Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

    Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
    Пързалящ пакет ще си пързаля и на Фул и на Парт тайм Айде сега някой да разясни разликата между Фул и Парт тайм!!!
    Да, така е, и аз все още не мога с намеря връзката - ако е ск.к., не би трябвало part time да влияе. Но така се случи... Иначе, не знам дали има смисъл за 1001-ви път да изясняваме разликата между отключения и заключения диференциал в раздатката...

    Коментар


    • #17
      От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

      Отново "онлайн" вече с повечко сили и първо сутришно кафе.
      Нещо в раздатката не е наред, подмнал си "фул" и е отишла на "неутрал" Щ'о нанай си идея
      Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнение
      Нормално е за NV242.
      Склонен съм да не го приема.

      Първоначално публикуван от sdg Преглед на мнение
      Ако не ми мине Тойота път , ще звънна за събота...
      Си добрО дОшъл. След 11.00 (да съм събуден и в кондиция) и звънни първо да не съм нещо умрял и да се рзкарваш напразно.

      Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
      Фул и Парт тайм!!!
      Май и на двата режима не разкача задния мост, ще ме караш вместо смяна ангренаж на "Гранд 4.7" за пари, да чета "трансфер кейсове"
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #18
        От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

        Дядо Владо, тя преди колата да запре, не съм ръчкал ръчката, т.е. ако ще е било неутрал, доста километри ще да съм изминал така

        Съжалявам, че преди края на седмицата няма да мога да повторя теста с наличието на будни наблюдатели -- не съм очаквал такъв голям интерес...

        Коментар


        • #19
          От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

          part-time заедно с понижаващата ли се включва? Ако да - то при понижаващата предавка е нужен по-малък въртящ момент на входа за да получиш същия на изхода...И съответно плъзгащ пакет може да успее да 'завърти' колелата при понижаваща, но не и при бързи скорости...
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • #20
            От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
            part-time заедно с понижаващата ли се включва? ...
            Не и при 242.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
              part-time заедно с понижаващата ли се включва? Ако да - то при понижаващата предавка е нужен по-малък въртящ момент на входа за да получиш същия на изхода...И съответно плъзгащ пакет може да успее да 'завърти' колелата при понижаваща, но не и при бързи скорости...
              Има и бърз и бавен парттайм...
              edoors.bg- Джаджи за врати и врати

              Коментар


              • #22
                От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                Въпроса е дали колегата е включил бавните тогава...
                (то май не е много коректно при такава раздатка да се използва термина part-time, ама нейсе - lock/заключване на раздатката навярно е по-правилно)
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • #23
                  От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                  Включих "бърз part-time", или казано по инженерному, включих блокажа на централния диференциал без да включвам понижаващата предавка.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                    Това с Part Time / Full Time си е съвсем на място, както са нарекли различните режиме самите производители на раздатката, а и на Jeep изобщо. Свързано е с начините на използване - Part Time - ограничен /частичен/ режим - само за определени хлъзгави настилки /сняг, пясък, кал и т.н./ и Full Time - през цялото време и на всякакви настилки. Така са и написани на лоста за превключване:

                    И при 242, и при 231 в нито един режим не може да се изключи задния мост. Входно изходния вал с понижаващия планетарен редуктор е едно цяло - при 231, а при 242 и с допълнително монтиран междинен диференциал на него. Но този диференциал е отговорен само за предния мост и неговата роля е точно такава - да "развърже" предния от задния мост и няма отношение към последния. Той винаги получава задвижване. Ето го при 231:

                    И при NV242 transfer case :

                    /25 е междинния диференциал/

                    Ако предположим, че по някаква причина е повреден планетарният редуктор на понижаващата предавка и не предава движението след себе си към изходния вал /само хипотетично/, то съответно при нито един режим не би имало предаване назад към изхода. Затова се насочих и към скоростната кутия /автомат/. При нея има вариант при проблем с единия пакет за задна скорост да си върви нормално напред, но назад при малко повече натоварване при наклон да приплъзва и да не предаде въртящия момент както трябва.
                    P.S. Ето и едно видео за онагледяване на разглобена 242:
                    Последно редактирано от Алекс Маринов; 18-11-14, 20:53.
                    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                    First impression is not always true. Get inspired.
                    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                    Reading is sooo boring, unlike writing!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                      Хм... Този диференциал май не 'развързва' само предния мост, а си е точно диференциал - позволява различна ъглова скорост на изходящите валове спрямо входящия... Не е ли така?
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                        Хм... Този диференциал май не 'развързва' само предния мост, а си е точно диференциал - позволява различна ъглова скорост на изходящите валове спрямо входящия... Не е ли така?
                        Позволява и когато едно колело боксува, колата да не върви, освен ако няма някакви LSD-та в предния или задния мост. Ако има LSD, тогава позволява когато единият мост боксува, колата пак да не върви. Според мен това е станало, но не са разбрали / видяли. Защо да се поврежда "пакет за задна скорост" - някой виждал ли е такава повреда на 545RFE ? Другият вариант, както дядо Владо каза - да е изключила раздатката от 4x4full-time в N по някакви причини - закачено лостче с ръка / ръкав, или поставено в някакво такова положение на лоста, близо до преместване в N карано с недозацепена раздатка. "Либитата" са много непретенциозни машинки и няма някакви особени страхотиЙ да им се случват.
                        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                        Коментар


                        • #27
                          От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          ...Защо да се поврежда "пакет за задна скорост" - някой виждал ли е такава повреда на 545RFE...
                          Кутията е 42RLE.
                          Задната скорост се осъществява чрез задеистване на два пакета съединители: reverse и low/rewerse. Първия участва само на задна предавака, втория и при други.
                          Не е като да няма инфо: http://www.gruppo-radicale.ch/werkst...20assembly.pdf

                          Като я вземеш жипката я разтъпчи из калищака напред-назад, нагоре-надолу и някой да гледа по подробно, пък после ще умуваме.
                          Най ме е страх от хора без мечти...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                            Хм... Този диференциал май не 'развързва' само предния мост, а си е точно диференциал - позволява различна ъглова скорост на изходящите валове спрямо входящия... Не е ли така?
                            Като диференциал да. Това спрямо зъбното колело, което чрез веригата предава движението към другото зъбно колело и от там за предния кардан, ама няма как да прекъсне предаването към задния.
                            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                            First impression is not always true. Get inspired.
                            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                            Reading is sooo boring, unlike writing!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                              Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                              ......................... Първия участва само на задна предавака,
                              Това първото не прилича много на пакет

                              Коментар


                              • #30
                                От: Не качва бордюр на задна -- KJ 2007 3.7l auto NV242

                                Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                                Кутията е 42RLE.
                                Той твърди, че бил "с по-добрата". До 2003 г. нали я слагат нея ?
                                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X