Здравейте,
Моля за Вашето компетентно мнение и съвети относно тези 2 системи за задвижване.
Горе долу знам за какво става въпрос, чел съм, гледал съм официалните клипове как работят системите + нагледно в полеви условия.. но все пак. Става въпрос за следното.
Тези дни се каня да си взема един от двата варианта: WJ 4.7 или WK 3.0CRD. Който и да е от двата ще бъде повдигнат на 2 инча с гуми 31-ци или 32 маакс (повдигането май ще е по-сложно с WK отпред?).
На теория, сигурно и на практика е ясно кой е по-добрият. Джипът ще се използва основно за всекидневна кола, но при мен всекиднева пракитка е и излизането за леки разходки. Моля обяснете по-подробно, що се отнася за гората, какви са + и - според Вас на двете системи за задвижване. По черно и малко встрани от него голяма ли ще бъде разликата в поведението между двете системи за задвижване?
Освен това силно ме интересува като надеждност как седят нещата при моторите, автоматите и самите дифове / системи за задвиждане. Има ли съществена разлика в цената на частите и в надеждността на автомобилите. 'Осветква' ли се редовно WK, при положение, че има повече електроника, здравите ли са му дифовете, полуоските, раздатката.. какво изисква като поддръжка, чували ли сте да дава редовно дефекти за нещо и т.н. Също така капризен ли е WK към калта, ако го поокалям стабилно ще се осветка ли и т.н. С една дума питам може ли да се квалифицира един от двата модела като 'по-безпроблемен'..
Ясно е, че WK е по-съвременен, по-скоро искам да знам заслужава ли си разликата от 5-6 хил лева покупна цена, която не е чак такава голяма разлика, ако е по-надежден, по-рядко изисква ремонти и те не струват майка си и баща си.
А и между впрочем.. кое върви повече?
Моля за Вашето компетентно мнение и съвети относно тези 2 системи за задвижване.
Горе долу знам за какво става въпрос, чел съм, гледал съм официалните клипове как работят системите + нагледно в полеви условия.. но все пак. Става въпрос за следното.
Тези дни се каня да си взема един от двата варианта: WJ 4.7 или WK 3.0CRD. Който и да е от двата ще бъде повдигнат на 2 инча с гуми 31-ци или 32 маакс (повдигането май ще е по-сложно с WK отпред?).
На теория, сигурно и на практика е ясно кой е по-добрият. Джипът ще се използва основно за всекидневна кола, но при мен всекиднева пракитка е и излизането за леки разходки. Моля обяснете по-подробно, що се отнася за гората, какви са + и - според Вас на двете системи за задвижване. По черно и малко встрани от него голяма ли ще бъде разликата в поведението между двете системи за задвижване?
Освен това силно ме интересува като надеждност как седят нещата при моторите, автоматите и самите дифове / системи за задвиждане. Има ли съществена разлика в цената на частите и в надеждността на автомобилите. 'Осветква' ли се редовно WK, при положение, че има повече електроника, здравите ли са му дифовете, полуоските, раздатката.. какво изисква като поддръжка, чували ли сте да дава редовно дефекти за нещо и т.н. Също така капризен ли е WK към калта, ако го поокалям стабилно ще се осветка ли и т.н. С една дума питам може ли да се квалифицира един от двата модела като 'по-безпроблемен'..
Ясно е, че WK е по-съвременен, по-скоро искам да знам заслужава ли си разликата от 5-6 хил лева покупна цена, която не е чак такава голяма разлика, ако е по-надежден, по-рядко изисква ремонти и те не струват майка си и баща си.
А и между впрочем.. кое върви повече?

Коментар