Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Wrangler Sahara Unlimited 2.8 CRD Auto - още един в клуба

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Toвa e 100Ah, ако е вярна информацията, която намирам. Минава за нормален джипов акумулатор, и категорично не минава за камионски такъв - там умножи по 2, и после сложи 2 акумулатора.

    Старото ми терано беше фабрично с 95Ah акумулатор.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Мхм, и аз така процедирам - най-голямото, което може да се побере на стандартното място. Това за "цивилна" кола. Естоествено ако е нужно, щото например на ферозата ми (1.6 бензин) категорично не и трябва 100Ah акумулатор по никакви критерии, а място има и за по-голям даже.
      Последно редактирано от sparkybg; 15-02-22, 19:54.

    • kalin09
      kalin09 коментира
      Редактиране на коментар
      Тия 80% от къде ги измисли. Тежи аналогично на АГМ ексайд и с 10кг повече от оловно-киселинен. Това за 100Ач

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      30 съм имал предвид, ама май и това е много. Поправих се. Сравнено с нормален не-AGM.

  • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Toвa e 100Ah, ако е вярна информацията, която намирам. Минава за нормален джипов акумулатор, и категорично не минава за камионски такъв - там умножи по 2, и после сложи 2 акумулатора.

    Старото ми терано беше фабрично с 95Ah акумулатор.
    Така изглежда амплитудата на волтажа.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20220131-172908.png
Прегледи:505
Размер:107.6 КБ
ID:6817625
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • Според мен това са добри акумулатори, на добри цени и по-дълъг живот.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220216_082329.jpg
Прегледи:518
Размер:149.9 КБ
ID:6817760
      Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
      Око за око, паста за зъби!
      Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

      Коментар


      • Две седмици и кусур чакам части, деа и литовци ли, латвийци ли са, тяхната сметка, нацвъкали ментеливи магазини в Ибей.юк и човек ако не гледа добре (като мен понякога), купува, плаща за бърза доставка и получава един ... скъп но за сметка на това ментелив и много забавен при доставката продукт.

        ЯдосАх се, и се регистрирах в един уеб сайт, английски, нещо като представител на Елринг, и О Чудо - оказа се Елринг или поне Английския бранш/представител са под една шапка с TRW, Pierburg, Elring, Wahler и други. ТРВ са много силни и добри в спирачната част, Елринг са лидери в уплътненията и се оказва ДЖИЙП оригинално идва с техни гарнитури, а Пиербург са доста от ДЖИЙПските оригинални сензори и компоненти по двигателя ит.н.

        По-важното е, че имат много готини електронни каталози със реални снимки, размери и параметри и се оказа, че редовните прееби другарче финтове на ДЖИЙП може да ги прескоча

        Ей тия неща струват тройно при дилъра и се чакат със седмици, а в ибей само ментета от китайската част на литволатвия, за това нека предпочетем оригиналното:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot from 2022-02-19 20-41-24.png
Прегледи:433
Размер:131.7 КБ
ID:6819429

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot from 2022-02-19 20-21-46.png Прегледи:0 Размер:163.4 КБ ID:6819421

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:305_950_.png Прегледи:0 Размер:137.3 КБ ID:6819420

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:7_22184_65_0.jpg Прегледи:0 Размер:28.8 КБ ID:6819419

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:7_01317_10_0.jpg Прегледи:0 Размер:37.1 КБ ID:6819418
        Последно редактирано от BatGeorgeone; 19-02-22, 21:42.
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • MoridinBG
          MoridinBG коментира
          Редактиране на коментар
          Ами то това е така при всички марки общо взето. Тойота с Denso/Aisin, немците с Бош, Сименс и т.н.
          Мисля във всяка марка схемата е 1. Намираш си читав източник на оригинални части, различен от дилъра, 2. Намираш ОЕМ производителите на повечето възли.

        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Ванка, FYI и Джийп са в леглото с Денсо и Айсин, от ECU и управление на ДВГ през скоростните кутии

      • Това EGR клапан ли е? Беше споменал, че се продава с колектора.
        Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
        Око за око, паста за зъби!
        Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

        Коментар


        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Дойде ми вакуум тестера, само преходник трябва да сделам и ще тествам ЕГР клапана.

          Ако клапана е зле след теста и цената е под или около 100 кинта и идва бързо, ще го сменя.

          Дюзите само ако няма никакво подобрение след ЕГР областа и колектора, те са отгоре и не изискват голямо разглобяване, за разлика от колекторите и ЕГР.

        • murfito
          murfito коментира
          Редактиране на коментар
          Ти наясно ли си какво ще тестваш на клапана?

        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Мърфи, да => https://az25411.vo.msecnd.net/pdf/5/...5_en_51393.pdf

      • По повод дюзите–това е истински 'хардкор". Колектори, турбини са упражнения за кръжочници. Добре ще направите, ако още сега си поръчате обратен чук или преса.
        FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

        Коментар


        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Благодаря колега, имам и обратен чук и преса, но стигна ли до дюзите, поне няколко дни подред ще ги кисна обилно с проникващ спрей.

        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Евала колега, ти се оказа познал верния резултат

      • Официалния производител/дистрибутор на Елринг и Пиърбург ме отряза, много съм малък за тях и им е забранено на продават на малки сервизи, но пък бяха любезни да ме насочът към ре-дистрибутори, които ми отговориха и сега чакам оферти и време за доставка.

        Тук все още има буря и още не съм почнал работа по джипа, на вън е леко подухващо и имам само една счупена ограда, счупен навес за джипа и част от покрива на работилницата разхвърлян из задния двор в следствие на 200км/ч ветрове.
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • Угадай фильм по кадру


          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2022-05-21 312.27.32.jpg
Прегледи:313
Размер:443.8 КБ
ID:6867304

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2022-05-21 317.31.11.jpg
Прегледи:311
Размер:645.3 КБ
ID:6867303

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2022-05-21 318.04.35.jpg
Прегледи:319
Размер:524.9 КБ
ID:6867302
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • Колко време продължи секса?
            FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

            Коментар


            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              Не е свършил още, мен много ме боли и съм в паузи от по няколко седмици.

          • Остават ми два инжектора да сваля но те са направо заварени от корозията.

            Нямам пламъчен резак (ОксиАцетилен).

            Нямам(поръчах и я чакам) малка бижутерска горелка нито пък имам пламъчен поялник с малък фокусиран пламък.

            Имам електрожен и телоподаващо, обратен чук и сет за вадене на инжектори.

            Вече няколко седмици кисна дюзите в кви ли не химии, не помага.

            Въпроса ми е как да нагрея инжектора БЕЗ да повредя пластмасовия капак на главата и без да стопя/запаля кабелите наблизо?

            В нета има едни електромагнитни нагреватели ама струват четирицифрена сума във валута...

            Мисля си за сваляне на главата без да свалям двигателя и после главата мога да я нагрявам, да ползвам пресата ми и т.н.

            Други идея някой може ли да предложи?
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              Пожарникарино, или помагай или бегай да се правиш на остроумен на друго място, за пореден път ми влизаш остроумно и после се цупиш като те наругая!

            • kalin09
              kalin09 коментира
              Редактиране на коментар
              Гледам съм помогнал-разбрал си каква глупост си намислил...

            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              Много ти благодаря за помоща Калине, вземи се въздържай ако обичаш да ми помагаш с други остроумия за в бъдеще.

          • Да, не можеш да изкараш главата преди дюзите.
            Не, не нагрявай с горелка.
            Обикновенно ги замразяват.
            Да, никаква химия не върши работа, независимо от рекламите.
            Да, единственото решение е голям обратен чук, хидравлична преса или механично блъскащо устроиство.
            Най ме е страх от хора без мечти...

            Коментар


            • Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
              ...В нета има едни електромагнитни нагреватели ама струват четирицифрена сума във валута...
              Индукционни нагреватели (induction heaters).
              Общо взето завършените устройства са скъпички, но при китайците има нелоши оферти за такива устройства във вид на платка и индуктор. За да работят им трябва захранване, да кажем 12V или 24V и течно охлаждане за индуктора (по китайски - помпичка за рибки и кофа с вода).
              С тия джаджи трябва да се работи внимателно, защото загравят всякакви метали в полето на индуктора, а не само това което ти искаш да нагрееш. Ако са на по-висока честота успешно нагряват (и топят) и цветни метали.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • Ще опитам да намеря гайка по размер на дюзата, да я завия, да заваря на гайката рамо с което да мога да завъртя дюзата, която ще е вече нагрята солидно и вече завъртяна ще излезе.

                Но, не искам да заварявам директно на дюзата защото после няма да мога да завия обратния чук.

                Винаги остава и варианта да рапробия цялата дюза но ще е игракча за часове и никак не ми се започва такава дейност, по-скоро бих пожертвал капака на главата, защото и това ми беше дадено като възможност.
                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • Нали се сещаш че при тоя сценарий (индукционния нагревател) дюзата няма да става за нищо после?

                  И земи ги махни тия капаци и кабели, че да не ги жертваш. Калин горе това ти каза, ама нали ви е по-лесно да се дърляте...
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • BatGeorgeone
                    BatGeorgeone коментира
                    Редактиране на коментар
                    Калин нищо смислено не е казал, както обикновенно, ами отново ми се дърви в неговия си стил "аз съм най-добрия механико-пожарникар, а всички останали съфорумници са поводи за сарказъм и гъдел на егото"...

                    Дюзите отиват на боклука, не ми дреме за тях, ще вземам нови така или иначе.

                    Кабелите да се махнат не е тривиална задача както и всички пластмасарии наоколо.

                • Така запекли инжектори най-лесно се вадят с обратен пневматичен чук. Ако някой около теб има, да ти услужи би било добре. Виждал съм и самоделен, направен от пневматичната част на къртач.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • BatGeorgeone
                    BatGeorgeone коментира
                    Редактиране на коментар
                    Придобих набор от няколко много по-големи обратни чука и съответните накрайници/адаптери.

                    Или ще излезе с чука или ще разпробия всичко и стружка по стружка ще я извадя тази дюза

                    Или пак ще викам електрожена, капака ме боли за него, 1-200 кинта на фона на 1000 за четири дюзи е направо подарък.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X