Обява

Свий
Няма добавени обяви.

XJ или ZJ за офроуд проект?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

    Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
    За 32-ките не знаех, но че "с 31-ци се минава отвсякъде" знам отдавна - много ме кефи този израз.

    Стига бе хора, в първия по-дълбок сняг приключва. Дори в малко по-дълбоки коловози пак. Няма как да е по-добре от 35-ци с лонг арм. Може да е по разумно от гледна точка на издръжливост на механиката или да е много по-евтино, но като възможности не намирам никаква причина да е по-добре.
    За повечето ситуации сигурно е ОК и с 32, ама да продам XJ с 33-ки и 4.5 инча лифт и да подкарам гранд с фабрично окачване и 32-ки......защо да го правя?
    Къде е смисълът и защо да слизам надолу? Целта бе и още е да е нещо повече от предния ми джип. Това се опитвам да направя. Трябва да има начин и го търся и целя. Искам да си направя гранда по-добър джип от предния си XJ. Това с 32-ки няма да стане!

    Осмакът нищо не прави повече от 4.0 литровия в XJ. Излишно се възхвалява.
    Има една тема "Как се купува джип на 14 февруари" - потърси я. Там съм с фабрични гуми с почти нулев асфалтов грайфер и почти изпуснали амортисьори. Има достатъчно красноречиви снимки и подробно описание на случката (и мнения от първа ръка на хора, които грам не долюбват Jeep...).

    Коментар


    • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

      Откривам изключителна полезност на темата, въпреки депресивните елементи (съвсем разбираемо, поради разминаване на плановете на автора и обективните реалности). Хубаво би било, при добро желание от страна на Вертер, да сподели все пак развитието (или приключването) на проекта. Това ще е полезно за всички, които имат идея за впускане в подобни приключения. Независимо от временните (надявам се) трудности с джипа, да не спират прекрасните пътеписи!Късмет!

      Коментар


      • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

        Разбира се , че темета е полезна и трябва да остане.
        Най-малкото защото автора на проекта е стигнал до негативни изводи и има смелоста да си признае, че не е доволен,
        Това е рядкост тук. Най-често всеки си хвали колата, къщата и жената, въпреки , че се е прецакал.
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

          Така ли ги степенуваш?
          Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
          Най-добрите ми спомени са предстоящите!

          Коментар


          • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
            Това е рядкост тук. Най-често всеки си хвали колата, къщата и жената, въпреки , че се е прецакал.
            Баш, а като му кажеш че се е прецакал, реве " ....нееее, това е най-доброто, не го сменям"

            Към пусналия темата. "Ник1" има 2-3 от тях (едната му спаси живота) и не се оплаква, "ЦеСеКа"-то е с 5.9 мотор на 5.2 основа "сЮрмашки"лифт, 33"гуми и също няма сериозни ядове, "Мишиморка" и тя е 5.9 и хвърля яко кал по бирите без оплаквания ( но след сериозни размисли и инвестиции), "Бубата" и той отскоро боботи с 5.9 и е щастлв, "Русев".....
            Мога и да продължа...... Владо, 5,9 не е слаба машина и за подценяване, успехи с продължението на проекта.
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

              Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
              ...

              Стига бе хора, в първия по-дълбок сняг приключва. Дори в малко по-дълбоки коловози пак...
              То по тая логика с 35 като се насадиш в 1 м. сняг и в коловози от Урал пак приключваш, нали?
              Ако искаш да няма какво да те спре е друга работата ... впрочем и аз не знам каква е!

              Коментар


              • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                "Мишиморка" доколкото разбрах,няма един път да се е прибрал здрав,па не знам колко е здрав.
                Па и при теб се редят едни и същи.
                878511557

                Коментар


                • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                  С Иво "мишеморка" често си обменяме опит, защото общо взето имаме една цел, така на пръв поглед. При него вече има нещо работещо, постоянно развиващо се, потреблението му вече е различно и съответно не е мерило.

                  Руси, не съм казал, че не ми харесва проекта. Харесва ми, даже все за него си мисля. Това ми е мечтата в момента.

                  Оплаквам се от стоковото състояние на джипа си и от проблемите с отсраняването им , които ме тормозят. Сега дали съм изтеглил късата клечка, дали са случайни или не чак толкова и са признаци на заводска слабост вече е спорно, но и затова има различни мнения. Аз на този етап не съм доволен от машината и правя аналог с малкия черок. Докато гранда се караше по шосето беше ОК, но в момента в който започнах леките офроуд забежки, започна да се чупи интензивно, а ситуациите не намирам за тежки, дори някои о тях са нелепи та чак смешни и затова съм разочарован от надеждността. И още по неприятното на тези проблеми е, че не се отсраняват напълно (към този момент), независимо какво правя и кой друг го прави.

                  Марто, сетих се твоето предложение да се изнесат мостовете към броните (втори път ми го предлагаш). Хубаво, но тогава междуосието (което и без това е голямо) става още по-голямо, а не е по- маловажно от предния и заден ъгъл на атака. Като цяло тези недостатъци на гранда се решават с големи гуми и лифт. По-големи от на малкия черок.
                  Иначе предната броня я поприбрах. Не мисля , че е по-зле от фабричната.




                  Та такива работи...разочарованието е от сток машината, не от тунинга и реализацията му. Надявам се да спре да ме тормози, за което май ще трябва да спра да го карам въобще.

                  Подозирам вече, че под мислъта "It's a Jeep thing, you wouldn't understand.." се крие това: цял живот да го правиш и преправяш. Не съм фен на това.
                  Последно редактирано от verter; 01-12-14, 18:33.
                  Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                  0888/00-55-37

                  Коментар


                  • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                    Владо , струва ми се че собственика преди тебе не го е подържал като тебе, и затова се троши при тебе, все пак това са коли на 200000 км. аз като сменям някоя част по моя винаги е оригиналната заводската. Следя темата с голям интерес нищо че не съм писал нищо в нея, следял съм ти всичките теми и за малкия черок, и аз замислям такъв проект и ще те питам доста работи впоследствие.

                    Коментар


                    • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                      Първоначално публикуван от FABARM Преглед на мнение
                      Владо , струва ми се че собственика преди тебе не го е подържал като тебе, и затова се троши при тебе, все пак това са коли на 200000 км. аз като сменям някоя част по моя винаги е оригиналната заводската. Следя темата с голям интерес нищо че не съм писал нищо в нея, следял съм ти всичките теми и за малкия черок, и аз замислям такъв проект и ще те питам доста работи впоследствие.
                      Аз съм на същото мнение. Като завърши всичко което е планирал, бързо ще си смени мнението. Аз минах по същия път и моя проект в началото ми идваше да го засиля някъде защото все се чупеше... После всичко се нареди. Състоянието на вертер е моментно

                      Коментар


                      • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                        Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                        .... you wouldn't understand.."
                        .....и вече ъндърстенднали - JustEmptyEveryPocket .
                        ........зараза е де'бмааму и глези въпреки всичко. При вида на вУнен салон и ръчкави скорости и аз си викам "Еееее поръчкова"
                        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                        Коментар


                        • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                          И аз сменях на вранглера по два пъти диференциали,блокажи и окачване.Почти всеки май минава през това.Но пък се трупа опит.Следващият път ще е по-лесно и евтино

                          Коментар


                          • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                            Ехххх...а го взех със сервизна история и поддържан в Jeep сервиз до 210хил.км. Нямаше история само 20хил.км, защото го взех на 231 хиляди км. Бих над 2000 км да го купя и накрая нищо, само дето бе лъскав. При мен си остава съмнение, но няма значение вече.

                            Опит се трупа казвате. Така е и затова не искам да сменям с Тойота или Нисан, защото там опит нямам никакъв. Пак се почва по майстори, пак ядове, пак четене и накрая не се знае дали ще ми е по-добре или не.
                            Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                            0888/00-55-37

                            Коментар


                            • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                              Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                              Така е и затова не искам да сменям с Тойота или Нисан, защото там опит нямам никакъв. Пак се почва по майстори, пак ядове, пак четене и накрая не се знае дали ще ми е по-добре или не.
                              Ще е по-добре 1000%. Каквото и да ти приказват.
                              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                              Коментар


                              • От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                                Абе спорно е.Втора ръка коли.
                                Американските коли имат основна цел да са със здрав мотор,да ти спаси живота,ако се треснеш,да е просто направена и да е евтина.Американците скъпи неща не обичат.Затова и са пластмасови и чипарски тия коли.Основните клиенти на американските автомобилни компании са рент а кар фирмите.Близо 40% от основния купувач на вътрешния пазар са те.Когато колата стане на 20-25 хиляди мили и ги продават на дилъри по тържища.След това дилърите ги препродават.Това означава,че вероятността да си купиш американска кола втора ръка идваща от рент кар компания е 40%.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X