Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    ПичУвИ, аз па едно време с "Жигулата" дигнАх над 160 (опрЕ й километража) и нищо ми не станА. Е, изтропА там един биелен лагер, ама за 100 $ eдни мУмчеА в Пловдив я оправиА за един ден (туй 1996 г., де)
    ПичагО, не говорим за моментно вдигане, говоря за поддържане на 170-190км по цялата "магистрала" Струма на връщане от Гръцко, два пъти за това лято
    Jeep Cherokee XJ 2.1TD- продаден
    Grand Cherokee Limited V8 Quadra Drive

    Коментар


    • #62
      От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      ПичУвИ, аз па едно време с "Жигулата" дигнАх над 160 (опрЕ й километража) и нищо ми не станА. Е, изтропА там един биелен лагер, ама за 100 $ eдни мУмчеА в Пловдив я оправиА за един ден (туй 1996 г., де)
      Говорим си колкото да не зАспим? WJ сравняваме с Жигула?!?
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #63
        От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Говорим си колкото да не зАспим? WJ сравняваме с Жигула?!?
        По динамика и макс. скорост са напълно съпоставими (най-вече с 4,0 )
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #64
          От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          По динамика и макс. скорост са напълно съпоставими (най-вече с 4,0 )
          Що си мислиш, че на всички колите им трябват за да се гъзареят със снимки от радарите, фиксирали сериозни превишения на разрешените скорости? Айде остави голфаджийството за други теми!
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #65
            От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

            И всичко това само при сравнение на два модела на една марка - Jeep. А какво ли ще е ако се включат в "чата" сектантите на другите марки - Land Rover, Toyota, Nissan, Gelandewagen? Направо да вадим Калашников! Май Явор ще се окаже прав, за съжаление!
            Ужас !!!! Форума се е превърнал в чат от VboX 7 нивото е същото като на коментарите под тъпите клипчета там. R.I.P.
            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
            First impression is not always true. Get inspired.
            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
            Reading is sooo boring, unlike writing!

            Коментар


            • #66
              От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

              Ами направи като мен. Вземи и двата.
              Шегувам се, но понеже имам и двата( е KJ е дизел) но болшинството от колегите са прави, за плюсовете и минусите и на двата модела.
              За вървежа, за стабилността, за проходимост и т.н.
              Та ако искаш комфорт и глезотийки плюс мощност т.н. _WJ
              повече проходимост, малък багажник и т.н. KJ
              Grand Cherokee WJ 4.7 V8
              Това е положението.

              Коментар


              • #67
                От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Що си мислиш, че на всички колите им трябват за да се гъзареят със снимки от радарите, фиксирали сериозни превишения на разрешените скорости? Айде остави голфаджийството за други теми!
                Снимката съм я пускал заради едни там специалисти (прочее, начело с Тър Тей Сан), дето научно-обосновано твърдяха, че кола с такова купе не вдигала повече от 140 - лавинообразно нараствало въздушното съпротивление и като се умножело по незнам си какъв коефициент, а резултатът по конска сила и било ама напълно практически невъзможно, видите ли.
                А тебе какво те дразнят "Либитата", та скачаш и каквото напиша, (неуспешно) се опитваш да осмееш ? Че KJ са с по-добро пътно поведение от WJ го пише навсякъде из специализираните сайтове, пък ето какво пише тук:
                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                Всеки път като се появи нов модел и гракват всички в един глас - какъв е тоя паркетник. Па като се минат пет години се оказва че паркетника е всепризнато по-проходим от предходния модел. ...
                Либърти е по-проходимо от Чероки.
                Второто ГрандЧероки е по-проходимо от първото.
                Третото ГрандЧероки е по-проходимо от второто.
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • #68
                  От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                  Дядо Владо, отдавна се каня да се похваля в съответния раздел, и все не остава време за фотосесията А и не е по текущата тема.

                  Алекс, мисля, че можем просто да не отговаряме на провокациите - те няма да престанат, но ще остават маловажни, ако не ги "почитаме".

                  Иначе, мога да предложа тест драйв на KJ-я в след около 2 седмици, или още по-добре, да съберем един-два KJ и един-два WJ, и ще стане по-лесно (или поне по-весело).

                  Коментар


                  • #69
                    От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    ... А тебе какво те дразнят "Либитата", та скачаш и каквото напиша, (неуспешно) се опитваш да осмееш ? Че KJ са с по-добро пътно поведение от WJ го пише навсякъде из специализираните сайтове, пък ето какво пише тук:
                    Пак ли палиш латерната?!? По-горе съм казал, каквото съм казал и то не е, че целият мост има по-добро пътно поведение. Др. Латернич обаче си знае неговото.

                    Либи-то ти не ме дразни с нищо. Просто не ми върши работа. Ако, че било по-бързо или че набирало по-бързо от WJ-я и че независимото му окачване е по-комфортно на пътя. Теснее ми и му е малък багажникът. Кучето ми ще получи пристъп на клаустрофобия, ако го натоваря отзад в този багажник заедно с още нещо, пази Боже да сложи човек и газова бутилка.

                    А пък този, дето го цитираш за проходимост, що ли караше извън пътя Гранд V8 с QD, а не Либи с независимо окачване и отворен диф?
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #70
                      От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                      Добре де.. Само на мен ли не ми бяга задницата в завой? Даже е малко тъпо.. Не мога да си я врътна на едно място...
                      WJ 4.7 Limited
                      0889 70 70 42

                      Коментар


                      • #71
                        От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                        Първоначално публикуван от sdg Преглед на мнение
                        или още по-добре, да съберем един-два KJ и един-два WJ, и ще стане по-лесно (или поне по-весело).
                        ....при деди, и барбекюто отдавна не е палено....:-)))

                        Първоначално публикуван от Dany_iv Преглед на мнение
                        .... задницата в завой?
                        ....тампони на "а рамото"
                        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                        Коментар


                        • #72
                          От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                          ....при деди, и барбекюто отдавна не е палено....:-)))

                          ....тампони на "а рамото"
                          Не, не... Исках да кажа, че не ми бяга задницата в завой на хлъзгаво.. Веднага си се изтегля с предния мост.
                          За да си се въртиш, за мен не работи раздатката.
                          WJ 4.7 Limited
                          0889 70 70 42

                          Коментар


                          • #73
                            От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                            "бяга задницата" е много относително и поне от моя гледна точка включва и ето това:

                            като лично се убедих по празниците на една лозенска поляна, че е абсолютно възможно да се изпълни и с напълно изправна раздатка както се вижда от видеото.
                            WG 2.7 CRD

                            Коментар


                            • #74
                              От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                              От няколко месеца имам WJ. Че и 4 инча лифтнат, че Не е и лонг арм кита.
                              И като си четях преди из форума за клатенето дори при сток машини ме хващаше страх.
                              Все пак радвам се че постовете относно колко бил нестабилен са глупости.
                              Съдейки по моя Гранд, стоков такъв не би имал проблеми с поддържане на 180км/ч по магистрала. Аз лично не бих имал никакъв страх или чувство за дискомфорт.
                              Има го клатенето и ясно, че не е като Рейндж Спорт, но пътното му поведение си е съвсем прилично.
                              И въпреки че Черока е по-нов и модерен( и доста по-неприятен визуално, както вътре, така и отвън, да не говорим за материалите) за секунда не бих имал дилема между 2те джипки.
                              Честно казано дори бих предпочел първия Гранд с 5.9.

                              Относно тръгването на задницата.
                              Стига да го искаш може да го предизвикаш. Просто прекрасна е куадрата поне за моя вкус. Колкото повече го карам, толкова повече ми харесва.
                              Отделно реших нарочно да я пробвам на заледени изкачвания. Из гадните улички на Банкя се справяше идеално с тръгването по наклон и то с БФГ А/Т.
                              Jeep Grand Cherokee 4.7 4" lift Rough Country

                              Коментар


                              • #75
                                От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                                Трябва да питаме Алекс Маринов, той има някакво "мноУ натокано" Либърти, може да има такива неща при него. Аз доколкото знам - няма таквиз глезотиЙ, но всички с автоматик си имат cruise-control. Прочее, има някакви екзотики KJ 3,7 литра с ръчни скорости, компетентният onufriz навремето посочи такива модели, ама аз не съм виждал такова. Доколкото знам, за теглене е по-добре автоматик. Ако намери авторът на темата WJ с 242 раздатка, да взима такова. От значение и "класът" на колата, определен от производителя. WJ безспорно е флагманът на Jeep за времето си и е продаден в много повече бройки от KJ - това също не е без значение.
                                http://suchen.mobile.de/auto-inserat..._EXPORT&noec=1
                                Най ме е страх от хора без мечти...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X