Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене + бял пушек + няма гориво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Пак сме в глуха улица.
    На поредната диагностика пак показа +136* температура на мотора, при положение че часовника на таблото показва към 80*. Стигнахме до втория датчик на главата, за който Иван каза че докладвал на компа. В сервизната информация на Бош си излезна и процедурата по отстраняване на проблема - лоша връзка с буксата, неработещ датчик (при 50* 3-4кОм); прекъснат кабел (5,5V на буксата); и компютър. Пак маса разглобяване, загуби на антифриз и т.н., и всичко с двата датчика е в нормите с изключение на компа, който няма как да тестваме.
    Джипа го изкарахме и на пробно каране. Не знам как вървят другите, ама тоя изобщо не върви. Със заварка на газта направих задръстване на околовръсното. Стига до към 1900 об. и до там. На монитора турбото пълни до 0,6 бара и после се реже на 0,4. Центровката се оказа в нормите - държи зелената зона и по-малко влиза в жълтата.
    Може ли някой от Колегите да каже как палят и вървят тия Гранд-ове? По принцип, че намам аналог?
    Пали лесно и върви добре за варел от само 140 коня.Ако трябва кола за сръвнение съм готов да помогна.(088849227)
    grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.

    Коментар


    • #62
      От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

      След като оправихте датчиците, изчистихте ли грешките? Тия 1900 об/мин ми говорят за авариен режим...

      Коментар


      • #63
        От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

        Благодаря Колеги.
        Дима не е бял, а сиво-черен. Нафта има, на развити дюзи хвърля някаква порция. Въпроса по скоро е колко, кога, дюзите да не пикаят и т.н.
        Много ме бърка обаче тая температура на мотора. Може и в нея да е проблема, и само да сваляме помпа, и дюзи без резултат.
        Да не би да има някой друг температурен датчик някъде, който да е дал фира?

        Коментар


        • #64
          От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

          Няма други грешки.

          Коментар


          • #65
            От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

            не видях никъде дали сте пробвали с ново гориво? Влади333 е споделил опита си, но не видях дали сте отхвърлили тази възможност...

            Сега и аз да ви разсмея, но това ми звучи като бензин в нафтата. Напоследък много често срещано явление!
            Андро приятелю, помириши горивото на какво мирише. Не се бъзикам!

            Коментар


            • #66
              От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

              Първоначално публикуван от Y.Stoqnov Преглед на мнение
              не видях никъде дали сте пробвали с ново гориво? Влади333 е споделил опита си, но не видях дали сте отхвърлили тази възможност...
              Нали го палих 3 дена с туба с нафта. Същата работа и с тубата, и с гориеото от резервоара.

              Коментар


              • #67
                От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Благодаря Колеги.
                Дима не е бял, а сиво-черен. Нафта има, на развити дюзи хвърля някаква порция. Въпроса по скоро е колко, кога, дюзите да не пикаят и т.н.
                Много ме бърка обаче тая температура на мотора. Може и в нея да е проблема, и само да сваляме помпа, и дюзи без резултат.
                Да не би да има някой друг температурен датчик някъде, който да е дал фира?
                Ама сега не разбрах. Започна да пали сутрин,а сега не иска да върви- така ли?

                Коментар


                • #68
                  От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                  Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                  Ама сега не разбрах. Започна да пали сутрин,а сега не иска да върви- така ли?
                  Същото положение друже. Свещите си греят 16-17 сек., после гасне лампата и греят още десетина.
                  Плюс това колата стои в затворено помещение, където температурата не пада под +6*.
                  Последно редактирано от Аndro 160; 29-12-10, 23:15.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Благодаря Колеги.
                    Дима не е бял, а сиво-черен. Нафта има, на развити дюзи хвърля някаква порция. Въпроса по скоро е колко, кога, дюзите да не пикаят и т.н.
                    Много ме бърка обаче тая температура на мотора. Може и в нея да е проблема, и само да сваляме помпа, и дюзи без резултат.
                    Да не би да има някой друг температурен датчик някъде, който да е дал фира?
                    Това е важния,втория към купето.Ако разликата е толкова голяма 80-136,според мен е проблем и то голям.Пробвай да премериш съпротивлението на куплунга на модула ,за да си сигурен че няма проблем в инсталацията.
                    grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Може ли някой от Колегите да каже как палят и вървят тия Гранд-ове? По принцип, че намам аналог?
                      Откакто се преборих с идентичните болежки като при Радостин, Жипа и при минус 15 градуса пали от четвърт оборот (абе още първото бутало, дето се качи догоре и се цръцне нафта, "ритва" успешно), в първия момент дига около 1100-1200 оборота и след 5-6 секундно освестване подрежда цилиндрите и оботите падат на около 750.

                      След като ми регулираха помпата (оная фатка с местенето на капака), след като махнах гадното виско и сложих K&N въздушен филтър, върви твърде добре - оня ден се гоних с една стара Х5 (от първите, дизеловите 184 коня) и не знам дали моя Жип мноооо върви, или Х5-цата нещо не беше в ред, но от Симитли до Предела не можа да ме изпревари. А БМВ-то не е като да не се напъваше и ми дишаше в врата. Даже се замислих дали предишния собственик не е слагал чип - направо летеше по нанагорнището

                      Реално мотора (когато сичко му е наред) е доста пъргав, върви мнооо добре и харчи приемливо. (8,5 - 9 л на дълъг път и 11-13 л в града)

                      Има доста приятна тяга още от 1400-1500 оборота, първият сериозен "подхват"(както казват братушките) е около 1800-2000 оборота, след това (поне при мен) има известно замисляне и при 2400-2500 об./мин (явно там хубаво се развърта турбината) направо пощръклява и много бързо се развърта до около 3500 - по-нагоре от около 3700 няма смисъл да се мъчи - само джангър дига, без да ускорява осезаемо.
                      ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                      Volvo XC90 D5 Executive '12
                      Volvo XC60 D5 Summum '11
                      Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                      Коментар


                      • #71
                        От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Същото положение друже. Свещите си греят 16-17 сек., после гасне лампата и греят още десетина.
                        Плюс това колата стои в затворено помещение, където температурата не пада под +6*.
                        Добре.Ти сваля свщите и видя как се нагряват само върховете , нали? Ако е така , сваляй малкото капаче на помпата и гледай, както съм ти описал - нищо няма да сбъркаш. Малкото капаче казах, онова над куплунга. Така даваш максимално обогатяване, без да те интересува температурата. Аванса обаче трвбва да е точен.
                        Последно редактирано от stilnik; 30-12-10, 00:16.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          ...На монитора турбото пълни до 0,6 бара и после се реже на 0,4...
                          Toва надналягане не е ли ниско? На какви обороти е това? На ход ли? Датчика дали показва коректни данни? Уестгейта на турбото движи ли се плавно - да не е запецнал отворен? Шо не го замерите с манометър?
                          Жилото на газта задвижва ли потенциометъра до край?
                          Компа показва ли 100% като се натисне педала до край?

                          А за паленето - оправете първо датчиците да показват нормални стоиности. Всички.
                          Компютър трудно се скапва. Но инсталацията до него е добре да се провери.
                          Между другото компютрите са два, което още повече затруднява намиране на неизправност.
                          Най ме е страх от хора без мечти...

                          Коментар


                          • #73
                            От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                            Добре де, аз сега трябва ад се замислям, че Джипа под 15 разход градско не пада ли? Да хода и на мене да ми направят един хубав реглаж на помпата? Иначе за вървеж и работа, всичко е наред, но и извънградско под 11- 12 не пада...
                            R 727cc BB KIT
                            ZJ V8
                            WK2 V6

                            Коментар


                            • #74
                              От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                              Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
                              Добре де, аз сега трябва ад се замислям, че Джипа под 15 разход градско не пада ли? Да хода и на мене да ми направят един хубав реглаж на помпата? Иначе за вървеж и работа, всичко е наред, но и извънградско под 11- 12 не пада...
                              Това са си нормалните стойности на разхода.
                              Може да ти падне около 9-10 л/100 , само ако е топло, скорост около 90-100км/ч и равномерно движение /без изрязвания и високи обороти/.
                              За градско няма как да стане под 15 л/100км , еле па зимата в студа може да подмине и 20-така.
                              ________________________________________________________________________________________
                              Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                              HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                              Коментар


                              • #75
                                От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                Борим го проблема упорито.
                                Вчера го закачихме на тестера и показа +136* температура на двигателя, при положение, че не е пален от неделя. Както стана дума, тук проблема е в липсващата букса и набутаните в теснотията само кабелни обувки. Явно, че тоя монтаж не работеше и се наложи сваляне на датчика, и изработване на сигурна връзка. По време на теста показа голямо закъснение - близо 1-ца след ГМТ.
                                Днес сутринта отново отказа да запали. Наложи се втора диагностика, при която показа +150* на входящия въздух. Тук проблема е в т.н. МАP датчик, който освен налягането в смукателния колектор (стоностите бяха вярни), мери и темперетурата на входящия въздух. Щем, не щем трябваше да се купува нов сензор, щото нямаще как да се работи по натам без коректни показания на този основен датчик докладващ на компа. След монтажа джипа запали сравнително лесно, но не е много сигурно тъй като я бяхме палили преди 3-4 часа.
                                Утре пак на студено.
                                Сега препрочитам темата и си задавам въпроса - с каква марка тестер работихте? На нашите мелези най-много им приляга DRBII, а за контролера на двигателя и той понякога чете глупости. Все пак OBDII стандарта е за дизелови коли след 2000г.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X