Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep WK / WH 5.7 HEMI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    Ама сички тия затънАлите едва ли са си мили паджерото и тракторите по същия начин. Това ми е оплакването, не че колата затъва - пак е стигнала най-далече в калта
    Е аз затва ти викам да земете самурай
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Значи, отивам на суха трева - онова криви от тревата щитовете и почва да стърже. Влиза в кал, пълни между щитовете с камъчета и пак почва да стърже. Да не говорим от тревата какви драскотини има по боята. От клони - направо дълбае до ламарина. Е, "Либъртито" се кара много повече "по черно" от това нещо - пък нито боята му падна, нито щитове изкриви, нито се е налагало разглабяне за миене след кал. Каква е тая работа ?
      А сега загрях. На тия ламаринки дето пазят диска от вода викаш щитове.
      Не знам каква е тая работа. Моите след 20км спират да стържат. Явно за ми дали грешна пътна книга.

      Коментар


      • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

        Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
        Опита ли с пастиране да видиш дали излиза..?!!
        Излиза... бял грунд отдолу А става дума за най-различни места по купето, т.е. няма място за версиЙ, че е някакъв пребоядисван детайл, освен ако някой си е играл да изшлайфа боята по цялото купе и да го пребоядиса с някаква "менте" - от какъв зор да го прави ? Откраднал колата и сменил цвета ? Ама не - и тука и навсякъде другаде си излиза, че това е цветът
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          Излиза... бял грунд отдолу А става дума за най-различни места по купето, т.е. няма място за версиЙ, че е някакъв пребоядисван детайл, освен ако някой си е играл да изшлайфа боята по цялото купе и да го пребоядиса с някаква "менте" - от какъв зор да го прави ? Откраднал колата и сменил цвета ? Ама не - и тука и навсякъде другаде си излиза, че това е цветът

          Коментар


          • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

            Каарайте тия HEMI-та по Хасфалта и давайте всичката газ...оставете бездорожието на Тойотите ....
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
              Каарайте тия HEMI-та по Хасфалта и давайте всичката газ...оставете бездорожието на Тойотите ....
              И безхаберието ти оставяме. Влачи.

              п.с. Напълнихте хубавата тема с ако. Менеменема
              Последно редактирано от kinex; 21-01-15, 19:48.

              Коментар


              • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                А сега загрях. На тия ламаринки дето пазят диска от вода викаш щитове.
                Не знам каква е тая работа. Моите след 20км спират да стържат. Явно за ми дали грешна пътна книга.
                Не знаех как се казват тия ламаринки. Дядо Владо каза, че са щитове и пазели спирачните маркучи и шарнирите от горещината на дисковете. Сега се зачетох, хамериканците им викат "backing plates" и казват, че от една страна пазят близкостоящите гумени детайли от топлина, така също насочвали въздух да охлажда дисковете, а също пазели нагорещените дискове и от директно плискане на вода при минаване през локва (от другата страна ги пази джантата), за да не се изкривят или спукат.
                След 20 км. спират да стържат ? Ще пробвам следващия път ама хъм... хич не обичам майстори да ми намекват колко съм тъп и как така като съм чул нещо, не съм спрял веднага, щото сега видиш ли, щетите са баснословни, а е можело просто да се разхвърлят колелата, що не и да се демонтират спирачните апарати и да се извадят лагерите на главините и т.н. така в полеви условия, к`во толкова и да се изчопли камъчето, пък сега - айде нови дискове, айде нови спирачни хапарати, щото старите се подпалили от нажежения диск, хайде това, хайде онова
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                  Готин версиЙ за наличието на тези ламаринки тук.

                  If they are there for the betterment of the backside of the disk, then someone please explain why when I do brakes, the outside of the disc is perfectly smooth, and the inside is scratched to the point where the rotor is scrap!

                  Based on this evidence, I propose that they are put in place to collect and hold gravel and moisture so that the vendors can sell more brake disc!
                  Т.е. Ако те са там, за подобряване на обратната страна на диска, тогава моля някой да обясни защо, когато поправям спирачки, външната страна на диска е идеално гладка, а отвътре е надран до степен, че ротора му е скрап!

                  Въз основа на тези доказателства, аз предполагам, че те са поставени, за да събират и задържат чакъл и влага, така че продавачите да могат да продават повече спирачни дискове !
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                    Разглеждам си тука, пък и на други места за авточасти и изпадам в недоумение:

                    от първия линк:
                    Manufacturer Restriction: AKEBONO
                    Manufacturer Restriction: KELSEY HAYES

                    от втория линк:
                    ограничение за производител: BREMBO
                    ограничение за производител: AKEBONO
                    ограничение за производител: KELSEY HAYES

                    И започнах да се чудя, ако си поръчам "на харабия", дали ще купя нещо грешно ? Изръшках нета, във wjjeeps.com пише, че до еди-коя си година спирачните апарати били Teves, после почнали да слагат Akebono, във wkjeeps попаднах на някаквъв press-release за Dodge Nitro от 2006 г., където пише:

                    2007 Dodge Nitro Key Commodities/Suppliers:
                    ...
                    Brake booster and master cylinder Bosch Braking Systems
                    Caliper assembly Varity — Kelsey Hayes
                    Но за WK / WH нищо не намирам. В "роцкауто.цом" за миг съзрях някаква "закономерност" - AKEBONO на предна ос и KELSEY HAYES на задна, но... откритието ми беше полято със студен душ, като намерих предни накладки и за двата вида вида "спирачни системи", така ги наричат по бг-сайтовете ?

                    Има ли разлика какво се поръчва и вероятност да не стане ? По никакъв начин не можах да разбера на моето WH какви са му спирачките - пише "Jeep" на апаратите (на KJ ми пише "Bosch") и нито в build-sheet, нито никъде не излиза ?
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                      Намери размерите на различните видове апарати и карантии, после вади шублера и готово, почти винаги имат разлика в отливките, характерни белези и различни размери.

                      Ако си намериш нещо в Англия мога да ти стана прокси без оскъпяване, тоест да купим и ако не стане ще връщаме, мисля има 30 или 45 дни период.
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                        Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                        Намери размерите на различните видове апарати и карантии, после вади шублера и готово, почти винаги имат разлика в отливките, характерни белези и различни размери.

                        Ако си намериш нещо в Англия мога да ти стана прокси без оскъпяване, тоест да купим и ако не стане ще връщаме, мисля има 30 или 45 дни период.
                        Благодаря, но никакви размери на апарати не намирам из нетЯ. А и шублер си нЕмам Питах, ако някой знае. Понеже няма да си ги сменям сам, ще излезе на същата цена да купя едни (ама си патих с "Либъртито" от тракащи накладки, затова не искам да са от БГ), ще запомня за коя система са и ако не стават, ще поръчам за другата В "мопарските" сайтове комплект предни накладки (без уточняване на системата, просто по модел и година) са от два до три пъти по-скъпи от всички други.
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                          Те тия са в Англия и са мното точни, аз миналата година напазарувах всичко което ми трябваше, и аз подмених яко по спирачната система, ако неща ти трябва събери лист и ми драсни лично ще им звънна ако се наложи да питам за гаранции връщане и т.н. http://shop.jeepey.com/category/jeep...-wk-2005-2010/
                          Бъдете живи и здрави!

                          Коментар


                          • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                            НякоЙ идеЙ къде му е на това нещо вътрешното табло с предпазители (бушони) ? Със "застудяването" гумите спаднаха от 2,0 студени - 2,2 кРа топли на 1,7 студени и гадината се разписка "tire pressure low". Портативният компресор (ще взема да го изхвърля това нещо ) ми изгори бушон на "power outlet"-а при пътника до шофьора. Поне така си мисля, защото ток в гнездото на запалката (до въпросния "аутлет") си има, както и в "аутлета" в багажника - също. Гледам обаче много объркващи картинки в сайта WKjeeps.com. Едната е тази (но явно не е от същата кола, защото такъв бутон, за реглаж на педалите вляво от кутията нямам - намира се на централната конзола :

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Steering_column_door_01.jpg
Прегледи:1
Размер:106.2 КБ
ID:5679718

                            Другата, пак в същия сайт е тази:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:underdash_panel_wk_03.jpg
Прегледи:1
Размер:85.4 КБ
ID:5679719

                            За тотална обърквация допринесе този клип, в който явно са ползвани различни коли, а се твърди, че е за Jeep WK :
                            http://www.carcarekiosk.com/video/2005_Jeep_Grand_Cherokee_Limited_4.7L_V8/fuse_interior/check

                            Страх ме е да не изкъртя нещо и да не мога да го затворя после.
                            Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 07-09-15, 17:16.
                            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                            Коментар


                            • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                              В клипа май става въпрос за WJ 4,0 Laredo , дърпай смело горния край на панела под кормилото той е с нещо като панти от долу . При страх и ужас знаеш какво да направиш


                              П.С. Търси 20А бушон ,май !!!
                              Еди Рангелов : 0885 088 444
                              Няма незаменими има незабравими хора !!!

                              Коментар


                              • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                                Първоначално публикуван от edirangelov Преглед на мнение
                                В клипа май става въпрос за WJ 4,0 Laredo , дърпай смело горния край на панела под кормилото той е с нещо като панти от долу . При страх и ужас знаеш какво да направиш


                                П.С. Търси 20А бушон ,май !!!
                                Благодаря! Има една схема в WKjeeps

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Fuses_junction_block_01.jpg
Прегледи:1
Размер:75.9 КБ
ID:5679788

                                Според обяснението трябва да е бушон F9 ?
                                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X