Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

    Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
    от 10та сек.

    И пак повтарям - не казвам, че WJ-а е супер нестабилен, трудно управляем и спорно проходим, даже напротив! Но винаги трябва да се има едно наум, заради основното задно предаване при QD.

    Без да ангажирам никого с мнение но - водача на клипа според мен си познава автомобила /Гранда/ изключително добре и от там го владее с педала на газта основно.Все повече се убеждавам че това е възможно на собствен задник!
    Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
    0888854582
    Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
    Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

    Коментар


    • #92
      От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

      Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
      Да, Амин! ...
      Поздрави!
      И от тези числа е видно че "преимуществото" на Либи-то е в по-високия таван. Супер! ама ако имаш гълъби.
      O888 749-O86
      C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
      NC 750

      Коментар


      • #93
        От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

        Когато цифрите говорят, феновете (особено фанатизираните) трябва да мълчат...

        Първоначално публикуван от m4r1qn Преглед на мнение
        И от тези числа е видно че "преимуществото" на Либи-то е в по-високия таван. Супер! ама ако имаш гълъби.
        KJ има предимство в 12 категории - по-широк, по-висок, с по-широка следа отпред и отзад, по-широк за пътника отпред и шофьора, с по-голямо общо пространство за пасажерите като цяло, по-малък радису на завой, по-голям клиренс и по-ниско въздушно съпротивление...

        Ама, нека да са "гълъби"... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:facepalm.gif
Прегледи:5
Размер:1.4 КБ
ID:5633807
        Последно редактирано от Павлин Андреев; 09-01-15, 22:11.
        "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

        2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

        Коментар


        • #94
          От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

          За следата - ако е със сток джантите може - на Гранд-а джантата е на +47,9 мм - първото което промених със фланци 35 мм, а в последствие с джанти с ЕТ35 8,5х20 пътното поведение е друга бира
          За височината - не коментирам - виж гълъбите по-горе
          За мястото на водача - моето мнение е, че такава разлика има и тя не е в полза на Либи-то
          За общото пространство - виж т. 2
          За радиуса - съгласен
          За клиренса - ОК
          За съпротивлението - пак ОК
          O888 749-O86
          C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
          NC 750

          Коментар


          • #95
            От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

            Е, не бях очаквал "джипари" да се скарат кой Jeep е по-добър Ами като се появи някой с новата Panda, пардон Renegade ?
            А пък от сина ми научих това:



            Забелязвам, че се практикува и у нас. А пък на мен често ми свиркат като съм с "Хемито", като му видят надписа отзад и ми вдигат "thumb up" (явно ми се кефят колко съм смахнат да карам такава "лейка на гориво")
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • #96
              От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

              Първоначално публикуван от m4r1qn Преглед на мнение
              И от тези числа е видно че "преимуществото" на Либи-то е в по-високия таван. Супер! ама ако имаш гълъби.
              Ако от всички данни по- горе само това сте забелязал, наистина Амин!
              Всичко посочено от мен по-горе не е за да покаже убийствено превъзходство за едната или другата машина, а за това, колко малки са разликите между тях и колко безсмислени са всичките крайно фанатизирани изказвания тук, в тази тема, както и в много други подобни напоследък. За т.н. "теснотийка" в KJ и как "салона .. напомня за PT Cruiser", за това, колко "спартанско" е вътре, за "смешните размери на багажника", за това как единия "стои много по-величествено, гордо, има стойка", за това как видите ли всички екстри на света са събрани в само един модел -"всички екстри в една огромна джипка, натежала е повечко." и т.н. Всъщност всичко това е само едно от многото субективни мнения, почиващо само на нечий вътрешни убеждения и доста далеч от реалността в цифри. И най-вече - не носи никаква полезна и точна информация, която би помогнала в ориентиране и избор на машина.
              Виж, с това няма как да не се съглася:
              Истината е че всеки модел, и всяка комплектовка се държи по различен начин на сняг, и всичко е компромис, и личен избор,
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #97
                От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                Съжалявам ако звуча пристрастно, но никой тук не е в състояние да ме убеди че KJ е достоен съперник на WJ, и не става дума да се караме за два модела на JEEP, тук се опитваме да ги съпоставяме, което е много трудно за хора които не са ги ползвали, и само четат едни числа, усещането в двете коли е коренно различно, въпреки че на числа са много близки, те изглеждат различно както вътре, така и отвън, дори се изненадах че имат близки данни, защото винаги съм възприемал KJ като крайно бюджетен модел.

                Каквито и сухи факти четеме, двете жипки са много различни като усещане, не като данни, а като усещане, имам достатъчно преки наблюдения, карал съм и двете машини, усещането вътре е много различно, при WJ-я във всичко се усеща лукса, в огромните удобни кресла, от музиката infiniti която е без забележки, от дебелите и тежки врати, от красивото табло, от цялото излъчване на салона и качествените му материали, всичко е изпълнено както трябва, а не колкото може по-евтино, от рафинираната работа и звука на осмака, който има огромен въртящ момент, и се движи много по-аристократично и тежко от всеки шестак на света, хората които оценяват тези неща, и са готови да плащат за не евтината им поддръжка и разход, никога няма да погледнат посредствен спартански модел като KJ, дори без пари да им го дават.

                KJ-я за мен е прилична бюджетно изпълнена джипка, за хора които търсят функционалност без никакъв лукс, за хора които не могат и не желаят да си позволят да поддържат осмак, искат нещо по-бюджетно, не държат на екстри, не ги притеснява че външно дизайна е недодялан, че на седалките ще стоят като наказани, макар и да имат няколко излишни сантиметра повече над главата си, нито ги дразни постничкото табло, спартанския интериор им е ежедневие и са свикнали с него, това че някой е пестил здраво от оборудване, и качество на материалите в купето за да докара ниска продажна цена на KJ-я, за тях не е недостатък, а един голям плюс, стига в крайна сметка да имат една проходима в лоши условия джипка, и нищо повече, никакви излишни емоции лукс и удоволствия, нещо като Нисан Терано, пръчка ама 4х4, практични до болка, това чувствам аз като карам KJ-я.

                И ако някой пак не е съгласен с фактите, нека погледна продажбите на двата модела, дори и на пътя се вижда че WJ е един от най-масовия модел на JEEP, пазарен бум за времето си, завладял света с лекота, навсякъде го карат и харесват въпреки високата му покупна цена, негово величество клиента е закупил в пъти повече WJ, а KJ-я ще остане в историята просто като един не много успешен модел на марката JEEP.

                .
                Последно редактирано от TOYO; 10-01-15, 08:36.
                TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                Коментар


                • #98
                  От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                  Не мирясвате, а? А като пуснете теми "Ох-бох, останах без предно?!" Ама викаш масов модел, намират се раздатки по моргите за 400-700 лв.
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                    Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                    ...лукса, в огромните удобни кресла, от музиката infiniti която е без забележки, от дебелите и тежки врати, от красивото табло, от цялото излъчване на салона и качествените му материали, всичко е изпълнено както трябва, а не колкото може по-евтино, от рафинираната работа и звука на осмака, който има огромен въртящ момент, и се движи много по-аристократично и тежко от всеки шестак на света...
                    Все пак за коли говорим, бе човек, а не за замъка Лувър. Хайде стига вече превъзнасяне по купчина ламарина, че като четох горното ти мнение имах чувството, че после си забърсвал екрана и клавиатурата - такъв екстаз имаше в него...

                    Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                    ...за хора които не могат и не желаят да си позволят да поддържат осмак...
                    А, хората, които не могат да си позволят осмак, но въпреки това си го купуват го скопяват, като му боднат едно газово с една 90-литрова бутилчица...
                    "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                    2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                    Коментар


                    • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                      Абе всичко е до навик и настройка. Адски индивидуално е за всеки един човек каращ Jeep. Jeep e кола, към която човек се привързва и си я обича. Абсурд е да убедиш някой с Jeep в нещо толкова субективно със сухи цифри и факти, когато има толкова много емоция. В крайна сметка Jeep в цял свят се е превърнал в религия, в секта дори. Това е един от малкото брандове, в които е съсредоточена толкова много фенщина. Jeep на практика е повече пазарно, отколкото технологично чудо.
                      WG 2.7 CRD

                      Коментар


                      • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                        Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                        ... при WJ-я във всичко се усеща лукса, в огромните удобни кресла, от музиката infiniti която е без забележки, от дебелите и тежки врати, от красивото табло, от цялото излъчване на салона и качествените му материали, всичко е изпълнено както трябва, а не колкото може по-евтино,
                        ...
                        някой е пестил здраво от оборудване, и качество на материалите в купето
                        ...
                        Дай да не се прехласваме чак толкова.
                        WJ че има екстри - има, ама чак пък лукс ... Кое му е луксозното на "дървените" лайсни, направени от тънка алуминиева ламарина, покрита с пластмасово фолио? Или на изкуствената кожа (отстрани) на седалките? Или на масово нацепените тапицерии на вратите? Че то на непретенциозния ми кореец (горе-долу на същата възраст и пробег) и кожата, и другите материали на салона изглеждаха по-добре.

                        За пестене на материали дай да не говорим! И при WJ-я счетоводителите са се мешали яко. Предните седалки (огромните удобни кресла ) са направени от говнолин, поради което от доста време се оглеждам с какво да ги заменя, че ми писна през някой месец да демонтираме и да правим заварки на шофьорската (след като веднъж вече седалката е била подменена с уж здрава). Или пък прословутите клапи на климатроника ...

                        За мен в случая предимствата на WJ-я (с V8 ) са най-вече в повечето място за багаж (особено при монтаж на газова уредба) и по-добрите възможности за теглене. Разбира се, и на мен външният вид на WJ ми допада много повече, но това вече е чисто субективно и е въпрос на вкус.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                          Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
                          А, хората, които не могат да си позволят осмак, но въпреки това си го купуват го скопяват, като му боднат едно газово с една 90-литрова бутилчица...
                          Хах, а какво да кажем тогава за хората, които бодват газ на коли с двигателчета 1.4- 1.6, 1.8 (90% от автомобилите в БГ)??? Те не могат да си позволят да карат изобщо, какво търсят на пътя такива хахахаа
                          Какво можеш да си позволиш е едно, а на какво гориво ще го караш е съвсем друг въпрос, въпрос на личен избор за какво да си харчиш парите- да ги изгориш през ауспуха (и да си големия баровец) или да ги вложиш в доста по смислени неща.

                          пп Дай да не превръщаме темата в спор "за и против газовите уредби"
                          Jeep Cherokee XJ 2.1TD- продаден
                          Grand Cherokee Limited V8 Quadra Drive

                          Коментар


                          • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                            Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение

                            Тази зима му се отвозих на моя WJ в снега и леда, 4.7 QD с раздатка 242, разорах Бонсови поляни, голям кеф, пробвах и с блокиран среден диф, много приятно се държи на всякакви терени, и според мен управлението му е преди всичко въпрос на свикване и навици, колата е нервна и много много пъргава, като му знаеш темперамента и буйния нрав, погалваш внимателно газта като жена, избягваш резки натискания в неподходящи моменти, и всичко е перфектно, има си отлична проходимост, и на сняг, и на лед се държа прекрасно, може би го усещам малко тежичък в спускане по заледено, но това е цената да имаш всички екстри в една огромна джипка, натежала е повечко.
                            За първи път чувам за комплектация 4.7 QD с раздатка 242.Аз ли съм пропуснал нещо или тази раздатка е присаждана?

                            Коментар


                            • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              Къде е този голям сняг и какво е това "едно НО" ?
                              Сняг има и на северния полюс и по планините наши, а НО-то е, че нарочно тръгнах с KJ-я и не съжалявам защото в навяванията, преспите и лъзгавиците по празниците (при които вадих един юнак от канавката, а беше само лед) KJ-я доказа малко предимство.
                              Grand Cherokee WJ 4.7 V8
                              Това е положението.

                              Коментар


                              • От: Jeep KJ 3,7 или WJ 4,7

                                Тука сравняваме S-класа 4matik мотор 220 от примерно 2008 година, с C-класа мотор 420 4matik пак от 2008 година, и установяваме че понеже сухите числа показват че двете са почти еднакви, няма абсолютно никакво значение разликата в оборудването, екстрите и обема на багажника, и субективното усещане когато управляваме двата автомобила, е няма как да се съглася, и това не е патос г-н Маринов, това са факти, не принизявайте моля най-високия клас на JEEP, с бюджетното Либърти, те са на различни нива.

                                За газта, ще ме прощавате, ама не виждам нищо лошо в нея, и който не го е разбрал, живее в миналия век !!!

                                Лично аз ужасно мразя дизели, не мога да ги понасям, страшно замърсяват въздуха, скоро франсетата обсъждаха как да забранят всички дизели да се движат по френските улици, умрях от кеф, за разлика от дизела, бензиновия двигател с газова система е най-чистото превозно средство след електромобила, и това факт.

                                Моя WJ е Куадра драйв, и фабрично е комплектован с раздатка 242, нищо не е садено, всичко е оригинал.

                                Карлос, ти имаш и двете машини, кажи честно, ако трябва да се разделиш с една от тях, и да останеш с другата завинаги, коя би жертвал ?
                                Последно редактирано от TOYO; 10-01-15, 18:07.
                                TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X