Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.

    Благодаря за отзива Дядо Владо, идва ми се при теб ама си ми далеч. Там в Костинброд имам съученик от Военното училище. Че не се отделя нещо в раздатката и аз си го мисля, но не съм специалист и затова искам съвет от Вас. В движение няма проблем, но винаги когато дам лостовете на N, почва да хърхори. Не е еднократно. Ръчкам ги напред назад на всички положения и единствено когато двата са на N и отцепването е донякъде. Ще търся специалист тук в региона, да я дигаме заради омасляването на раздатката.
    Ето и малко снимки от вчерашната ми изява като механик на асфалта...

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-02-03 12.02.09.jpg
Прегледи:1
Размер:159.8 КБ
ID:5449929Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-02-03 12.02.27.jpg
Прегледи:1
Размер:152.9 КБ
ID:5449930Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-02-03 12.02.50.jpg
Прегледи:1
Размер:102.7 КБ
ID:5449931Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-02-03 12.05.50.jpg
Прегледи:1
Размер:89.1 КБ
ID:5449932Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-02-03 11.13.02.jpg
Прегледи:1
Размер:91.4 КБ
ID:5449933Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-02-03 11.17.38.jpg
Прегледи:1
Размер:120.9 КБ
ID:5449934
    Последно редактирано от Savador; 04-02-13, 06:16.
    Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
    O8867З7I78

    Коментар


    • #62
      От: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.

      Здравейте, днес ходих до "Балкан стар" гр. Русе които всъщност са "Еуро старс" - но какво разбрах!!!
      Отказаха ми диагностика или какъвто да е ремонт на Гранда поради това че вече нямат лиценз или сертификат за дейността от новия собственик Фиат. Препращат ме във Варна!!! Та да разбирам ли че вече за диагностика ще трябва да ходя в сервизи на Фиат...
      Поръчах си семерина за раздатката към задния кардан, която я откриха на склад в София (80лв) и два литра масло - MOPAR - Transfer Case Lubricant NV 245/NV 247/NV 249, което го имаше там на склад - 33лв без ДДС литъра. Взех го но да попитам - тук във форума чета че за раздатка NV247 единствено се използва това - http://www.jeep.avtograd.ru/xfer/enc...V247/index.htm
      Тоя лубрикант, който купих е за 245/ 247/ 249 - има ли някаква разлика със препоръчаното, което е единствено за NV247 ? Исках да си взема поне 4 -5 литра но бяха останали само две бутилки еднолитрови, че и прашасали...
      Последно редактирано от Savador; 07-02-13, 20:01.
      Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
      O8867З7I78

      Коментар


      • #63
        От: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.

        Не си сгрешил че си го взел, това е маслото. Нищо, че вече има и други заместители.....
        в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
        Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

        Коментар


        • #64
          От: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.

          Да благодаря ти. Ето етикета: Исках това
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1002.jpg
Прегледи:1
Размер:64.2 КБ
ID:5452501

          А взех това:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:08022013.jpg
Прегледи:1
Размер:125.8 КБ
ID:5452502
          В кодовете има разлика само в предпоследната буква.
          Имам и друг въпрос. Понеже май сам ще си сменям семерината на раздатката незнам следните неща:
          1. Откъде се източва маслото - сигурно ще го открия??
          2. Откъде се пълни и трябва ли да промия кутията по някакъв начин, преди да сложа новото масло?
          3. Дали ще имам някакви проблеми при сваляне на кардана и старата семерина, както и поставянето на новата - да не би да има някакъв чалъм който да не налучкам - ако има казвайте.
          4. На тая кутия NV247 трябва ли някаква добавка или само това което съм купил се сипва?
          Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
          O8867З7I78

          Коментар


          • #65
            Re: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.

            http://www.youtube.com/watch?v=_AwW-MMujZI
            Виж това клипче, джипа е WK, но не мисля, че ще е много по различно при твоя.
            Дано да съм помогнал
            Поздрави
            Grand Cherokee ZJ 94 5.2 + Rough Country 3.5" + BFG Mud Terrain KM2 31x10.5x15
            0886/872-646

            Коментар


            • #66
              От: Re: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.

              Добре де, отговарям ти писмено, после ползвай телефона.... като на клипа е...... Дали са с вътрешен шестостен или нормална гайка все тая. В клипа е казано "първо отвиваш пробката за наливане, та ако нещо се сбъгяса да не убиеш колата" Източваш, после наливаш, без промиване. събира 1.2-1.5л. "флуид",само той, без добавки.
              Кардана го ракачаш (разболтваш) отзад, махаш го, изчопляш стария семеринг с каквото ти е удобно, и с подходящ дорник набиваш новия. Преди да го "изчоплиш" се убеди че новия е със същите външен и вътрешен диаметър.......това накратко....
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #67
                От: Re: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.

                Благодаря много....не обичам да притеснявам хора по телефоните...мисля че е по - безобидно тук. А щом може като залегна под раздатката ще звъня ако се наложи. Благодаря ти още веднъж...
                Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
                O8867З7I78

                Коментар


                • #68
                  От: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.

                  Успя ли да натегнеш ръчната ? Защото хамериканците на 100 места пишат, че била необслужваема и се сменяло цялото жило там с механизма за натягане
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.

                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    Успя ли да натегнеш ръчната ? Защото хамериканците на 100 места пишат, че била необслужваема и се сменяло цялото жило там с механизма за натягане
                    След цялостно разглобяване и сглобяване и след почистване, шкурене и др. на спирачните апарати, ръчната държи добре, но аз питах за следното което не разбрах как е изпълнено...от ръкохватката излиза едно въже, което някъде трябва да се раздвоява или дърпа друго въже, отиващо към двете колела. Някъде четох за склонност от провисване на дясно или ляво въже...това не видях на асфалта как е изпълнено....
                    Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
                    O8867З7I78

                    Коментар


                    • #70
                      От: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.

                      При Jeep WJ зад централната конзола и лоста на ръчната спирачка има механизъм, в който въжето от лоста се свързва с двете въжета отзад. Този механизъм е разположен отзад в пода под мокета на задната седалка. Предното въже минава по централния тунел и отива в механизма на лоста. За да достигнеш мястото на съединяване на задните с предното въже трябва вдигнеш задната седалка и мокета под нея. Ето как изглежда този механизъм:
                      PARKING BRAKE LEVER -REMOVAL
                      (1) Remove center console, refer to Group 23 Body.
                      (2) Lift up rear seat and carpet covering the parking
                      brake cables.

                      (3) Place a screw driver through the front cable
                      eyelet (Fig. 43) and pry back on the front cable.



                      /Това е механизма в основата на лоста/

                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от Алекс Маринов; 08-02-13, 23:14.
                      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                      First impression is not always true. Get inspired.
                      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                      Reading is sooo boring, unlike writing!

                      Коментар


                      • #71
                        От: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.

                        Благодаря ти много Алекс, това търсех и искам да знам, как е изпълнено, значи нищо ново под слънцето, но съм имал коли дето тук в този възел единичното въже е хванато към балансера (еквалайзера) на двете въжета със шпилка и гайка и може да се натяга единичното въже към ръкохватката, за да е ефективна на 3-4ти зъб, а при мен е около 6ти. Но държи доволен съм, доста ръжда излезе от спирачните барабани, накладките и под тях.......с Ваша помощ май ще специализирам в ремонта на автомобили.....
                        Видях как е изпълнено, няма да натягам нищо, всичко е ок!
                        Последно редактирано от Savador; 09-02-13, 06:56.
                        Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
                        O8867З7I78

                        Коментар


                        • #72
                          От: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.

                          В механизма на задните накладки трябва да има начин да се отрегулира хлабината им спрямо барабана. Има го и при системите с дискови спирачки, но там накладките са в основата на ротора и служат само за ръчната спирачка. При разглобяването и почистването трябва да си го видял този механизъм. Обикновено е елементарен и захваща /подпира/ накладките така, че те да не могат да се връщат обратно докрай, а само колкото е необходимо за поддържане на нужната хлабина. По този начин нормалния ход на ръчната спирачка е достатъчен за да действа тя добре и да не се налага допълнително да се регулира хода на въжетата. Затова и тяхното устройство е такова и нямат гайки за регулиране.
                          Ако се налага огледай пак, за това дали няма нещо липсващо, счупено или ръждясало, което да е изпълнявало функцията на фиксатор и регулатор на хлабината в барабана и накладките. Ето как е устроен механизма на ръчната спирачка при дисковите задни спирачки:


                          Маркираното представлява болт и втулка, които се завиват едно в друго и могат да се развият така, че да разтворят накладките и да поддържат хлабината им спрямо барабана /основата на ротора/. За да не се налага разглобяване за реглаж, в металната основа са предвидени продълговати отвори, през които отвън с отвертка може да се завърти назъбеното колелце и да се регулира хлабината на накладките.
                          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                          First impression is not always true. Get inspired.
                          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                          Reading is sooo boring, unlike writing!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.

                            Да разбира се, това го видях, почиствах и регулирах...оставих ги леко хлабави и в двата барабана. Предпочитам ръчната да не държи много добре, отколкото да загрява барабаните при движение...Всичко е наред, може би от дълга неупотреба се беше събрала ръжда, почистих основно апаратите, след сглобяване и тестове, спуснах един наклон 2 пъти на леко задържана ръчна и сега държи добре. Критерия ми е - стръмен наклон 45-50 на хиляда, колата стои на ръчна без действието на скоростната и раздатката. Е на Техническия преглед може да не им хареса но на мен ми върши работа моята настройка..!
                            Намираш много добри снимки и чертежи на необходимите възли и детайли. И аз доста търся в нета но не с такъв успех..
                            Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
                            O8867З7I78

                            Коментар


                            • #74
                              От: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.

                              Много от снимките, които поствам са си мои. Използвам всяка възможност, при ремонт на някакъв възел или агрегат на интересни за мен автомобили, да направя някоя и друга снимка. Отделно, когато попадна на интересна снимка от нета, касаеща устройството на някакъв възел се и я запомням. Така при необходимост ми е много по-лесно да обясня на себе си или на някой друг как е устроено и как работи нещо в автомобила. Отделно, във всеки Usermanual има схема на всяко нещо, касаещо конкретния автомобил. Само трябва да ти се рови за да намериш и копираш нужното.
                              Поздрави!
                              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                              First impression is not always true. Get inspired.
                              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                              Reading is sooo boring, unlike writing!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Re: Jeep Grand Cherokee, limited, 4.0 бензин, 2000г.

                                Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                                Добре де, отговарям ти писмено, после ползвай телефона.... като на клипа е...... Дали са с вътрешен шестостен или нормална гайка все тая. В клипа е казано "първо отвиваш пробката за наливане, та ако нещо се сбъгяса да не убиеш колата" Източваш, после наливаш, без промиване. събира 1.2-1.5л. "флуид",само той, без добавки.
                                Кардана го ракачаш (разболтваш) отзад, махаш го, изчопляш стария семеринг с каквото ти е удобно, и с подходящ дорник набиваш новия. Преди да го "изчоплиш" се убеди че новия е със същите външен и вътрешен диаметър.......това накратко....
                                Благодаря за съветите!!!
                                Днес сменихме семерината с един приятел - никакви проблеми...даже се зачудих че новата влезе като пирон в кисело мляко, подравнена по външния борд, както беше и старата...! Повече ни измъчи наливането на маслото, ама щото аз се пиша на тарикат, не си купих помпичка, ами с фунийка и шлауфка - отне ни половин час да налеем 1,5 литра!
                                На положение N на скоростната и положение N на раздатката - последната хърхори - оказа се че трябва да се натегне жилото за да фиксира точно положениeто "N", за целта има регулираща гайка, точно под малкото лостче!
                                Последно редактирано от Savador; 23-02-13, 15:38.
                                Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
                                O8867З7I78

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X