Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене + бял пушек + няма гориво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

    Да,с компресия 30 бара си е направо за основен ремонт....Топъл/студен, разликата в компресията няма да е фрапираща,а и на голямата част от двигателите,компресията се мери на загрят двигател.Точност на компресомера?–Стига,това да не е вътрешночерепно налягане или вътрешноочно?!Плюс минус някоя атмосфера или бар, в точността не е фатална,а не е и много възможно и вероятно.
    Бедна смес при дизела,води до пушене–това вече прелива чашата и е причина за тона с който пиша(за което съжалявам,ама ми омръзна вече в много теми да се споменава за точност на компресомери и пушенето от бедна смес).Колко пъти е казвано,че регулирането при дизеловия двигател е по качеството на сместа?!Колкото по-бедна смес,толкова по-ниска мощност от двигателя(респективно обороти) и така до момента,в който двигателя спира от недостиг на гориво,ама без да пуши ни сиво,ни бЕло...
    Пушенето,най-често е свързано с аванса,а в дизеловите мотори с такива ГНП аванса е обвързан с налягането на горивото в ГНП,дори когато не се управлява от компютър.

    Бензина в нафтата е добра хипотеза,ама се казва че е пробвал с маркучите в туба с нафта(дано само да не е от нафтата в джипа).

    Присъединявам се към това изказване:
    Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
    Ами то с мислене не става - след възстановяване на ел инсталацията следва проверка на статичното предварение на впръскването на горивото. Предварението е основна причина за меката работа на мотора. Проверка на колко налягане отварят дюзите. Дали не пикаят. Ако няма резултат - помпа. Сваля се и се носи за стендоване. Тези помпи правят проблеми в електрическата си част. Но се ремонтират успешно.

    Обаче първо намерете някъде да го боднат този Джип, че да се види какви грешки има записани.
    Връзват се всички скъсани жици,тест на компютъра(там би трябвало да се види и ъгъла на предварение на впръскване,което ще спести статичната проверка на предварението), и евентуално тогава проверка на дюзи.Помпата според мен е малко вероятно да е причина,но пък не е невъзможно.
    Не е лошо да се погледнат и подгревните свещи,въпреки че вероятно няма връзка с проблема.

    Монтирането на обратен клапан за горивото,в общия случай не вреди,а може да помогне.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #32
      От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

      Общо взето казаното е полезно и в голяма степен покрива моето мнение.
      Не случайно насочих въпросите към сивия лютив дим и тихия мотор - основни белези на голямо закъснение на впръскването. При такова закъснение е характерно и трудното стартиране на двигателя.
      Все още обаче, не съм сигурен дали ГНП-то не смуче въздух. В смисъл в секцията на ниското налягане от семеринга на задвижващия вал. Там е и устройството за управление на ъгъла на впръскване и според мен е една възможност за затруднения старт, до момента на обезвъздушаване на системата. Такова запълване на помпата с въздух при престой, би било само в рамките на помпата и преди стартиране не може да се хване по маркучите. Трябва да се гледа като се върти дали ще изкара въздух. Ама тия дни съм сам и как и да гледам, и да въртя от вътре. Последно и акумулатора не ми вдъхва доверие. Та трябва тия проблеми да ги изчистя и после ще викам някой колега да го закача, и чете в реално време.
      Сетих се за още един странен проблем с тоя джип:

      Няма мощност? Горивен филтър?
      Интересна тема стана.
      Последно редактирано от Аndro 160; 26-12-10, 02:38.

      Коментар


      • #33
        От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Един куплунг на темрературен датчик на главата, първия от ляво беше скъсан и захвърлен. Възтановяването изисква време и сегашния монтаж няма индикация колко работи.
        Айде да мислим кой фактор или комбинация събаря джипа. Между другото колеги са борили явно проблема но неуспешно.
        Единия датчик подава инфо към уреда на таблото, другия - към компютъра, дето управлява впръскването и сума ти още неща. Щом уреда на таблото показва, начи не работи датчика за компютъра - и затова дизелчето не ще да работи добре.

        Аз имах страхотни драми с втория датчик - на диагностика показваше некви фантастични минус 42 градуса при +30 градуса външна температура и почти кипящ антифриз през лятото. НЕ ЗАПИСВАШЕ ГРЕШКА. Колата палеше трудно, гореше кат' ламя - и като за капак не искаше да включи компресора на климатика - щото за кво ти е климатик при минус 42 градуса.

        Сменяйте го тоя датчик, 50-60 лева струваше по спомени във Вест.
        ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
        Volvo XC90 D5 Executive '12
        Volvo XC60 D5 Summum '11
        Alfa Romeo Spider 2.0 '90

        Коментар


        • #34
          От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

          Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
          Единия датчик подава инфо към уреда на таблото, другия - към компютъра, дето управлява впръскването и сума ти още неща. Щом уреда на таблото показва, начи не работи датчика за компютъра - и затова дизелчето не ще да работи добре.

          Аз имах страхотни драми с втория датчик - на диагностика показваше некви фантастични минус 42 градуса при +30 градуса външна температура и почти кипящ антифриз през лятото. НЕ ЗАПИСВАШЕ ГРЕШКА. Колата палеше трудно, гореше кат' ламя - и като за капак не искаше да включи компресора на климатика - щото за кво ти е климатик при минус 42 градуса.

          Сменяйте го тоя датчик, 50-60 лева струваше по спомени във Вест.
          Много полезно!
          Днес окончателно отхвърлих всички съмнения споделени по горе.
          Трябва да се работи по другите направления.

          Коментар


          • #35
            От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

            sorry za latinicata, ama pisha ot telefona.
            Dvata datchika sa smeneni s novi, no na tozi za temp na tabloto mu e precakam kuplunga i karah bez nego. S klucha vadi greshka za nego. Drugi greshki ot klucha ne dava. Tova e koeto moga da dobavq.
            Az vse oshte si mislq za vazduh, zashtoto do nqkolko chasa pali normalno, no sled 4-5 chasa veche trqbva da se varti dosta.



            Сори за латиницата, ама пиша от телефона.
            Двата датчика са сменени с нови, но на този за темп на таблото му е прецакан куплунга и карах без него. С ключа вади грешка за него. Други грешки от ключа не дава. Това е което мога да добавя.
            Аз все още си мисля за въздух, защото до няколко часа пали нормално, но след 4-5 часа вече трябва да се върти доста.
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 26-12-10, 17:04. Причина: Превод
            Грандоман WJ 3.1 QD

            Коментар


            • #36
              От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

              Колата я бях водил при един колега от форума в нови искър за диагностика лятото. Имаше грешки за двата температурни датчика и това. Каза, че може да се даде малко предварение на помпата, но само това бяха проблемите. Ето ги и грешките, само тях съм снимал, за помпата не съм:


              Грандоман WJ 3.1 QD

              Коментар


              • #37
                От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                За мене това е чиста проба въздух в системата,най вероятно е от помпата на горивния филтър,щом успява да се обезвъздуши,обикновенно прекъсва и излиза бял пушек на талази,аз смених резервуар заради смучене на въздух,сега изолирах и горивния филтър и карам с малки сменяени филтърчета за нафта,ама много се затлачват бързо,и пак сутрин припушва бяло докато влезе в норма,трябва да сложа клапанче за обратното гориво,ще реши проблема до някъде,но най добре да се замени с филтърната стойка и помпа на Опел Кадет 1,7Д,че му евтини филтрите и пасва на оргиналните отвори.
                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                Коментар


                • #38
                  От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                  Втората грешка на втората снимка е за температура на входящ въздух - то там си пише.
                  Ето и тука:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5566.jpg
Прегледи:1
Размер:7.5 КБ
ID:5237918

                  Но ти казваш, че в момента няма грешки?
                  Гледахте ли предварението?
                  Ако предварението е зле (в някакви норми, разбира се) няма да забива грешки, но ще затруднява паленето.
                  Най ме е страх от хора без мечти...

                  Коментар


                  • #39
                    От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                    Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                    Втората грешка на втората снимка е за температура на входящ въздух - то там си пише.
                    Ето и тука:
                    [ATTACH=CONFIG]282748[/ATTACH]

                    Но ти казваш, че в момента няма грешки?
                    Гледахте ли предварението?
                    Ако предварението е зле (в някакви норми, разбира се) няма да забива грешки, но ще затруднява паленето.
                    Да знам, но там е интегриран с маф-а датчика.
                    А предварението беше ок, но каза, че може да се пипне и то за по-оптимална работа. Ще трябва пак да се закачи на бошовска диагностика да се види точно колко е и с колко да се пипне. Но в общи линии нови проблеми няма, старите са си.
                    Друго което се сетих е, че понякога спира да върви и като отпуснеш газта и пак дадеш газ се оправя.
                    Грандоман WJ 3.1 QD

                    Коментар


                    • #40
                      От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                      При мене обаче, пушека беше зверски черен със сиви примеси, докато въртях около 5 минути да запали (горкия стартер). Единствено първите 10 секунди бяше белия пушек, след това един такъв плътен, тежък бавно движещ се черен пушек, мъглата от него не можеше да се разсея едно 2- 3 минути като няма вятър. В момента в който запалеше започва бяло- сивия пушек докато вдигне 40- 50 градуса и след това изчезва, и на кикдаун и на 4000 об/мин няма нищо. Явно прекалено много неизгоряла нафта, защото по- време на цялото въртене, на 1- 2 цилиндъра прикашляше да запалва, но си трябваше време. Но няма да е зле и аз да си проверя темп. датчик към компа, че ми дигна разхода с 2- 3 на 100 последния месец, а не е от студа.
                      R 727cc BB KIT
                      ZJ V8
                      WK2 V6

                      Коментар


                      • #41
                        От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                        Борим го проблема упорито.
                        Вчера го закачихме на тестера и показа +136* температура на двигателя, при положение, че не е пален от неделя. Както стана дума, тук проблема е в липсващата букса и набутаните в теснотията само кабелни обувки. Явно, че тоя монтаж не работеше и се наложи сваляне на датчика, и изработване на сигурна връзка. По време на теста показа голямо закъснение - близо 1-ца след ГМТ.
                        Днес сутринта отново отказа да запали. Наложи се втора диагностика, при която показа +150* на входящия въздух. Тук проблема е в т.н. МАP датчик, който освен налягането в смукателния колектор (стоностите бяха вярни), мери и темперетурата на входящия въздух. Щем, не щем трябваше да се купува нов сензор, щото нямаще как да се работи по натам без коректни показания на този основен датчик докладващ на компа. След монтажа джипа запали сравнително лесно, но не е много сигурно тъй като я бяхме палили преди 3-4 часа.
                        Утре пак на студено.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Борим го проблема упорито.
                          Вчера го закачихме на тестера и показа +136* температура на двигателя, при положение, че не е пален от неделя. Както стана дума, тук проблема е в липсващата букса и набутаните в теснотията само кабелни обувки. Явно, че тоя монтаж не работеше и се наложи сваляне на датчика, и изработване на сигурна връзка. По време на теста показа голямо закъснение - близо 1-ца след ГМТ.
                          Днес сутринта отново отказа да запали. Наложи се втора диагностика, при която показа +150* на входящия въздух. Тук проблема е в т.н. МАP датчик, който освен налягането в смукателния колектор (стоностите бяха вярни), мери и темперетурата на входящия въздух. Щем, не щем трябваше да се купува нов сензор, щото нямаще как да се работи по натам без коректни показания на този основен датчик докладващ на компа. След монтажа джипа запали сравнително лесно, но не е много сигурно тъй като я бяхме палили преди 3-4 часа.
                          Утре пак на студено.
                          Датчика за температурата на входящия въздух е за по прецизна корекция,а не основен.Не мисля че ще корегира проблема с паленето,но дано да бъркам.Моят показва -40,но пали O.K.
                          grand cherokee 4.0 MY 2003 LAREDO.....love this car.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                            Първоначално публикуван от robi Преглед на мнение
                            Датчика за температурата на входящия въздух е за по прецизна корекция,а не основен.Не мисля че ще корегира проблема с паленето,но дано да бъркам.Моят показва -40,но пали O.K.
                            Нищо сигурно няма в тия системи. Имам приятел в Хюндай, дето се вика и х.я му е майстор. Та той ми е казал, че "диагностиците" са единственните дето не могат да си изкарат парите. Щото като почнат някой такъв проблем и се въртът по една седмица.
                            Не казвам, че ще запали, ама айде помисли има ли разлика и каква е, между -40 и +150 при стартиране на студен мотор!?

                            Коментар


                            • #44
                              От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              ...показа голямо закъснение - близо 1-ца след ГМТ...
                              Какво означава 1-ца след ГМТ? Направихте ли я както трябва?
                              Най ме е страх от хора без мечти...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво

                                Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                                Какво означава 1-ца след ГМТ? Направихте ли я както трябва?
                                1* Не съм я правил, щото не се знае компа дали не си я прави толкова спрямо тия побъркани цифри.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X