Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

    Кутията е 42RLE. Не казах по-добрата, а по-модерната. Колата е 2007-ма моделна година, произведена август 2006. Но явно ще трябва да проведем по-обективен тест с участието на повече субекти, за да се отхвърли вероятността задкормилното устройство, т.е. аз, да съм проспал нещо елементарно...

    Коментар


    • #32
      От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

      Първоначално публикуван от sdg Преглед на мнение
      Кутията е 42RLE. Не казах по-добрата, а по-модерната.
      Ами в голяма заблуда си. Не е по-модерната, а по-архаичната и по-слаба кутия. През 2004 г. почват да я монтират на бензиновите модели вместо 545RFE, защото "Крайслер" тръгва към фалит и се почва рязане на разходи от всичко, от което може.
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #33
        От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
        Ами в голяма заблуда си. Не е по-модерната, а по-архаичната и по-слаба кутия. През 2004 г. почват да я монтират на бензиновите модели вместо 545RFE, защото "Крайслер" тръгва към фалит и се почва рязане на разходи от всичко, от което може.
        Съжалявам, ако съм създал впечатление, че поставям неугледната рожба на съкращението на разходи 42RLE на по-висок пиедестал от очевидния расов представител на скоростните кутии, 545RFE , като съм използвал думата "модерна", по подразбиране носеща значение и на "по-добра". Добра или лоша, 42RLE е.

        Коментар


        • #34
          От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

          Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
          Като диференциал да. Това спрямо зъбното колело, което чрез веригата предава движението към другото зъбно колело и от там за предния кардан, ама няма как да прекъсне предаването към задния.
          Диференциала действа като предава въртящ момент от входящ вал, към два изходящи...
          В конкретния случай диференциала не е ли точно между входящия вал и изходящия за задния мост, и до верижната зъбчатка за прехвърляне към предния мост и да разхвърля въртящия момент между изходящия вал за заден мост и верижната зъбчатка за предния?
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • #35
            От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

            Първоначално публикуван от sdg Преглед на мнение
            ...неугледната рожба на съкращението на разходи 42RLE ...Добра или лоша, 42RLE е.
            На мойто "Либи" също съм с 42RLE и нямам никакви оплаквания, освен чат-пат от прословутия Chrysler transmission clunk. Наивно си мисля, че колкото по-конвенционална е кОтията, толкова по-малка е вероятността да се окОти. Но защо пишем-бришем тука, а ти не пробваш пак да се качиш на бордюра ? Просто не мога да си го представя, да може да се качи със задните гуми на бордюра и после да не може да издърпа предните - картинка 4А на предходната страница и това да е от скоростната кутия. Просто тежестта при картинка 4А пада върху предния мост и задните гуми са боксували - въртящият момент е отишъл в тях. При включване на парт-тайм (картинка 4Б) 50 % принудително са отишли в предния мост и той е подбутнал колата.
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • #36
              От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
              На мойто "Либи" също съм с 42RLE и нямам никакви оплаквания, освен чат-пат от прословутия Chrysler transmission clunk. Наивно си мисля, че колкото по-конвенционална е кОтията, толкова по-малка е вероятността да се окОти. Но защо пишем-бришем тука, а ти не пробваш пак да се качиш на бордюра ? Просто не мога да си го представя, да може да се качи със задните гуми на бордюра и после да не може да издърпа предните - картинка 4А на предходната страница и това да е от скоростната кутия. Просто тежестта при картинка 4А пада върху предния мост и задните гуми са боксували - въртящият момент е отишъл в тях. При включване на парт-тайм (картинка 4Б) 50 % принудително са отишли в предния мост и той е подбутнал колата.
              Е нали некво момче му е казало, че нищо ни върти, ни боксува!?
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #37
                От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                Е нали некво момче му е казало, че нищо ни върти, ни боксува!?
                Ми излъгАло го е момчето - "да се шашка чичката с джипа, хак да му е"
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • #38
                  От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                  Ох... Отново благодаря за интереса към проблема, и съжалявам, че не мога да повторя теста в момента -- в командировка съм, бих си взел джипката, но не ги качват на пътническите самолети . Уикенда ще е теста...

                  Коментар


                  • #39
                    От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                    Спокойно колега - тук само обсъждаме вероятности и възможни проблеми - човъркаме си мозъците и даваме идеи за проверка...
                    Ще се радваме да споделиш наблюденията си и решението на проблема
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                      Бе как задните гуми ще буксуват и шофьора при отворен прозорец няма да ги чуе!?! То това ако се е случило водача е директно за постъпване в болница...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                        Благодаря Ви, д-р goiko. Ако се докаже, че въртят, обещавам да отида на УНГ

                        Коментар


                        • #42
                          От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                          Ако не въртят гумите кутията е за ремонт.
                          Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                          Grand 3.1TD
                          0898 620 306 Стоян

                          Коментар


                          • #43
                            От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                            Първоначално публикуван от goiko Преглед на мнение
                            Бе как задните гуми ще буксуват и шофьора при отворен прозорец няма да ги чуе!?! То това ако се е случило водача е директно за постъпване в болница...
                            Това не е Outback Н6 Като го изфорсираш надава вой като гигантски ъглошлайф. Иначе купето е добре шумоизолирано, ама на отворен прозорец... И зависи от грайфера на гумите.
                            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                              Диференциала действа като предава въртящ момент от входящ вал, към два изходящи...
                              В конкретния случай диференциала не е ли точно между входящия вал и изходящия за задния мост, и до верижната зъбчатка за прехвърляне към предния мост и да разхвърля въртящия момент между изходящия вал за заден мост и верижната зъбчатка за предния?
                              Вече станахме досадни с тая раздатка, но в интерес на изясняването...
                              Разделянето е само между самия вал и зъбното колело на веригата, което предава движението към предния вал. Входът от към скоростната кутия и изходът към задния вал не са разделени. Единственото място, на което има разделяне и включване чрез зацепваща муфа е редукторът за понижаващата предавка, но ако там имаше проблем, то нито един изходен вал нямаше да се върти. Разгледай тези снимки и ще видиш устройството в конкретния случай:

                              Това е самия вал, макар и малко модифициран в единия си край заради допълнителния фланец отгоре:

                              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                              First impression is not always true. Get inspired.
                              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                              Reading is sooo boring, unlike writing!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                                Той Slowtraveler понеже си нЕма такъв диференциал тайно се надява проблемите да идват от него Демек на неговия Гранд са престанали да ги слагат не от икономия-майка-на-мизерията, а щото дефектират от време на време
                                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X