Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят Grand Cherokee WJ 2.7 Overland

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Моят Grand Cherokee WJ 2.7 Overland

    Дядо Владо се оказа прав в пророчествата. Два месеца по-късно съм дал над 1/3 от цената на джипката за ремонти и поддръжка...

    Сменени са следните неща:
    * Масла на диференциалите
    * Масло на раздатката
    * Масло на мотора
    * Масло и филтър на скоростите
    * Букаса на скорстите (сменяла се заедно с маслот, ама късно го разбрах това и я смених в последствие)
    * Един брой заден семеринг и лагерта с него
    * Маншон на задно каре на преден кардан
    * Тампони на задна стабилизираща щанга
    * Биалетки на задна стабилизираща щанга
    * Стенд и корекция на дюзите
    * Горивен филтър
    * Термостат
    * Антифриз
    * Радиатор на климатика
    * Амортисьори на задната врата и капак
    * Преден десен горен шарнир на предният мост
    * 4 долни носача, всички тампони на горните без единият на предният мост (труден е за вадене, а бил здрав)
    * Амортисьорите - сложих KYB, че имаше един заден сдал багажа, смених ги всичките.

    Повечето са неща ясни от първноачалните огледи. Амортисьорите и термостата не бяха ясни тогава.

    А, и се обзаведох с 5 оригинални джанти 17ки като моите, но в перфектно състояние и с двугодишни гуми на тях за скромните 500лв . Дадоха ми бонус и гайките, та ако нямкой му трябват оригинални гайки да се обажда. Имам 15тина за подаравяне .

    Монтирах си и DRL релето. Поръчано от ebay релето на Mopar струваше 18 долара. Доставката беше безплатна - докараха ми го . При първият опит да го подкарам не бях махнал старото реле за късите и ударих на греда.

    Та - старото реле задължително се маха. По щракането му разбрах как работи новото. ЕКУто зад релето постоянно спира/пуска фаровете. Като ги държи включени 50% от времто те работят на 50% мощност. Малко шано е схемата и зависи как е направено релето, но ако производителят си е оставил ръцете и в релето има биполярни транзистори ще има едни 0.7 волта пад на напрежението към фаровете в самото реле.

    Останали проблеми са козметични - нещо не работи редовно говорителят в шофьорската врата. Кабелите във маншона на вратата са като нови. Оправя се като се покара 30тина минути колата, та подозирам студена спойка или лош контакт на някоя букса. Но не е в усилвателят, защото високочестотният на таблото работи винаги. Та проблема е някъде между разклонението за високочестотният говорител и говорителят във вратата.

    И като странични екстри - смених крушките на късите с Phillips HIR1 (или 2 беше, не съм сигурен). Халогенни крушки със същата мощност като оригиналните, но с доста повече светлина. Пък и са long life. Но не е лесна смяната - изисква рязане по цокъла на крушката за да се закачат кабелите ...

    Купих си и зимни гуми - Nokina SUV WR3 . Много каучук има по тях и искат доволно количество баланси. Нямам търпение да ги пробвам на сняг и кофти условия . При последният бях с Витара-та, та не можах да им се нарадвам.

    Коментар


    • #77
      От: Моят Grand Cherokee WJ 2.7 Overland

      Ти вярно ли смени само горен шарнир?

      Иначе си сменил консумативи и няколко тампона - не е нищо страшно.
      Най ме е страх от хора без мечти...

      Коментар


      • #78
        От: Моят Grand Cherokee WJ 2.7 Overland

        Да, другите били здрави. Като се разхлопат - тогава.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X