Днес постигнах значителен напредък.

Проверих всички сензори и куплунзи по двигателя свързани с горенето.
Закачих обратно акумулатора.
Обезвъздуших веригата за ниско налягане, посредством поставяне на ключа на ОН и чакане около 10-15 секунди БЕЗ да се пали ДВГ, и така три пъти последователно.
Потвърдих, че помпата за ниско налягане в резервоара работи.
Нямаше никакви бълбукащи шумове или съскания като от вакуум.
Нямаше никакви течове или овлажнявания по различните горивни тръбопроводи.
Не отворих горивния филтър защото няма нужда, обезвъдушаването премина нормално.
Запалих двигателя, стана от раз, без никакви пропушвания, и с минимално въртене, сигурно 1-2 оборота.
Работата на празен ход беше нормална, няма тресене и т.н. оставих на празен ход колата да загрее.
Малко по-късно, след загряване тествах да форсирам и ... същия корец, 1200 максимум и после давене, тресене, смрад и бял пушек, не много но силно миришещ.
След достигане на около 50С на антифриза, с бавно натискане можех да стигна до около 1450 оборота преди да почнат зверските детонации и тресене.
Запознах да чета живи данни, и да правя скриншотове на различните параметри.
Ще съкратя обяснението за да спестя време но мисля да документирам наученото и да го споделя, може да е полезно на някой друг клетник като мен
След разкачане на ето този мъничък сензор, нещата се промениха, както е видно по-горе от снимката. Детонациите изчезнаха, миризмата се промени, изчезна пушека дори при форсиране, стабилна работа на всякакви обороти и без проблем достигане и подържане на 2000+ оборота.

Проверих всички сензори и куплунзи по двигателя свързани с горенето.
Закачих обратно акумулатора.
Обезвъздуших веригата за ниско налягане, посредством поставяне на ключа на ОН и чакане около 10-15 секунди БЕЗ да се пали ДВГ, и така три пъти последователно.
Потвърдих, че помпата за ниско налягане в резервоара работи.
Нямаше никакви бълбукащи шумове или съскания като от вакуум.
Нямаше никакви течове или овлажнявания по различните горивни тръбопроводи.
Не отворих горивния филтър защото няма нужда, обезвъдушаването премина нормално.
Запалих двигателя, стана от раз, без никакви пропушвания, и с минимално въртене, сигурно 1-2 оборота.
Работата на празен ход беше нормална, няма тресене и т.н. оставих на празен ход колата да загрее.
Малко по-късно, след загряване тествах да форсирам и ... същия корец, 1200 максимум и после давене, тресене, смрад и бял пушек, не много но силно миришещ.
След достигане на около 50С на антифриза, с бавно натискане можех да стигна до около 1450 оборота преди да почнат зверските детонации и тресене.
Запознах да чета живи данни, и да правя скриншотове на различните параметри.
Ще съкратя обяснението за да спестя време но мисля да документирам наученото и да го споделя, може да е полезно на някой друг клетник като мен

След разкачане на ето този мъничък сензор, нещата се промениха, както е видно по-горе от снимката. Детонациите изчезнаха, миризмата се промени, изчезна пушека дори при форсиране, стабилна работа на всякакви обороти и без проблем достигане и подържане на 2000+ оборота.
Коментар