Обява

Свий
Няма добавени обяви.

XJ или ZJ за офроуд проект?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: XJ или ZJ за офроуд проект?

    Бутилката центрирана, резервната гума отвън на стойка с преимущество в дясно, иструменти, компресор и т.н. в дясно. Ако пак не стига за баланс сложи и акумулатора отзад в дясно и готово. Няма ли да стане така?
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #62
      От: XJ или ZJ за офроуд проект?

      Така е най-разумно.
      Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
      0888/00-55-37

      Коментар


      • #63
        От: XJ или ZJ за офроуд проект?

        Дай да си говорим малко за окачването. На какво си се спрял..!?

        Коментар


        • #64
          От: XJ или ZJ за офроуд проект?

          Ами пак си харесах кит на Rough Country.
          4 - инча с дълги рамена. Това е максимумът, който предлагат за ZJ




          От качеството съм много доволен. 2 години ползване и само един накрайник на щангата отпред рециклирах и сега съм си поръчал ребилд кит за унибалите в носачите. Износиха се втулките вътре и са за смяна. Като цяло тия втулки са им слаби и често ги обсъждат и пускат нови модели.
          Вече предлагат и ребилд кит за горни и долни носачи на цена от 30 долара, което решава проблемите.
          Другият вариант е усилени унибали по 40 долара парчето (160 долара общо) от Currie

          Иначе като метални части и спойките са здрави. Пружините също са добри и не клекнаха.

          Има и по-хубави китове на други фирми, но цените са двойни.

          Единствено искам да си купя по-хубави амортисьори, за да си гарантирам донякъде по приятната возия.
          Гранда в заводкси вид вози като S-класа или някой ситроен, но след лифт всички казват че ще си загубя возията.
          Така стана и с малкия черок.

          Тук сега се надявам че в комбинация с носачи дълги рамена и подходящи амове нещата ще са по-добре и ще си спася част от возията.

          Чуденката ми е дали да поръчам този кит от снимката в този му вид и да усетя с д-то си как ще вози в действителност с амовете в комплекта, които вървят по 50 долара парчето или да поръчам друг комплект, който всъщност е само ъпгрейд и за 2/3 от цената на целия комплект от снимката ще ми продадат само предните и задни Long arm-ове и всичко за тяхния монтаж. Няма да имам пружини, амове, щанги, планки и биалетки, които трябва да поръчвам отделно.
          Така разхвърляно и не в комплект цената става по-дебела, но пък ще мога да си купя по-хубави амове.

          Примерно тези са по 100 долара парчето и в щатите доста ги купуват и обсъждат.
          Bilstein 5100
          Имат и цинкове покритие против корозия.


          Един ползващ лонг-арм окачване на Clayton + Билщайн амортисорите пише следното:
          The Clayton LA kit has been incredible and highly recommend it. The ride at 7" of lift and 35's feels like a cadillac and I'm not joking. It is very plush on the road and handles just as great on rocks as it does flying down desert trails.
          Това ще го реша като поръчам нещата.





          Другото, което ще ми трябва допълнително за 35-ците е подложки над пружините. Минимумът, който ми е нужен е 0,5 инча. Т.е. общ лифт от 4.5 инча само от окачването е достатъчен. Аз, обаче ще добавя или 1 или 1,5 още с подложки, защото половин инч ще загубя само от допълнителния товар, който смятам да катеря по джипа или който получвам реално като се натоварим 2-3 човека.

          Като цяло ще се опитам с минимален лифт да си осигуря безпроблемно събиране на 35-ците. максимално рязане и това е. Не искам да прекалявам с лифта, защото принципно се отразява негативно на много компоненти и на на последно място джипът става крайно неудобен за качване и нормално ползване.
          Черока с 4.5 инча понякога ми идва и на мен висок, пък за други хора им идва даже прекален.
          35-ците сами по себе си осигуряват много добра проходимост и едва ли ще опра до нужда от яки шпагати на окачването. Лонг арма с откачени биалетки ще има предостатъчни ходове.

          Целя максимален лифт 5 инча, така че да имам малко запас за големите гуми. Така или иначе карданите ще се препряват и не мисля, че половин или един инч отгоре ще са проблем за нещо друго.

          Важна част, за да не опират гумите са калниците и тяхното орязване.
          Спрял съм се на един модел cut-out fender flares, но не са популярните bushwacker, а бившите icelandic fender flares.
          Оказа се, че фирмата или е фалирала или е купена от американци, които отскоро произвеждат тези готини уширители под друго име. Пише, че допълнително са ги усилии и имат едно демонстративно клипче доказващо здравината им. Цената им е равна с тази на бушуокърите, но за разлика от тях осигуряват 1 инча повече отвор и са изработени от стъклопласт, а не пластмаса и хората твърдят, че се ремонтират лесно при нужда. Всъщност на клипчето ги газят даже с джип, хвърлят от 10 метра на асфалт и млатят с чук и си остават здрави
          Сега се казват Z-max fender flares и осигуряват 2 инча допълнителен допълнителен отвор за по-големи гуми.
          За други марки Jeep първата буква е взаимствана от модела. Примерно за XJ уширителите се казват X-max и т.н.

          Джипът от снимката е с 4.5 инча окачване, уширителите и 35-ци гуми.


          Доста е трудоемък монтажът и на повечето хора им отнема дори няколко дни. Много се реже, разглабят се отвътре корите на багажника, правят се нови шевове на ламарини и т.н. Това касае основно задницата, защото отпред може да се реже доста съвсем спокойно.



          Последно редактирано от verter; 21-06-13, 22:52.
          Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
          0888/00-55-37

          Коментар


          • #65
            От: XJ или ZJ за офроуд проект?

            Защо не погледнеш и Rubicon Express RE8300 ZJ 4.5" Extreme Duty Long Arm Kit..?!! На много места пише, че е най-доброто за ZJ като окачване за тоя лифт въобще, а и най-здравото (коравото - може и да не се наложи слагането на подложки). Може да се намери в момента и на цена под 3000$, а до преди година и нещо беше 3500$.

            П.П. Иначе уширителите на които си се спрял не ме радват особено - не са достатъчно агресивни като
            bushwacker-а (приятели по вкус няма все пак). Много лачено ми стоят, а и стигне ли се да подпираш на тях с тоя им монтаж ще омачкаш целия джип. Лично проверено bushwacker-а работи, а стигне ли се до кривене на ламарини, просто си се откача и после сменяш само ламаринките на винтовете.
            Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 21-06-13, 22:43.

            Коментар


            • #66
              От: XJ или ZJ за офроуд проект?

              Вероятно е най-доброто, да. Просто няма да се вместя в предвидения бюджет с такова скъпо окачване.
              Всъщност много зависи какъв транспорт ще намеря за нещата. Ако мога да спестя оттам ще вложа в по-хубави части.
              Тези части, които съм си харесал ги смятам за по-добри от тези на малкия черок. Ще се опитам да направя по-добър джип с втория си опит, пък някой ден живи здрави може да има и трети.

              Марто, забелязвам, че визираш един джип, който е така да се каже домостративен, защото спомена и раздатката Atlas по-рано.
              Кара го собственикът на Master-Pull Емил.



              Това е неговият сетъп:

              Front axle built by Those Guys Rod and Customs:
              • Spidertrax housing and Knuckles
              • ARB air locker
              • Superior shafts
              • True Hi9 third member
              • CTM U-Joints
              • PSC hydro assist
              • High steer
              • Wilwood brakes

              Rear axle built by Wild West Fab:
              • Spidertrax housing
              • True Hi9 third member
              • Superior shafts
              • Wilwood brakes
              • ARB Air locker

              Drivetrain:
              • 5.9L V8
              • 46RE trans
              • 2 speed atlas
              • JE Reel drive shafts

              Bumpers:
              • Hanson front winch bumper
              • Hanson rear tire carrier modified to hold jerry cans

              Wheels/ Tires:
              • 37 x 12.5 R17 Goodyear MT/Rs
              • Walker Evans Bead Locks

              Recovery:
              • T-max EWI 12000 lb winch with Master-Pull 3/8th inch Superline XD-Milspec
              • Master-Pull 7/8ths inch Super Yanker and bridle
              • Master-Pull Superline XD winch extension
              • Master-Pull prototype swing blocks

              Suspension:
              • Rubicon Express 5.5 inch long arm kit
              • Rubicon Express reservoir shocks up front
              • JKS ACOS
              • Currie Antirock sway bars

              Misc:
              • PSC power steering pump and box, tapped for hydro assist
              • IPF HID lights
              • ICOM VHF Race Radio
              • Iceland Offroad fiberglass fender flares
              • Iceland Offroad rock sliders
              • ARB air compressor
              Щото в него има вложени около 20000 долара и той е с окачване на Рубикон експрес.
              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
              0888/00-55-37

              Коментар


              • #67
                От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                Абе не визирам чак този джип (обърни внимание, че е с Rubicon Express reservoir shocks up front, а аз не ти предлагам подобна опция), ама тя "топлата вода" е измислена отдавна... Ако предполагах, че имаш на разположение 20 000$, щях да те бутам в друга посока, но макар и да не сме карали заедно имам представа какво те влече и няма смисъл... На Rough Country кита който си избрал какви пари е..?!

                Коментар


                • #68
                  От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                  1500 долара гола цена е във вида от снимката.
                  Ако го купя само като лонг арм ъпгрейд (1000$), всичко останало допълнителна поръчка + билщайн амовете ще стъпи около 2000 долара гола цена.

                  Гола цена имам предвид без местен транспорт, карго, ДДС и акциз.
                  Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                  0888/00-55-37

                  Коментар


                  • #69
                    От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                    Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                    1500 долара гола цена е във вида от снимката.
                    Ако го купя само като лонг арм ъпгрейд (1000$), всичко останало допълнителна поръчка + билщайн амовете ще стъпи около 2000 долара гола цена.

                    Гола цена имам предвид без местен транспорт, карго, ДДС и акциз.
                    Вземай каквото си избрал! В "най-добрия" случай разликата ще е 800$ нагоре (пак без ДДС-та и акцизи) в полза на рубиконските части, а ти не си се засилил да караш рок кроулинг, че да търсиш чак такава здравина...

                    Коментар


                    • #70
                      От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                      Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение

                      Другото, което ще ми трябва допълнително за 35-ците е подложки над пружините. Минимумът, който ми е нужен е 0,5 инча. Т.е. общ лифт от 4.5 инча само от окачването е достатъчен. Аз, обаче ще добавя или 1 или 1,5 още с подложки, защото половин инч ще загубя само от допълнителния товар, който смятам да катеря по джипа или който получвам реално като се натоварим 2-3 човека.
                      Струва ми се че не си вникнал достатъчно в смисъла на понятието "лифт". Определено бъркаш понятието "лифт" с "drop percentage". Този параметър изразява процента на "изразходения" ход при стъпила на земята машина в покой. Сиреч ако хода ти е 12" и при стъпил на земята джип от него се "изразходват 8" този параметър е 8/12*100 = 67%. Ако добавиш към теглото да речем още 400 кг и вследствие на това в покой джипа слезне с още два инча тогава drop percentage ще се увеличи 10/12*100= 83%. Забележи обаче че и в двата случая двете крайни точки на хода лимитирани от бъмпстопа нагоре и от амортисьора (или колан) надолу са си същите. Понятието "лифт" използвано из разните сайтове ловящи клиенти е малко мъгливо и заблуждава доста неподготвени хора при избора. Целта на "повдигането" всъщност е да осигури пространство за артикулация и също така и за по-голямо колело. Бъмпстопа всъщност лимитира хода нагоре малко преди колелото да опре в някой елемент от конструкцията. За определн размер колело тази стойност е фиксирана. И да се качват хора и да товариш тухли все там ще опре бъмпстопа. При така наречения по народному "лифт" бъмпстопа се сваля надолу (или пък с подложка отсреща) колелото се ограничава по-рано. Разликата между мястото където се спира моста в оригинален вид и мястото където се спира моста при "повдигането" е всъщност лифта. Оттам нататък е въпрос на избор според поставените цели какъв ход ще ти е необходим. Разликата между дължината на напълно свит и напълно разтегнат амортисьор определя хода. Конкретните физически параметри на амортесьора определят параметрите на пружината. Целта е при напълно разпънат амортисьор пружината да е също разтегната докрай но да се крепи на място достатъчно надеждно без да има опастност да изпадне. Т.е. физическите параметри на амортисьора и на пружината са в пряка връзка и не можеш просто така да си избираш произволни пружини и амортисьори на принципа онче-бонче и "тоя ам е по-качествен" или па да ръгаш подложки са да го "повдигаш". Не че не може де, но остави този подход за витараджийте В сериозните сайтове дължините на амортисьорите в свито и разтегнато положение задължително присъстват като данни, а при пружините има данни за размерите и коравостта им. Като стана дума за "коравост" е добре да се върна на идеята ти с подложките които считаш че биха увеличили "лифта". По горе уточних че "лифта" всъщност не е височината на която стои в спряло положение джипа и "лифта" не се променя при натоварване на още тегло. Параметъра който се променя е drop percentage". Този параметър се избира според предназначението. Малкaта му стойност означава, че машината стои високо, защото при стъпила на земята машина се изчерпва малка част от хода. Примерно в статично положение амортрисьора се свива наполовина 6/12*100=50%. Това означава, че при движение и артикулиране на колелото ще има еднакъв ход нагоре и надолу. При машините за високоскоростно каране по неравен терен се избира именно такъв малък drop percentage", но обикновено по-малко от 50%. Някъде между 20-40%. Естествено това влошава драстично центъра на тежестта, но пък този тип машини обикновено не влизат в големи странични наклони. Там целата е 150 км/час по прав черен път. Запасът от ход нагоре е необходим за да не подскача цялата машина по неравностите, а да може окачването да ги поеме. При краулерите е точно обратното. Drop percentage се избира между 70-80%, защото при бавно движение (30-40 км/час) каквото е типично за този тип машини хода нагоре е излишен. Няма никакъв проблем когато се срещне високо препятствие пред едното колело при изчерпванетто на неговия ход нагоре (защото е минимален) да се повдигне цялата машина, а отсрещното колело, което има огромен запас от ход надолу да слезе и да продължи да контактува с терена. Целта тук е да се запази ниския център на тежестта. В твоя случай подходящия drop percentage е от краулерския тип, т.е машината да седи колкото се може по-ниско. Наклоните на всички щанги по окачването ще бъдат минимални и оттам верткалните паразитни сили в щангите също. Ще можеш да се ръчкаш по завоите на шосетата с висока скорост (нисък център) и да си запазиш максимално "возията" по черните пътища при скорости до около 40 км/час. При по-високи скорости ще започне да блъска в бъмпстоповете и ако имаш намерение да се ръчкаш по черните пътища ще ти трябва по-ниска стойност на drop percentage. Едва ли обаче имаш намерение да се ръчкаш по черно и заедно с това да се вдигаш на две гуми по завоите из шосетата. Ако не ти се занимава да подбираш отделните елементи по окачването винаги е по-добре да вземеш готов кит. Вероятността нещата да са сравнително правилно пресметнати е голяма. Продуктите на Rough Country са от най-ниския възможен клас и настройките специално на пружини и амортисьори са меко казано приблизителни. Аз имам опит с тази марка. Първото ми окачване е от тях. Впечатлението ми е: нискокачествени материали от най-евтините възможни в т.ч. използваните стомани (и двата панхарда съм кривил по няколко пъти от нищо) и това което е най-гадното гадния уретан от който продължават да изработват втулките на унибалите. По-лошото при тях е обаче, че с гама от два модела амортисьори покриват всички възможни марки и модели возила за които предлагат китове. Ама няма тоя е 1 тон, а другия 3 тона. Едни и същ валвинг за всички, Само ходовете и дължините им се различават. Резулататите естествено не са особено впечатляващи. Продават само защото хората нямат база за сравнение и като си монтират тяхното окачване с "универсалните" амортисьори си мислят, че резулататът такъв какъвто е нормален и друг не съществува и всичко си е ОК. Иначе амортисьорите има са доста издръжливи спор няма. Пружините им обаче са откровенно менте. Моите задни от тях за две години слегнаха с 15 мм. и то не еднакво и двете. За гнусния евтин уретан май споменах. При мен изкара 1000 км и започнаха да хлопат унибалите. Врътнах на струга полиуретанови и вече втора година няма мърдане. Има обаче вариант да се възползваш от ниските им цени без да им налапаш дърветета. Взимаш само лонг арм кита, след това тук в бг им сменяш моментално гадните уретанови втулки, а пружини и амотрьсори си избираш от сериозните производители и с параметри според нуждите. Да речем като за 35-ци амортисьори с ход 10-12 инча, валвинг примерно 255/70 или 275/80, пружини с физически размери според амортисьора и коравост (spring rate) за drop percentage 70-75%, a "лифтa" ще го разбереш накрая. Колкото - толкова, но колкото се може по-малко
                      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                      Коментар


                      • #71
                        От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                        Елиански - първо евала за обяснението! На косъм си от написването на учебник...
                        Второ - за начина на каране на Verter са му напълно достатъчни и 2" подложки, амове предназначени за 2-3,5" лифт и едни хубави 31-ци, защото той просто много рядко излиза от черните пътища, кара кротко човека и се радва на природните хубавини и ги снима, а не си чупи умишлено главата и колата. За останалото в рамките на разумното но, което не може окачването - мотор с въртящ момент дал Господ. Всичко нагоре от тези параметри е от мерак и за собствено удовлетворение - да му радва окото... Та в този ред на мисли и съобразено с това което си написал (което си е абсолютно вярно), не му е нужен чак такъв запас от здравина, защото просто няма да го използва, или поне това няма да е в повече от 10-15 процента от случаите в които си разтъпква джипа (както е и в твоя случай - начина ти на каране е много далеч от използването на целия възможен ресурс на машината ти). Тук опираме до фактора "бюджет", който се явява основен във всеки случай и всеки е принуден да се съобразява с него - пари за качествено окачване - Йок! Всеки е бил на този кръстопът и възможните завои са два - или да направи компромис с възможното качество при програма "максимум" (не е задължително всичко да стане от раз, но се гради в тази посока - както е в твоя случай, защото мотора вече идва слаб за джипа ти - оригиналните кончета вече не могат да теглят каруцата в съответствие с достигнатите технически възможности по темата "Проходимост" и проблема ти не е в охлаждането, а просто всички убавини които си сложил отдолу му идват тежки...), поради възможностите или нуждите си (има хора, каращи с евтини китове с години, без да пипнат и един шарнир), или да стиснеш зъби и да чакаш по-добри времена (както е в моя случай, например...), когато ще имаш възможност да направиш нещата както трябва и с каквото трябва, защото знаеш, че те "хапе кучето" и в последствие искаш основно да караш, а не да киснеш в бокса. Та говорейки за точно този модел на Jeep има и още един момент, когато говорим за евтини части по окачването и монтажа на 35-ци или нагоре (нещо за което на конструкторите въобще не им е минавало през акъла, че ще трябва да понася джипа, когато са проектирали модела - разликата между Гранда и Вранглера е от небето до земята, до степен да нямат нищо общо) - те се явяват "евтиния бушон" - ще се чупят или амортизират преди това да се случи с други агрегати и възли, които са останали в оригиналния си вид, но чиято замяна и/или ремонт струват много повече пари, от замяната на една калпава втулка, шарнир, щанга или амортисьор от евтиния кит - един много важен баланс, който при теб например липсва и когато насадиш мотора, в който си се прицелил ще го разбереш по трудния начин (при теб няма да е чак толкова труден, защото можеш да си го позволиш, за което благородно ти завиждам...). Та за нуждите на човека - въпросния кит си е перфектен и ако се чупи нещо, което си е напълно в реда на нещата, защото джип не се чупи само когато стои пред кафето, ще си го сменя, а ако има възможност ще заменя с по-добро, но до степен, в която не му се налага да сменя мостове, раздатки, скорости и т.н., и да отива на ниво което не отговаря на карането му (нещо което си направил ти, например...). Пак повтарям - всичко което си написал е вярно, но не отговаря нито на нуждите, нито на възможностите в конкретния случай...

                        Коментар


                        • #72
                          От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                          Марти, не си ме разбрал нещо или аз не съм се изразил съвсем ясно в частта с предложението ми по отношение на частите от Rough Country. Ще се опитам пак.

                          Китовете на Rough Country са нискобюджетни и като тракива са проектирани и произведени от най-евтините материали и компонентите в тях са тип "универсални". Проблема им съвсем не е в здравината и чупенето, което според теб е водещото в моя пост в тази му част. Проблема им е още на ниво проектиране и касае най-вече амортисьорите. Причината да напиша предния ми пост е заявеното намерение на Вертер да не закупува целия кит, а само линковете, а амортисьорите и пружините да закупи от другаде с идеята да са малко по-качествени. Това наистина е добро решение, защото именно амортисьорите и пружините на Rough Country са проблемни. И не защото са слаби, а защото са прекалено "универсални" и в никакъв случай не водят до най-добрия резултат. В същото време с правилно подбрани амортисьори и пружини и с много малка и приемлива разлика в цената резулататът може да е несраванимо по-добър. Разликата в цената на един "универсален" амортисьор на Rough Country и един пак от евтината серия на Bulstein, но с правилните според нуждите и целите на конструкцията параметри е около 50$. Разликата в комфорта и пътното поведение между двата обаче е като между Лом и Лондон. Цените на пружините пък са почти еднакви навсякъде. Rough Country предлага пружините си на цена 79,99$ за брой, а тези на рубикон експрес са броя са 175$ за два броя. Разликата е няколко долара на пружина, но резултатът ще е много по-добър при правилно подбиране на параметрите. Колкото до калпавите унибали проблема е решим тук на място на цената на една пръчка полиуретан плюс стругарската работа. Всичко останало по унибалите е ОК. При такъв подход резултатът може да е наистина впечатляващ и точно според поставените цели и начин на експлоатация и без това да превиши очакванията за цена. Трябва да излизам, а ми се ще да коментирам "проблема със загряването" при мен. Явно не си разбрал какъв е и защо е. Само ще спомена, че вече го няма, а мощността я "отпуших" до 260 к.с. Общата разлика в сегашното тегло спрямо оригиналното е 128 кг. - колкото един "сериозен" пътник заедно с бирите, които си носи.
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • #73
                            От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                            Марти, не си ме разбрал нещо или аз не съм се изразил съвсем ясно в частта с предложението ми по отношение на частите от Rough Country. Ще се опитам пак.

                            Китовете на Rough Country са нискобюджетни и като тракива са проектирани и произведени от най-евтините материали и компонентите в тях са тип "универсални". Проблема им съвсем не е в здравината и чупенето, което според теб е водещото в моя пост в тази му част. Проблема им е още на ниво проектиране и касае най-вече амортисьорите. Причината да напиша предния ми пост е заявеното намерение на Вертер да не закупува целия кит, а само линковете, а амортисьорите и пружините да закупи от другаде с идеята да са малко по-качествени. Това наистина е добро решение, защото именно амортисьорите и пружините на Rough Country са проблемни. И не защото са слаби, а защото са прекалено "универсални" и в никакъв случай не водят до най-добрия резултат. В същото време с правилно подбрани амортисьори и пружини и с много малка и приемлива разлика в цената резулататът може да е несраванимо по-добър. Разликата в цената на един "универсален" амортисьор на Rough Country и един пак от евтината серия на Bulstein, но с правилните според нуждите и целите на конструкцията параметри е около 50$. Разликата в комфорта и пътното поведение между двата обаче е като между Лом и Лондон. Цените на пружините пък са почти еднакви навсякъде. Rough Country предлага пружините си на цена 79,99$ за брой, а тези на рубикон експрес са броя са 175$ за два броя. Разликата е няколко долара на пружина, но резултатът ще е много по-добър при правилно подбиране на параметрите. Колкото до калпавите унибали проблема е решим тук на място на цената на една пръчка полиуретан плюс стругарската работа. Всичко останало по унибалите е ОК. При такъв подход резултатът може да е наистина впечатляващ и точно според поставените цели и начин на експлоатация и без това да превиши очакванията за цена. Трябва да излизам, а ми се ще да коментирам "проблема със загряването" при мен. Явно не си разбрал какъв е и защо е. Само ще спомена, че вече го няма, а мощността я "отпуших" до 260 к.с. Общата разлика в сегашното тегло спрямо оригиналното е 128 кг. - колкото един "сериозен" пътник заедно с бирите, които си носи.
                            Така обяснено съм съгласен вече...
                            Пиши си в темата мързел със мързел....

                            Коментар


                            • #74
                              От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                              Това, което ми обяснихте на 80 % го разбирам и знам че е така. И мен не ме притеснява здравината му, а качеството на возията.
                              Марто е написал отговор все едно аз съм го написал. Разбира се че има бюджет и ще се вмествам в него. Не мога да си позволя скъпо окачване, пък после да се чудя къде да избивам или какво да не правя. Сметнал съм си всичко комплект и ще гледам да се вместя в парите.

                              Сега погледнах какво предлагат като пружини рубикон за ZJ - отговорът е нищо!
                              Нямат никакви продукти.

                              Имат амове monotube за 320 долата комплекта. 3,5-4,5 инча лифт покриват, което може да се окаже недостатъчно.
                              Не знам нищо за тях, дали са хубави?

                              Друг пример за добри (комфортни) пружини 5 инча?
                              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                              0888/00-55-37

                              Коментар


                              • #75
                                От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                                Rough Country определено с подобриха качеството последните години. Пружините и ресорите им вече не провисват, а 2.2 серията на амортисьорите им е много добра. Аз карам с по-ниско бюджетната им серия и вече 10000 км. нямам оплакване.

                                Аз ще ти предложа да погледнеш какво предлагат и IRO. Техния critical path кит е един от най-добрите на пазара за ZJ и WJ.
                                За същия бюджет като RC кита можеш да вземеш 5.5" с лонг арм отпред и шорт отзад. Въпреки, че имаш лонг арм само отпред, според мен техния кит е по-добър. Защо? Най напред защото получаваш и заден тракбар, докато при RC има само дроп планка, а както на всички е известно, тя не върши работа и ща се наложи рано или късно да купуваш тракбар. Второ получава предни и задни биалетк, при RC са само предни и не на последно място получаваш удължени спирачни маркучи, а те при лонг арм ти трябват задължително.
                                С две думи, ако си склонен да прежалиш лонг арм-а отзад, можеш за същите пари да получиш много по-добър и по- пълен кит.
                                99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                                It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X