворен, понеже ESP-то му помага, системата е много добра.
                          Най ме е страх от хора без мечти...

                          Коментар


                          • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            E не е Субару. Субару имат Торсен. Че даже и по три слагат.
                            Първото ELSD след Jeep го сложиха BMW в раздатката на Х5.
                            Няма заводско возило с три торсена!
                            Или бъркам?
                            Най ме е страх от хора без мечти...

                            Коментар


                            • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                              Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                              Няма заводско возило с три торсена!
                              Или бъркам?
                              И аз не вярвах щото е много рядка кола. Subaru Impreza STI

                              Коментар


                              • От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                E не е Субару. Субару имат Торсен. Че даже и по три слагат.
                                Първото ELSD след Jeep го сложиха BMW в раздатката на Х5.
                                1998 VTD Subaru
                                Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                                Drag Grand Canyon Daily
                                Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                                LZ1JYM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X