Да вземеш да се обърнеш към dieselpump.uk според клиповете им (тунинги ала-бала) изглеждат кадърни, звънни да си кажат думата
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Jeep Wrangler Sahara Unlimited 2.8 CRD Auto - още един в клуба
Свий
X
-
"Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.
- 1 like
-
След още час два анализи на данни и сравняване на няколко Вранглера със същия двигател, до момента научих следното:
1. Компютъра толерира в по-голяма степен ПОДнадуване от колкото ПРЕнадуване на турбото.
2. Наличието на множество сензори и сложни електроники, може да бъде благословия вместо проклятие, защото повече данни за някой, който знае къде да гледа и можещ да вижда са определено бонус в диагностиката.
3. Mass Airflow или само Air Flow показанията при мен са нормални, много близки, почти идентични с друг Вранглер, променят се при мен в нормални според мен граници.
4. Забелязах и разни интересни и странни за мен поведения при откачане на МАПа или на сензора за налягане на въздуха във въздушния филтър. Трябва ми повече време за да мога да извадя някакви изводи, че са много данни и е объркващо.
5. До момента бях напълно убеден, че горивната система работи нормално и е изправна, но мисля, че имам основания за съмнение. Компенсаторните корекции на количеството гориво към всяка от четирите дюзи, при мен има флуктуации от около 5 цели единици като максимум амплитуда, а при другия Вранглер флуктуациите са в рамките на 0.54 като максимум на амплитудата и под 0.20 средно...
5.1 Мисля, че трябва да тествам джипа и да наблюдавам дали детонациите са в синхрон и свързани с корекцията на дюзите, дали има видима пряка зависимост.
5.2 Трябва да изтествам същото нещо но при разкачен сензор за бууст, когато няма вибрации и да следя тия параметри от празен ход до 2000 оборота.
5.3 Мисля съм тествал това по-горе, но не съм вече сигурен, след толкова време.
6. Налягане на рейка, помпа, очаквано и измерено налягане съвпадат и са идентички с друг Вранглер.
7. Същото като точка 6 е и с инжектираното гориво, поне по данните.
Последно редактирано от BatGeorgeone; 02-02-22, 23:26.Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Мда, категорично нямам О2 сензор, нямам Ламбда, нямам и т.н. "Differential pressure sensor" .
Нямам и сензори, които да мерят температура на газовете веднага след цилиндъра, при катализатора и т.н.
Според мен, има карти, които разчитат на температура на маслото, на антифриза и на входящия въздух преди и след студената част на турбото, тоест данните от двата МАП сензора и МАФа, не виждам други сензори да има в този аспект.
Това, което кара компютъра да прави такива компенсации е картата, прилагана от същото ЕКЮ, след като са въведени надписите на всяка дюза.
Това, което обаче ме подсещаш да погледна отново е надписите на всяка дюза и тълкуването им, всяка абревиатура всъшност са параметри и има БОШ таблица за четене на тези параметри.
Та мога да погледна какво ЕКЮто знае за всяка дюза, мога и да видя този параметър корекция дали реално е съобразен с таблицата на БОШ за компенсации на всяка дюза.
Малко сложно се изразих но мисля, че ме разбра.Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Смених горивния филтър и забелязах, че има някакво уплътнение, което не ми изглежда добре.
Сложих чисто нов Български филтър от Добрич на фирмата Манн, който е една идея по-дълъг, може би с около 1 см, което не е проблем, има място достатъчно.
Ако имам още течове или съмнения за това филтърно тяло + нагревател за гориво, ще го сменя, чисто ново мога да го намеря за около 170-200 местни пари, в комплект с чисто нов филтър на Мопар, инак само Мопар филтър мисля ме дерат 70тина или 90тина пари, не помня точно.
Другото, което още от зимата ме гложди е състоянието на акумулатора, тази жълта Оптима е оригинална но е на може би 3-4 години и вече е полумъртва, преди малко беше на 7.9Волта но това след като 7-8 пъти държах на контакт да обезвъздуша горивната система и с активирани подгряващи свещи. Онзи ден беше на около 11.6Волта след около месец престой без палене на джипа. Ще видя кога съм я купил и ако е по-стара от три години, ще взема нова преди да тръгна на дълъг път за да няма тъпи изненади.
Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Оптима не са това, което са били някога (преди 10 години), откакто производството е изнесено в Мексико. Гранична полиция имат няколко десетки оптими, покрай разни други поръчки. Вече двуцифрен процент са минавали гаранция. По форумите може да се начетеш на доста леле мале. В УК си, така че ще ти е безкрайно лесно да ис вземеш един Oddyssey от https://www.tayna.co.uk
-
За уплътнението, виж около централния болт с щестограма, около него има един пръстен бял, който е повреден и паднаха парчетии когато свалих стария Мопарски филтър.
Мерси за съвета за батерията, Оптимата по предписание на Джийп идва жълта, но верно на сайта пише, че има 1 година гаранция, а Одисей 2 години, като цената е същата, обаче Одисей е по-мощна и с повече капацитет. Трябва да погледна на 100% дали ще влезе но на теория пасва.
-
-
С разкачен МАФ и бууст сензор двигателя запали и работи без да светне Чек Енджин лампата, интересното беше, че при откачен МАФ сензон двигателя се форсира и държи на 2000 оборота без да пуши.
При разкачен бууст сензор само, вдига по-малко обороти и пуши като за световно и смърди зверски.
Това за работата при разкачен МАФ сензор силно ме озадачи, да не плювне грешка видима на таблото и да се форсира до над 2000 оборота е изненада.
Почвам да се съмнявам в качеството на сензорите, които съм купил.
Тъпото е, че дори и един от трите да не е като хората, може би комбинацията от трите и разликата в показанията дори на един, тоест показанията,които ЕКУ очаква, може да вкара целия двигател в авариен режим.
Чудя се дали не трябва да преглътна цената и да поръчам нови сензори от дилъра или направо от Америка, но каква гаранция имам, че няма да са ментета дори и от Америка да поръчам...
Може би клоня към три нови сензора от дилъра.
Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Като се сменят разни датчици по тая кола не трябва ли да им се прави адаптация? Поне не се сещам да си писал, че си запознал компютъра с тях.Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Коментар
-
Не, не се адаптират защото всякакви ремонти по автомобила се правят при разкачен акумулатор, а при обратното закачане на батерията то модулите, ЕКУ и ТИПМ се запознават с каквото има закачено по КАН мрежата и си правят тестове и в зависимост от резултатите от тестовете си правят адаптации и автокорекции. Единствено нов/сменен ТИПМ се запознава по специален начин или със софтуер или с едни трикове набързо.
-
Питах, защото скоро се зачетох за МАФ-а на моята кола. Модела е излязъл 2004г.Оказа се, че след смяна трябва адаптация. Явно различните производители имат различни решения.
-
-
Поръчах три нови сензора от дилъра и го изнудих за по-сериозна отстъпка. До няколко дни чакаме МАП, МАФ и Бууст сензор.
Утре ако имам време и мотивация ще опитам да вкарам сонда с камера във всмукателния колектор и ЕГР да видя как е хавата.
Ако е зле или има индикации да е зле от към нагар, ще разглобявам и ще чистя, поне да знам, че няма кътче за сервизиране по този двигател където да не съм пипнал.Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Днес взех трите оригинални сензора, още седят в на жена ми джипа, нямах време и толкова силно желание да работя по джипа днес.
Научих обаче странни неща днес при дилъра на ДЖИЙП.
Моя дилър отказва да пипа много навътре в джипове по-стари от 2011-2012, каза ми, че ДЖИЙП са им спрели лицензите за диагностиката преди 2011.
Казаха ми, че моделите преди 2006-та-2007ма са със съвсем различно управление и изискват трети вид софтуер, Мопар или не-Мопар не запомних точно, но с други думи, категорично НЕ се наеха да помогнат.
Викнаха веднага един ДЖИЙП механик, обсъдихме ситуацията, питаха ме за грешки за чек енджин лампа, за качеството на горивото, за запушвания по колекторите, за ДиПиЕф, за катализатор и след като им обясних, ми казаха, че освен да ми проверят горивото с някакъв тест и като видят, че няма грешки, надали ще направят много други неща...
Има друг дилър, много по-голям но е почти до Лондон и не ми се мисли...
Имам нови идеи и някакви вътрешни позитивни усещания, че почти съм преборил проблема, но скоро ще се разбере дали съм правБъдете живи и здрави!
Коментар
-
Днес между срещите ресетнах многократно всички памети в модули, в ЕКЮ и т.н.
След ресет двигателя работи почти перфектно дори и до към 2000 оборота но после бързо почва да коригира нещо и след 2-3 минутки става същия шит.
Откачих акумулатора, смених МАП, МАФ и БУУСТ сензорите с оригинални от дилъра, някой са Японски, други немски.
Промяна няма, ресетвах пак няколко пъти с новите сензори и същото. Свалих диагностичните данни преди и по време на и след тестовете с новите датчици но не съм ги анализирал, на пръв поглед всичко е нормално и като със "старите" чисто нови сензори не от дилъра.
Следваща стъпка е в посока ЕГР и всмукателен колектор.
Бъдете живи и здрави!
- 1 like
Коментар
-
Имам едно много тъпо предположение, и сигурно няма да е това, но все пак да пробвам...
Пробвай да закачиш един от тези датчици на буксата му, но без да монтираш датчика на мястото му. И съответно виж дали пак ще го има ограничаването на оборотите.
...
Обяснението ми е още по тъпо, ама все пак...
Прочетох, че проблема е почнал, след като си сменил консумативи, включително въздушен филтър. Ако тоя филтър е нещо калпав, та има голямо съпротивление при всмукване на въздух през него, точно тоя датчик ще отчита много ниско налягане при по-високи обороти.
-
Благодаря Цецо, нито е тъпо нито ти е неясно предложението и предположението.
Това с датчиците го опитах, има промяна, естествено но не и решение.
Филтъра за въздух не съм опитал да сваля/сменя, а и не мисля, че съм го пипал но мисля, че пробвах с отворен филтър, което е дефакто байпас на филтъра и нямаше разрешаване на проблема.
Остава ми всмукателния колектор и ЕГР, ако не е от там, отивам не следващите заподозряни гориво.
В дилира няколко пъти споменаха качеството на горивото, тест на горивото... а в моята бензиностанция сега правят ремонт на подземните цистерни за гориво... чудя се дали няма връзка и дали да не източа резервоара и да сложа чисто ново гориво, ей така за всеки случай, защото са 50-60 кинта на фона на хилядите, които вече дадох без резултат...
-
Мислех да пиша на няколко пъти, след това размислях за да не изглежда като заяждане...
Тоя път вече не се стърпях. Не ти ли писва да сменаш чаркове на онче-бонче без ефект? Да си губиш времето? Да инвестираш в джаджи за диагностика ползата от която е спорна? Защо не занесеш автомобила в сервиз и да решиш проблема веднъж и завинаги?
Да ти разкажа какво имам предвид и кога аз закачих кабела за диагностика на стената и почти забравих за него.
Преди десетина години двигателят на бензиновото мепесе започна да прекъсва на моменти. Съответно аз като виден диагностик закачих кабела, пуснах компютъра и той рече и отсече - ламбда сонда. Обаче, ламбда сондата беше широколентова, и тогава струваше към 400 - 500 пари. И се започна една проверка на каквото му хрумна. Свещи, кабели, бобини, налягане на гориво...
Накрая се разговорих с приятел, и той ми каза - дай да закараме автомобила при един човек да го погледне и да видим какво ще стане. Речено - сторено. Закарахме автомобила, и след няколко часа си го взех готов, работещ, бе за му е сменяна ламбда сондата за 500 пари. Финално се беше оказала някаква глупост, и като говотих с човека, той извади логически и технически издържано обяснение как от тая глупост ЕКУ се подлъгва че има проблем със датчика за 02.
След това обмислих случката и за себе си реших, че тоя кабел в ръцете на човек без опит, който го ползва 2 пъти годишно и не се занимава с диагностика, не чете непрекъснато кое и как е безсмислен чарк. Освен за "нулиране на маслото".
Ако бях продължил твърдоглаво да ровя по проблема, щях да имам нова ламбда сонда за 500 пари и проблемен автомобил И кой знае кога, как и с още колко щеше да приключи тоя проблем.
Тогава окачих кабела на стената и забравих за него. След това стоя няколко години в приятел ентусиаст...
/край на историята/
- 3 likes
Коментар
-
Калине, с теб вече го водихме този разговор, много конкретни неща можеш да кажеш по твоята специалност но ти избираш тази безмислена и десктруктивна посока.
Приеми, че аз имам мнение базирано на конкретен опит и ситуации, ти имаш различен живот, на различно място в различни ситуации, защо се впрягаш след като казвам реални неща за реални сервизи.
Аз съм прям и искрен, и не ругая и не недоволствам срещу всички сервизи или срещу твоята гилдия и професия, моля те бъди адекватен спрямо поведението ми!
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеМислех да пиша на няколко пъти, след това размислях за да не изглежда като заяждане...
Тоя път вече не се стърпях. Не ти ли писва да сменаш чаркове на онче-бонче без ефект? Да си губиш времето? Да инвестираш в джаджи за диагностика ползата от която е спорна? Защо не занесеш автомобила в сервиз и да решиш проблема веднъж и завинаги?
Да ти разкажа какво имам предвид и кога аз закачих кабела за диагностика на стената и почти забравих за него.
Преди десетина години двигателят на бензиновото мепесе започна да прекъсва на моменти. Съответно аз като виден диагностик закачих кабела, пуснах компютъра и той рече и отсече - ламбда сонда. Обаче, ламбда сондата беше широколентова, и тогава струваше към 400 - 500 пари. И се започна една проверка на каквото му хрумна. Свещи, кабели, бобини, налягане на гориво...
Накрая се разговорих с приятел, и той ми каза - дай да закараме автомобила при един човек да го погледне и да видим какво ще стане. Речено - сторено. Закарахме автомобила, и след няколко часа си го взех готов, работещ, бе за му е сменяна ламбда сондата за 500 пари. Финално се беше оказала някаква глупост, и като говотих с човека, той извади логически и технически издържано обяснение как от тая глупост ЕКУ се подлъгва че има проблем със датчика за 02.
След това обмислих случката и за себе си реших, че тоя кабел в ръцете на човек без опит, който го ползва 2 пъти годишно и не се занимава с диагностика, не чете непрекъснато кое и как е безсмислен чарк. Освен за "нулиране на маслото".
Ако бях продължил твърдоглаво да ровя по проблема, щях да имам нова ламбда сонда за 500 пари и проблемен автомобил И кой знае кога, как и с още колко щеше да приключи тоя проблем.
Тогава окачих кабела на стената и забравих за него. След това стоя няколко години в приятел ентусиаст...
/край на историята/
И аз се възспирах да пиша, понеже в една друга тема автора каза, че си е доволен от колата, а в тази спомена че му прави кеф да си ръчка и сам да открие проблема. Но според мен отдавна не му доставя удоволствие, да не говорим за финансовата част. Аз вече щях да съм и бил шута на тая кола. По-добра и по-безпроблемна няма да става, годините вървят.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
- 2 likes
Коментар
-
Не се въздържай, дори напротив, пиши, само да е в рамките на добрия тон, искрено те насърчавам и теб и всеки друг, това е място за споделяне на информация, мнения и съвети.
-
Аз по темата няма какво да помогна технически. Просто ти се възхищавам на нервите. Винаги много се нервирам, когато правя моя кола. Ако е на някой друг, ми е по-спокойно и даже ми е кеф да си работя. Да не звучи, че се уча на нея, правя това, което знам и мога. Не че се е случвало скоро де, всички минахме на автосервизи.
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение... как от тая глупост ЕКУ се подлъгва че има проблем със датчика за 02.
След това обмислих случката и за себе си реших, че тоя кабел в ръцете на човек без опит, който го ползва 2 пъти годишно и не се занимава с диагностика, не чете непрекъснато кое и как е безсмислен чарк. Освен за "нулиране на маслото".
Ако бях продължил твърдоглаво да ровя по проблема, щях да имам нова ламбда сонда за 500 пари и проблемен автомобил И кой знае кога, как и с още колко щеше да приключи тоя проблем.
Тогава окачих кабела на стената и забравих за него. След това стоя няколко години в приятел ентусиаст...
/край на историята/
В един момент WJ взе да хвърля грешка, свързана със скоростната кутия. Според сервизния наръчник тази грешка се предизвиква от проблем с един соленоид и датчик за налягане. Ми, смених ги и двата чарка, барабар с маслото, ама к*р! Проблемът продължава ...
Хора, които се занимават с такива ремонти, взеха да говорят за цялостен ремонт на кутията за 2К+ пари
Обаче, след търсене в американския джипфорум, попаднах на поста на препатил американски съфорумец, според когото скоростната кутия е вързана на една и съща маса със задната ламбда сонда. И при проблем с последната, компютърът започвал да хвърля въпросната грешка.
Поглеждам задната сонда - ами тя много умряла и дава на късо. Смених я с една втора употреба, която се търкаляше в тулбокса, и работата заспа. Грешката изчезна, джипът си тръгна нормално.
Те така с диагностиката ...
Ние не сме неутрални!
- 2 likes
Коментар
-
Такива нелогични на пръв поглед случаи с лопата да ги ринеш. В сервиза бяха правили нещо по дизелчето. Вземам го за да видя как е. Включвам на задна - включва с удар. Включвам на директна - пак така. А преди за влезе в сервиза всичко беше ок. Дадох газ и веднага се изясни, че има проблем с моторетката - набира като Чинкуеченто на 1 цилиндър. Оказа се, че не са включили датчика за налягане в смукателния колектор. След включването му изчезнаха ударите при включване на скорост.
Къде е мапа, къде са скоростите и защо едното води до проблем с другото? Сложни джаджи...
- 3 likes
Коментар
-
Като спомена гориво, да ти кажа аз в какъв филм се бях вкарал. От както съм взел колата зареждам само на един и същ Ромпетрол. Нафтата перфектна, колата лети. Зареждам веднъж месечно, защото с един резервоар минавам към 1300 + километра. Септември месец Лукойл спря за капитален ремонт и реконструкции. Октомври пълня резервоара и заминавам за София да ми изключат ЕГР-а и да ми ремапнат колата. Свършиха си хората работата и тръгвам да се прибирам. Колата сякаш не бива нещо. Викам си - сигурно си въобразявам нещо. Може да се каже, че карам пенсионерската, спазвам ограниченията. Разхода уж трябваше да падне, той се вдигна. Втори резервоар, трети резервоар, колата не е това което беше. Декември ходих в Родопите(пак с пълен резервоар от същия Ромпетрол) и по баирите нещата бяха трагични. Колата ускорява на тласъци. Наема, задържа, пак наема и така. Почна да ми бръмчи мухата, че тия нещо са ми омазали софтуера. Като се върнахме я закачихме на диагностика в движение. Турбината надува, после налягането пада, пак надува, пак пада. Смяна на клапан за налягане, МАФ и други с такива от работеща кола, ефект нула. Вече бях убеден, че софтуера е омазан.
Гледам един ден реклама : Шел ви пауър дизел на цената на обикновената нафта. Почетох за ви пауъра, отзивите са добри. Докато дойде вторник(тогава е промоцията) нафтата падна буквално до нулата. Към нафтата слагам двутактово масло и БДЦ. Зимата БДЦ-то го дават по 2 гр на литър, ама аз нещо се обърках в сметките и сложих 4 гр на литър. Скоро ми направи впечатление, че проблема го няма. Опитах да го възпроизведа, ама не става. Няма го. Напънах си малко мозъка да върна лентата назад. На края на резервоара с Баташка нафта(на връщане от Родопите винаги зареждам в Батак от една и съща бензиностанция. Зареждат я с Лукойлска нафта и горивото е супер) проблема се усещаше осезаемо по-слабо. Финалните ми мисли : поведението на турбината е било следствие от работата на дюзите, а не първопричина. След като в Лукойл е свършила нафтата(поради дългия ремонт), Ромпетрол са заредили някаква отровна нафта. Заради смотаната нафта ми се превъртяха сумати мисли през главата. От омазан софтуер до счупена кола.
Последно редактирано от kameno karp; 09-02-22, 09:21.Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
- 2 likes
Коментар
-
Спорно е за европейското гориво. Знам за случаи на блокирали мотори от калпава нафта в Люксембург. Иде реч за камиони, ма и те са нафтоползватели. Който не знае, там е най-евтина и всеки пълни гюма ако минава. Становище на официалния сервиз-лошо гориво.
-
Ромпетрол твърдят, че горивото им не е от Лукойл
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеМислех да пиша на няколко пъти, след това размислях за да не изглежда като заяждане...
Тоя път вече не се стърпях. Не ти ли писва да сменаш чаркове на онче-бонче без ефект? Да си губиш времето? Да инвестираш в джаджи за диагностика ползата от която е спорна? Защо не занесеш автомобила в сервиз и да решиш проблема веднъж и завинаги?
Да ти разкажа какво имам предвид и кога аз закачих кабела за диагностика на стената и почти забравих за него.
Преди десетина години двигателят на бензиновото мепесе започна да прекъсва на моменти. Съответно аз като виден диагностик закачих кабела, пуснах компютъра и той рече и отсече - ламбда сонда. Обаче, ламбда сондата беше широколентова, и тогава струваше към 400 - 500 пари. И се започна една проверка на каквото му хрумна. Свещи, кабели, бобини, налягане на гориво...
Накрая се разговорих с приятел, и той ми каза - дай да закараме автомобила при един човек да го погледне и да видим какво ще стане. Речено - сторено. Закарахме автомобила, и след няколко часа си го взех готов, работещ, бе за му е сменяна ламбда сондата за 500 пари. Финално се беше оказала някаква глупост, и като говотих с човека, той извади логически и технически издържано обяснение как от тая глупост ЕКУ се подлъгва че има проблем със датчика за 02.
След това обмислих случката и за себе си реших, че тоя кабел в ръцете на човек без опит, който го ползва 2 пъти годишно и не се занимава с диагностика, не чете непрекъснато кое и как е безсмислен чарк. Освен за "нулиране на маслото".
Ако бях продължил твърдоглаво да ровя по проблема, щях да имам нова ламбда сонда за 500 пари и проблемен автомобил И кой знае кога, как и с още колко щеше да приключи тоя проблем.
Тогава окачих кабела на стената и забравих за него. След това стоя няколко години в приятел ентусиаст...
/край на историята/
Мисля, че си пропуснал да отбележиш факта, че аз реално НЯМАМ близък дилър и официален сервиз на джийп на който да мога да разчитам и да се доверя.
Ето виж какво съм написал само няколко реда по-нагоре => "Моя дилър отказва да пипа много навътре в джипове по-стари от 2011-2012, каза ми, че ДЖИЙП са им спрели лицензите за диагностиката преди 2011."
При тази ситуация при кой да отида, в местната аптека, в местния сервиз на Сеат, на Тойота, на Мерцедес или на БМВ, около мен има само такива официални и доверени сервизи, но за ФИАТ и Джийп най-близкия ми след моя локален е почти до Лондон.
Аз съм много благодарен на всички мнения защото всяко мнение ми помага, независимо дали е конструктивна критика, техническо насочване или просто морална подкрепа
Спорна диагностика аз не употребявам, спорните съм ги тествал и седят и ловят прах някъде у дома, всичко, което ползвам е или на ниво дилъра или малко под тяхното ниво + ползвах и инструкциите, които ползват дилърите по света.
Спорна диагностика не може да ти програмира ЕКЮ, да ресертва памети, модули, да прави команди дълбоко в ЕКЮ и модулите, и това го обсъдих с дилърския механик.
Освен това, ако не друго аз съм светъл пример какво да НЕ правят хора със слаби нерви и стриктен бюджет за диагностика и обслужване на автомобилааз ограничения нямам, бюджет за сега има и освен тук таме едни майки всичко останало ми е хоби за удоволствие и чесане на мозъка и ръцете.
Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Да, всъщност само ника му тук беше такъв, иначе се казва Милен.
И аз не го познавам лично, но преди време говорехме понякога по телефона, и ми е споменавал, че се чува с теб понякога(освен да не съм го разбрал). Свестен е, ама малко особняк, и не се чуваме от доста време вече... Но е в час, и най-вече с много опит.
Не мисля, че вече е пенсионер, но и не знам дали още е там където беше. При всички положения, ако още си имаш приказка с него, може да ти даде някакви ценни насоки.
...
ПП: Някъде му имам телефони, ако нещо, пиши да ти ги пратя на ЛС.Последно редактирано от cecoa1; 09-02-22, 10:37.
-
Цецо, ще ти бъда благодарен ако ми пуснеш телефона му на ЛС. И със сигурност не се е чувал с мен, никога не съм говорил с него.
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар