Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

    Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
    До колкото знам KJ няма климатроник, да не говорим за двузонов. Отопление на седалки също мисля, че отсъства. Темпоматът е стандарт за WJ. Също така за WJ мисля, че се предлагат и повече афтърмаркет китове.
    За климатроника си прав.
    Отопление на седалките си има и то серийно при всички модификации с изключение на SPORT, т.е. Limited, Extreme Sport и Renegade. Темпоматът също е стандартен за посочените модификации. Не знам какво се разбира под афтърмаркет китове, но за KJ се предлагат лифт-китове, силови брони, шнорхели и т.н.
    "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

    2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

    Коментар


    • #47
      От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

      Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
      Не знам какво се разбира под афтърмаркет китове, но за KJ се предлагат лифт-китове, силови брони, шнорхели и т.н.
      За отпред предлагат само подложки. Не знам vladi333 какво е слагал на неговото, май е правил конверсия към цял мост отпред, но го е вдигнал много - трябва да издирим неговата тема. Аз понеже "плешивото" ми бензиново Sport-версия "Либи" ще бъде вечно мое (непродаваемо) имам някакви "прежалителни" планове в бъдеще за него. Някой locker, някое повдигане, та се ослушвам и чета по малко. Нищо чудно и да го газифицирам в някакъв момент, ама още е на 130 000 км. (взех го на 80 000 ), страх ме е да не загубя параметрите "резачка-гоУфоубиец" на двигателя. Щото много е гот да гледаш в огледалото тези изкривени от изненада-яд-разочарование-злоба-и-отчаяние лица на "рацерите" по светофарите, че и по магистралата , а не знам на газ дали ще бъде пак така.
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #48
        От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

        За съжаление, не съм карал или возил се на XJ, но моят KJ, Sport, е далеч от лукс (за протокола, автоматик без темпомат). Може Limited да оставя друго усещане.

        Може би след последните уточнения на автора, и всички останали мнения, излиза, че за поставените цели двата автомобила са достатъчно близки, и трябва да се покарат и двата, и/или да се избере по-запазен кой-да-е в бюджета...

        Коментар


        • #49
          От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

          ...така или иначе предлагането в момента (гледам само в БГ) е доста ограничено...
          Cherokee WJ 4.0L- NP242
          Honda Africa Twin XRV 750

          Коментар


          • #50
            От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

            Първоначално публикуван от sdg Преглед на мнение
            ... но моят KJ, Sport, е далеч от лукс (за протокола, автоматик без темпомат)...
            Абе, на какво викате "темпомат" ?! Как може да има автоматик без cruise-control ?
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • #51
              От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

              sdg, не беше ли ти с едно такова тъмно-син металик "Либи" с кожа-можа, куку-руку, фул-екстри, много "джиджано", дето кибичеше до рЯката при дядо Владо с прецакан двигател, щото нямал масло ? Е, това нещо не може да няма круиз-контрол ?
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • #52
                От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                темпомат = cruise control = автопилот по нашенски
                Понеже в карс-а и мобилето гледам само автоматици, сега се сещам, че съм попадал на не малко либъртита, без круиз-контрол.
                WG 2.7 CRD

                Коментар


                • #53
                  От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                  Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                  Понеже в карс-а и мобилето гледам само автоматици, сега се сещам, че съм попадал на не малко либъртита, без круиз-контрол.
                  Ньевазможну. Как позна, че са без круиз-контрол ? Щото джамбаз-Ганьо е пропусТнал да го впише като екстра при подаване на обявата ?
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    Ньевазможну. Как позна, че са без круиз-контрол ? Щото джамбаз-Ганьо е пропусТнал да го впише като екстра при подаване на обявата ?
                    Няма ги бутоните на волана. Нали там седят?
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7831522U.jpg
Прегледи:1
Размер:85.4 КБ
ID:5633399
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7831524V.jpg
Прегледи:1
Размер:70.9 КБ
ID:5633400
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:a5277128o.jpg
Прегледи:1
Размер:108.7 КБ
ID:5633401
                    Последно редактирано от imarh; 06-01-15, 15:17.
                    WG 2.7 CRD

                    Коментар


                    • #55
                      От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                      Освен от модификацията /Sport,Renegade, Limited/, има и някакви комбинации на обзавеждане и трябва всеки един екземпляр да се огледа на място. Явно силно зависи и какво си е поръчал първоначалният собственик, като моя - Extreme Sport, който е странно съчетание - автомат с 545RFE и FullTime раздатка 242, круйз контрол, DVD навигация с цветен дисплей, но четяща само Audio CD за възпроизвеждане на музика и без аудио контроли от обратната страна на волана. С EVIC дисплей над огледалото, с т.н. полукожен салон но без подгрев и ел. задвижване на седалките. Та нямам чак толкова "натокан" екземпляр. За високо ниво на оборудване броят и боядисаните в основния цвят вежди на калниците и в различен от основния цвят брони и двуцветни джанти, което си е само визуален ефект и евентуален проблем при /не дай Боже/ нужда от пребоядисване. Трябва да правиш два различни цвята, като този на броните и джантите е с частици в него - още една "екстра" в цената. Климатичната система независимо от това, че положенията се задават с "врътки" пак си се управлява от електронен модул а изпълнителните устройства са вакумни актуатори, чиято позиция също се задава от Body Control Module. И да, не е двузонов, но пък е сравнително безпроблемен в сравнение с честите проблеми на ел. задвижваните клапи при WJ.
                      Според мен при евентуален избор на Liberty най-важното е комплектацията - 545RFE и FullTime раздатка 242. Останалото, като допълнителни EVIC дисплей, круйз контрол и аудио контроли, шарени джанти и т.н. могат да се добавят винаги. В моргите напоследък има доста екземпляри с десен волан, които се продават на части. Евентуалното леко повдигане /lift/ не е особено трудно, при запазване на пътното поведение. Отпред се поставят едни дистанционни подложки под захвата на вилката с пружината и амортисьора, отзад подложки под пружината. По този начин цялата предна част заедно с диференциала се повдигат нагоре, а предните долни носачи се изправят и прибират нагоре и не пречат отдолу. Това е най-простия вариант с подложки:

                      Има и с подложки и под предните пружини:

                      Както и с подмяна на носач, пружини, амортисьори, вилка и т.н.


                      Ето за сравнение предната пружина с 2.5" лифт отпред и stock:
                      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                      First impression is not always true. Get inspired.
                      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                      Reading is sooo boring, unlike writing!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                        На бая глупости се начетох, та да ви кажа аз как ги виждам нещата:
                        WJ-я 4.7 Quadra Drive го имам от април 2014г, до момента съм минал над 10'000км с него и по магистралата съм го карал с много над споменатите 100-110км/ч. Не знам от какво толкова ви е страх,от тия магистрали, но поведението на колата, било и при по-високи скорости си е абсолютно предвидимо, нормално, даже стабилно. Давал съм го и на жената да кара, отпуска се със 160 и нагоре и не я е страх,докато не и кажа да върне газта малко, а по принцип не е от най-безстрашните.
                        Виж със старият XJ беше екшън всяко каране с над 100км/ч.
                        Двигателя 4,7 не усеща дали в колата е само шофьорът или са 5 човека и багаж. Вече и на ски започнахме да ходим с джипа- ми не ме изхвърли никъде и не се завъртя никъде по завоите, а не е като да няма сняг по планините. И двата моста+ раздатката си работят отлично, нарочно спирам на заснежен и заледен наклон, после си тръгвам все едно съм на асфалт. Вътре е комфортно, уюутно и тихо, сравнявам с последните ми леки коли- мерцедеси от годините на WJ. В БМВ 5 от 99-00г е по-тихо

                        След XJ-я и преди да купя WJ-я гледах доста други джипове, гледах и тествах едно KJ 2.8 CRD Limited автомат.... ама много дървено вози това нещо бре, особено отзад, карах и после се возих да видя как е
                        Иначе не е лоша джипка KJ-я, малко е тясно вътре, добре завива, добре се управлява и ако се бяхме разбрали за едни 200лв с търгаша щях да го взема тогава. После намерих V8-ка и грам не съжалих, че не ми смъкнаха ония 200лв
                        ПП
                        Последно редактирано от АлКБ; 06-01-15, 17:26.
                        Jeep Cherokee XJ 2.1TD- продаден
                        Grand Cherokee Limited V8 Quadra Drive

                        Коментар


                        • #57
                          От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                          Първоначално публикуван от АлКБ Преглед на мнение
                          ...
                          Пу-у-у как не те е срам - да караш с над 100 и да не се обърнеш. Аз пък, да ти разправям, един път вдигнах 95, бая страх брах, ама на - размина ми се. Не знам дали ще събера смелост отново да повторя.
                          O888 749-O86
                          C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
                          NC 750

                          Коментар


                          • #58
                            От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                            Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                            Няма ги бутоните на волана. Нали там седят?
                            По-мУдернитИ ни сЪ там. Предвид таблото ("часовниците") този от примера е някакъв такъв. Ето на следващите модели - с лостче:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:lead11-2010-jeep-liberty-sport.jpg
Прегледи:1
Размер:28.9 КБ
ID:5633403

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:M82211431-Speed-Control.jpg
Прегледи:1
Размер:49.8 КБ
ID:5633404
                            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                              Първоначално публикуван от m4r1qn Преглед на мнение
                              Пу-у-у как не те е срам - да караш с над 100 и да не се обърнеш. Аз пък, да ти разправям, един път вдигнах 95, бая страх брах, ама на - размина ми се. Не знам дали ще събера смелост отново да повторя.
                              ПичУвИ, аз па едно време с "Жигулата" дигнАх над 160 (опрЕ й километража) и нищо ми не станА. Е, изтропА там един биелен лагер, ама за 100 $ eдни мУмчеА в Пловдив я оправиА за един ден (туй 1996 г., де)
                              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                                Първоначално публикуван от sdg Преглед на мнение
                                но моят KJ, Sport, е далеч от лукс ...
                                .....пусни малка фотосесийка на твоя, за да се види културно налифтен "Черококорко"

                                Първоначално публикуван от kalinntv Преглед на мнение
                                ...така или иначе предлагането в момента (гледам само в БГ) е доста ограничено...
                                Абе ела ми на по кафе...

                                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                                дето кибичеше до рЯката при дядо Владо с прецакан двигател, щото нямал масло ?
                                Не е, онзи просто отказах да го правя, а и беше преди "фейслифта"
                                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X