Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

    Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
    Предполагам и че правилния двигател има принос към прохладата тия дни...
    Ако е дизелов загрява по-бързо от другата ми кола (бензинова, но само на газ). Има една механична "печка" с някакъв гел дето стопля мотора за норматив.

    Коментар


    • #77
      От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

      Двигателят във WJ е само един и това е 4.7. Не би трябвало да има спорове поне по този въпрос

      Коментар


      • #78
        От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

        4.7 може би си загрява бързичко, по-съвременен е. За 5.2 и 5.9 се говори, че загрявали бавно, предполагам принос има охладителната с-ма ако е с по-голям обем. Карах малко 5.2, ама беше лятото, не си спомням. Само помня че му се спече раздатката (онова вътре дето струваше 450$)
        Всеки трети е шести

        Коментар


        • #79
          От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

          Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
          4.7 може би си загрява бързичко, по-съвременен е. За 5.2 и 5.9 се говори, че загрявали бавно, предполагам принос има охладителната с-ма ако е с по-голям обем. Карах малко 5.2, ама беше лятото, не си спомням. Само помня че му се спече раздатката (онова вътре дето струваше 450$)
          Струва ХХ лв./ литъра, силиконово масло от магазини за авиомоделизъм. Един литър май стига. Веднъж на 30 години. А двигателите загряват за секунди - пр. 30 - 40 сек. след старта почва да духа топло при пуснато парно.
          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

          Коментар


          • #80
            От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

            Май не е много по темата, но изправни 4.7 и 5.7 /втория карам сега/ загряват след около 2 км или ако чакам след около 3 минути. Това е най-бързо от всичките автомобили, които до сега съм ползвал.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #81
              От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

              Абсолютно е така.До 2-3мин.е загрял 4.7.

              Коментар


              • #82
                От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                Щом е така определено загрява по-бързо от 2.7CRD-то .

                Коментар


                • #83
                  От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                  Самия факт, че едно ДВГ загрява бавно, не е проблем, напротив - означава, че има високо КПД.
                  Най ме е страх от хора без мечти...

                  Коментар


                  • #84
                    От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                    Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                    Самия факт, че едно ДВГ загрява бавно, не е проблем, напротив - означава, че има високо КПД.
                    Е, па да им махаме термостатите тогаз, че да им дигнем КПД-то на всички двигатели?
                    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                    Коментар


                    • #85
                      От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      Е, па да им махаме термостатите тогаз, че да им дигнем КПД-то на всички двигатели?
                      Както е добре известно, няма дядо мраз.

                      Иначе това че дизелите загряват по-бавно И заради по-високия КПД, е факт. Но има и други причини освен по-високия КПД.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Но има и други причини освен по-високия КПД.
                        Кажи ги?
                        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                        Коментар


                        • #87
                          От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                          Абе избягахме от темата ама нека да кажем че за една и съща свършена работа дизелът прекарва двойно до четворно повече въздух, който отнася повече от топлината.

                          Освен това по-хитрите дизели не допускат факела на горенето да стига до стените на горивната камера. Ама това може да се пише към по-високия КПД.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                            Да, дизела изхвърля по-голям обем въздух, но точно този 2,7 загрява чрез триене на флуид, описано е във форума, а не чрез допълнителна дизелова "мокра" печка.
                            Това пак няма общо с 4х4.
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • #89
                              От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                              Който си има виско-печка или ел. нагреватели топли.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Разликата между Quadra Drive I и Quadra Drive II

                                Това колко бързо загрява двигателя има връзка е ефективността, но не еднозначно. Мястото на засмукване на въздуха,интеркулер, обема на антифриза, циркулацията му, разпределението, масата и вида на двигателя, формата му, броя на екстрите по него и други са от съществено значение също.
                                Последно редактирано от Jimi; 18-01-17, 17:22.
                                Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                                Drag Grand Canyon Daily
                                Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                                LZ1JYM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X