От: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.
Здравейте отново! В една тема бях писал, че не бих преминал на газов инжекцион, ама след сутрешното кафе в събота, бързо ме кандардисаха.... Меко сърце имам, бързо се съгласявам - кат Марийка на Иванчо!!!
И крайния резултат - в сряда ще цъфна пред един сервиз в Търново, където вече пазарих газов инжекцион BSM Вега 2. Доколкото разбрах от специалиста там - компа български - среден клас за 4 и 6 цилиндрови, изпарител и рейки италиански, бутилката българска - избрах си една 45 литрова надлъжно зад седалката, заема малко място, позволява отваряне на панела за резервната гума. Зарядното отстрани на задната броня, можело да я сложи и до капачката на бензиновата гърловина, само дето ще ми даде дълъг накрайник. Не знам, кое е по добре - там или на бронята и защо...
Та и да питам и да не питам, пазарил съм я де, ама все пак имате ли някакви отзиви за този модел инжекциони. Не съм имал досега автомобил с ГИ и не знам даже какво да попитам....малко ме стъписва факта за български компютър....та ако някой е запознат повече от мене, нека да даде становище по въпроса???
Не съм имал досега автомобил с ГИ и не знам даже какво да попитам....малко ме стъписва факта за български компютър....та ако някой е запознат повече от мене, нека да даде становище по въпроса???
Виж сега, за да не те стъписва факта че компа е Бългрски, ще ти кажа че всичко ти е съвършенно Българско, тези шмекери от БСМ си регистрираха фирма в Италия, и сега въртят всичко през нея, мисля че се казва Италия нотр къмпани, лепят такива лепенки на нашенските компоненти, всъщност изпарителите, компютрите и рейките се правят в София на Цариградско шосе 146, да не се напъват да лъжат че е смешно, отдавна са разкрити.
Иначе както казва колегата Чавдар, не е лоша уредбата и ще върши работа ако се монтира грамотно, само че Чавдар говори за друг модел, този модел Вега е най-куция бюджетен орязан модел на БСМ, значително по-добрия модел се казва Бардолини, за него говори Чавдар, може би най-важното нещо за мен е монтажа, ако попаднеш на читави майстори няма да имаш ядове.
TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra
... Чавдар говори за друг модел, този модел Вега е най-куция бюджетен орязан модел на БСМ, значително по-добрия модел се казва Бардолини, за него говори Чавдар, може би най-важното нещо за мен е монтажа, ако попаднеш на читави майстори няма да имаш ядове.
Точно така. Моята е модел Бардолини. Като името си е пак малко тарикатлък, защото създава впечатление, че е италианска ...
От: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.
Един въпрос относно ГИ??
Днес оставих колата в сервиза да я дупчат, та да попитам. Двата компа този на колата и този на ГИ, ще имат ли връзка - например горе на дисплея ще ми отчита ли разход на газ, среден, моментен и другите показания както на бензин???
Доколкото разбирам от човека там - нямало връзка между двата - а тук май във форума съм чел друго!!! И трябва ли да има ламбда контрол или вързват на едната сонда нещо да отчита газовата смес???
От: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.
Затова ти казах да си вземеш ROMANO , за да са сварзани двата компютара и да обменят информацията.
Романото е самообучаващ се компютър, тоест при него не можеш ти да му зададеш колко да харчи, той се връзва към диагностичната букса на автомобила и компа на джипа му казва колко гориво му е небходимо, за да е перфектна горивната смес. Дори да се опитате да му промените настройките , да намалите разхода на газ, той автоматично ще ги изтрие и ще си въведе тези които му задава като информация за гориво компа на джипа
От: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.
И тези са свързани колега. Компа на джипа командва тоя на газовата! То като не ми отговаря никой взех че си отговорих сам. ГИ според мен може да са на различни фирми но на един и същи принцип...така мисля аз, без да разбирам от газови системи.. Друг е въпроса че са различни класове (бюджетен, среден, висок). Моята се води среден клас, с параметри за 200 к.с. и 6 цилиндъра. Но както и да е. Вече ми надупчиха Камиончето и сега съм с ГИ.... Добра или лоша, ще видим...дано да нямам проблеми!
Сега пък друг проблем. След разкачване на акумулатора, не си знам кода, та моля за помощ??? Някъде четох че по VIN-а, мога да го изчисля, чрез някакъв сайт или методика някаква. ТОва го четох някъде, ама няма да го намеря сега. Та някой да помага, иначе трябва да го свалям и разкодиране....
От: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.
Нямал съм проблем с кода на радиото. Предишния собственик, който е и член на форума го пази и ми го е дал, но съм забравил че го имам. Да си жив и здрав Ваньо!
Но все пак много търсих и не можах да открия свестен калкулатор на VIN-а дето да генерира код за радиото!
За да пуснеш задната чистачка с пръскалката, лосчето не се придърпва а се бута напред кам двигателя , а придърпването към теб пуска предните чистачки с пръскалките. А иначе на същото лосче вътрешната врътка пуска задната чистачка без праскалката.
А пусто му, как се сваля задната чистачка за смяна? Днес се зверих като теле в железница. Опитах да я пусна с вдигнато стъкло и да я сгъна докато се движи - не ще. Не мога да я извадя от гумения и тампон - легло в което спира като не се ползва.....как?
От: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.
Какво искаш да свалиш, перото или цялото рамо? Ако е перото, то чрез леко повдигане нагоре, по посоката в която се движи би трябвало да излезе от парк-положението и да може вече да се повдигне назад рамото, за да може да се свали перото. Ако искаш да демонтираш рамото, то тогава вероятно наистина ще ти трябва скоба, особено след като не е сваляно никога. А при отворено стъкло, задната чистачка не можеш да пуснеш - има блокировка именно за да не може да се включи в такъв момент.
Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
First impression is not always true. Get inspired.
Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
Reading is sooo boring, unlike writing!
Коментар