От: jeep CHEROKEE 2,4 147кс
Според мен:
-проверка и смяна на бензинови инжектори поне каране с малко добавки!
-проверка и смяна виско или какъвто там вид охл. на двигателя има+термостат!
-катализатор/и
-ако ще го караш смени му клапаните поне изпускателните. Ако ги е закалил много, след като го сглобиш може да ги скъса и пак си в бокса!
-газова ако има да се регулира прецизно защото за сега тя ще е виновника за станалото.
Всичко което пиша без клапаните съм направил при мен. При мен направо буталото беше в картера! Така купих джипа. 6 нови бутала и съм в играта с друг блок защото моя не ставаше. При всичко ново по охл.система темп. на двигателя сега е 85 градуса, лятото 90, на оффроуд лятото 95 и се пуска ел.перката. Тука чета че нормално било да си работи на 100гр. ОК. Колко беше работната темп. преди да се счупи, или откакто го имаш?
Според мен:
-проверка и смяна на бензинови инжектори поне каране с малко добавки!
-проверка и смяна виско или какъвто там вид охл. на двигателя има+термостат!
-катализатор/и
-ако ще го караш смени му клапаните поне изпускателните. Ако ги е закалил много, след като го сглобиш може да ги скъса и пак си в бокса!
-газова ако има да се регулира прецизно защото за сега тя ще е виновника за станалото.
Всичко което пиша без клапаните съм направил при мен. При мен направо буталото беше в картера! Така купих джипа. 6 нови бутала и съм в играта с друг блок защото моя не ставаше. При всичко ново по охл.система темп. на двигателя сега е 85 градуса, лятото 90, на оффроуд лятото 95 и се пуска ел.перката. Тука чета че нормално било да си работи на 100гр. ОК. Колко беше работната темп. преди да се счупи, или откакто го имаш?
Коментар