Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене + бял пушек + няма гориво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

    Пичове, сваляйте ГНП-то и на стенд по тестплан да се провери.Аз залагам, че от там идват проблемите....Че така може да се ровите до 2-ро не, ами и до 3-то пришествие.....След като се изчистят нещата с тоя основен агрегат(ГНП), после вече остава единствено ЕКУ-то.Но аз лично залагам на ГНП, после ЕКУ.
    Поздрави.
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • #92
      От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
      Пичове, сваляйте ГНП-то и на стенд по тестплан да се провери.Аз залагам, че от там идват проблемите....Че така може да се ровите до 2-ро не, ами и до 3-то пришествие.....След като се изчистят нещата с тоя основен агрегат(ГНП), после вече остава единствено ЕКУ-то.Но аз лично залагам на ГНП, после ЕКУ.
      Поздрави.
      Колега, тази ти констатация повече приляга на начинаещ монтьор ,отколкото на човек, който се занимава дизелови помпи. Преди да демонтират помпата , могат да направят други неща - да променят аванса и да променат количеството гориво, което е значително по-лесно.

      Коментар


      • #93
        От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

        Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
        Колега, тази ти констатация повече приляга на начинаещ монтьор ,отколкото на човек, който се занимава дизелови помпи. Преди да демонтират помпата , могат да направят други неща - да променят аванса и да променат количеството гориво, което е значително по-лесно.
        Тц, в грешка си.Ще видиш, че накрая пак до там ще се стигне.И това не го пиша за да я правя аз помпата, гледам с тоя тип помпи да не се занимавам, имам си достатъчно работа с вп44 помпите.
        Относно аванса, ще променят статичния малко с мърдане, динамичния- друг път....Ами ако вътрешното налягане е аут, кво ще бута тоя аванс ??И как ще променят милиграмите, с местене на плочката отгоре-тва са аматйорски изпълнения.
        Точно щото с помпи се занимавам и пак повтарям-помпата на стенд и да се провери по ТЕСТ ПЛАН.Ако нямат за тази помпа, аз ще им дам.А другото е фърляне на боб и врачуване.....
        Поздрави.
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • #94
          От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

          Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
          Тц, в грешка си.Ще видиш, че накрая пак до там ще се стигне.И това не го пиша за да я правя аз помпата, гледам с тоя тип помпи да не се занимавам, имам си достатъчно работа с вп44 помпите.
          Относно аванса, ще променят статичния малко с мърдане, динамичния- друг път....Ами ако вътрешното налягане е аут, кво ще бута тоя аванс ??И как ще променят милиграмите, с местене на плочката отгоре-тва са аматйорски изпълнения.
          Точно щото с помпи се занимавам и пак повтарям-помпата на стенд и да се провери по ТЕСТ ПЛАН.Ако нямат за тази помпа, аз ще им дам.А другото е фърляне на боб и врачуване.....
          Поздрави.

          Другото момче е практиката. Предимно монтьори , които не са съвсем наясно дизеловите мотори, предсказват като основна причина за лошата работа на един двигател , дизеловата помпа. Не твърдя , че не може тя да бъде причина за неправилната работа, но преди да се стигне до тестването и има много диагностични работи , които трябва да се извършат. Зная, че се занимаваш с помпи , зная и от кога демонстрираш знания , свидетел и на твоята работа. Правило в работата ,само когато изключиш останалите възможности, тогава да се приентираш към сваляне на помпата, демонтиране на главата и т.н.

          То и в Супер дизел свалят помпи и ги качват на стенд за да ги тестват, ама колите пак не тръгват,

          Колегите тук правилно постъпват като елиминират причините една след друга, но им трябва повече решителност за да бутнат помпата. Само тогава , може да се разбере на къде отиваме. За тренировка да се сваля помпата, при положение , че 2 свещи не греят и 2 дюзи пикаят не е редно. А като се има предвид ,колко е неудобен този "камион", това наистина трябва да е последното занимание.

          А колкото до аматьорските изпълнения - ние всички сме аматьори, само че едни с по-голяма практика ,а други с по-малка. А колкото до това ,че отскоро си притежател на БОШ стенд 815 с приставка за VP-44 и приставката за VP-37 ,за да можеш дa диагностицираш тези помпи - честито!

          Честита нова година на всички!
          Последно редактирано от stilnik; 01-01-11, 02:42.

          Коментар


          • #95
            От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

            Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
            Другото момче е практиката. Предимно монтьори , които не са съвсем наясно дизеловите мотори, предсказват като основна причина за лошата работа на един двигател , дизеловата помпа. Не твърдя , че не може тя да бъде причина за неправилната работа, но преди да се стигне до тестването и има много диагностични работи , които трябва да се извършат. Зная, че се занимаваш с помпи , зная и от кога демонстрираш знания , свидетел и на твоята работа. Правило в работата ,само когато изключиш останалите възможности, тогава да се приентираш към сваляне на помпата, демонтиране на главата и т.н.

            То и в Супер дизел свалят помпи и ги качват на стенд за да ги тестват, ама колите пак не тръгват,

            Колегите тук правилно постъпват като елиминират причините една след друга, но им трябва повече решителност за да бутнат помпата. Само тогава , може да се разбере на къде отиваме. За тренировка да се сваля помпата, при положение , че 2 свещи не греят и 2 дюзи пикаят не е редно. А като се има предвид ,колко е неудобен този "камион", това наистина трябва да е последното занимание.

            А колкото до аматьорските изпълнения - ние всички сме аматьори, само че едни с по-голяма практика ,а други с по-малка. А колкото до това ,че отскоро си притежател на БОШ стенд 815 с приставка за VP-44 и приставката за VP-37 ,за да можеш дa диагностицираш тези помпи - честито!

            Честита нова година на всички!
            Въобще не ми е целта да споря с тебе колега, грешно си ме разбрал...Колкото до практиката, занимавам се с авточасти и ремонти от 91-ва г., имах един от първите(да не кажа първия) магазин за западни авточасти в България.Още 91-ра., като излезе първата вп37(на ауди 100 2,5 тди). се разправяхме с тях, променяхме гориво с местене на плочката отгоре, аванс с подлагане на шайби и натягане на хидравличния регулатор и така...Това във време, когато хората за помпа без жило за газ не бяха чували и сънували.....Та недей ме мисли за аджамия, бях зарязал за известно време авто-бранша, ама се хванах пак, в кръвта ми е, нема отърване...
            Относно тая кола, остави сега свещите, виж че и не върви и тн.Ще поживеем и ще видим кой ще излезе прав накрая....
            Ч.Н.Г.
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • #96
              От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

              Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
              Въобще не ми е целта да споря с тебе колега, грешно си ме разбрал...Колкото до практиката, занимавам се с авточасти и ремонти от 91-ва г., имах един от първите(да не кажа първия) магазин за западни авточасти в България.Още 91-ра., като излезе първата вп37(на ауди 100 2,5 тди). се разправяхме с тях, променяхме гориво с местене на плочката отгоре, аванс с подлагане на шайби и натягане на хидравличния регулатор и така...Това във време, когато хората за помпа без жило за газ не бяха чували и сънували.....Та недей ме мисли за аджамия, бях зарязал за известно време авто-бранша, ама се хванах пак, в кръвта ми е, нема отърване...
              Относно тая кола, остави сега свещите, виж че и не върви и тн.Ще поживеем и ще видим кой ще излезе прав накрая....
              Ч.Н.Г.
              ЧНГ на всички.
              Аз идвах при теб лятото за диагностика и според теб помпата беше ОК, но ще видим до къде ще стигнем
              Грандоман WJ 3.1 QD

              Коментар


              • #97
                От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
                ЧНГ на всички.
                Аз идвах при теб лятото за диагностика и според теб помпата беше ОК, но ще видим до къде ще стигнем
                Или помпа или ЕКУ.Това е сега според мен.Тогава си спомням, че имаше проблем с датчици и ти казах да ги смениш и прегледаш кабелите.Виждам, че няма оправия за сега...
                Я дай номера на помпата, да видя точно какви стойности трябва да има, поне в електрическата част.
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • #98
                  От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                  [QUOTE=buysell;1386539]ЧНГ на всички.
                  Аз идвах при теб лятото за диагностика и според теб помпата беше ОК, но ще видим до къде ще стигнем [/QUOTE

                  Най-напред си потърси нови гайки за помпата , защото от сваляне и качване стените ще се закръглят! Отново повтарям , работата на двигателя не е концентрирана само в помпата. По- убедително и по-авторитетно звучи "помпата на стенд" от устата на някой майстор - ама всъщност не е така. Освен това и тестера не показва такива дефекти. Няма да се учуда , ако имаш паднала изолация и дадени на късо кабели. За нашите втора младост коли , на по 10 и повече години, произведени с рециклирани материяли , това е един често срещан дефект.

                  А на колегата Кики, ще кажа , без да искам да се заяждам, защото уважавам труда на хората, които се ровят в материята тези последни две години, че на такива коли , които са минали най- малко по 128 хиляди Горубленски километри, и нова помпа да им сложиш , с най- точните заводски параметри , пак ще има проблем, просто защото двигателя е с променени параметри и донастройка на ръка ,"аматьорски" ще е необходима.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                    [QUOTE=stilnik;1386778]
                    Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
                    ЧНГ на всички.
                    Аз идвах при теб лятото за диагностика и според теб помпата беше ОК, но ще видим до къде ще стигнем [/QUOTE

                    Най-напред си потърси нови гайки за помпата , защото от сваляне и качване стените ще се закръглят! Отново повтарям , работата на двигателя не е концентрирана само в помпата. По- убедително и по-авторитетно звучи "помпата на стенд" от устата на някой майстор - ама всъщност не е така. Освен това и тестера не показва такива дефекти. Няма да се учуда , ако имаш паднала изолация и дадени на късо кабели. За нашите втора младост коли , на по 10 и повече години, произведени с рециклирани материяли , това е един често срещан дефект.

                    А на колегата Кики, ще кажа , без да искам да се заяждам, защото уважавам труда на хората, които се ровят в материята тези последни две години, че на такива коли , които са минали най- малко по 128 хиляди Горубленски километри, и нова помпа да им сложиш , с най- точните заводски параметри , пак ще има проблем, просто защото двигателя е с променени параметри и донастройка на ръка ,"аматьорски" ще е необходима.
                    Идва човека, ама помпа не сме сваляли, само диагностика компютърна през обд-буксата...,снимките по-горе са от моя лаптоп... Не бой се за гайките, помпата сигурно не е сваляна от как е на колата...
                    Ще следя темата и накрая ще се види кое ще излезе криво, аз казх мойто мнение, да почакаме и да видиме.....
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                      Джипа пали. Резюме:
                      Запалителна система - изгорял бушон на свещ 1 и 2.
                      Горивна система - теч на нафта от маркуч и две пикаещи дюзи.
                      Това според мен са комплексните проблеми, след решаването на които джипа пали от четвърт
                      Считам че с обща помощ решихме този случай.

                      Коментар


                      • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                        еееееее айде, браво
                        сега чесън, кръст и иконка против уруки... че не е хич приятно!

                        Коментар


                        • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                          Това е добре.
                          Все пак един въпрос - как така 1 и 2. По горе писах, че са 1,3 и 5 на един бушон, и 2 и 4 на другия.
                          Да не му е пренареждана инсталацията.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5577.jpg
Прегледи:1
Размер:27.7 КБ
ID:5241360
                          Най ме е страх от хора без мечти...

                          Коментар


                          • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                            Така са на тоя, 1-ва и 2-ра на един кабел, и 3,4, 5.
                            3-та е умната.

                            Коментар


                            • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              Джипа пали. Резюме:
                              Запалителна система - изгорял бушон на свещ 1 и 2.
                              Горивна система - теч на нафта от маркуч и две пикаещи дюзи.
                              Това според мен са комплексните проблеми, след решаването на които джипа пали от четвърт
                              Считам че с обща помощ решихме този случай.
                              Браво на Вас, че ни изтърпяхте!

                              Коментар


                              • От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                3-та е умната.
                                Как така трета? За какъв мотор говорихме до сега? Не е ли за 3,1ТД, ВМ, на Гранд Чероки?
                                Най ме е страх от хора без мечти...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X