Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

    Първоначално публикуван от denet Преглед на мнение
    За първи път чувам за комплектация 4.7 QD с раздатка 242.Аз ли съм пропуснал нещо или тази раздатка е присаждана?
    А нещо по този въпрос да отговорите?! И ако може без излишен патос. Благодаря!
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

      Фабрично са с такава усилена хеви дюти

      Коментар


      • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

        Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
        Моя WJ е Куадра драйв, и фабрично е комплектован с раздатка 242, нищо не е садено, всичко е оригинал.


        Нещо бъркате пУнятията. Каква е тази quadra-drive с раздатка nv242 ?

        Front Vari-Lok
        (Dana 30 axle)
        Available only with (and included with) all QuadraDrive systems
        Я си проверете тук комплектацията: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=192433
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

          Но тогава не е Quadra-Drive с раздатка NV247, а Selec-Trac с NV-242 евентуално - HD. А всичките ми писания по-горе са като за Quadra-Drive с 247. Надявам се да е наясно поне с това, каква система на задвижване е джипа му в частта на "сухите цифри и статистика", ако за останалото е въпрос на "любов от пръв поглед".
          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
          First impression is not always true. Get inspired.
          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
          Reading is sooo boring, unlike writing!

          Коментар


          • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

            Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
            Но тогава не е Quadra-Drive с раздатка NV247, а Selec-Trac с NV-242 евентуално - HD. А всичките ми писания по-горе са като за Quadra-Drive с 247. Надявам се да е наясно поне с това, каква система на задвижване е джипа му в частта на "сухите цифри и статистика", ако за останалото е въпрос на "любов от пръв поглед".
            Не знам vari-lok-ове дали има (ама отпред, не само LSD отзад) ? Изобщо що е решил, че е quadra-drive ?
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

              Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
              ... Моя WJ е Куадра драйв, и фабрично е комплектован с раздатка 242, нищо не е садено, всичко е оригинал. ...
              В същност, не е точно да се говори за Quadra Drive при твоята комплектация, защото Quadra Drive се нарича системата "4х4 при поискване", включваща комбинация от раздатка Quadra Trac 2 (247) и дифове ВариЛок.

              При раздатка 242 няма "при поискване" - или си на задно, или си на 4х4.

              А иначе 242 с варилоци може да си я има съвсем фабрична - въпрос на това какви опции е избрал клиентът. Още повече, че след 2002 TracLoK LSD е заменен от ВариЛок.
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 10-01-15, 20:08.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                И какво се оказа - поетично-описателни дитирамби за машина, която собственикът-автор не познава. СмЕх...

                Важното е да "се наказват голфаджиите по светофарите", да се движим с "195-200 км по магистралата" и да имаме "пълен резервоар бензин, и огромна 90 литрова газова бутилка тип резервна гума, които дават една сериозна тежест и стабилност точно на задния мост.", нищо че машината не е "Quadra-drive".

                Глупости не на квадрат, а на куб...
                "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                Коментар


                • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                  Аз машината си я познавам Павлине, и тя със сигурност е Куадра Драйв, дали раздатката е 242 или 247 не е толкова важно, може и да съм сгрешил, утре ще проверя специално заради теб.


                  Но ти явно не познаваш правилника на форума, тук по принцип заядливите не се толерират, излизаш далеч извън добрия тон, в една клубна дискусия с приятелски характер, а това е признак за лошо възпитание.


                  Последния ти пост няма нищо общо с темата, с нищо не я обогатяваш, моята личност и моята джипка не са обект на тази тема, не виждам защо ги дискутираш, още повече подигравателно и заядливо.
                  Последно редактирано от TOYO; 10-01-15, 20:18.
                  TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                  Коментар


                  • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                    Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                    Аз машината си я познавам Павлине, и тя със сигурност е Куадра Драйв, това че някой смята че няма такава си е негов личен проблем.
                    Ja, ja aber nein, както вика Търтея. Дай да видим build-sheet ? Снимай диференциалите и раздатката ?
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                      Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
                      ... Важното е да "се наказват голфаджиите по светофарите", да се движим с "195-200 км по магистралата" и да имаме "пълен резервоар бензин, и огромна 90 литрова газова бутилка тип резервна гума, които дават една сериозна тежест и стабилност точно на задния мост.", нищо че машината не е "Quadra-drive".
                      ...
                      Пак в интерес на истината трябва да отбележим, че баш "голфаджийските" параметри като ускорение 0-100 и максимална скорост доста усилено се изтъкваха от KJ-лобито ...

                      Пък това, че колата не била QD, а 242 + варилок дифове (фабрично наличен вариант) лично за мен е само един голям плюс.

                      П.П. А ако е за късане на леки коли на светофар, дори слабоватият за WJ редови шестак има достатъчно силици на ниски обороти за тази цел ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        Пак в интерес на истината трябва да отбележим, че баш "голфаджийските" параметри като ускорение 0-100 и максимална скорост доста усилено се изтъкваха от KJ-лобито ...
                        В случая KJ-лобито се състоЙ само от мен Но приятните емоциЙ от голфаджийските параметри хич не са за подценяване. ГоУфърите явно по-често са срещали дизелови KJ, пък и високият му покрив и доста "по-джиповидния" вид не предполага такива "параметри", затова много му се точат да го надбягат и много неприятно изненадани остават Да не забравяме, че един тук бивш участник с многозначителния ник quadra беше сменил своя WJ с бензиново KJ.
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                          Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                          Аз машината си я познавам Павлине, и тя със сигурност е Куадра Драйв, дали раздатката е 242 или 247 не е толкова важно.
                          Сам не разбираш какво пишеш и НЕ си познаваш колата - НЯМА Quadra-drive с раздатка NV242, пък била тя и heavy-duty!

                          Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                          Последния ти пост няма нищо общо с темата, с нищо не я обогатяваш, моята личност и моята джипка не са обект на тази тема, не виждам защо ги дискутираш.
                          Напротив, напротив. Ти си човекът, който започна с поетичното описание на WJ-я като произведение на изкуството и обект на сексуално влечение. До този момент дискусията си беше строго практически насочена и въпросът за избор на колегата беше изяснен в голяма степен. След това прочетохме толкова неща, които касаят твоята машина, че всичко друго бледнее, т.е. дискусията си е баш за твоята машина...

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          Пък това, че колата не била QD, а 242 + варилок дифове (фабрично наличен вариант) лично за мен е само един голям плюс...
                          Разбира се, в комбинация, големия двигател и правилното задвижване се доближават до Ultimate решението за движение по разбитите ни зимни пътища.
                          "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                          2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                          Коментар


                          • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                            Мен ме съмнява да има фабрична комбинация с вари-лок отпред и 242 раздатка.
                            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                            Коментар


                            • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                              Баси! Свършиха ми пуканките!! Ще накарам жената да надроби някаква салата и мезе, и ще си сипя една ракия... Вие не спирайте!

                              Коментар


                              • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                                Марто, ето ти бре:

                                Аз пък си харесвам стегнатата возия на KJ-я и тегленето в ниските на големия турбо-дизел. Толкова е секси, такава мощ има в издутите мускулести арки на калниците, а същевременно невинно ококорените фарове на спартанското джипче молят за хлъзгави приключения поради наличието на самоблокиращ се заден дифернциал, който в комбинация с голямата задница създава усещането за латино-дупе...

                                P.S. Само като си представя как нафтата мазно облива горивната помпа и след това горещият от турбината въздух минава с мощна въздишка на облекчение през огромния интеркулер, за да може да се вкопчи в страстното танго на изгарянето в горивната камера заедно с подлудялата от налягането нафта и как продуктите на тяхната връзка задвижват отново турината, за да може стегнатото тяло на KJ да пори снега както другия Дизел пори млади ярки...

                                P.P.S. Доближавам ли се до хвалебствията относно WJ-я? М? М???
                                "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                                2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X