От: Трудно палене + бял пушек + няма гориво
Да,с компресия 30 бара си е направо за основен ремонт...
.Топъл/студен, разликата в компресията няма да е фрапираща,а и на голямата част от двигателите,компресията се мери на загрят двигател.Точност на компресомера?–Стига,това да не е вътрешночерепно налягане или вътрешноочно?!Плюс минус някоя атмосфера или бар, в точността не е фатална,а не е и много възможно и вероятно.
Бедна смес при дизела,води до пушене–това вече прелива чашата и е причина за тона с който пиша(за което съжалявам,ама ми омръзна вече в много теми да се споменава за точност на компресомери и пушенето от бедна смес).Колко пъти е казвано,че регулирането при дизеловия двигател е по качеството на сместа?!Колкото по-бедна смес,толкова по-ниска мощност от двигателя(респективно обороти) и така до момента,в който двигателя спира от недостиг на гориво,ама без да пуши ни сиво,ни бЕло...
Пушенето,най-често е свързано с аванса,а в дизеловите мотори с такива ГНП аванса е обвързан с налягането на горивото в ГНП,дори когато не се управлява от компютър.
Бензина в нафтата е добра хипотеза,ама се казва че е пробвал с маркучите в туба с нафта(дано само да не е от нафтата в джипа).
Присъединявам се към това изказване:
Връзват се всички скъсани жици,тест на компютъра(там би трябвало да се види и ъгъла на предварение на впръскване,което ще спести статичната проверка на предварението), и евентуално тогава проверка на дюзи.Помпата според мен е малко вероятно да е причина,но пък не е невъзможно.
Не е лошо да се погледнат и подгревните свещи,въпреки че вероятно няма връзка с проблема.
Монтирането на обратен клапан за горивото,в общия случай не вреди,а може да помогне.
Да,с компресия 30 бара си е направо за основен ремонт...
Бедна смес при дизела,води до пушене–това вече прелива чашата и е причина за тона с който пиша(за което съжалявам,ама ми омръзна вече в много теми да се споменава за точност на компресомери и пушенето от бедна смес).Колко пъти е казвано,че регулирането при дизеловия двигател е по качеството на сместа?!Колкото по-бедна смес,толкова по-ниска мощност от двигателя(респективно обороти) и така до момента,в който двигателя спира от недостиг на гориво,ама без да пуши ни сиво,ни бЕло...
Пушенето,най-често е свързано с аванса,а в дизеловите мотори с такива ГНП аванса е обвързан с налягането на горивото в ГНП,дори когато не се управлява от компютър.
Бензина в нафтата е добра хипотеза,ама се казва че е пробвал с маркучите в туба с нафта(дано само да не е от нафтата в джипа).
Присъединявам се към това изказване:
Първоначално публикуван от onufriz
Преглед на мнение
Не е лошо да се погледнат и подгревните свещи,въпреки че вероятно няма връзка с проблема.
Монтирането на обратен клапан за горивото,в общия случай не вреди,а може да помогне.
!.jpg)
.jpg)
Коментар