Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

    Това клопа като моя таралясник

    Коментар


    • #47
      От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

      Това прищракване няма ли да те подлуди ? Все си мисля, че ще си вкараш ненужен таралеж в гащите ! С проектния лифт, размер на гуми и лебедка, както и за целите които си си поставил, по-удачния вариант е без него, защото ще ти създава главоболия, а особено зимата на заледена настилка със завои ще си постоянно на тръни и ще се изгуби удоволствието от шофирането !
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #48
        От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

        Не си разбрал начина на работа на този блокаж. Той НЕ включва, когато нямаш сцепление (както е при ЛСД), а той изключва, когато види зор, т.е. той е зацепен постоянно и отключва (прещраква) когато завиваш.
        Ще си хвърлиш парите на вятъра. Ако толкова държиш на 100% блокаж на задния мост, взимай един мост форд 8.8 и си го направи според нуждите и желанията.
        99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
        It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

        Коментар


        • #49
          От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

          Внимателно чета коментарите на хора ползващи такъв блокаж и там пише, че се задейства чрез въртящ момент. В страницата на Aussie пише, че колкото повече въртящ момент му прилагаш, толкова по силно се заключва и притиска.
          Без газ може пак да е заключен от малките пружинки, но се отключва дори с пръст, ако си свалил капака на дифа. Чета, че завои взети без газ правят блокажа почти незабележим. Колкото повече даваш газ и завоя е по-остър, толкова повече тракането се усилва. Но при нормално ползване и каране по шосе, трябва да си свалиш стъклото и да се заслушаш, за да го чуеш.
          Аз ще карам без ауспух, та ще чуя това тракане точно никога!
          Дори и да го чуя, въобще не ме пристеснява. Да си трака колкото си ще.

          В планината всички са възхитени от блокажа, така че дори тези ситуации, които ми посочиха (Чавдар и Елиан) да са ми проблемни, пак съм навит да карам с този блокаж пред алтернативата да съм с LSD или с отворен диф.

          Ето на този линк 22 ревюта, 22-ма доволни и нито един недоволен.
          http://www.jeepforum.com/forum/f249/...locker-771839/

          Мога да посоча още много теми с отзиви и почти всички мнения са положителни. Оплакванията са от почукването, особено при маневриране на паркинг. Един път срещнах мнение, за внезапно поднесна задница в завой върху "черен"лед, но това ми се е случвало и с LSD-то и режим само задно.
          Поведението на сняг и в режим 4x4 казват, че е страхотно, а проходимостта на офроуд нестравнима с тази преди монтажа на блокажа.
          Тук всички го оплюхте. Няма проблем, вашето мнение е такова, моето го написах няколко пъти: ще пробвам и ще видя и преценя. Ако е проблем и опасно ще го сваля.
          Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
          0888/00-55-37

          Коментар


          • #50
            От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

            Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
            .. ще пробвам и ще видя и преценя. Ако е проблем и опасно ще го сваля...
            - определно ми допада начина по който разсъждаваш

            * аз лично бих постъпил като теб, след което бих псувал себеси, що съм се прецакал безвъзвратно при полужение че 100 човека са ми казвали да НЕ го слагам.
            - Е но в крайна сметка ако пък се окаже добра идея !? Ще се кефиш напук на всичко и всички останали в калта

            Поздрави !

            Коментар


            • #51
              От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

              За да е сигурно, че разбираш принципа на работа на този тип блокировка ще се опитам да го поясня накратко в няколко точки:

              1. След като монтираш това чудо диференциал вече нямаш, защото от частите на диференциала остава само оста на сателитните колела. Няма вече диференциално разпределение на енергията между двете полуоски. Или всичко и за двете или нищо.
              2. Това чудо блокира двете полуоски една към друга винаги когато е на лице предаване на енергия от короната към полуоските независимо в коя посока. Както от двигателя към колелата, така и от колелата към двигателя. Накратко блокира винаги когато използваш двигателя, независимо за ускорение или за намаляване на скоростта. Това безумно желязо е в състояние да предава енергия единствено и само в блокирано състояние.
              3. Щрака тогава и само тогава, когато няма предаване на енергия или тя е много малко.
              4. Блокиран е дори в завой ако ускоряваш или пък ако си в режим на принудителен празен ход, т.е. върнал си газта и колелата въртят двигателя.
              5. След като си използвал кроспина (оста на сателитните колела) с този блокаж след това за да си монтираш обратно сателити и планети ще ти трябва нова ос, защото повърхността на старата ще е наранена.
              6. 22-те положителни ревюта са от пълни профани с $5 в джоба и никога преди това не виждали истински блокаж. Наричам ги "профани", защото поне половината са монтирали това недоразумение на предния мост.
              7. Не е вярно, че отзивите в нета са само положителни. Пълно е с оплаквания от счупени полуоски, изправени завои и преждевремнно износени гуми.

              Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
              Ще се кефиш напук на всичко и всички останали в калта
              Само ако не се налага да завиваш обаче. Иначе на асфалта ще си много тъжен в завоите, без значение сухо ли е мокро ли е или на сняг и лед.
              Последно редактирано от elbgt; 03-09-13, 18:11.
              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

              Коментар


              • #52
                От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                Elbgt, и аз съм профан с 5$ в джоба, не съм баровец, ако не си забелязал.
                Лесно е с много пари, трудно е без пари или с ограничени такива.

                Аз ви казвам, че не ми се кара с отворен диф или lsd, а вариант за истински блокаж нямам. Правя офроуд машина. Вие ми обяснявате как е супер да си карам с отворен диф, защото ще взимам добре завоите на асфалт. Що за съвети са това?
                Ясно ми е, че този блокаж има недостатъци и съм решил да видя колко големи са те от личен опит. Може пък и да не са ми проблем. Въпрос на компромиси и нужди.
                Шосеен джип си имам сега, не ми трябва такъв.
                Последно редактирано от verter; 03-09-13, 19:23.
                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                0888/00-55-37

                Коментар


                • #53
                  От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                  В началото на темата се споменаваше че този автомобил ще трябва да бъде и ежедневен освен всичко друго. Според мен такъв тип "блокаж" (нарочно е в кавички) няма място в ежедневен автомобил. Това чудо на техниката е постоянно заключено и "отключва" с щракане като види зор. Нямам представа какви материали се използват, но определено бих се замислил за колко време тези зъбци ще се износят...
                  “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                  Walter Rohrl
                  GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                    Оставете човека на мира. Решил е.

                    А и всеки има право да направи собствените си грешки.
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                      Добре де, човека е категоричен, че ще сложи този блокаж. Нека да го сложи-така и ние ще го видим на живо какво е това чудо.
                      Мисля, че е време да спрем коментарите по блокажа. Още повече, че и тук коментират хора дето не са виждали блокаж на живо.

                      Има достатъчно какво друго да се коментира по този проект.

                      Например мен ме интересуват броните. И на мен ми трябват две , но тези които е избрал Стоян не ме кефят. Няма ли някакви, които да запазват максимално вида на колата? Някога Таргата ми направи брони за Класика, които изглеждат почти като оригиналните, а вече години си вършат отлично работата без да са "мръднали".
                      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                      Коментар


                      • #56
                        От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                        Явно повечето гадаем какво ще се случи. Малцина може да са пробвали и да знаят, но противоречиви мнения винаги ще се намерят. Важното е, че има много положителни изказвания, които ми отварят шанс и аз да съм в групата на доволните. Защо не?

                        Явореску, да, гранда временно ще изпълнява ролята на ежедневка, защото в момента имам само него. Това значи, че ще си върша с него работа в града , като се наложи. Написъл съм, че няма да го ползвам за придвижване до работата. За шосе мисля пак кола да си купя, защото джиповете не предлагат такъв комфорт и управляемост като тях. Споменах и, че търпя неудобствата да са ми на асфалт, а не извън пътя.
                        Нужда от 100% блокаж имам. Помня много случаи, когато ми се е искало да имам още една въртяща се гума отзад, а не несработващо LSD.

                        Със смяна на мост на този етап не ми се занимава. Не е ясно кой модел да бъде, колко ще струва трансплантацията, какви проблеми ще има. Следователно без предвидени пари за тази цел не искам да се захващам. За да сменя моста трябва да съм сигурен, че моите не стават. Следователно трябва да ги счупя първо. Като/ако ги счупя ще преценя защо и при каква ситуация е станало. После ще мисля за ъпгрейд.

                        Ако пък не се счупят ,то ще съм особено щастлив, че не се е наложило да отделям още пари, които така или иначе възвръщаемост нямат.

                        Веднъж Елиан пише, че кърши на разходка по една дана 44, после казва, че друг човек върти старите му мостове безгрижно.
                        Ами, ето затова става въпрос. Искам да разбера как ще се отрази с моето каране и разбиране за офроуд.

                        Недостатъците на този автоматичен блокаж са ми приемливи на теория.
                        Пък за плюсовете от него никой нищо не каза, все едно е напълно излишен.

                        Вярвам, че ще съм доволен от него, но за да съм сигурен ще трябва да си го монтирам.
                        Последно редактирано от verter; 03-09-13, 19:21.
                        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                        0888/00-55-37

                        Коментар


                        • #57
                          От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                          Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                          Веднъж Елиан пише, че кърши на разходка по една дана 44, после казва, че друг човек върти старите му мостове безгрижно.
                          Ами, ето затова става въпрос. Искам да разбера как ще се отрази с моето каране и разбиране за офроуд.
                          Въпросният "друг човек" обаче извън пътя не стъпва. Хем не го влече, хем е предупреден да не го прави. Не вярвам да съм пропуснал да уточня това в постовете които визираш.

                          едит/

                          освен това мостовете са JK а не обикновени Д30/Д44 и са ъпгрейднати на макс. Д44 с 35 шлицово АРБ и хром-молибденови полуски, а отпред Д30 с ръкави 70/10 и с хром молибденови полуоски и карета. И двете корони/пиньони са Нитро Крио и са два пъти по-здрави от стоковите. Та затова си кара с 37-ци, ама само по асфалта Има разлика с телеграфната извадка която си направил, нали?

                          По повод острата ти реакция за "5-те долара в джоба" искам да уточня, че съм останал с впечатлението, че блокажа отзад е бил предвиден в бюджета ти и изборът на това "чудо на техническата мисъл" е мотивиран единствено от липсата на друг вариант, а не на принципа "с трици маймуни", заради цената на триците. Ония там 22-ма хвалещи обаче на първо място споменават като мотив "добрите резултати за парите си". Ами то и 30 годишен Трабант дава добри резултати за парите си

                          едит2/

                          Аз разбирам, че вече си го поръчал и заедно с мерака за блокаж това сериозно накланя везните в полза на сегашното ти решение. Обаче пак да ти повторя: Диференциал отзад вече няма да имаш!
                          Последно редактирано от elbgt; 03-09-13, 19:54.
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                            Да, прав си.
                            С теб не се разбираме, просто защото си от друга лига.

                            Предлагаш ми хубави, но крайно скъпи решения, които не ми помагат.
                            Правя какво мога да постигна с парите си.



                            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                            Аз разбирам, че вече си го поръчал и заедно с мерака за блокаж това сериозно накланя везните в полза на сегашното ти решение. Обаче пак да ти повторя: Диференциал отзад вече няма да имаш!
                            Не съм го поръчал още.
                            Но си прав, че бях предвидил блокаж, пък се оказа, че няма как да сложа такъв в ръчно управление. Видях този автоматичния, изчетох доста за него и реших да го включа в плановете.
                            Въпреки всичко изписано, не виждам какво толкова му е лошото.
                            Последно редактирано от verter; 03-09-13, 20:06.
                            Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                            0888/00-55-37

                            Коментар


                            • #59
                              От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                              Този усилен капак на диференциала на ARB стоманен или алуминиев е?

                              Гледам има алуминиеви, които са армирани.
                              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                              0888/00-55-37

                              Коментар


                              • #60
                                От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                                ARB е стоманен - 11 мм. Не се оглеждай в алуминиевите въобще. Много са дебели заради тези ребра и има голяма вероятност да се наложи да местиш моста напред за да не опира в панхарда. Е... ако панхарда е стоков, разбира се, защото си има и модифицирани модели, които не опират.
                                Последно редактирано от elbgt; 03-09-13, 20:05.
                                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X